Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: seksuaalisuus kartalla  (Luettu 80911 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #45 : 24.02.2011 19:58:55 »

mä en usko että Eileithyia mitään erikoisempaa tarkoittaa kuin sitä että seksiä tunkee nykyään joka tuutista, eikä sitä oikeestaan pidetä enää minään. Justhan ruotsissa oli juttua, kun miehet ei tykänneet liian seksistisestä (miesmalli) mainoksesta, ja tekivät siitä valituksen. Jos nainen tekee valituksen, sitä tuskin edes noteerataan, eikö? "joku feministi taas ja tietenkin ruma sellanen..."...itse asiassa mua ällöttää myös tää nykyajan meininki, naidaan suunnilleen kaikkee mikä liikkuu, on puumaa jne...mä voisin hyvinkin olla selibaatissa, eikä tekis heikkookaan.
Mulla venus skorpparissa(9) ja mars leijonassa (6). mä en itse asiassa edes tarvi miestä jos himottaa, nykyään voi ostaa jo tavallisesta kaupasta vaikka minkälaisia vempaimia.  Wink
niin ja piti vielä sanomani, että seksi on taivaallista niiden kanssa jotka ei mulle sovi arkielämään, ja ne joiden kanssa sujuu arki seksi on tylsää....mutta kumman sitä valitsisi?.....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #46 : 25.02.2011 11:17:31 »

Joskus kun katselen hyvää elokuvaa niin juoni ei kulje eteenpäin,vaan juuttuu sänkykohtaukseen.Se joskus pitkästyttää.Sama asia varmaan,jos näytettäisi pelkkää syömis kohtausta,ja mässytystä loputtomiin.Ihan ovat verrannollisia keskenään,sivusta katsottuna,tarkoitan.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 25.02.2011 14:12:59 »

Joo no mä ehkä tulkittin väärin. Mutta näin miehenä sanoosin, notta kyllä seksi ja seksikkyys on eri asioita. Seksikkyys on jotain mitä voi ihailla, seksi taas aktia. Oon mäkin aina kyllästyny seksiin. Usein se on menny ohi naisen mentyä vaihtoon. Seksikkyydestä taasen, niin, putkiaivoinen mies kuitenki elää silmillään. Tosin joka mies tajuaa kattoessaan seksikästä blondia minihameessa ja korkokengissä, ettei sen varaan voi kuitenkaa elämäänsä laskea.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 25.02.2011 16:22:32 »

Minua vaan suoraansanottuna satuttaa se miten ihmiset yleensäkin puhuvat seksistä kaikkialla. Niinkuin se olisi joku perustarve, niinkuin kuseminen ja paskominenkin ja partneri vaan sitä varten että siihen tyydytetään tarpeensa niinkuin johonkin vessanpönttöön, hyi olkoon.  Sad

Siitä puhe mistä puute, vai?  Wink

Grin JOO! No ei..

Kun meinasin sitä, että missä tunteet?  Undecided Kun minä näen sen pitkälti siltäkin kannalta että seksi on yhdessä oloa ja kommunikointia eikä kylmä akti/suoritus (tähämän takana on varmaan tuo Pluton ja Marsin yhtymä kolmannessa huoneessa).
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 25.02.2011 16:34:55 »

Minua vaan suoraansanottuna satuttaa se miten ihmiset yleensäkin puhuvat seksistä kaikkialla. Niinkuin se olisi joku perustarve, niinkuin kuseminen ja paskominenkin ja partneri vaan sitä varten että siihen tyydytetään tarpeensa niinkuin johonkin vessanpönttöön, hyi olkoon.  Sad

Jos kokee noin pahana, nii miks sitte rykätä ittensä tilanteisiin, jossa joutuu sitä kohtaamaan tai puhumaan ja tulla tuomittemaa muita, joille seksuaalisuus on luonnollista ja eivätkä osaa pitää sitä ongelmana?

