Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: teillä ollu nyt etiäisiä enemmän??  (Luettu 3424 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« : 16.04.2010 02:58:02 »

Olen ollut kovasti nyt saanut etiäisiä taas.. en tiedä olenko jotenkin nyt just vain väsynyt, mutta tunne on että tänään perjantaina tapahtuu jotakin.. Jotakin. mutta en osaa sanoa mitä se on. Kutina ei ole hyvä. Koin vastaavaa maanantai yönä ja tiistaina sain puhelun että ystäväni isä joka oli myös minun ystävä on kuollut. Tiesin että jotain ikäviä uutisia tulee. Tahdoin kertoa sen tänne, jospa se auttaisi ettei mitään tapahdu:) Kerroin jo kaverillenikin siinä toivossa. *huoh*  Huh
Onko muilla ollut nyt mitenkään "herkempi" olo?Huh?? Itsellä oli pitkään taas ettei mitään mutta toista viikkoa on jo ollut ikävää oloa.  Embarrassed
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #1 : 16.04.2010 04:29:35 »

Heh, nyt kun tuli puheeksi niin on saattanut tulla, nimittäin viime aamuna kuulosti ihan siltä, kun joku ois kävelly rappusia ja menny etuovesta ulos, vaikka kukaan ei oikeasti siitä mennyt. Rupesin ajattelemaan jotenkin automaattisesti, että tulikohan mies piipahtamaan. Myöhemmin sitten tuli mieheni käymään (hän on ollut jonkin aikaa poissa erimielisyyksien vuoksi) ja saimme erimielisyytemme sovittua.
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #2 : 16.04.2010 05:43:28 »

Jess Wink
Mulla nää tulee lähinnä sillain et tiedän vain jotenkin et jotain tapahtuu.. Voiko niitä sanoa etiäisiksi?? Tiistaina mua alkoi ihan yht äkkiä vain itkettämään kamalasti ja sit mieleen vain tuli jostain et tää seuraava on sit se viimeinen biisi! Oli queenin joku mikä lie surku biisi ja tiesin et tää ei ollut hyvä juttu, tiistaina äiti sit soittikin ja kuulin huonot uutiset.
Hirveän raskas olo. Kellä niitä etiäisiä tulee tai ennalta aavistuksia niin tuleeko teille mitään fyysisiä oireita? Mulla tulee niin että selkä menee ihan jumiin ja on niinkuin painavaa reppua kantaisi.
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #3 : 24.04.2010 15:15:59 »

Sinä aamuna, kun isäni kuoli, tunsin heti herättyäni, että jokin oli muuttumassa. En vaan tiennyt, mitä tulisi tapahtumaan. Iltapäivällä, kun palasin kotiin, äiti itki, ja ennen kuin hän ehti edes sanoa mitään, tiesin, että isä oli kuollut.

Seuraavalla kerralla, kun äitini mummo kuoli, kolme päivä etukäteen alkoi minulla kolmen päivän "raskas olo". Sydäntä painoi, se tuntui raskaalta ja mieleni oli synkkä. Oli aurinkoiset päivät ja siitäkin huolimatta, olin itse maassa. En edes ymmärtänyt, mistä se johtui. Vasta kun kuulin äidin puhuvan puhelimessa ja sanovan ääneen, että onko mummo kuollut, minua alkoi naurattaa. Raskas oloni häipyi ja minulla oli äärettömän huojentunut olo. En tietenkään ollut onnellinen, että äitini mummo kuoli, mutta sen kolmen päivän jälkeen, tuntui se ihanalta saada tietää, että mistä se raskasolo oli johtunut. Se oli muuten samanlainen kuin silloin, kun isäni kuoli.

Minulla on toisinaan fyysisiä oireita. Esimerkiksi silloin, kun eräs ystäväni kertoi olevansa ihastunut ja aikovansa pyytää häntä kahville, sydäntäni pisti. Se on sellainen todella syvä kipu, kuin neulalla pistettäis sydäntä. Se tuntuu siltä kuin saisi sydän kohtauksen. Sellaisia minulle on tullut usein ja ne aina tulevat silloin, kun joku epäonnistuu tai minä epäonnistun jossain tai jotain pahaa tapahtuu. Jos joku kuolee, niin sit se on se raskas olo.

Eri asia on, jos jotain hyvää tapahtuu. Silloin olo on aivan toista maata. Samoin, jos aavistan, mitä minun tulisi tehdä jossain tilanteissa. Vaikeaa selittää, niitä on ollut monia erilaisia tilanteita Smiley Joo, mä tunnen paljon Wink


Ja vielä tuohon kysymykseesi. Ihme kyllä, mutta vastaus on kyllä! Johtuneekohan se keväästä? Etenkin miespuolisia etiäisiä on ollut paljon  Shocked
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: