Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: seksuaalisuus kartalla  (Luettu 80908 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 23.04.2010 18:48:07 »

Auttakkee, en osaa; mulla on

venus vaaka 5. huone ja
 mars  vesimies 10. huone

mitä tuosta voisi päätellä.. olenkohan ihan sexihullu?  Shocked  smitten

venus 5. huoneessa.. arvostat nautintoa, hellyyttä, rakkaussuhteita
vaa'an merkissä se voi ehkä mennä siihen että rakastaa rakastumista, mutta on myös vetovoimainen ja viehättävä

mars 10 huoneessa liittyy vaan tarve päästä pomoksi työelämässä,mutta vesimies tekee seksuaalisesti innovatiivisen.

näin mä ajattelisin, saa korjata  Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Johanne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 24.04.2010 06:35:21 »

Hei I-Ronia, ja kiitos tulkinnasta!

Tunnustan, että rakastan olla rakastunut, mutta minä rakastun harvoin. Olen aika kriittinen ja valikoiva miesten suhteen.

Tuohon pomoksi tahtomiseen.. Grin  vaaka-pomona joutuisin ehkä liikaa tekemään vaikeita päätöksiä ja ottamaan vastuuta. Minulla on kyllä jonkinainen auktoriteetti-ongelma, enkä oikein tykkää olla muiden komenneltavana, tai en aina osaa suhtautua siihen. Ja monesti itsekseni ajattelen, että asiat olisivat paaaljon paremmin, jos minä saisin päättää... Lips Sealed
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 26.04.2010 09:08:10 »

2funny Kyllä, tunnistan myös tästä itseni hyvin. Kiitos, hyvinhän sinä osasit tulkikita.  Wink smitten

Hyvä jos osui kohdilleen. Aika vähän tulee muiden karttojen juttuja tulkittua, mutta eiköhän se tästä pikku hiljaa rupea onnistumaan =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Anni
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #33 : 11.10.2010 19:17:23 »

Itselläni on venus ravussa, ja 8 huoneessa. Mulla on aika korostunut toi 8 huone kai, näin oon ymmärtänyt, kun merkurius, venus ja viel joku kolmaski planeetta siellä. Onko silloin venus vahva kartallani muka? koen kaiken kauneuden ja rakkauden tärkeänä elämässä, mutta en koe itseäni lainkaan pinnalliseksi päinvastoin! mutta eihän se sitä tarkoitakaan että on pinnallinen vaikk ulkonäkökin yms merkitsee.

Nousumerkkini on skorpioni, sekä mulla on myös pluto skorpionissa.

Miehelläni on myös aurinko,venus ja merkurius 8 huoneessa, hänelläkin venus ravussa ja nousevana merkkinä skorpioni. Olemme siis hyvin samanlaisia ja sulautunieta toisiimme kumppanimme kanssa. Ollaan oltu nyt 5 vuotta yhdessä<3....
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Nouseva Skorpioni
Kuu Neitsyt
Nanna- Kristiina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #34 : 13.10.2010 12:57:48 »

Itse olen vielä aika huono tulkitsemaan tuota karttaa, mutta voisin yrittää hakea sieltä jotain (ja jos joku haluaa tulkita niin vastaukset otetaan erittäin kiitollisina vastaan).

Eli noususkorpionin oletan buustaavan seksuaalisuutta jo jonkin verran, muutenkin skorpioniteema on hyvin vahvana kartalla. Minut ylipäänsä käsitetään hyvin seksuaalisena ja koen itseni myös sellaiseksi (tai eihän kyse ole edes kokemisesta, vaan ihan käytännössä Cheesy). Sadomasokismi kiinnostaa todella paljon, eikä estoja oikeastaan ole. Yhdenillanjuttuja en kadu vaan ihan hakemalla haen niitä. Eikä sen seuran löytäminen ole koskaan ollut ongelma (skorpioni- teemastakin ehkä johtuen minun on hyvin helppo lukea sosiaalisia tilanteita, "pelata oikein" ja kääntää tilanne itselleni edulliseksi).

Sitten ehkä noita yhdenillanjuttuja voisi selittää kuun (skorpioni) ja venuksen oppositio. Rakkaus ja seksi toimivat minulle hyvinkin erillisinä asioina. Uskon, että varmasti voin ne myös yhdistää, mutta toistaiseksi en ole ollut varsinaisesti rakastunut kehenkään vaikka suhteita onkin ollut. Minulle seksi ei vaadi rakkautta. Saatan ihastua helposti, mutta kyllästyn sitten sitäkin helpommin.

Mars toisessa huoneessa voisi ehkä sitten indikoida myös ympäristön ja materian tuomaa vaihtelua ja tämän hyödyntämistä seksielämässä. Merkurius sekstiili mars voisi sitten ehkä kuvata fyysisen verbaliikan ymmärtämistä.

Merkurius oinaassa ja neljännessä huoneessa; minulla ei ole mitään ongelmaa puhua seksistä suoraan, oikeastaan nautin siitä hyvinkin paljon:) Ehkä merkuriuksen ja venuksen sekstiili voisi vielä tukea tuota puhumisen helppoutta.

Aurinkomerkki on oinas ja sijaitsee neljännessä huoneessa. Tiedän mitä haluan enkä ala kyselemään muiden hyväksyntää omalle seksuaaliselle käyttäytymiselleni (mikä aiheuttaa välillä pahennusta joissakin ihmisissä Cheesy ).

Vesta on kahdeksannessa huoneessa ja siitä löysin tällaisen: 

"A long time ago, there was a quiz show called "You Bet Your Life" hosted by Groucho Marx. One of the contestants had nine children. When he was asked why he had so many children, the gentleman replied "I like it Groucho." Groucho's punch line was "I like my cigar too, but I take it out of my mouth every now and then." Sorry, but if you have Vesta in the  8th house, you (unlike that gentleman) simply cannot have sex 24/7. Take a break."

Allekirjoitan....Wink

Jupiterin (viides huone) ja Pluton oppositio voisi ehkä kuvastaa tuota muutoksenhaluisuutta (kyllästymistä) ja "the need for entertainment in sexual matters" Ehkä?
Jupiterin ja Uranuksen kolmio ehkä seksuaalista vapautta ja kokeilunhalua.

Tuossa jotain ajatuksia Smiley
tallennettu

Aurinko Oinas
Nousumerkki Skorpioni
Kuumerkki Skorpioni
Merkurius Oinas
Venus Kaksoset
Mars Kauris

Kiinalainen: Lohikäärme
Maya: Sininen Magneettinen Käsi
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 23.02.2011 21:14:39 »

Entäs mitä mieltä olette ihmiset vahvasti skorppionipainotteisesta ihmisistä ja Pan-seksuaalisuudesta? Itse olen Pan-seksuaali ja mulla  mars aspect_con pluto aspect_sex venus

Mars ja pluto skorpparissa (3. huone) ja venus kauriissa - 5. huone. (Joo, se "ihanteellinen" asemointi, josta puhuttiin)

Olen huomannut, että suhtautuminen rakkauteen ja seksiin on hyvin skorpparimainen eli ilman voimakkaita tunteita en pysty seksiin. Seksi=rakkaus ja rakkaus=seksi.

Pan-seksuaalisuudesta:

* Kokee rakastuvansa nimenomaan ihmiseen, ei sukupuoleen
* Seksi ei mikään irrallinen osa, jota annetaan tai saadaan, vaan seksi on luonnollinen seuraus kun ihminen on rakastunut toiseen ihmiseen. Se on halua olla yhtä ihmisen kanssa kaikilla tasoilla. Se on päämäärä. Kukaan toinen ihminen ei kelpaa.
* Jos Pan-seksuaali on todella rakastunut, tuntee hän myös seksuaalista vetoa rakkauden kohdetta kohtaan. Pelkkä ihastuminen ei riitä.
* Ilman voimakkaista tunteita Pan-seksuaali ei ole kykenevä seksiin. Ihan sama kuinka viehättävä toinen on ulkoisesti. Jos sisäinen yhteys puuttuu, ei toinen ihminen myöskään vedä Pan-henkilöä puoleensa seksuaalisesti.
* Mitä vahvempi tunnelataus, sitä nautittavampi seksi
* Käsitteet "nainen" ja "mies" kuvaavat ainoastaan ulkoista olomuotoa, samoin kuin esim. tunnistamme kolmisivuisen teräväkärkisen esineen kolmioksi
* Näkee ihmiset ensisijaisesti persoonina, ei naisina tai miehinä. Itse koen esimerkiksi ennen kaikkea olevani MINÄ, tällaisessa "asumuksessa"/kehossa, joka määritellään käsitteellä nainen

Noin koen asiat, ja olen siis Pan. Olen sitä mieltä että juuri tuo vahva skorppari painotus tekee sen mikä olen. Skorppionihan on vesimerkki - eli paljon tunnetta on oltava. En tykkää yltiöpäisistä julkisista hellyyden osoituksista mutta sielullinen yhteys on sitäkin tärkeämpää.

TRULY, MADLY, DEEPLY! <--- Siinä mun kriteerit.

Samanlaisia ajatusmalleja olen huomannut myös muolla ihmisillä, joilla pluto ja venus (vielä parempi, jos jompikumpi skorpparissa) ovat aspektoituneet keskenään.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #36 : 23.02.2011 21:49:05 »

Jaa'a.. Itsekin olen aina ajatellut, että se ihminen, ei
sukupuoli tai mikään muukaan, sillä niillä ei minusta ole niinkään
väliä.. Mutta en silti ole nimennyt itseäni miksikään.. Paitsi
pienempänä heteroksi.. nykyään ei ole tarvinnutkaan nimetä..

venusoinasmarskalat
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ave^^
Vieras
« Vastaus #37 : 23.02.2011 21:56:48 »

Mielenkiintoinen nosto, Eileithyia. Skorppariteemaa hyvinkin, mutta sitten lähdin miettimään tuota "näkee ihmiset ensisijaisesti persoonina, ei naisina tai miehinä". Rupesi mietityttämään siksi että itsellänikin tuo marsplutoyhtymä skorpparissa, tehden kolmiota asciin, ja venuksen aspekti plutoon on kvintiili.. ja tuollaista teemaa en koskaan ole tunnistanut taas itsessäni. Tunnen itseni varsin vahvasti feminiiniseksi ja nautin miehistä jotka ovat miehisiä, tämän oman kokemukseni perusteella olen pitänyt skorpparia veden merkkinä hyvinkin feminiinisenä merkkinä. Skorpionin seksuaalisuus minusta myös on sukupuolellista, joku muu merkki sitten tuota ihmisyys-astetta seksissä, tai miksi sitä nyt kutsuisi..
Kommentoin vielä omia kokemuksiani, tuo kun osittain pitää paikkansa minuunkin, mutta toisaalta taas ei. Minua kyllä vetää seksuaalisesti puoleensa hyvinkin moni mies (ja jokunen nainen joskus :Smiley), ja nautin jonkinlaisesta piiloseksuaalisesta flirtistä..no siis pakko tunnustaa tuo, että jollain asteella lähtee sellaiset energiat ilmaan ihan ilman että haluaisinkaan, välillä ihan totta ärsyttääkin vaikken venuskauriina mitenkään päälle tietenkään käy, muttei huvittaisi vääränlaisia signaalejakaan lähetellä. Nimittäin uskollinen olen ja sitten se, että tosiasiassa se on harva jonka kanssa lopulta haluaakin pidemmälle mennä. Se on jotain kuin kivaa leikkiä mitää tykkää pitää, ja siksi vaarallista juuri.  Lips Sealed
"Mitä vahvempi tunnelataus, sitä nautittavampi seksi." Juuri näin. En ole koskaan tajunnut mitä iloa on kuvitella jotakuta muuta kumppanikseen aktin aikana, tykkään kattoa silmiin että tiiän kuka siinä todellisesti on. Ei unelmat tunnu samalta kuin elävä mies..  Wink
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #38 : 23.02.2011 22:05:33 »

"Mitä vahvempi tunnelataus, sitä nautittavampi seksi." Juuri näin. En ole koskaan tajunnut mitä iloa on kuvitella jotakuta muuta kumppanikseen aktin aikana, tykkään kattoa silmiin että tiiän kuka siinä todellisesti on. Ei unelmat tunnu samalta kuin elävä mies..  Wink

I agree myös coolsmiley
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #39 : 23.02.2011 22:15:48 »

TRULY, MADLY, DEEPLY! <--- Siinä mun kriteerit.

Samanlaisia ajatusmalleja olen huomannut myös muolla ihmisillä, joilla pluto ja venus (vielä parempi, jos jompikumpi skorpparissa) ovat aspektoituneet keskenään.

Truly, madly, deeply ja vielä slow, deep and hard.  Grin Tosin mulla ei ole noiden välillä aspekteja, mutta  venus pluto skorpioni,  mars  vaaka ja löyhästi  aspect_con pluto . Miellän itseni suurinpiirtein heteroksi, yhdenillanjuttuja en ole harrastanut (no olishan sitä voinut, jos olisi tajunnanräjäyttävä harrastekaveri ja molemminpuolista jännitettä löytynyt!  Wink) ja olen niiiin vaniljaa, kuin olla ja voi.

Varmaan sitten tuo  venus aspect_opp chiron tuo omalta osaltaan jotain estoisuutta?
Unohtui, että onhan siellä stelliumissa vielä  saturnus löyhästi  aspect_con venus . Liekö sitten se hankaloittava seikka vai meinaako pitkäikäistä suhdetta, vai löytyykö onni sugar daddyn sylistä?
« Viimeksi muokattu: 23.02.2011 22:37:13 kirjoittanut mimmy magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 23.02.2011 22:29:01 »

venus  vesimies 6.huone  aspect_con  mars  kalat 7.huone

Olen aikuisiälläni ollut vapaamielinen seksuaalisuudessani -jos joku kiinnostaa, niin sitten sänky jo rytisee. Usein se jää päivästä pariin viikkoon, kunnes se räjähtävä voima on kulunut loppuun. (ja paljastuu se keskinäisten kemioiden todellinen yhteensopimattomuus.) En välttämättä tarvitse minkäänlaista tunneyhteyttä, että seksi olisi oikeinkin hyvää. Välillä tunnen jopa rentoutuvani paremmin tuntemattoman kanssa. Seksi on mulle tärkeä osa kommunikaatiota, ja jos parisuhteessa ei sitä pariin päivään ole, tuntuu musta kyllä aika heikolta, lukuunottamatta ne kaudet kun olen liiasta stressissä poikki. Olen ollut hirmuisen viehättynyt naisista aina, mutta en tarpeeksi harrastaakseni seksiä. Siinä on kyllä sellaista sosiaalistakin outoutta, ja sitä, että tykkään vaan miehisestä energiasta, se on sitä, joka täydentää minua.

Ihastun helposti ihmisiin, just sillä tavalla nopeasti ja sokeasti. Miespuolisten ystävieni kanssa taiteilen sillä kapealla narulla, että kun olisi mukavaa olla muutenkin läheinen. Siinä se vesimies kai tulee esiin. Vesimies siinäkin, että tykkään kokeilla kaikkea uutta, leikkiä rooleilla jne. En koe sitä kyllä mitenkään ihmeellisenä.