Anteeksi, tarkoitukseni ei ollut tuomita.  crazy2 Suurimmalle osalle ihmisistähän riittää seksi pelkkänä tunteettomana aktina. Ja sitä se teoriassa onkin, mutta kun en ole robotti vaan sielu joka tahtoo yhdeksi toisen sielun kanssa seksin kautta.  Tongue Ihmiset on yksilöitä, ei siinä mitään. Ei se ole mitenkään huonompi asia, akti aktina, mutta itselle se ei vain oikein passaa. Mutta minä edustankin toista ääripäätä. Eli minulle seksi on nimenomaan rakkauden ilmaisua, lämmintä kanssakäymistä toisen kanssa. Usko pois, minulle seksuaalisuus on maailman luonnollisin asia - olen esimerkiksi hyvin fyysisen kosketuksen kaipuinen, halaamiset sun muut arkipäiväiset fyysiset kanssakäymisen muodot ovat tärkeitä - MUTTA itse seksi on minulle paljon merkityksellisempi asia kuin mitä se tässä yhteiskunnassa esitetään. Ihan asiallisillakin seksia käsittelevillä palstoilla puhutaan seksistä melko irrallisena osana parisuhdetta. Esim. Pariskunnat näyttävät erittelevän seksielämän erikseen ja "normiparisuhde-elämän" erikseen. Minulle taas - parisuhde-elämä=seksielämä. Tällätarkoitan sitä että seksi on erottamaton osa pariskunnan kanssakäymistä. Mielellään vaikka jokapäivä. Tätä on tosi vaikea selittää, älkää vetäkö hernettä nenään, en tarkoita loukata ketään.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #50 : 25.02.2011 16:51:14 »

Kyllä,kyllä Eleithyia.  U.K   Minä olen putkiaivoilla varustettu,ollut koko ikäni.Nautin katsella miehiä,ja heidän hurmaavaa seksikkyyttään puolitajuttomana,mutta ei se tarkoita,että säntään pusikkoon heidän kanssaan saman tien.Siitä varmasti johtuu lukuisa miesystävä joukko elämässäni.Tosi hyviä ystäviä.Tavallaan uskalltavat olla ystäviä,kun tietävät ja tuntevat turvalliseksi olonsa kanssani.Paras porukka on kertynyt juuri niistä,jotka olisivat raahanneet minut metsään,kuin apinamiehet ainakin.Ei ole jäänyt huonoja "jälkimakuja"mutusteltavaksi.Hyviä toverisuhteita siis,reiluja.

Parisuhteessa ne asiat ovat sitten vaan meidän asioita,meidän maailma,jota en haluaisi jakaa kolmansien enkä neljänsien kanssa.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #51 : 25.02.2011 18:34:10 »

2funny  Olen edelleen putkiaivo.En huomannut kertoa,että puhun tällaisia parisuhteessa olevana.Sen pohjalta siis tällainen kannanotto.

Nuoruuden ajan kokemukset sitten asia erikseen,ne sitten olivat..tjaa,minkäslaisia ne sitten olivatkaan   buck2
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #52 : 26.02.2011 16:15:55 »

Kyllä,kyllä Eleithyia.  U.K   Minä olen putkiaivoilla varustettu,ollut koko ikäni.

Nyt meni minulta jotakin ohi.  Huh En oikein ymmärrä mihin tällä lausella tarkoitat.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #53 : 26.02.2011 18:34:33 »

Kyllä,kyllä Eleithyia.  U.K   Minä olen putkiaivoilla varustettu,ollut koko ikäni.

Nyt meni minulta jotakin ohi.  Huh En oikein ymmärrä mihin tällä lausella tarkoitat.

Eileithyia,tarkoitin,että paljolti allekirjoitan  ajatuksiasi.

Sitten laitoin Unissa Kävelijän ajatuksia siitä putkiaivosta,koska sellainen olen.Tuijottelen miehiä siis mielinmäärin,pupillit pitkällään.

Kaulakoru..Niin sitä minä tarkoitin,etten kuitenkaan lähde säntäämään näiden uroiden kanssa sänkyyn,enkä tuonne metsäänkään puunjuurelle.Lepuuttelen vain silmiäni heissä.

Minulla on kylläkin mars neitsyessä.Venus kravussa 12h. Eikös se venus 12huoneessa ole sellainen,että ei voi lähteä vain yhden miehen kanssa metikköön,ja jos lähtee niin on mentävä koko kylän ukkojen kanssa tasapuolisesti   Grin  sehän on sellainen asetelma.Haluaa "auttaa" kaikkia. 
Sitten se mars neitsyessä 3h toimii jarruna myöskin,lyö kapuloita rattaaseen siihen metikköön menossa.Neitsyt jää viilaamaan pilkkuja,ja miettii minkä värisen piknik viltin ottaisi sinne puun juurelle mukaan jne.Sitten väsähtää,alkaa syömään terveellisesti,miettii mitä tauteja saisi puunjuurlla "kylmettyessään".Meneekin sitten saunaan.Peseentyy kunnolla.Ottaa vitamiininsa ja menee nukkumaan    angel
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #54 : 27.02.2011 02:03:36 »

Nyt meni minulta jotakin ohi.  Huh En oikein ymmärrä mihin tällä lausella tarkoitat.

Eileithyia,tarkoitin,että paljolti allekirjoitan  ajatuksiasi.

Sitten laitoin Unissa Kävelijän ajatuksia siitä putkiaivosta,koska sellainen olen.Tuijottelen miehiä siis mielinmäärin,pupillit pitkällään.

Kaulakoru..Niin sitä minä tarkoitin,etten kuitenkaan lähde säntäämään näiden uroiden kanssa sänkyyn,enkä tuonne metsäänkään puunjuurelle.Lepuuttelen vain silmiäni heissä.

Mulla on sellaane tunne tullu, että naiselle tuo vastakkaisen sukupuolen tuijotteleminen sallitaan, mutta kaikellisen tasa-arvon nimissä meille miehille ei? Ex-tyttis sai jumalattomat raivarit jo siitä, että näin selkiästi vähä pikkusen seksuaalisempaa unta ja sain aina julman herätyksen kauhialla huudolla ja komennolla mennä sohvalle -ja omassa kämpassäni vielä! Se oli vihaine ja muriotti niin kauan, kunnes valehtelin nähneeni unta just hänestä. Samaanen akka ei tajua vieläkää, että suhde todella on ollu ohi jo melkein vuoden. Oisko jotain yhteinen karttatekijä? Grin

« Viimeksi muokattu: 27.02.2011 02:31:49 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #55 : 27.02.2011 11:39:01 »

Minua kyllä on saanut tuijotella rauhassa,enpä ole pahakseni pistänyt.Silloin vähän on keljuttanut,jos suu on ollut auki tuijottajalla,aiheuttaa sellaista epävarmaa oloa.  Wink  Voihan se kyllä tarkoittaa,että ukko on ikäänkuin jäykistynyt,ja suu on auennut.Tai leuat ovat sijoiltaan.

En oikein usko tyttiksellä olevan samoja karttatekijoitä.Minun vieressä saa rauhassa katella unia.Sitten toisekseen,jos heitän ukon sängystä,heitän ulos asti samantien.Olen kaksonen,jolla on  mars ja   aurinko  neliö .

Oletko muistanut sanoa Tyttikselle,että suhde on ohi,jos vaikka ei tiedä?Ei ehkä ole tullut puheeksi.Ja,jos olet sanonut,niin kirjoita lapulle isolla ja anna hänelle,jos menee sitten jakeluun.En tarkoita,että Tyttis menisi jakeluun,vaan lapulla oleva asia sinne pään sisällä olevaan viestikeskukseen,josta se kulkeutuu tarpeelisiin kehon osiin.   smitten
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #56 : 27.02.2011 14:20:16 »

Hmm, niin jos seksistä on mediassa ja muualla ylitarjontaa, niin on myöskin parisuhteet jonkinlaista kertakäyttötavaraa. Itse en tunne yhtäkään joka ei suhteessa kumppaniaan hyväksyisi virheineen (eihän se muuten voisi mitenkään onnistuakaan  Huh), mutta mediassa ja internetissä ja muutenkin ympärillä tuntuu olevan paljon sellaista henkeä että käydään treffeillä ja analysoidaan se toinen päästä varpaisiin ja jos se tekee jonkin virheen niin heti ei kiitos ja seuraava, pakko kai tällaista on oikeasti ollakin jos siitä niin paljon puhutaan? Heti on se toinen pelottava narsisti, ei tarpeeksi kyvykäs, ärsyttävä, taakka, riippa, hankala, ei vaan sopiva, ei vaan sellainen mitä haluaa. Tuskinpa tämä valitsija itse on näistä mitään yhtään sen vähempää, joten viimesen päälle sitten pitää peittää omat virheensä. Mikä ihmeen idea tällaisessa on? Voiko tällaista oikeasti sanoa suhteeksi, kun lopulta siinä ei ratkaise kuin seksi ja ehkä jotkin ulkoiset seikat? Suhde totta kai loppuu sopivasti juuri ennen kuin kumpikaan oppii tuntemaan toisiaan, tai sitten juuri siihen se kalahtaa.
En tosiaan kuitenkaan tunne ketään joka toimisi lopulta noin, en tiedä mistä lähtöisin on. Eri asia on jos etsii vain lyhyttä seuraa, mutta kuinka ikinä voisi löytää täysin virheetöntä kumppania? Suhdehan on aito vasta silloin kun inhimillisyys tulee esille.

muok. kai se on vain kiinni siitä ettei uskalla avata itseään. On paljon helpompi uskotella itselleen ettei tuo ole sellainen mitä etsin, kuin oikeasti ottaa riski.
Kyllä minä yhä haluan uskoa että ihmiset kykenevät hyväksymään virheitä toisissa ja joustamaan. Ettei se parisuhteen määritelmä nykypäivänä ole kuinka paljon minulle on hyötyä tuosta ihmisestä. Toiset sanovat että on luonnollistakin vaihtaa puolisoa, yhden kanssa meitä ei ole tarkoitettu. Niin se ehkä on. Mutta ei sen todellakaan tarvitse tarkoittaa sitä että liitot ovat vain hyötyjärjestelyjä. Olen kuullut senkin että vain rakkaudettomat liitot kestävät. Tarkoittaen että ihmiset sekoittavat rakastumisen ja rakkauden. Jos kerran on rakastunut, on vaikea tyytyä enää pelkkään rakkauteen? Vai niin että sitä ei enää osaa muuttaa rakkaudeksi?
« Viimeksi muokattu: 27.02.2011 14:46:24 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #57 : 27.02.2011 14:34:43 »

Ahaa.  Grin No minä jo ihmettelinkin että missä vaiheessa olen ktsunut teikäläistä putkiaivoksi.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #58 : 27.02.2011 15:13:14 »

Grin    Minulla oli oikosulku,ja ihmettelen itse,mistä se putkiaivo tuli,mutta tunsin sen omakseni,kun kammarissa on putkiradiokin.Ja naapurikin on eläkeputkessa.Toinen on juomaputkessa.  Nyt on tipahdettu kartalta,pitäisi kiivetä jotain putkea myöten sinne alkuperäiseen aiheeseen.
Minulla on se Venus siellä 12 huoneessa ja ravussa.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #59 : 27.02.2011 16:10:07 »

Minua kyllä on saanut tuijotella rauhassa,enpä ole pahakseni pistänyt.Silloin vähän on keljuttanut,jos suu on ollut auki tuijottajalla,aiheuttaa sellaista epävarmaa oloa.  Wink  Voihan se kyllä tarkoittaa,että ukko on ikäänkuin jäykistynyt,ja suu on auennut.Tai leuat ovat sijoiltaan.

En oikein usko tyttiksellä olevan samoja karttatekijoitä.Minun vieressä saa rauhassa katella unia.Sitten toisekseen,jos heitän ukon sängystä,heitän ulos asti samantien.Olen kaksonen,jolla on  mars ja   aurinko  neliö .

Oletko muistanut sanoa Tyttikselle,että suhde on ohi,jos vaikka ei tiedä?Ei ehkä ole tullut puheeksi.Ja,jos olet sanonut,niin kirjoita lapulle isolla ja anna hänelle,jos menee sitten jakeluun.En tarkoita,että Tyttis menisi jakeluun,vaan lapulla oleva asia sinne pään sisällä olevaan viestikeskukseen,josta se kulkeutuu tarpeelisiin kehon osiin.   smitten

Grin Tekstiviesti TAJUA JO, SUHDE ON OHI! ei ainaskaa riitä, vaan sen voi analysoida eri ennustajien kautta, että ei se sitä tarkottanu.
Kaksosnaiset on aina saanu mut pauloihinsa, mut mä en koskaan niitä. Mä oon kaksosnaisten stalkkaaja ja ahdistelija. Grin

Hmm, niin jos seksistä on mediassa ja muualla ylitarjontaa, niin on myöskin parisuhteet jonkinlaista kertakäyttötavaraa. Itse en tunne yhtäkään joka ei suhteessa kumppaniaan hyväksyisi virheineen (eihän se muuten voisi mitenkään onnistuakaan  Huh), mutta mediassa ja internetissä ja muutenkin ympärillä tuntuu olevan paljon sellaista henkeä että käydään treffeillä ja analysoidaan se toinen päästä varpaisiin ja jos se tekee jonkin virheen niin heti ei kiitos ja seuraava, pakko kai tällaista on oikeasti ollakin jos siitä niin paljon puhutaan? Heti on se toinen pelottava narsisti, ei tarpeeksi kyvykäs, ärsyttävä, taakka, riippa, hankala, ei vaan sopiva, ei vaan sellainen mitä haluaa. Tuskinpa tämä valitsija itse on näistä mitään yhtään sen vähempää, joten viimesen päälle sitten pitää peittää omat virheensä. Mikä ihmeen idea tällaisessa on? Voiko tällaista oikeasti sanoa suhteeksi, kun lopulta siinä ei ratkaise kuin seksi ja ehkä jotkin ulkoiset seikat? Suhde totta kai loppuu sopivasti juuri ennen kuin kumpikaan oppii tuntemaan toisiaan, tai sitten juuri siihen se kalahtaa.
En tosiaan kuitenkaan tunne ketään joka toimisi lopulta noin, en tiedä mistä lähtöisin on. Eri asia on jos etsii vain lyhyttä seuraa, mutta kuinka ikinä voisi löytää täysin virheetöntä kumppania? Suhdehan on aito vasta silloin kun inhimillisyys tulee esille.

muok. kai se on vain kiinni siitä ettei uskalla avata itseään. On paljon helpompi uskotella itselleen ettei tuo ole sellainen mitä etsin, kuin oikeasti ottaa riski.
Kyllä minä yhä haluan uskoa että ihmiset kykenevät hyväksymään virheitä toisissa ja joustamaan. Ettei se parisuhteen määritelmä nykypäivänä ole kuinka paljon minulle on hyötyä tuosta ihmisestä. Toiset sanovat että on luonnollistakin vaihtaa puolisoa, yhden kanssa meitä ei ole tarkoitettu. Niin se ehkä on. Mutta ei sen todellakaan tarvitse tarkoittaa sitä että liitot ovat vain hyötyjärjestelyjä. Olen kuullut senkin että vain rakkaudettomat liitot kestävät. Tarkoittaen että ihmiset sekoittavat rakastumisen ja rakkauden. Jos kerran on rakastunut, on vaikea tyytyä enää pelkkään rakkauteen? Vai niin että sitä ei enää osaa muuttaa rakkaudeksi?

Miehen näkökulma; naisessa ei saa nähdä mitää vikaa, vaikka ne viat olis sietämättömät ja normaalia arkielämää oleellisesti haittaavia.

Kyllä,kyllä Eleithyia.  U.K   Minä olen putkiaivoilla varustettu,ollut koko ikäni.

Ahaa.  Grin No minä jo ihmettelinkin että missä vaiheessa olen ktsunut teikäläistä putkiaivoksi.

Mä sen putkiaivon toin keskusteluun, koska oon mies putkiaivoilla, joka ei ymmärrä naisen ajattelua.

tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: