Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: seksuaalisuus kartalla  (Luettu 80754 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« Vastaus #75 : 08.05.2013 14:22:26 »

Jaah,

Kiitoksia Ave. Tämä onkin aihe, joka on luonnolliesti kehittynyt ajan myötä erilaiseksi. mutta osuu kyllä oikeaan nuo kertomasi asiat. Nuorempana hyppäsin monesti (epävarmuudesta johtuen) sänkyyn helpommin kuin nykyään. Toki teen sitä edelleenkin - ehkä yksinkertaisesti valikoin petikumppanit hieman tarkemmin.  

Mutta sinänsä olen iän mittaan sitä vastoin opetellut näyttämään avoimemmin ihmisille sen todellisen sisäisen minäni.
Olen kyllä tehnyt paljon parantamistyötä itseni kanssa, joten siksikään sen kaikkein sisimmän paljastaminen jollekkin ei ole enää niin hankalaa. Kun ei hae hyväksyntää ulkopuolelta on turvallisempaa avautua. Toisaalta voisin kyllä tähän vielä sanoa sellaisenkin, että viime vuosina Universumi on lähettänyt luokseni vain sellaisia lempeitä rakastajia, joillekka on äärimmäisen helppo avautua ja höpöttelen todella herkäsi asioistani käytännössä pulituntemattomille.
Tuskin he sitten oikeasti puolituntemattomia sieluntasolla on, muutenhan en kokisi itseäni niin vapautuneeksi heidän seurassaan.

Anyhyow: Kiitoksia vielä kerran, siis.

/A
« Viimeksi muokattu: 08.05.2013 14:25:36 kirjoittanut Athena » tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #76 : 08.05.2013 16:50:21 »

Luin alusta asti tän alotukseni ja kauhee ikävä tuli sansaita  smitten Cry
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #77 : 08.05.2013 18:57:57 »

Kävin salaa tutkimassa sun karttaa Athene, hahah! Sulla saturnus tekee yhtä näyttäviä neliöitä kartalla kuin mulla ja meillä molemmilla on kuu kaksosissa yhtä pahasti aspektoitunut. Esim. molemmilta meiltä löytyy Kuun oppositiot Saturnukselle ja Uranukselle. Saturnus on kai se planeetta, joka aiheuttaa turhia viivästyksiä myös tällä elämänalueella sekä kaikenlaista murhetta ja huolia. Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat tuolla turvalla ja tyrkyttämisellä? Tarkoitatko, että miehen pitäisi istua nuija kädessä sun oven edessä vartioimassa, että ketään hulluja ei pääse sun lähellä vai mitä? Niin, että olisit koko ajan tietyn etäisyyden päässä miehestäsi? En tiedä baarikulttuurista yhtään mitään, kun en ole sitä harrastanut. Minkälaista meno on siellä nykyään? Tuleeko ihmiset niinku hieromaan itseään sua vasten tyyliin "hei, beibi haluaisitko sä testata mun upouutta saksalaista hieromasauvaa mun kanssa jne.?" Olipa huono esimerkki, mutta viittaan sillä tuohon mainitsemaasi tyrkyttämiseen? Suomalaista kulttuuriahan edelleen vaivaa tietynlainen pelkurimaisuus ja epäluulo mitä tulee sosiaaliseen kanssakäymiseen. Odotukset on jo korkealla ennen kuin edes päästään tutustumaan toiseen ihmiseen ja jo ennalta kenties luodaan päässä niitä kauhuskenaarioita, vaikka ristiriitaisesti jokaisella ihmisellä on kuitenkin jonkinasteinen halu olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa.

Mutta joo...mua vaivaa yksinäisyys myös tällä hetkellä, ja kaikki muu elämä on alkanut pyörimään tämän tunnetilan ympärillä. En ole pystynyt viime aikoina keskittymään edes opintoihini vaan eräänlaiseksi missiokseni on tullut etsiä seuraa ympärilleni lähinnä vain netin välityksellä, kun erinäisten pelko -ja ahdistustilojeni vuoksi en ole vielä kyennyt toteuttamaan tätä puolta ns. "oikeassa elämässä."

En mä mitään vahtikoiraa etsi!Tulisin hulluksi,jos toinen kyttäisi mua joka sekunti.  Shocked No kerran tuli baarissa äijä iskemään lauseella:"mitäs pikku tyttö tietää?"Satun olemaan 152 senttinen eli siis hyvin lyhyt!Kaikenlisäksi tyyppi kumartui kyykkyyn eteeni ja hönkäisi vodkalta haisevan hengityksensä suoraan päin mun naamaa!Teki mieleni iskeä sitä tuopilla päähän! buck2
Olen tässä viimeaikoina huomannut,että nämä pikkujampat ikää 16 vee tykkäävät kaupassa tulla iskemään mua lauseella:sulla on nätit tissit ,siihen minä sitten että:"No haluatko ihan lähemmäksi tulla katsomaan?"Jätkä meni nolona hyllyjen taakse piiloon 2funny Pikkulapsella oli kevättä rinnassa. Cheesy En mä kyllä osannut tosta kommentista loukkaantua mitenkään ja jep mulla on nätit tissit tiedän sen itsekin. uglystupid2
Mä en vaan oikein usko siihen,että ketään väkisin luokseen tyrkyttämällä saisi ihmistä ihastumaan.Ylä-asteella en tykännyt siitä,että mua yritettiin "parittaa" itseäni täysin tuntemattomalle ihmiselle,johon mulla ei ole tunteita.Ehkä sitten olen vaan epäluuloinen ihmisiä kohdatessani.Baarissa tykkään tanssia ja ihan valomerkkiin asti.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
ghede
Vieras
« Vastaus #78 : 08.05.2013 20:30:33 »

En ymmärrä mikä teitä ihmisiä oikeasti kiehtoo tuossa baarielämässä nimenomaan kun siellä tulee vastaan tuollaisia naamaan hönkäilijöitä, joilla on vain se yksi asia yleensä mielessä. Ja tämän sanon ihan seksuaalisesti ambivalenttina miehenä. Mutta toisaalta, jos ajatellaan hivenen kieroutuneen psykoanalyyttisesti niin tietyllä tapaahan ihmiset juuri monesti menevät sinne vain tietyn asian toivossa, mutta sitten yrittävät kuitenkin kieltää tämän viettipuolen itseltään. Ja tämä mua eniten ärsyttääkin...siis se, että kielletään omat vietit nojautuen muka omaan niin henkiseen luonteeseen tai yritetään näyttää joltakin siveyden sipulilta, vaikka aivan selvästi näin ei ole asian laita. Ihmisten tulisi ehkä sittenkin nykyään enemmän harrastaa jonkinlaisia joukko-orgioita.

Mutta ethän sinä nyt naiseksi (lue: ihmiseksi) niin lyhyt ole? 152 cm on ihan ok. Ja sitten nuo tissit. Miksi te naiset aina teette noista tisseistä niin älyttömän suuren MORAALISEN dilemman? Ymmärrän, että rintojen tujoittaminen saattaa tuntua ahdistavalta, mutta te muodostatte omassa päässänne ne tulkinnat toisten ihmisten katseiden kohdistamisesta ja ajatuksista. Sitäpaitsi monesti miesten katseiden kohdistaminen tisseihin on vain jonkinlainen muisto/representaatio evolutiivisesta kehityksestä ja sen avulla halutaan kenties vaivattomasti varmistaa, että edessä oleva henkilö todella on NAINEN ja luonnollisesti yksi mahdollinen pariutumisvaihtoehto. Ja mitä pahaa siinä on, jos kyseinen mies haluaisi esim. imeä rintojanne tai muuta iljettävää? Miten esim. rintojen imeminen varsinaisesti eroaa kyynärpäiden imemisestä? Eipä juuri mitenkään. Rintoihin nyt vain yhdistetään ylenpalttinen seksuaalisuus ja seksuaalisuuden ymmärtäminen on vielä lapsentasolla nykypäivänä.

tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #79 : 08.05.2013 20:39:14 »

Ghede on vaan kade, kun silleiooo tissei!!!!  :Smiley
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #80 : 08.05.2013 21:04:54 »

Ei, en ole kade. Olen vain äärimmäisen utelias...varsinkin seksuaalisuuteen liittyvissä asioissa, koska jo lapsesta asti uteliaisuuttani on pyritty tukahduttamaan sillä alueella.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #81 : 08.05.2013 21:20:55 »

Eikös kyynärpäiden imeminen olisi aika iljettävää.  2funny 2funny
tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #82 : 08.05.2013 21:22:57 »

Rinnat, etenkin nännit pihoineen, ovat erogeenisiä eli (seksuaalista) mielihyvää tuottavia alueita. Onhan mahdollista saada orgasmi jo lapsen imetyksestä. Kun taas kyynärpäitä imuttamalla saadusta en ole (ainakaan vielä) kuullut. Grin
.. Tosin mistäs sitä tietää, jos joku tosiaan kykenee kiihottumaan jostakusta niin, että laukeaa kun tämä vastapuoli suutelee kyynerpäitä.  Wink  laugh
« Viimeksi muokattu: 08.05.2013 21:26:54 kirjoittanut mii-i » tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
ghede
Vieras
« Vastaus #83 : 08.05.2013 22:08:16 »

Niin no minä en niinkään ajatellut tuota kokemuspuolta tuossa kommentissani liittyen kyynärpään ja rintojen yhteineväisyyteen/eroavuuteen. Ajattelin vain, että ne ovat molemmat samanarvoisia ruumiinosia, mutta toiseen niistä vain liitetään enemmän seksuaalisia aspekteja ehkäpä juurikin tuon voimakkaan tunnereaktion vuoksi. Mutta miksi sitten kiihottuminen nähdään niin ristiriitaisessa valossa, jos kerran eroavaisuus haetaan pelkästään tunnekokemuksen kautta? Tarkoitan siis, että mikä tekee kiihottavuudesta ja ylipäätänsä muista subjektiivista tunnetiloista niin tuomittavaa?
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #84 : 09.05.2013 17:53:24 »

Mutta ethän sinä nyt naiseksi (lue: ihmiseksi) niin lyhyt ole? 152 cm on ihan ok. Ja sitten nuo tissit. Miksi te naiset aina teette noista tisseistä niin älyttömän suuren MORAALISEN dilemman? Ymmärrän, että rintojen tujoittaminen saattaa tuntua ahdistavalta, mutta te muodostatte omassa päässänne ne tulkinnat toisten ihmisten katseiden kohdistamisesta ja ajatuksista. Sitäpaitsi monesti miesten katseiden kohdistaminen tisseihin on vain jonkinlainen muisto/representaatio evolutiivisesta kehityksestä ja sen avulla halutaan kenties vaivattomasti varmistaa, että edessä oleva henkilö todella on NAINEN ja luonnollisesti yksi mahdollinen pariutumisvaihtoehto. Ja mitä pahaa siinä on, jos kyseinen mies haluaisi esim. imeä rintojanne tai muuta iljettävää? Miten esim. rintojen imeminen varsinaisesti eroaa kyynärpäiden imemisestä? Eipä juuri mitenkään. Rintoihin nyt vain yhdistetään ylenpalttinen seksuaalisuus ja seksuaalisuuden ymmärtäminen on vielä lapsentasolla nykypäivänä.

Siis minähän sanoin jo tuossa aikaisemmassa kommentissani jo sen,että en osannut ottaa tämän 16-vuotiaan kommenttia tisseistäni mitenkään loukkaavana!Pikemminkin se oli huvittavaa.No teistä miehistä saa raiskaajan jo pelkästään sillä,että tuijotatte jotakuta,vaikka ette ole edes koskeneet koko ihmiseen!Meille naisille sitten taas on hoilattu viimeiset puolivuosi sataa,että:"älä pukeudu seksikäästi,koska olet hutsu ja olet potentiaalinen raiskauksen uhri jne jne jne.
On hyvä valistaa vaarallisista ihmisistä,mutta eikö se toisessa ääripäässä ole mennyt överiksi?Miehiä syyllistetään,että he ovat miehiä ja naisia syyllistetään,koska he ovat naisia! Shocked

tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
ghede
Vieras
« Vastaus #85 : 09.05.2013 20:57:52 »

Mää vain harrastan tällaista yksinpuhelua paljon, joten en varsinaisesti edes suunnannut tuota siunaustani sinulle arvon rouva Athene! Sitä paitsi mielestäni toimit todella rohkeasti tuossa tilanteessa, kuten myös tuo 16-vuotias kiimainen poika. Erotuksena vain se, että sun toiminta oli kenties jossain määrin oikeamielisempää kuin hänen. Minä en juurikaan tuijottele ihmisiä, en edes isotissisiä naisia, vaikka toki uteliasuuttani haluaisin kyllä paitsi, että joskus haluan tuottaa itselleni jonkinlaista mielihyvää suuntaamalla katseeni vastakkaisen sukupuolen antimiin. Yritän muutenkin pitää mahdollisimman matalaa profiilia ja luoja onkin onneksi siunannut minut sellaisella ulkoisella olemuksella, jolla en luultavasti edes herätäkään huomiota ihmisten keskuudessa. Se on ehkä niitä viimeisimpiä asioita, joita haluaisin tehdä, kun mulle ihmiset näyttäytyy muutenkin suurinpiirtein samankaltaisena massana tai jonakin objekteina, joihin en jaksa ottaa mitään kontaktia. Jälleen kerran haluaisin kyllä, mutta pelkään aina, että yksilöllisyyteni unohtuu tai hukuttautuu johonkin sellaiseen mielikuvaan, jota en halua ylläpitää elämässäni.

Täytyy kuitenkin myöntää, että rakastan naisia yleensäkin puhtaan platonisessa mielessä ja tykkään monesti olla heidän kanssaan enemmän kuin miesten kanssa johtuen heidän tietynlaisesta herkkyydestään. Mielestäni jonkinlainen kumous pitäisi tapahtua tässä maailmassa, jotta naiset pääsisivät vähintäänkin samanarvoiseen asemaan miesten kanssa, mutta tällainen kumous voi tapahtua kenties ainoastaan vain, jos naiset eivät hakisi miehistä sitä ainaista turvaa vaan alkaisivat joukkovoimin toteuttaa itseään miehistä erillisinä yksilöinä. Toisaalta sitä puolta en arvosta yleisesti ottaen naisissa, että heille pitää ensin näyttäytyä jonain moraalisena ihanneyksilönä ennen kuin heihin voi tehdä minkäänlaista tuttavuutta. Esim. miehen pitää tunnustaa olevansa suvaitseva, olevansa kasvissyöjä jne jne, ja vasta sitten näiden tunnustusten jälkeen nainen SAATTAA harkita tutustuvansa mieheen nykypäivänä. Mielestäni tällainen on täysin väärä asennoituminen ja jos tutustuminen on tällaisesta ajattelumallista kiinni niin sitten en itse ainakaan haluaisi tutustua kehenkään, sillä tuollainen ajattelumalli pitää jo itsessään sisällä suvaitsemattomuutta, jota minä lähestulkoon täydellisenä moraalisen subjektina en voi ymmärtää, joskin minun tulee ymmärtää tai hyväksyä se, koska olen niin täydellinen ja tämä rassaa entistä enemmän mieltäni.

Ja mii-i minä mitään väärässä ollut, senkin hupsu tyttönen. Smiley  Wink

« Viimeksi muokattu: 09.05.2013 21:13:08 kirjoittanut ghede » tallennettu
mii-i
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #86 : 10.05.2013 00:02:48 »

Ghede, olitpas väärässä, tuossa "Miksi te naiset aina..". Wink
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
epona
Vieras
« Vastaus #87 : 10.05.2013 07:21:21 »

Ihmisten tulisi ehkä sittenkin nykyään enemmän harrastaa jonkinlaisia joukko-orgioita.

Amen på den saken.

/A
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #88 : 10.05.2013 12:22:29 »

Hei,

Jos jollakulla iskee inspis, niin viitsisikö tarkistaa mun kartan tosta alhaalta ja kertoa, että mikä siinä viittaisi voimaakkaseen seksuaalisuuteen tai libidoon? Sellanen on minulle nim. suotu - joskus hyrrää hormoonit / on kevättä rinnassa läpi vuoden. Välillä jopa liioitellusti.

Nöyrin kiitos sille, joka jaksaa tai viitsii.

/A

pd. avautuukohan tuo linkki?

http://www.astro.fi/images/radix_web/28.11.1983_10:26_0_-01:00_59n37_16e33_00.png

Linkki avautui kyllä. Meninpä tosi mietteissäni sitä vilkasemaan ja kas. Löytyipä Yod,  jossa kärkenä on  chiron ja tekee kvinkunssia  mars iin  vaaka ssa sekä aurinko oon  jousimies ssä.
Itselläni -onneksi nuorempana- oli sama "haitta". Samanlainen kuvio, eli Yod, jossa kärkenä  mars, aspektoituvista toinen  chiron, toinen on Lilith. Eli  mars herätti kiinnostuksen,  chiron käski "hoitaa". Onneksi Lilith diminutoi intoa, jotta matkani saattoi jatkua. Ukoilla oli joku kumma luulo, että mua ois enää toiste kiinnostanu. Nehän oli jo  "hoidettu".

Siihen olen jo aikaa sopeutunut, että miehet kyllä tahtoo naisen olevan innokas. Auta varjele, jos se on oma kumppani. SIlloin ei heillä enää riitä kyntövoimaa muihin. Näin onkin parempi elää sinkkuna, kun tällaisen Yod'in on kartalleen saanut. Pääsee katselemaan elämää hiukan laajemmalti.
Eikä tarvi sietää mustasukkaisuutta, eikä olla nyrkin ja hellan välissä - ellei itse tahdo leikkiä marttyyria.
Kas siinähän on se opponeeraus, että mies kuvittelee, ettei hän pysty tyydyttämään. Ja siten alkaa omakohtainen laskuoppi toimia... Yks plus yks = jotain... ja mites sitten kun herra ei olekaan kotona...  tickedoff  knuppel2  Grin
Ja niin nyrkki puhuu vain yhden kerran... sekä tytön matka jatkuu.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2013 12:35:16 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
ghede
Vieras
« Vastaus #89 : 10.05.2013 22:22:12 »

Multa löytyy esim. venuksen ja marsin oppositio, joka taitaa olla yksi rivoimmista aspekteista mitä maa päällään kantaa sekä venus tekee vielä yhdet karttani tiukimmista aspekteista eli neliöt saturnukselle ja uranukselle! Tuosta venuksen ja marsin oppositiosta on mm. sanottu jollain ahdasmielisellä sivustolla, että sen omaavat henkilöt saattavat pahimmillaan alentua käyttäytymään kuin eläimet elleivät kykene pidättelemään passioitaan sekä opettele hyödyntämään kykyjään rakentavalla tavalla jne. Onneksi venukseni on sentään kylmäkiskoisessa ja mentaalisessa neitsyen merkissä sekä 3. huoneessa. Mutta toisaalta venukseen liitetään muitakin asioita, kuten esim. rakkaus, intohimo, okkultismi, raha, luovuus, suosio, charmi sekä asiat, joita ylipäätänsä pidämme arvossa. Pitäisi kyllä yrittää enemmän hahmottaa karttaa kokonaisuutena eikä aina keskittyä noihin yksittäisiin aspekteihin, kuten mulla on tapana.

Keskipisteistä Venus/Mars keskipiste taidetaan eniten liittää seksijuttuihin, joten kannattaa tarkistaa tekeekö teillä jokin planeetta yhtymää, oppositiota taikka neliötä tuohon keskipisteeseen. Itselläni siihen osuu sopivasti 5.huoneessa lymyilevä Saturnus/Uranus yhtymäni, joka on vielä samalla karttani T-ristin kärkenä. Huoneista muistaakseni juuri 5.huone ja 8. huone yhdistetään seksuaalisuuteen. Asteroidit ja ennen kaikkea niiden kulmat ennustaa kai jonkinmoisia patoutumia seksuaalisuuden ilmentymisessä.

tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9
  Tulostusversio  

Siirry: