Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakastuminen / Ihastumien  (Luettu 3640 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Erakko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 20.04.2010 20:32:57 »

Auttakaa!!! Olen vakituisessa suhteessa oleva ja hyvin intuitiivinen henkilö. En ihastu tai rakastu helposti, mutta nyt tapasin henkilön joka vei ns. jalat alta    smitten. Voisiko joku auttaa omaa intuitiotani katsomaan onko oma tulkintani värittynyt - eli kaipasin vain tunnetta vai onko tapaamani henkilö sellainen kuin ajattele? Onko tuolla mahdollisella uudella suhteella sellaista ilmaa siipien alla, johon kannattaisi panostaa?

Kiitos jo etukäteen sinulle, joka haluat auttaa!!!
tallennettu
Unisee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #1 : 20.04.2010 22:59:04 »

Tunne uusi voi olla uskomaton, mutta muistettava on, että tuntea voit tunteen takia, aina tulee uusia suhteita.

Pysy siis suhteessasi. Kaipasit vain tunnetta, kuten jo epäilitkin. Älä panosta uuteen suhteeseen vaan pysy vanhassa.

Onnea elämäsi jatkoon!
tallennettu

Jos epävarma olet
tunteitasi tutkiskele
jos mietteitä laskettelet
pohtiva oleskele.
Erakko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #2 : 21.04.2010 06:18:15 »

Kiitos, näin ajattelinkin asian olevan, mutta välillä sitä osaa itseään "huijata"  laugh. Joka tapauksessa oli ihana tuntea sellainen päätön ihastumien pitkästä aikaa... ihan kuin teininä kauan kauan sitten!
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #3 : 27.04.2010 17:28:53 »

Erakko, anna tunteillesi lupa, ne voi jopa hävitä sen myötä helpommin, kuin jos yrität kieltää ihastumisesi. Ja jokatapauksessa se tekee hyvää naiseudellesi (oletan, että olet nainen), löydät itsesi uudelleen ja ehkä jopa rakastut vakkaripuolisoosi uudelleen, kunhan tuo "ohimenevä" ihastus häipyy mielestä.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #4 : 27.04.2010 17:41:17 »

Erakko

Kayt ilmeisesti ihan saman asian lapi kuin mina-olen iat ajat ollut naimisissa ja se vain tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Olen myos moraalisesti laittanut itselleni hyvin korkeat rajat ja sanonut jo yli kuukauden EI-mutta tama tuntuu olevan sitkeampaa puuta ja lisaksi sama harrastus on lahentanyt meita liian paljon, mutta vaikka kuinka olen pitanyt periaatteistani kiinni(eika kotonakaan mene huonosti)tekisi mieli irroittaa purjeet-mutta olen paattanyt pistaa jaita hattuun.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: