Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minkä näköiseksi arvioisit edellisen?  (Luettu 39394 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #30 : 06.05.2010 11:35:30 »

Hoikka
aurinkolasit
50 -luvun pallokuosimekko
punaiset huulet ja siro jalka

 Cool

Vitsit, mä haluaisin näyttää Maria Lundilta  Smiley
Lisää arvauksia?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #31 : 06.05.2010 12:11:48 »

Indiimassa mua hämää toi avatar.. Cheesy
mutta.. Indiima on nainen jolla on tummanpunertavan ruskeat tuuheat paksut hiukset. Tumman punaiset huulet ja mustat kulmakarvat. Siro mutta muodokas.

Sangviinikko on punatukkainen kiharapää. Vihreät silmät ja ja valkoinen iho, pisamia. Miksikähän kuvittelen melkein kaikki punatukkaisiksi???

N222 on mustatukkainen ja näpsäkkä. Lyhyt, hyvin siro mutta pippurinen. Energinen ulkonäkö Cheesy

Asboosta mulle tulee mieleen pehmeä nalle Cheesy Ehkä se on toi ..boo loppuinen nimi josta tulee mieleen nalle?!

Ratkaisu on ruskeatukkainen ja normaalikokoinen, silmälasit ja asiallinen pukeutuminen.

K.Krapulaa en voi kuvailla kun tiedän hänen ulkonäkönsä niin hyvin. Toisaalta, tuosta nimestä Kreivi Krapula tulee mieleen just nyt punasilmäinen hieman illan vietossa kärsinyt miekkonen  Grin
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #32 : 06.05.2010 20:15:20 »

Minuakin hämää hieman Indiiman avatar ja sen vuoksi minulle
tulee kuva urheilullisesta poikatytöstä. Kroppa on atleettinen
ja kasvoissa selvät piirteet, pehmeä katse. Nauttii
laittautumisesta, mutta ei vedä sitä överiksi.

Artemis on pieni ja hento, vaaleahiuksinen.
Ruumiinrakenteeltaan hoikka tai normaali, joka tapauksessa
siinä on myös ripaus jämäkkyyttä. Tykkää näyttää
luonnollisesti hyvältä, eikä ole pikkutarkka laittautumisessaan

Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #33 : 07.05.2010 10:45:23 »

Näitä on vähän hankala kuvitella. Sinusta Suljin saan vain kuvan puhuvana laamana tai mikälie tuo eläin tuossa on.  Cheesy
No ei vaan... varmaan olet aika hoikka ja vaalea, pitkät vaaleat hiukset ehkä monesti ylhäällä nutturalla tai ponnarilla? Ja isot siniset silmät? Aika eteerisen näköinen ehkä, nätti. Smiley
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #34 : 07.05.2010 11:43:11 »

Minuakin hämää hieman Indiiman avatar ja sen vuoksi minulle
tulee kuva urheilullisesta poikatytöstä. Kroppa on atleettinen
ja kasvoissa selvät piirteet, pehmeä katse. Nauttii
laittautumisesta, mutta ei vedä sitä överiksi.

Artemis on pieni ja hento, vaaleahiuksinen.
Ruumiinrakenteeltaan hoikka tai normaali, joka tapauksessa
siinä on myös ripaus jämäkkyyttä. Tykkää näyttää
luonnollisesti hyvältä, eikä ole pikkutarkka laittautumisessaan

Smiley


Suljin osui oikeaan Smiley Sinä senkin "kaukonäkijä"  Grin
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #35 : 07.05.2010 11:46:07 »

Oi, siistiä Cheesy tosin, sinun kohdallasi olin ihmeellisen varmakin siitä, mitä kirjoitin Smiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #36 : 07.05.2010 12:25:32 »

Cheesy
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #37 : 07.05.2010 12:28:53 »

Minuakin hämää hieman Indiiman avatar ja sen vuoksi minulle
tulee kuva urheilullisesta poikatytöstä. Kroppa on atleettinen
ja kasvoissa selvät piirteet, pehmeä katse. Nauttii
laittautumisesta, mutta ei vedä sitä överiksi.

Smiley


 Cheesy

Tämä menee aika läheltä. Hauska leikki. Tuo avatar on jännä juttu, mitä abstraktimpi se on, sitä helpompi on nähdä sen taa. Esimerkiksi Fawnettesta en osaa sanoa mitään, kun tuijotan vaan tuota vaaleatukkaista tyttöä ja pidän sitä totena  Smiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #38 : 07.05.2010 13:00:06 »

Lainaus
Esimerkiksi Fawnettesta en osaa sanoa mitään, kun tuijotan vaan tuota vaaleatukkaista tyttöä ja pidän sitä totena
 

Hehe, mulla on lyhyehköt mustanruskeat hiukset. Cheesy
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #39 : 08.05.2010 19:36:55 »

Minulla ei ole vielä mitään mielikuvaa Fawnettesta, koska hänen kirjoituksiaan olen nähnyt vasta niin vähän. No ainoa mielikuva on, että kehosi on hento ja siro. et ole kovin pitkä.



mutta toisesta ketjusta jäi Indiima 'pakkomielteeksi' (ole huoleti, tämä ei ole mitään vakavaa, en ala esim stalkkaamaan sinua Grin' vaan kun arvaus meni metsään....olin unohtanut  kuu kalat. kuu-kalat ei näytä sellaisilta kuin se Stever nainen....



noh puhtaasti astrologisesti Indiima:

Tavallaan soikeat ja pitkänomaiset kasvot joissa korkea otsa (kuu kalat), mutta nousuleijona tekee otsasta korkean ohella myös leveän, ja leukaperät on 'jykevät' ja muodostavat leuan suhteen selkeän kolmiomaisen muodon. jykevyys ei tarkoita massiivisuutta, vaan selkeästi erottuva luusto leukaperissä, jotka piirtyvät selkeästi korvien seutuville asti. valokuvissa ja piirroksissa leuan linjan alle muodostuisi varjo.


silmät ovat suurehkot, mutta ei pyöreällä, vaan vaakasuoraan pitkänomaisella tavalla.ulkokärjet silmistä suipot. nenä on jollain tapaa teräväpiirteinen, ainakin sen kärki, koska mars on kuun kanssa samassa merkissä.




hieman kuin mixaus Gillian Andersonista (kuu kalat, aurinko leijona) ja Marcia Grossista (aurinko leijona)


http://img.listal.com/image/454113/600full-gillian-anderson.jpg

http://www.iamplify.com/store/images/store/1146685668404-marcia_cross.jpg


ei yhtä kapeat kasvot kuin gillianilla, muttei yhtä kulmikkaan neliömäiset kuin marcialla.


tukka punertavan sävyinen ja pitkä, leijonaharja malliin.



hih. jos ei tää onnistu niin sitten en intä enää kolmatta kertaa Grin



edit. lisäys. et ole suorastaan iso ja kookas, mutta annat ison ja pitkän vaikutelman ison tukan ja ryhdikkyyden ja sisäistetyn voiman takia.




edit2. minut voi skipata tästä leikistä, ellei halua nyt sitten arvailla lisää valokuvien päälle...




« Viimeksi muokattu: 08.05.2010 19:40:38 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #40 : 08.05.2010 20:43:21 »

No skipataan aamunsäde ja palataan vaikka indiimaan ja Fawnetteen.

Indiima: Sirot, pitkähköt kasvot. Hiukset laskeutuvat viehättävästi hartioille, hiusten väri vaihtelee melko usein. Tällä hetkellä se saattaisi olla vaaleanruskea tai violetti. Silmät ovat huomiotaherättävän siniset. Vartalo keskipitkä ja hoikka. Silmissä on usein katse, joka näyttää siltä, kuin olisit toisessa maailmassa.

Fawnette: Pieni ja napakka  Grin En tiedä, miten kuvailisin paremmin. Mainitsit jo, että hiukset ovat tummat ja lyhyet, mikä sopii hyvin. Fawnette nimittäin tuo mieleeni aika pitkälti faunin jostain syystä  Smiley. Faunityttö ihmisenä on siis pieni ja hyppelehtivä, veikeäkatseinen ja väritykseltään tummahko.

Vinkki minua arvioivalle: Profiilikuvassani esiintyvä henkilö en ole minä.
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #41 : 09.05.2010 18:50:19 »

Minulla ei ole vielä mitään mielikuvaa Fawnettesta, koska hänen kirjoituksiaan olen nähnyt vasta niin vähän. No ainoa mielikuva on, että kehosi on hento ja siro. et ole kovin pitkä.



mutta toisesta ketjusta jäi Indiima 'pakkomielteeksi' (ole huoleti, tämä ei ole mitään vakavaa, en ala esim stalkkaamaan sinua Grin' vaan kun arvaus meni metsään....olin unohtanut  kuu kalat. kuu-kalat ei näytä sellaisilta kuin se Stever nainen....



noh puhtaasti astrologisesti Indiima:

Tavallaan soikeat ja pitkänomaiset kasvot joissa korkea otsa (kuu kalat), mutta nousuleijona tekee otsasta korkean ohella myös leveän, ja leukaperät on 'jykevät' ja muodostavat leuan suhteen selkeän kolmiomaisen muodon. jykevyys ei tarkoita massiivisuutta, vaan selkeästi erottuva luusto leukaperissä, jotka piirtyvät selkeästi korvien seutuville asti. valokuvissa ja piirroksissa leuan linjan alle muodostuisi varjo.


silmät ovat suurehkot, mutta ei pyöreällä, vaan vaakasuoraan pitkänomaisella tavalla.ulkokärjet silmistä suipot. nenä on jollain tapaa teräväpiirteinen, ainakin sen kärki, koska mars on kuun kanssa samassa merkissä.




hieman kuin mixaus Gillian Andersonista (kuu kalat, aurinko leijona) ja Marcia Grossista (aurinko leijona)


http://img.listal.com/image/454113/600full-gillian-anderson.jpg

http://www.iamplify.com/store/images/store/1146685668404-marcia_cross.jpg


ei yhtä kapeat kasvot kuin gillianilla, muttei yhtä kulmikkaan neliömäiset kuin marcialla.


tukka punertavan sävyinen ja pitkä, leijonaharja malliin.



hih. jos ei tää onnistu niin sitten en intä enää kolmatta kertaa Grin



edit. lisäys. et ole suorastaan iso ja kookas, mutta annat ison ja pitkän vaikutelman ison tukan ja ryhdikkyyden ja sisäistetyn voiman takia.




edit2. minut voi skipata tästä leikistä, ellei halua nyt sitten arvailla lisää valokuvien päälle...



 Smiley  ihan hauskaa tämä on. En ole erityisen iso, enkä kookas, mutta jostain syystä ihmiset kuvittelevat minua pidemmäksi kuin olen. Tykkään kyllä korkkareista buutsien ja lenkkareiden ohella. Mutta 161 senttisenä en todellakaan ole kovin suuri ihminen. Hassua, että olit laittanut tuohon Gillianin ja Marcian kuvan, molemmilla niin selkeä ihon- ja hiusten väri, joka tyypittää heitä. Omat värini ovat maanläheisemmät, en ole kolmeen vuoteen värjännyt tukkaani, ja se saa kasvaa omaan tahtiinsa seittimäisenä ja kuohkeana, ei ole yhtään jouhimainen. Ulottuu jo solisluiden alapuolelle (ihanaa, lyhyttukkaisuus ei vaan ollut mun juttu) Tummanruskea, hieman punaiseen vivahtava, muttei punainen. Silmät sini-harmaa-vihreät, joissa vahva keltainen rengas keskellä.

Jotta, et sie metsään menny.  laugh

Violettesta...nyt kun tämä vinkkikin on annettu Grin .

