Aurinko Kauris,
Kauriin alkuasteilla,
ja se sijaitsee just ja just toisessa huoneessa, yhtyen Kauriin hallitsijaan Saturnukseen ensimmäisen huoneen lopulla, Jousimiehen viime asteilla.
Erittäin velvollisuuden- ja vastuuntuntoinen.
Lupaan vähän, mutta pidän aina lupaukseni, muuten saan omantunnon pistoksia.
Toisessa Härän huoneessa sijaitessaan, näen sen siten, että olen hyvin turvallisuushakuinen taloudellisessa mielessä.
Rahaa täytyy olla aina hieman jemmassa. Varmat, säännölliset tulot.
Eteenpäinkin elämässä kaikki pitää olla taloudellisesti turvattua. Laskut tulee aina ensisijaisesti olla maksettuna.
Saturnus Aurinkoon yhtyessä voi olla kohdallani sitä, että ainakin nuorempana olin hyvin itsekriittinen. Kaikessa tunsin, että en riitä mihinkään, aina pitäisi olla parempi. Paras.
Nyt se on jo tullut todistettua…
( Kauriin huumoria) ja osaan rentoutua tietäen olevani ihan riittävän hyvä.
Aurinko ja Saturnus eivät kummatkaan tee haastavia kuvioita, vaan ovat sekstiilissä Neptunukseen ja kolmiossa Plutoon.
Nepparin sekstiilissä se on tuonut minuun empatiaa heikompiosaisia kohtaan, auttamisenhalua ja kiltteyttä.
Myös taiteellisuutta ja estetiikan kaipuuta. Piirrän ja maalan tauluja. Oma suosikkini vanhoista taidemaalareista on Edefelt.
Herkkää, mutta vahvaa, ei lällärikamaa.
Kaiken pitää ympärilläni, jos se minusta riippuu, olla kaunista ja harmoonista, kodin sisustuksesta lähtien.
Olen erittäin tarkka kotini ulkoisesta siisteydestä, kuten sen silmääni miellyttävyydestä.
Koska tuo Neppari on 11. huoneessa, olen päivittäin tekemisissä eri taiteellisten alojen osaajien, humaanisen työn taitajien, alkoholistien, maahanmuuttajien, pakolaisten, romanien, mielenterveysongelmaisten ja ihmisten parissa, joilla on vaarana ” syrjäytyä” tässä yhteiskuntajärjestelmässämme.
Minä Kauriina autan ja tuen heitä vahvistamaan itseään, jotta he selviävät tämän elämän vaatimuksista ja he taas opettavat minua ymmärtämään elämän monimuotoisuutta. Näin minä sen näen ja koen.
Pluton kolmioon, 9 huone, koen sen vaikuttavan itseeni siten, että pohdin paljon elämää, elämäntarkoitusta, oikeudenmukaisuutta, kaikkea etiikkaan liittyvää.
Oikeaa ja väärää.
Kaiken elämämme tarkoitusta.
Osaan myös nykyään nauraa elämän pienille ongelmille, yhteiskuntajärjestelmällemme, ja osaan nähdä ihmisen, myös itseni pienenä osana koko kaikkeutta.
Joudun myös 9:n huoneen teemoihin liittyen paljon tekemisiin ulkomaalaisten kanssa, ihan arkipäivässä, työssäni, kuten Kauriille sopiikin, liittyen.
Siinäpä kuvaus yhdestä puolestani, Auringon valostani…mutta se on vain yksi puoli minusta…
Lisäystä:
Hyvin tarkka ulkoisesta kuvastani..siitä, minkä kuvan toisille annan.
Vain parhaat ystäväni tietävät miten kahjo olen yksityiselämässä.
-Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat!
Ja onneksi tuo
luo säännöt ja rajat, muuten :neptunus:veis mennessään...