Maanantaina tapasin aivan ihanan, tosi leijonamaisen miehen ja se kohtaaminen energisoi mua vielä tänäänkin. Se on sellaista primus moottorienergiaa, mars neliöi mun aurinkoa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #41 : 24.02.2011 13:08:21 »

Mielenkiintoinen nosto, Eileithyia. Skorppariteemaa hyvinkin, mutta sitten lähdin miettimään tuota "näkee ihmiset ensisijaisesti persoonina, ei naisina tai miehinä". Rupesi mietityttämään siksi että itsellänikin tuo marsplutoyhtymä skorpparissa, tehden kolmiota asciin, ja venuksen aspekti plutoon on kvintiili.. ja tuollaista teemaa en koskaan ole tunnistanut taas itsessäni. Tunnen itseni varsin vahvasti feminiiniseksi ja nautin miehistä jotka ovat miehisiä, tämän oman kokemukseni perusteella olen pitänyt skorpparia veden merkkinä hyvinkin feminiinisenä merkkinä. Skorpionin seksuaalisuus minusta myös on sukupuolellista, joku muu merkki sitten tuota ihmisyys-astetta seksissä, tai miksi sitä nyt kutsuisi..
Kommentoin vielä omia kokemuksiani, tuo kun osittain pitää paikkansa minuunkin, mutta toisaalta taas ei. Minua kyllä vetää seksuaalisesti puoleensa hyvinkin moni mies (ja jokunen nainen joskus :Smiley), ja nautin jonkinlaisesta piiloseksuaalisesta flirtistä..no siis pakko tunnustaa tuo, että jollain asteella lähtee sellaiset energiat ilmaan ihan ilman että haluaisinkaan, välillä ihan totta ärsyttääkin vaikken venuskauriina mitenkään päälle tietenkään käy, muttei huvittaisi vääränlaisia signaalejakaan lähetellä. Nimittäin uskollinen olen ja sitten se, että tosiasiassa se on harva jonka kanssa lopulta haluaakin pidemmälle mennä. Se on jotain kuin kivaa leikkiä mitää tykkää pitää, ja siksi vaarallista juuri.  Lips Sealed

No, ehkä sitä ei sitten todellakaan voi määrittää kartalta että mikä on ihmisen seksuaalisuus. :Smiley

Minusta ihminen koostuu kummastakin polariteetista, sekä maskuliinisesta (liike, energia) että feminiinisestä (passiivisuus, rauhallisuus, ehdoton rakkaus), mutta näillä kahdella ei ole mitään tekemistä naiseuden tai miehisyyden kanssa. Naiseus ja mieheys on kulttuurisidonnaista ja opittua. On totta että esimerkiksi poikalapsia ohjataan toiminnaliseen tekemisen (autoihin sun muuhun) ja tyttölapsia passiivisuuteen (istut kotona leikimässä nukeilla), mutta kukaan ei synny sellaisena. Ihminen on melko pitkälle kulttuurinsa ja kasvatuksensa tulos. Mutta lähtökohtaisesti nuo molemmat puolet ovat meissä kaikissa, ne eivät välttämättä jakaudu tasan 50/50, mutta molemmat puolet meissä kaikissa on. Yleensä naiselta tukahdutetaan maskulininen ja mieheltä feminiininen puoli. Vastaus löytyy historiastamme.

Miksi helvetissä on oltava sukupuoliroolit?  Yhteiskunta on pöljä.  Angry

Egoni on hyyvin pitkälle maskuliininen ( aurinko kuu merkurius jousimies), energinen ja toiminnalinen. Rakastan toimintaa, lapset ei kiinnosta hevon***:kaan. Ei kotona istuminen jne. Eikä minua koskaan lapsena siihen yritettykkään ohjata (onneksi). Sain tehdä sitä mikä tuntui hyvältä.

Vihasin intohimoisesti barbeja eikä kukaan todennäköisesti edes uskaltanut ehdottaa minulle sellaista kun huutohan siitä olisi tullut. Hameet ei myöskään kelvanneet ---> siitäkin seurasi huutaminen ja meuhkaaminen. En halunnut olla "hienostelija".  Grin Eli siis, siitä huolimatta että olen syntynyt naisen kehoon, minulla ei ole luontaista tarvetta niihin asioihin joita yhteiskunnan mukaan naisella muka olisi. Mutta en ole mieskään. Olen vain minä. Tämännäköisessä asumuksessa.

Minua vaan suoraansanottuna satuttaa se miten ihmiset yleensäkin puhuvat seksistä kaikkialla. Niinkuin se olisi joku perustarve, niinkuin kuseminen ja paskominenkin ja partneri vaan sitä varten että siihen tyydytetään tarpeensa niinkuin johonkin vessanpönttöön, hyi olkoon.  Sad

Mulla on muuten myös Juno ja Lilith skorpparissa, en muista nyt tekeekö Juno yhtymää vielä tuohon pluto-mars-yhtymään (jolloin kyseessä olisi varmaan stellium) - aika lähellä se on kummiskin.

SULJIN: Sulla varmaan tuo mars kalat tuo syvällisyyttä?? En tiedä.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #42 : 24.02.2011 14:20:21 »

Mulla on käynyt sitten hyvä tuuri, kun olen syntynyt naisen kehoon, jonka tunnen omakseni sataprosenttisesti ja vähän liikaakin ehkä..  :Smiley Mulla kartta tosiaan on vesipainotteinen.

Kuitenkin kun seksuaalisuusketjussa ollaan, niin seksuaalisuuteen liittyvä sukupuolisuus on minusta eri asia kuin se sosiaalinen sukupuolisuus. Seksi kuitenkin on fyysiseen kehoon sidottua, jolloin sen kokee oman sukupuolensa kautta. Ja, seksihän itsessään on juuri tuo sukupuolten kohtaaminen, se syy miksi eri sukupuolia täällä on, sukupuoli-identiteettikysymyksetkin nousevat aina jossain vaiheessa seksikysymyksestä. Tantrakin muistaakseni lähtee ajatuksesta että tullaan lähemmäksi omaa sukupuoltaan ja yhdistytään jumaluuden sukupuolelliseen muotoon (shakti/shiva). Sukupuolikasvatus taas on vain keino organisoida yhteiskuntaa. Sisäinen mies ja sisäinen nainen, niin ne molemmat puolet ovat jokaisessa, ja olemme ehkä tulleet aikaan jossa enemmän miehet feministyvät ja naiset maskunilistuvat. Kuitenkin tässä kaikessa uhossa ei saisi unohtaa sitä, että biologisestihan sukupuolisuus liittyy hormonieritykseen, jolla on omat vaikutuksensa (sen kummemmin nyt siihen puuttumatta), ja lisäksi, tasapainoista elämää ei luo mitenkään sekään että tuntiessaan oman syntymäkehonsa itselleen vieraaksi kieltää tuon sukupuolen. On ehkä helppo vaihtoehto vakuuttaa itselleen olevansa avoin ryhtymällä paljolti vastakkaisen sukupuolen omaiseksi, mutta siinäkin kun voi tuota vaakakuppia keikuttaa liikaa taas toiseen päähän. Ennen kun on sanottu että miesten pitäisi löytää se sisäinen nainen ja naisten sisäinen mies, niin ehkäpä nykypäivänä se voi olla jo niin että naisten pitäisi löytää se oma sisäinen naisensa..
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #43 : 24.02.2011 14:21:56 »

Minua vaan suoraansanottuna satuttaa se miten ihmiset yleensäkin puhuvat seksistä kaikkialla. Niinkuin se olisi joku perustarve, niinkuin kuseminen ja paskominenkin ja partneri vaan sitä varten että siihen tyydytetään tarpeensa niinkuin johonkin vessanpönttöön, hyi olkoon.  Sad

Siitä puhe mistä puute, vai?  Wink
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #44 : 24.02.2011 16:20:02 »

Jos kokee noin pahana, nii miks sitte rykätä ittensä tilanteisiin, jossa joutuu sitä kohtaamaan tai puhumaan ja tulla tuomittemaa muita, joille seksuaalisuus on luonnollista ja eivätkä osaa pitää sitä ongelmana?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: