Itselläni on
8.huoneessa ja
3. huoneessa. Venus on minulla lähes aspektiton ja marsilla on aspekteina
Tuo mars 3.huoneessa kaiketi pitäisi tulkita siten, että minulle se verbaalinen puoli seksuaalisuudessa on erittäin tärkeää ja astro.com:in mukaan tiedän miten kumppani puhutaan sänkyyn tai saatan kirjoittaa rakkausrunoja. Toisaalta kyllä tiedän miten toista provosoidaan verbaalisesti jos seksuaalisuudesta puhutaan.
tekee minusta mielestäni suhteellisen suoraviivaisen.
vaikuttaa mielestäni siten, että minulle on luontevaa ilmaista itseäni seksuaalisuuden kautta. Ja kun
niin se mielestäni korostaa omaa suoraviivaisuuttani.
kontakti marsiin kaiketi lisää intensiteettiä, mutta saattaa käsittääkseni lisätä "paineita" suorittamisen näkökulmasta. Ja sen kyllä allekirjoitan itsessäni, minulle tuntuu olevan välillä vähän liiankin tärkeää olla hyvä rakastaja.
kaiketi tarkoittaa sitä, että en välttämättä koe pystyväni vastaamaan kumppanini tarpeisiin, jolloin tuon 3. huoneen kommunikaatio korostuu. Joten periaatteessa kaiketi olen enemmän pidempien suhteiden ihminen, kun ymmärtämys kumppanin tarpeista kasvaa ajan myötä.
Tuossa nyt jotain noista aspekteista.
Olen myös ajatellut, että se, että
ja
ei ole keskinäistä kontaktia voisi näkyä siinä, että aika usein pidän tunteita ja itse aktia aika eri asiana. Toki koska
on
niin syvät tunteet vahvistavat seksuaalisuutta, mutta en koe välttämättä tarvitsevani niitä välttämättä seksin onnistumiseen.
Koen itse olevani vahvasti seksuaalinen, mikä varmaan juontaa juurensa tuolta 8.huoneesta ja tulisesta
.
Tämä ei kyllä nyt varsinaisesti vastannut ensimmäiseen kysymykseen, mutta kaiketi tässäkin voi puhua asiasta noin muutenkin.