Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurinkohuone ja sen asukkaat  (Luettu 132048 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #75 : 22.04.2010 15:09:48 »

Sun in the second house

 http://www.myastrologybook.com/Sun-in-the-second-house-2nd-house.htm

This Sun-in-the-second-house page and the entire website are excerpted from You and the Universe, a handmade, individualized fine art book on astrology, mythology and astronomy through which the recipient's complete astrological reading is woven.

The second house describes both inner and outer resources. We draw on emotional and mental inner resources in dealing with the situations with which life presents us. These assets form our sense of self-worth and self-esteem. Our outer resources are our finances and physical possessions: movable property that we own (as opposed to real estate). These assets form our sense of security. Some of us identify with what we own; others with what we are. They both, however, are what we value, and we attract to us what we value. Thus the second house is where we build in true value and our power of attraction. Planets here show how and to what we are attached, and the degree of our possessiveness.

Classically speaking, this house also symbolizes our strongest desires, and the manner in which we meet our obligations. Isabelle Hickey said that this house indicated "that which the life is dedicated to redeem," and is thus related to one’s peace of mind. Geometrically, the second house is that one-twelfth sector of the local sky midway between the eastern horizon and the nadir (see above picture) occupied by planets two to four hours before they rise.

With the Sun in the second house, what you value and therefore what you attract is very important to you. This may be material success or objects, but just as often you are working out personal value or on inner resources. The list of celebrity examples in the next paragraph includes many instances of individuals known primarily for establishing value rather than for collecting it. To the extent that that is true of you as well, you fall into the second grouping above; you do, however, tend to be possessive and to collect things: money, home, success and security are important. You are stubborn and persistent, as well as responsive and supportive of others.

Famous people with Sun in the second house are/were Ansel Adams, Ben Affleck, James Arness, Jorge Borges, Beau Bridges, Tom Brokaw, Ellen Burstyn, Enrico Caruso, Maurice Chevalier, John Cleese, George Clooney, Robert De Niro, James Dean, Cameron Diaz, Leonardo DiCaprio, Isadora Duncan, Errol Flynn, Rock Hudson, Diane Keaton, Jay Leno, Harpo Marx, Karl Marx, Michelangelo, Elvis Presley, Christopher Reeve, Joan Rivers, Tim Robbins, Ginger Rogers, Paul Simon, Frank Sinatra, Steven Sondheim, Elizabeth Taylor, Tracey Ullman, Walt Whitman, Oscar Wilde, Tennessee Williams, Oprah Winfrey and Joanne Woodward.

http://www.cafeastrology.com/articles/suninhouses.html

 rapu herra

Sun in the Ninth House  9th hs

You have a strong sense of curiosity, and you want all your questions answered as soon as possible. You are interested in studies that reveal the most about the world around you on a broad scale.

You are fascinated by anything concerning foreign and distant places; you want to travel and see the world.

You are tolerant of people's faults and willing to ignore the bad side, as long as there is sufficient good in someone. You do not like people who are too critical or who see only the bad side of things.

eräs  jousimies


Sun in the Eleventh House  11th hs

You are very social and enjoy being with friends rather than by yourself. You try to find out and emphasize what you and someone else have in common, instead of getting caught up in differences. You are a team player who knows how to make the best possible contribution to the workings of the group. You are quite capable of being a leader, because you understand what is best for all of you, not just yourself, and you are able to get others to work with you for group goals.

You are also an idealist with high hopes for your life.

Your most positive trait is your concern for those who are close to you, as well as for people in general.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #76 : 22.04.2010 15:58:33 »

Mulla  aurinko jousimies 10. huoneessa. 10. huoneessa vielä iloisesti  aurinko aspect_con pallas aspect_con uranus aspect_con keskitaivas , joista  uranus on ihan siinä  keskitaivas :n päällä,  pallas välissä ja  aurinko kauimpana  keskitaivas :stä. Kaikki neljä sijaitsevat 8 asteen orbin sisällä Smiley

Olen jo muksuna ollut se vakava lapsi, joka kantaa vastuuta hirveitä määriä ja todella panostaa niihin asioihin, jotka kiinnostavat. Sekä niihin asioihin, jotka kantavat tunnustusta ja palkkiota sisällään. Luotettava ja järkkymätön. Hiljainen työmyyrä työelämässä, voin siis todella raataa perse verillä ja hioa yksityiskohtia täydellisyyteen. Ja pakko tunnustaa, että materiaalinen turvallisuus sekä menestyminen työelämässä ratkaisevat mulla myös henkisen hyvinvoinnin tason. Olen enempi ura- kuin ihmisorientoitunut, pakko tunnustaa.

Lapsena viihdyin paljon myös yksin, niin myös nykyään. Vietin paljon aikaa nenä kiinni niin oppikirjoissa kuin erinäisissä tietokirjoissakin. Rakastin (ja rakastan edelleen) uuden oppimista ja tietoa, olen aina ollut nopea oppimaan uutta sekä hallitsen useita asiakokonaisuuksia kerralla. Tosin tuo oppimisen ja tiedon kaipuu viitannee vahvemmin mun  jousimies -painotukseen kuin tuohon 10. huoneen tavaramäärään Smiley

Isäni sanoi, että hän tiesi, että mä tulen jotain reittiä raivaamaan tietä työelämässä, koska olen valmis tekemään melkeinpä mitä tahansa ja asenne on nöyrä. Sekä olin jo lapsena kuulemma erittäin luotettava, mietteliäs lapsi, joka rakasti oppimista Smiley Välillä kyllä vähemmänkin kiltti ja  jousimies -vaikutuksen ja sairalloisen uteliaisuuden ansiosta tuli välillä kokeiltua ties mitä porukoiden harmiksi :Smiley

Haluan olla paras, mutten kuitenkaan ole mikään varsinainen veren maku suussa-kilpailija. Aika pitkäjännitteinen ja kärsivällinen työasioissa. Sopeutuvainen ja nöyrä. Työmoraali aina ollut korkea. Kuitenkaan ei kannata alkaa pompottelemaan ja olen huomannut, että ryhmätöissä helposti hankkiudun organisoivan tehtäväpäällikön rooliin. Urkin vaikutuksesta osaan myös olla työelämässä se ikuinen kapinallinen ja kyseenalaistaja, parhaiten viihdyn kuitenkin itsenäisessä työssä kuin jonkun toisen pompoteltavana.

Olen erittäin varovainen ja punnitsen valinnat tarkkaan etukäteen. Riskejä en ota. Taloudellinen turvallisuus on erittäin tärkeä. Ja joo, olen tosi pihi ja tarkka raha-asioissa, onhan tuo kartan hallitsija, hillitsevä ja järkevä  saturnus 8. huoneessa, mikä osaltaan liittyy rahaan. Rahaa ei ainakaan tällä hetkellä niin tule, muttei sitä kyllä menekään Grin

Ja Kauris-teeman rajoittavuuteen: tarvitsen paljon lepoa työn vastineeksi (unta ainakin sen 8-9h/yö) ja töiden jälkeen sekä viikonloppuisin mieluiten lepäilen kotosalla leffoja katsellen ja ruokaa laitellen, käyn lenkillä, uimassa tms. kuin riekun joka paikassa juhlimassa ja seikkailen maailmalla. Koti on tärkeä paikka Smiley

Ihmissuhteissa olen pitkäjännitteinen enkä luovuta ekan vastoinkäymisen kohdalla. Olen valmis tekemään töitä suhteiden eteen, ellei sitten eteen tule jotain anteeksiantamatonta tai peruuttamatonta. Suhdeihminen (onhan mulla DC:n hallitsija  kuu 7. huoneessa), kaipaan kuitenkin, että iltaisin saan käpertyä kullan kainaloon Smiley  Olen seksuaalisesti erittäin vaikeasti lähestyttävä, mutta kunhan luotan toiseen ja rakastan, niin sitten seksuaalisuus virtaa jostain sieltä syvältä esiin. Maaelementtihän on aika sensuelli, vaikkakin hyvin perinteinen Smiley Luotettava myös. Jos sitoudun johonkuhun, niin silloin olen koko luottamuksen arvoinen ja todella siis sitoudun siihen ihmiseen. En ole yhdenyönseuralainen Wink

Mulla tuo Kauris-vaikutus on todella vahva ja 10. huoneen teema todella korostuu, koska mulla on kaiken kukkuraksi  askendentti mars kauris ! Sellainen Kauris-painotus kartalla, että voi morjens... Kauris on osa mua ja tulee aina vahvasti olemaan. Pitkään taistelin tätä "tylsää" Kauristeemaa vastaan, mutta olen joutunut hyväksymään tämän puolen itsessäni.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #77 : 22.04.2010 17:04:29 »

Minulla on  aurinko  vaaka 11.huoneessa. Samassa huoneessa majailee myös  merkurius  neitsyt  aspect_con  kuu ja se tekee  aspect_con  jupiter  neitsyt 10. huoneessa.