Polkkatukkainen, tumma. Ohut ranteinen, viileät kämmenet, ehkä hikoilevat. Ylävartalo pidempi suhteessa alavartaloon. Helposti liikkuvat - - - tehtävänsä tietävät raajat. Suora, reipas katse, mikään piirre kasvoista ei nouse muita voimakkaammaksi, tasapainoiset kasvot.

tämmösiä  :Smiley  Grin

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mirka222
Vieras
« Vastaus #42 : 10.05.2010 22:01:30 »

N222 on mustatukkainen ja näpsäkkä. Lyhyt, hyvin siro mutta pippurinen. Energinen ulkonäkö Cheesy

Heh, kaikki näkee mut mustatukkaisena, päin vastoin oon ollut aina pitkätukkainen blondi Wink
Muuten meni Artemiksen veikkaukset nappiin Smiley Mulla on aina ollut pienoinen ristiriita tän mun ulkonäön ja luonteen välillä: näytän ehkä enemmän  askendentti neitsyt nuorelta ja viattomalta mutta sisällä elääkin sitten tulisieluinen  oinas ja vielä skorpparin 8.huoneessa...Nykyään ulkonäössänikin näkyy myös tulinen ja ehdoton luonteeni: suosin hyvin kirkkaita, selkeitä värejä, tatska käsivarressa ja näyttävä meikki jos ulos lähtee...Monet ovat sanoneet, että mulla on omaperäinen ja uskalias tyyli vaikkakin naisellinen samalla..Tosin arkena en jaksa panostaa yliopistolle, tuulihousut ja t-paita päällä...Oon joskus miettinyt, että houkuttelen miehet "verkkooni" viattoman ulkonäköni avulla eivätkä he tajua jääneensä oikean pirttihirmun kynsiin, joka tietenkin paljastuu vasta pidemmässä suhteessa Grin
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #43 : 10.05.2010 22:54:07 »

No.
Entä minä?

Wink

/A
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #44 : 11.05.2010 22:26:23 »

Anahata:

Susta mulle tulee mieleen, että sulla on vaaleat, polkkamittaiset hiukset, ehkä otsahiuksilla. Vaaleahkonsiniset silmät, kuulas, vaalea iho. Keskimittaa hiukan pidempi, normivartaloinen. Tyylitaju aika klassinen, neitsytmäinen, mutta aina hallussa, vaatteet sopivat tismalleen yhteen, värit aika luonnolliset ja enempi vaaleita sävyjä. Töissä ehkä vaaleaa jakkupukua, vapaalla farkkutyyliä ja paksuja villapaitoja. Vaikutat iloiselta ja pirtsakalta, mutta jollain tapaa samaan aikaan äitihahmolta, olet huolehtivainen Smiley  Rehellinen, avoin ja luotettava ihminen.

Menikö ihan mettään Grin

N222:

Mä arvasin jotenkin sun avattaresta, että olet blondi, hiukset ulottuvat hiukan olkapäiden alapuolelle Wink  Siniset, pisteliään tarkkailevat silmät (skorpparia). Kasvot aika klassisen soikeat, suu pienehkö, nenän päällä ja poskipäissä pisamia. Meikkaat ainakin silmät vahvasti, eyeliner ja reilu ripsari ainakin must. Pukeutumisesta päättelen, että suosit farkkuja ja hyvin perus pitkähihaisia t-paitoja, värejäkin löytyy kaapista. Tyyli yleisesti yksinkertainen ja varsin sporttinen. Olet uusien keskellä ehkä ujo, enempi kuuntelijan roolissa, haluat selvittää pelin hengen, ennen kuin syöksyt mukaan. Tutuille tulinen, omapäinen ja sähäkkä muija, joka ei jätä mitään arvailujen varaan ja joka ampuu mielipiteensä suoraan ilmoille Grin

En paljasta ominaisuuksia itsestäni, jos joku ihan välttämättä haluaa koittaa arvuutella Wink
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: