Esmiralda
|
|
« : 18.04.2010 17:55:50 » |
|
Hei! Jos tämä on kulunut aihe, niin pyyhitään pois. : Mutta halusin ottaa tällaisen näkövinkkelin ehkä johtuen siitä, että mielelläni tarkkailen pienen pojantyttären karttaa, mutta myös siksi, että se on tärkeä kaikkien kartoissa. Se, miten aurinko on sijoittunut ja mitä siellä kaverina on. Tietenkin myös ne planeetat, jotka tekevät aspekteja sinne. Olenkin ymmärtänyt, että planeetat suhteessa aurinkoon antavat sille aivan omia energioitaan. Myös se tähtikuvio, minkä kautta Aurinko loistaa, on omanlaisensa. Mutta myös se, mille paikalle tähtikarttaa se on asettunut eli mihin aikaan vuorokauden ajasta on syntynyt. Itse pidin äitiä koko päivän kipeänä ja jännityksessä ja synnyin vasta illalla, tähtikartassa 8.huoneeseen, jatkuvan uudistumisen alueeseen Ravussa ja aika lailla ahtaasti asuttavassa tilassa. Mietin mitä kaikkea tuo huone on ilmentänyt elämässäni, kun ottaa huomioon myös vastakkaisen huoneen 2., jossa vaikuttavat Kuu ja Lilith. Olenkin käynyt aina vinhaa keskustelua sisäisen maailmani kanssa. Ja sitä miten nämä henkilökohtaiset planeetat Venus ja Merkurius siellä kulkenevat. Sillä ensimmäisinä syntymävuosina niiden täytyy muokata tuota huonetta aika lailla. Minulla ainakin jatkuvasti seinältä seinälle käydän vähän naapurihuoneissakin. Mutta siinäpäs ne sitten vaeltelevatkin koko aikansa siivoten ja muuttaen huoneen järjestystä. Venus kulkee 75 asteen etäisyydellä Auringosta ja Merkurius 28 asteen etäisyydellä. Siis oppi-äiti Merkurius ei turhaan sauhua siinä vieressä, sillä uuden oppiminen on vauhdikasta. Jos pikkuisen antaa mielikuville vallan, niin näkee tuon huoneen eritavalla, kun tulevat vuodet tuovat sinne uusia planeettoja (ne yhtymät) kuin vierailijoita. Ja muut aspektit ja transiitit ovat ikäänkuin ikkunoista kurkistelijoita. Mutta Aurinkohuone on varmasti se suuri tupa, missä ensiaskeleita opetellaan. Miten ja mitä muistat lapsuudestasi? Miten ymmärrät tämän huoneesi?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #1 : 18.04.2010 20:55:25 » |
|
Minulla on Auringon ja Pluton yhtymä ykköshuoneessa, Pluton ollessa lähempänä askendenttia. Kuulemma syntyessäni samalla osastolla ei ollut muita vauvoja, joilla olisi ollut syntyessään hiukset ja kulmakarvat, mikä herätti kuulemma huomiota samoin kuin se, että minut puettiin kalliimpiin lastenvaatteisiin kuin muut. : Eli huomion kohteena oleminen kuuluu nähtävästi tuohon asemaan halusipa sitten tai ei, kun se töllistely jatkuu vielä tänäkin päivänä. Toisaalta kun tuo yhtymä tekee iisit sekstiilit Jupiteriin ja Neptunukseen 3.huoneessa, otan ylipäätään asiat sangen iisisti, paitsi jos on raskaita transiitteja. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #2 : 18.04.2010 21:11:10 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #4 : 18.04.2010 22:17:02 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #5 : 18.04.2010 22:44:57 » |
|
Minulla on Auringon ja Pluton yhtymä ykköshuoneessa, Pluton ollessa lähempänä askendenttia. Kuulemma syntyessäni samalla osastolla ei ollut muita vauvoja, joilla olisi ollut syntyessään hiukset ja kulmakarvat, mikä herätti kuulemma huomiota samoin kuin se, että minut puettiin kalliimpiin lastenvaatteisiin kuin muut. : Eli huomion kohteena oleminen kuuluu nähtävästi tuohon asemaan halusipa sitten tai ei, kun se töllistely jatkuu vielä tänäkin päivänä. Toisaalta kun tuo yhtymä tekee iisit sekstiilit Jupiteriin ja Neptunukseen 3.huoneessa, otan ylipäätään asiat sangen iisisti, paitsi jos on raskaita transiitteja. : Odotas vähän, nyt tekee mieli tutkailla vähän Nikulan kirjankin kautta. Aurinko persoonallisen minuuden huoneessa, naivi, luottavainen, itsetyytyväinen ja valoisa! Minuus yksinkertaista ja keskittynyttä, itseilmaisun vapaus! Heh! Ehkä jotakin tuollaista, Kato Vega, mutta tuollainen ylhäisyys kuin Pluto kaverinasi, tekee sopivasti särmää sinulle! Tämähän on ihan sinua. Pluto korostaa kauheasti persoonallisuuttasi, mutta ei varmaankaan ole ollut aurinkohuoneessasi helppo kaveri. Sehän on alkuvuosinasi astunut kipeästi varpaillesi, kun lähdetään tulevia transiitteja etsimään! Nikulan mukaan Pluto tässä huoneessa tekee sinusta salaperäisen, etkä kerro varmastikaan kuin pienen osan itsestäsi. Aika hauska! Olet varmaan hurmaava persoona ensi näkemältä, mutta etpäs salli tulla liian lähelle ainakaan äkkiseltään. Eli näyttää siltä, kuin Aurinko ja Pluto mittelöisi voimiaan sinua muokatessaan. Kuin jotain pois sulkevaa. Eipä silti, minullakin on Pluto ollut samassa huoneessa, muuten varmaan olisin aivan liian pehmo ja lälläri. Ja Saturnuskin siinä! Kulkevat kuitenkin Aurinkoni edellä. Pitääkö nämä paikkaansa?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #6 : 18.04.2010 22:55:57 » |
|
Minulla juuri ja juuri 2. huoneen puolella merkissä. Minä muuten synnyin lähes olkapäille ulottuvat hiukset päässä. Oli kirurgi kuulemma "vähän" ihmetellyt Hei! Tekeekö Pluton isannuus synt.huoneessa hiuksista pitkät!!!!??? Sinullakin Pluto aurinkohuoneessa! Syntyä kuoleman kanssa, tulee Plutosta mieleen. Kyllä siinä täytyy olla karaistunut jo ihan pikkuisesta. Tulee mieleen se juttu joistakin kasvattajista, jotka pitävät vauvaa kylmässä vedessä, jotta se jo pienenä oppisi kärsimään. Pakko katsoa Auringon ja Pluton aspekteja Nikulalta: Myönteinen ihmistyyppi on syvien sielullisten voimien puhdistama uudistaja, joka edistää yhteiskunnallisten ongelmien ratkaisua. Siinäpä se!!! Kunhan ensin löytää ne 2.huoneen erityiset voimavarat.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #7 : 18.04.2010 23:03:25 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #8 : 18.04.2010 23:18:50 » |
|
Onko sinun Aurinkosi yksin huoneessaan? Näin tästä näen. Ihan oma huone!! Totuuden etsimisen, filosofioiden ja korkeamman opiskelun huone! Tulee mieleen sellainen pieni opiskelukämppä täynnä kirjoja ja papereita! Ikkunasta loistaa Saturnus, joka huutaa, että töihin tyttö sieltä! En tiedä olenko joskus lukenut jostakin vai onko se vain omaa pähkäilyä, mutta olen ymmärtänyt, että jos Aurinko on noissa viimeisissä huoneissa, sen voima ei ole niin loisteliasta kuin persoonallisissa huoneissa. Siksi olen ymmärtänyt sen myös niin, että Aurinko ikään kuin voimistuu loistossaan kun ihminen vanhenee. Hitaasti mutta varmasti ja että tällainen henkilö elää omaa kukoistuskauttansa myös myöhemmässä iässä. Liittyneeköhän tähän myös se, että jotkut henkilöt vain kaunistuvat kun he vanhenevat? Olen silloin tällöin tavannut tällaisia enkä voi olla ihastelematta. Tunsitko lapsena joskus yksinäisyyttä tai viihdyitkö hyvin yksinkin Ippuska? ...miettii Esmis
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #9 : 19.04.2010 05:53:00 » |
|
Onko sinun Aurinkosi yksin huoneessaan? Näin tästä näen. Ihan oma huone!! Totuuden etsimisen, filosofioiden ja korkeamman opiskelun huone! Tulee mieleen sellainen pieni opiskelukämppä täynnä kirjoja ja papereita! Ikkunasta loistaa Saturnus, joka huutaa, että töihin tyttö sieltä! En tiedä olenko joskus lukenut jostakin vai onko se vain omaa pähkäilyä, mutta olen ymmärtänyt, että jos Aurinko on noissa viimeisissä huoneissa, sen voima ei ole niin loisteliasta kuin persoonallisissa huoneissa. Siksi olen ymmärtänyt sen myös niin, että Aurinko ikään kuin voimistuu loistossaan kun ihminen vanhenee. Hitaasti mutta varmasti ja että tällainen henkilö elää omaa kukoistuskauttansa myös myöhemmässä iässä. Liittyneeköhän tähän myös se, että jotkut henkilöt vain kaunistuvat kun he vanhenevat? Olen silloin tällöin tavannut tällaisia enkä voi olla ihastelematta. Tunsitko lapsena joskus yksinäisyyttä tai viihdyitkö hyvin yksinkin Ippuska? ...miettii Esmis Yksin se ni siellä 10. kököttää Olen hyvin viihtynyt yksin(kin) ja varsinkin lapsena. Muistan miten monesti koin (in my solitude) että en ole yksin enkä siis ole koskaan pelännyt yksinäisyyttä. Juu, lapsena olin varsinainen "kirjatoukka" kouluaikaan ja kesäisin aina ulkona, hyvä että muistin syömään tulla
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meimi
|
|
« Vastaus #10 : 19.04.2010 08:29:48 » |
|
Mulla kans kymppihuoneessa, Mars seuranaan. Äkäpussi? Näin ainakin oon kuullu, ainakin nuorempana. Mun kohdalla ainakin pitää paikkansa se, ettei Aurinko kovin voimalla loista. Aurinko kauriin huoneessa ja kauris nousumerkkinä on peittäny Aurinkoa ainakin mun mielestä. Liittyikö tuo, että viihtyy itsekseen siihen, että Aurinko on yksin huoneessa, vai siihen, että se on loppupään huoneissa? Minäkään en ole koskaan moittinut yksinoloa. Lapsena kaverit oli kaukana ja nyt, kun omat lapset on lentäneet ja lentämässä pesästä, ja ukko laitettu kierrätykseen, olen aivan innoissani. Saan olla yksin!
|
|
|
tallennettu
|
Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
|
|
|
|
ancelica
|