Auringon aspekteja on
 aspect_sex  uranus
 aspect_tri  chiron
 aspect_opp  ceres
 aspect_squ  juno

Muutosten teko ei pelota ja niitä on riittänyt varsinkin 2000-luvulla. Pomojen kanssa on aina ollut hyvät suhteet ja he ovat auttaneet oman paikan löytämisessä. Jos 11. huone on uudistusten huone niin se on aivan perusasenteeni kaikessa. Minulla ei ole "estoja" uusien näkemysten ja toimintatapojen kanssa, kun uskon vaan asiaani.
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #78 : 23.04.2010 15:57:17 »

Kiitos Mc82, kun toit esille tuon huoneen luonteen. Minun Aurinkohuoneeni 8 onkin luonteeltaan Skorpionin huone ja siksihän vaivun todella niin kauas omiin oloihini välillä, kotikin jää toiseksi, siivoamatta, huomiotta välillä, vaikka Rapu siihen osuu.

Laitan tähän vielä nuo huonepainoitukset merkkien ja planeettojen mukaan tutkailtavaksi:

1. huone, tuli ja johtava Oinas, Mars
2. huone, maa ja ja kiinteä Härkä, Venus
3. huone, ilma ja muuttuva Kaksonen, Merkurius
4. huone, vesi ja johtava Rapu, Kuu
5. huone, tuli ja kiinteä Leijona, Aurinko
6. huone maa ja muuttuva Neitsyt, Merkurius
7. huone ilma ja johtava Vaaka, Venus
8. huone vesi ja kiinteä Skorpioni, Pluto
9. huone tuli ja muuttuva Jousimies, Jupiter
10. huone maa ja johtava Kauris, Saturnus
11. huone ilma ja kiinteä Vesimies, Uranus
12. huone vesi ja muuttuva Kalat, Neptunus

Ja se että Jousimieheen liitetään usein myös liikunnallisuus ja kilpailumieli, jonka hyvin ymmärrän nyt tuon huoneen haltijan Kauriin kautta. Se tuo vakavuutta liikkuvaan Jousimies-Aurinkoon. Eikö?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #79 : 23.04.2010 16:06:58 »

aurinko  jupiter  2 ja muutakin siellä, (isoin huone)

talous ehkä kiinnostaa eniten.. hengen ohella- -  (aina ärsyttää jos mikään rajoittaisi)

Varmaan niin...ja kun tuossa noita huoneitten haltijoita katsoin, niin 2. huonehan on Härän maata, kiinteää ja järkevää, niin varmaan silläkin on vaikutuksensakin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #80 : 23.04.2010 16:18:58 »

Moi Esmiralda!

Mulla on aurinko skorpioni:ssa 1. huoneessa aspect_con askendenttivaaka. Mulla on mielestäni hyvä itsetuntemus ja oon aika sinut vahvuuksieni ja heikkouksieni kanssa.

Kun puhut, niin melkein kuulen poikani itsevarman äänen.  Wink Ja todella, luotan hänen ihmistuntemukseensa ja vahvaan näkemykseen. Pikkuisen se joskus kyllä saa karvat pystöön, se itsevarmuus kun voi mennä sinne mustavalkoisellekin puolelle.



Lainaus
Mä en tiedä kuinka paljon tuo auringon sijainti vaikuttaa siihen, että multa saa hyviä kannustuspuheita kun mä löydän aina sen valon. Ongelmana tuossa on se, että sitten kun itse tarvitsisin kannustusta läheiset eivät sitä ehkä huomaa kun heillä on se kuva ihmisestä, joka aina pärjää ja pystyy ajattelemaan positiivisesti.


Ehkä juuri se, että huoneessa on myös vahvasti tuli-Oinaksen henki, saa sinut huomaamaan toisen vahvuuden ja nostamaan vähän kuin jalustalle. Voi kuinka moni tarvitsee laistasi! Se 'valo' ei ole imelää neonvaloa, vaan Vaa'an pehmentävää ja tasapainohakuisuudella siloiteltua. Ja tottakai Venus tulee siihen omalla energiallaan mukaan.

Tuo huone näyttää hyvin viihtyisältä! Sinne tulee varmaan kuka tahansa mielellään, ei vain rupattelemaan, vaan huomaamattaan luotaamaan tuntoja vähän syvemmälle.  Wink


tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #81 : 23.04.2010 17:33:15 »


11. huone ilma ja kiinteä Vesimies, Uranus

Mitenkäs tämä vakuttaa minulla, vai vaikuttaako mitenkään?
 Cheesy
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #82 : 23.04.2010 17:42:24 »


11. huone ilma ja kiinteä Vesimies, Uranus

Mitenkäs tämä vakuttaa minulla, vai vaikuttaako mitenkään?
 Cheesy

Kas, alanpas tuntea sinua enemmän, ystävä hyvä!  Wink Sehän on vähän kuin vuokraisäntäsi olisi juuri tuo Vesimies, joka vaikuttaa asumiseesi tässä Neitsyt-Auringossasi. Vesimies-isäntä juttelee sinulle vuokranmaksun yhteydessä maailman tilanteesta ja ihmisen syvyyksistä ja sinä innolla kuuntelet (Merkurius Leijonassa). Ilmankos sinä tänne Astroonkin eksyit!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #83 : 23.04.2010 18:02:31 »


Jaahas, vai isäntä se Vesimies on?

Näen ja kuulen ja vaistoan kyllä asioista enemmän kuin moni muu. Uteliaisuus... Grin
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #84 : 23.04.2010 18:08:37 »

Noh, symboleilla on mukava leikkiä!

Uskon että Neitsyt on mukava 'vuokralainen' tuossa Vesimiehen huoneessa!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #85 : 23.04.2010 18:57:50 »

Kiitos Mc82, kun toit esille tuon huoneen luonteen. Minun Aurinkohuoneeni 8 onkin luonteeltaan Skorpionin huone ja siksihän vaivun todella niin kauas omiin oloihini välillä, kotikin jää toiseksi, siivoamatta, huomiotta välillä, vaikka Rapu siihen osuu.

Ja se että Jousimieheen liitetään usein myös liikunnallisuus ja kilpailumieli, jonka hyvin ymmärrän nyt tuon huoneen haltijan Kauriin kautta. Se tuo vakavuutta liikkuvaan Jousimies-Aurinkoon. Eikö?

Unohdin tuosta sepustuksestani sen, että jo muksuna olin hyvin pikkuvanha Grin Vakava ja vastuullinen, se on aina ollut osa mua.

Kauris vakauttaa Jousimiestä. Esim. töissä ja harrastuksissa se tuo pitkäjännitteisyyttä ja voimaa puurtamiseen. Eli se kaikki-mulle-heti-ja-nyt -asenne karsiutuu pois ja keskittyy ottamaan enemmän niitä pieniä askelia matkalla täydellisyyteen Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
- Kastehelmi -
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 342



Profiili
« Vastaus #86 : 23.04.2010 20:01:43 »

Kiitos Esmiralda, kirjotitpa kauniisti! Smiley
Moi Esmiralda!

Mulla on aurinko skorpioni:ssa 1. huoneessa aspect_con askendenttivaaka. Mulla on mielestäni hyvä itsetuntemus ja oon aika sinut vahvuuksieni ja heikkouksieni kanssa.

Kun puhut, niin melkein kuulen poikani itsevarman äänen.  Wink Ja todella, luotan hänen ihmistuntemukseensa ja vahvaan näkemykseen. Pikkuisen se joskus kyllä saa karvat pystöön, se itsevarmuus kun voi mennä sinne mustavalkoisellekin puolelle.
Joo, onhan muakin mustavalkoisuudesta syytetty. En tunne oloani mukavaksi siellä harmaalla alueella ja se on tietysti joskus ongelma, mutta yritän kehittyä! Smiley
Mä en tiedä kuinka paljon tuo auringon sijainti vaikuttaa siihen, että multa saa hyviä kannustuspuheita kun mä löydän aina sen valon. Ongelmana tuossa on se, että sitten kun itse tarvitsisin kannustusta läheiset eivät sitä ehkä huomaa kun heillä on se kuva ihmisestä, joka aina pärjää ja pystyy ajattelemaan positiivisesti.
Ehkä juuri se, että huoneessa on myös vahvasti tuli-Oinaksen henki, saa sinut huomaamaan toisen vahvuuden ja nostamaan vähän kuin jalustalle. Voi kuinka moni tarvitsee laistasi! Se 'valo' ei ole imelää neonvaloa, vaan Vaa'an pehmentävää ja tasapainohakuisuudella siloiteltua. Ja tottakai Venus tulee siihen omalla energiallaan mukaan.

Tuo huone näyttää hyvin viihtyisältä! Sinne tulee varmaan kuka tahansa mielellään, ei vain rupattelemaan, vaan huomaamattaan luotaamaan tuntoja vähän syvemmälle.  Wink
Tuli tuosta mainitsemastasi Oinaksen hengestä mieleen se, että joskus olen todella kärsimätön näinkin rauhalliseksi ihmiseksi! Tämä liittyy siihen mustavalkoisuuten myös. Asioita ei saisi mielestäni jättää kesken, jos ne voi viedä loppuunkin asti. Haluan nopeita vastauksia ja, että asiat päätetään suuntaan tai toiseen.
Tuo on kyllä totta, että huomaan toisten vahvuudet ja hyvin sanottu tuo toisen jalustalle nostaminen! Niinhän se menee, kaikki tarvitsevat joskus sitä Smiley Niin usein käykin, että mun kanssa rupattelu menee helpolla syvällisemmäks, jos vaan kemiat toimii Smiley
tallennettu

aurinkovenusuranusmerkuriusskorpioni
kuujousimies
marsleijona
askendenttivaaka
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #87 : 24.04.2010 03:53:47 »

Meikällä on aurinko 1. huoneessa skorpionissa, aspektit: aspect_con venusaspect_con kuunsolmuaspect_con jupiteraspect_con juno ja  aspect_squ mars.No, ainakin päsmäri olen Cheesy
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #88 : 24.04.2010 10:22:57 »

Meikällä on aurinko 1. huoneessa skorpionissa, aspektit: aspect_con venusaspect_con kuunsolmuaspect_con jupiteraspect_con juno ja  aspect_squ mars.No, ainakin päsmäri olen Cheesy

Jos leikitään huonevuokralaisuudessa, niin senhän isäntä taustalla on oinas, josta tämä päälle päsmärimäisyys varmaan,  Wink ja ristiriitojakin varmaan tulee ( aspect_squ mars) ja kun Aurinko-Skorpionilla on noin paljon siellä kavereita, niin varmaan pehmentävät skorpionin luonnevoimakkuutta.
Tekeekö Jupiter sinusta sosiaalisemman ja Juno helpomman kumppanin? Kun olen nähnyt, että Skorpionit usein viihtyvät yksin tai ainakin vaativat omaa tilaa, niin nyt suostut asumaan yhdessäkin?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
aeiouyäö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 276



Profiili
« Vastaus #89 : 24.04.2010 13:43:18 »

Kyllä Jupiter varmasti lisää sosiaalisuutta, mutta ennenkaikkea olen kokenut sen lisäävän filosofisuutta, ja ehkä tuon skorpionin merkin kautta myös syvällisyyttä, sillä Jupiter ja Aurinko ovat molemmat skorpionissa, tosin Jupiter menee sitten jo 2. huoneen puolelle.Mutta jotenkin muhun on vaan iskostettu se, että kaikkea pitää miettiä syvemmin.Ihan arkisiakin asioita, joskus olisi helpompaa kun ei tarvitsisi kaikkea lähteä syväluotaamaan  Grin Ja tuosta helposta kumppanista en sitten oikein tiedä... 2funny En ainakaan mikään ehkä kaikista helpoiten ymmärrettävä ole, kun yhtenä päivänä saatan olla kokoajan kerjäämässä hellyyttä, seuraavana saatankin sanoa että haluan olla yksin ja vaatia omaa tilaa.Tai parhaimmillaan nämä kaksi puolta saattavat vuorotella samankin päivän aikana.Siinä on varmaan sitten hienoa yrittää arvailla, että mikä ääni nyt on kellossa.
tallennettu

Aurinko-venus-yhtymä skorpionissa, 1.huone

Kuu Jousimiehessä, 2.huone

Mars-MC-yhtymä leijonassa

Merkurius-nousumerkki-yhtymä Vaa'assa
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: