Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: seksuaalisuus kartalla  (Luettu 80755 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #60 : 27.02.2011 17:26:26 »

Hankala se Tyttis asia.Voisitko alkaa puhumaan hänelle auton moottoreista.Puhuu Tyttis mitä vain,niin puhut aina vain moottoreista.Älä ole kuulevinasi mitä hän sanoo,puhut vain sitkeästi omia juttujasi.Matki välillä yllättäen moottorin ääntä,jos sanat loppuvat.Kaasuta isolla äänellä,jos tytteli korottaa ääntä.Tuota jos jatkat jonkin aikaa,niin hyvä tulee.Kiroile välillä,kun moottori ei muka käynnisty kunnolla    tickedoff
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #61 : 27.02.2011 18:10:27 »

Hankala se Tyttis asia.Voisitko alkaa puhumaan hänelle auton moottoreista.Puhuu Tyttis mitä vain,niin puhut aina vain moottoreista.Älä ole kuulevinasi mitä hän sanoo,puhut vain sitkeästi omia juttujasi.Matki välillä yllättäen moottorin ääntä,jos sanat loppuvat.Kaasuta isolla äänellä,jos tytteli korottaa ääntä.Tuota jos jatkat jonkin aikaa,niin hyvä tulee.Kiroile välillä,kun moottori ei muka käynnisty kunnolla    tickedoff

Eiks jalkapallosta ja jääkiekosta puhuminen ja niiden kattelu ja kiroilu sen kälättäes, miten mä teen kaikki väärin ja mite sen suhteen pitää oikiasti toimia, anna ymmärtää saman asian?

Hankalia nuo kiinnostavat puheenaiheet miesten ja naisten välillä. Ja ihastumiset, etenkin jos on yksipuolista. Töissä yksi mies ihastui naiskollegaan ja alkoi puhua tälle auton korjaamisesta, pakoputkikin oli hajalla. Nainen yritti päästä aina karkaamaan tilanteista. Aina kuulemma mies tuli vastaan jonkun nurkan takaa ja aloitti taas puhumisen varmasta aiheesta - pakoputkesta.  laugh
Parisuhteen laatutakuukin on vaikea asia. Miten sen pystyy takaamaan, kun ihminen on sellainen kuin on?  coolsmiley angel

On miehiä, joilla on mieles vaa pakoputket.. oon ihan samaa mieltä, että nainen on aivan väärä kohde sillo..  2funny
« Viimeksi muokattu: 27.02.2011 19:17:06 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
MAFIAPANDA
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #62 : 04.03.2011 18:02:29 »

Mulla ei mitään 8. huoneessa, 5. huoneessa  pluto jousimiesceres jousimiesvesta  skorpioni ja  pallas vaakamars rapu ja  venus kaksoset . Cheesy

Mitä tämä kertoo minusta?  Undecided
tallennettu

Aurinko & Merkurius Leijona
Nousu & Mars Rapu
Kuu Kalat
Venus Kaksonen
Uranus Vesimies
Chiron, Kuunsolmu, Pallas Vaaka
Saturnus & Juno Oinas
Jupiter & Neptunus Kauris
Pluto & Ceres Jousimies

Punainen planetaarinen käärme
Sypressi
Tulirotta
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #63 : 04.03.2011 18:19:26 »

hmm... on teknisesti mahdotonta, että nuo kaikki olisivat samassa huoneessa, ainakin siis mikäli olet kirjoittanut planeettojen merkkisijainnit oikein... jousimiehessä ja kaksosissa olevat merkit kun ovat aivan vastakkaisilla puolella karttaa...  Wink
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #64 : 04.03.2011 19:36:38 »

Hups - mun kämmi! Nyt vasta huomasin, että siellähän oli piste välissä eli  mars ja  venus ovatkin siis ilmeisesti jossain ihan toisessa huoneessa Wink
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
MAFIAPANDA
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #65 : 04.03.2011 22:27:30 »

Aivan, sori olipa epäselvästi laitettu , unohdin laittaa huoneen eli  mars rapu ja  venus kaksoset ovat huoneessa numero 12.  2funny
tallennettu

Aurinko & Merkurius Leijona
Nousu & Mars Rapu
Kuu Kalat
Venus Kaksonen
Uranus Vesimies
Chiron, Kuunsolmu, Pallas Vaaka
Saturnus & Juno Oinas
Jupiter & Neptunus Kauris
Pluto & Ceres Jousimies

Punainen planetaarinen käärme
Sypressi
Tulirotta
moonlady
Satunnainen astroilija
*

Astrology is a way to interpret the world.

Profiili
« Vastaus #66 : 07.03.2011 19:44:04 »

Minulla  on saturnus skorpionissa 5. huoneessa. Ja elämässäni on ollut paljon vanhempia, hyvin seksuaalisia miehiä, jotka ovat oikeastaan vaikuttaneet etupäässä raskauttavasti elämääni.

Venukseni on juuri ja juuri 6. huoneen puolella (lähellä Dc:tä) ja tämä kertoo siitä, että rakastan kissoja! Kuudes huone hallitsee mm. pieniä kotieläimiä. Kaksi suloista kissaa on nykyisin koko perheeni. Kuu ja aurinko ovat vesimerkeissä kuten 3 muutakin planeettaa: nuorena olin hyvin hedelmällinen ja 2 jo aikuista lastani saivat helposti alkunsa.

Venukseni on puolineliössä aurinkoon, mikä usein kertoo avioerosta - ja eronnuthan minä olen. Merkurius on muuten kartallani 8. huoneessa, mutta ei minulla ole tapana paljoakaan ajatella seksiä. Ehkä se kertoo tavastani ja halustani analysoida tarkkaan ihmissuhteitani.

askendentti leijona  keskitaivas kalat  aurinko kalat  kuu skorpioni
tallennettu

PuuVuohi
Ac Leijonassa, Aurinko Kaloissa yhtyneenä Mc:hen, Kuu Skorpionissa, Mekurius ja Venus Vesimiehessä, Mars Härässä, Jupiter ja Uranus yhtyneenä Ravussa
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #67 : 05.05.2013 20:49:48 »

Minä oon tätä miettiny, kun mulla on tää  venus  mars  vesta  kuu stellium, joista kuu  oinas muut  kalat ...että miten tämä niinkun sitten menee kun seksuaalisuutta miettii?

Ainakin yksi on, että emotionaalinen epävarmuus ja turvattomuus ja selvittämätön kura suhteessa katkasee halut kun seinään. Kaiken pitää olla hyvin, tai sitten ei vaan tule seksipuuhista mitään. Mut tämäkin siis nykytilanne, nuorempana käyttäydyin päinvastoin; jos oli kurjaa suhtessa, niin seksintarve vain kasvoi siitä...ilmeisesti että olisi saanut edes jotakin siitä kaipaamastaan emotionaalisesta tyydytyksestä.

Ja irtohyppely ei ole mun juttu. Olen toki hypellyt niitä aivan tarpeeksi yhden ihmisen osalle, sytyn nopsaan ja järki jää pois kelkasta, mutta ei se ole koskaan tyydyttänyt oikeasti. Aina jäänyt ontto olo. Ja etsin seksissä nimenomaan sitä jotain sielujen sutinaa ja energeettistä yhteyttä.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #68 : 07.05.2013 11:11:21 »

Minulla  on saturnus skorpionissa 5. huoneessa. Ja elämässäni on ollut paljon vanhempia, hyvin seksuaalisia miehiä, jotka ovat oikeastaan vaikuttaneet etupäässä raskauttavasti elämääni.

askendentti leijona  keskitaivas kalat  aurinko kalat  kuu skorpioni

saturnus skorpioni täälläkin. Vanhemmat ja charmantit löi nuorena polvet veteliksi (melkein) oitis. Toki olen niiiin vanha sielu, ettei nuorempien kanssa oikein jaksanut, kun sielu tulkitsi heidät lapsukaisiksi.
Kuka sitä lapsia alkaa opettamaan, ainakaan vakituiseen. Se tarkoittais parin vaihtumista heti kun 'vaihdekeppi' on tullut tutuksi.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #69 : 07.05.2013 23:47:23 »

Eikös vestan lisäksi eros liitetä seksuaalisuuteen kartalla?Meikäläisellä on mars jousimiehessä,venus kaloissa,vesta vesimiehessä ja eros kauriissa.Minulla on voimakas seksuaalivietti,MUTTA parisuhteessa en ole koskaaan ollut enkä myöskään ollut kenenkään kanssa intiimisti vielä!Alkaa tää yksinäisyys ottaa kohta päähän,kun ei vaan pysty lähestymään ketään seurustelu mielessä.Tarvitsen lähelleni ihmisen,joka on turva joka ei tyrkytä itseään minulle.Esim. jos baarissa minua lähestyy joku täysin tuntematon mies ja yrittää iskeä minua juttelen kyllä takaisin,mutta mukaan en lähde. Ehkä sitten minun kohdallani vakava seurustelusuhde lähtisi ystävyydestä?!Minun pitää tuntea se ihminen entuudestaan,jotta pystyisin olemaan seksuaalisesti kenenkään kanssa. Nyt kun tv:ssä on näitä kaiken maailman hömppäparitusohjelmia unelmien poikamiesjuttuja sun muita saan oksennusreaktion niitä katsoessa!Ne ohjelmat on vaan tehty tv-viihteen takia ei oikean parisuhteen.

Jostain syystä ihastun aina itseäni vanhempiin miehiin ja tadadaa!Luin astro.comin kartta tulkintaa,jossa sanotaan näin:"Saturn Opposition Ascendant:   You may be attracted to partners who restrict you in some way or who are or appear older than you."Tämäkö sen sitten selittää?

p.s Tuumin tässä juuri,että pitäisikö sitä ihan kokeeksi kokeilla yhdenillanjuttua,mutta jos sen ihmisen kanssa ei mikään natsaa niin ei sitten varmaan koko yhdenillanjutusta tule kohdallani mitään....  Undecided
« Viimeksi muokattu: 08.05.2013 19:00:12 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
ghede
Vieras
« Vastaus #70 : 08.05.2013 10:16:33 »

Kävin salaa tutkimassa sun karttaa Athene, hahah! Sulla saturnus tekee yhtä näyttäviä neliöitä kartalla kuin mulla ja meillä molemmilla on kuu kaksosissa yhtä pahasti aspektoitunut. Esim. molemmilta meiltä löytyy Kuun oppositiot Saturnukselle ja Uranukselle. Saturnus on kai se planeetta, joka aiheuttaa turhia viivästyksiä myös tällä elämänalueella sekä kaikenlaista murhetta ja huolia. Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat tuolla turvalla ja tyrkyttämisellä? Tarkoitatko, että miehen pitäisi istua nuija kädessä sun oven edessä vartioimassa, että ketään hulluja ei pääse sun lähellä vai mitä? Niin, että olisit koko ajan tietyn etäisyyden päässä miehestäsi? En tiedä baarikulttuurista yhtään mitään, kun en ole sitä harrastanut. Minkälaista meno on siellä nykyään? Tuleeko ihmiset niinku hieromaan itseään sua vasten tyyliin "hei, beibi haluaisitko sä testata mun upouutta saksalaista hieromasauvaa mun kanssa jne.?" Olipa huono esimerkki, mutta viittaan sillä tuohon mainitsemaasi tyrkyttämiseen? Suomalaista kulttuuriahan edelleen vaivaa tietynlainen pelkurimaisuus ja epäluulo mitä tulee sosiaaliseen kanssakäymiseen. Odotukset on jo korkealla ennen kuin edes päästään tutustumaan toiseen ihmiseen ja jo ennalta kenties luodaan päässä niitä kauhuskenaarioita, vaikka ristiriitaisesti jokaisella ihmisellä on kuitenkin jonkinasteinen halu olla tekemisissä muiden ihmisten kanssa.

Mutta joo...mua vaivaa yksinäisyys myös tällä hetkellä, ja kaikki muu elämä on alkanut pyörimään tämän tunnetilan ympärillä. En ole pystynyt viime aikoina keskittymään edes opintoihini vaan eräänlaiseksi missiokseni on tullut etsiä seuraa ympärilleni lähinnä vain netin välityksellä, kun erinäisten pelko -ja ahdistustilojeni vuoksi en ole vielä kyennyt toteuttamaan tätä puolta ns. "oikeassa elämässä."
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #71 : 08.05.2013 10:50:56 »

Vanhemmista miehistä kiinnostumista olen tässä pohtinut viime aikoina. Tällä hetkellä olen löytänyt itselleni parhaiten sopivan, eli nuoren (omanikäisen siis), mutta jokseenkin kypsän miehen. Tarvitsen miehestä tuon kypsyyden, mutta vaikka olen ihastunut ja kerran enemmänkin vanhempaan mieheen, niin se ei tuntunut kuitenkaan aidolta suhteelta. Näin myöhemmin olen huomannut, että en joitakin hänelle tärkeitä ja tunneherkkiä asioita edes oikeasti ymmärtänyt, en ymmärtänyt suhtautua niihin oikealla tavalla, sillä yksinkertaisesti olen vain niin eri vaiheessa elämässäni. Suhteessa tärkeintä kuitenkin on toisen tunteiden kohtaaminen ja tukeminen. Mutta miten tämä onnistuu, jos olen vain lapsi ja suhde muotoutuu isovelimäiseksi, eli isoveli ymmärtää, että pikkusisko on vielä nuori.. Sellaista en kuitenkaan lopulta halua.

Silloin jos on epävarma itsestään ja suhteisiin ryhtyminen pelottaa, se on juuri tuo isovelimäisyys mikä taas vanhemmassa miehessä viehättää, sillä se on turvallisempaa. Pelkkä ikä ei silti mitenkään todista ihmisen luonnetta, joten tuolla asetelmalla voi huonoon mieheen törmätessään joutua paljon pahempiin seurauksiin kuin mitä törmätessään huonoon, mutta samanikäiseen mieheen. Vanhemmista miehistä kiinnostuvilla saturnuksen lisäksi todennäköisesti löytyy pluton asemoitumia, jolloin ikäeroon liittyvät valta-asetelmat ovat jollain tapaa läsnä. (Multa ainakin löytyy esim. pluton yhtymä marsiin seiskahuoneesta.)

Seksuaalisuus ketjussa kun ollaan, niin kyllä ne vanhemmat miehet osaa olla seksikkäitä minunkin  venus kauris mielestä noin viehättävyysmielessä, mutta sitten siinä itse puuhassa.. no sanotaan vaikkapa että jos nuori energinen mies haluaa suunnata sen energiansa molemminpuolisesti tyydyttävään kokemukseen niin..  :Smiley coolsmiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #72 : 08.05.2013 11:08:42 »

Eikös se venus 12huoneessa ole sellainen,että ei voi lähteä vain yhden miehen kanssa metikköön,ja jos lähtee niin on mentävä koko kylän ukkojen kanssa tasapuolisesti   Grin  sehän on sellainen asetelma.Haluaa "auttaa" kaikkia. 

Tämä on viime keskustelussa mennyt ohi, mutta aivan näin! Täällä toinen venus 12. huoneessa ja vahvistaa taipumuksen paikkansa pitävyyden.  Grin

Vaikka tietenkään venus-kauris ei lähde, kärsii vain kun voi "auttaa" vain yhtä kerrallaan.  Smiley
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #73 : 08.05.2013 13:33:04 »

Hei,

Jos jollakulla iskee inspis, niin viitsisikö tarkistaa mun kartan tosta alhaalta ja kertoa, että mikä siinä viittaisi voimaakkaseen seksuaalisuuteen tai libidoon? Sellanen on minulle nim. suotu - joskus hyrrää hormoonit / on kevättä rinnassa läpi vuoden. Välillä jopa liioitellusti.

Nöyrin kiitos sille, joka jaksaa tai viitsii.

/A

pd. avautuukohan tuo linkki?

http://www.astro.fi/images/radix_web/28.11.1983_10:26_0_-01:00_59n37_16e33_00.png
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #74 : 08.05.2013 13:50:29 »

Athena, näin nopeasti vilkaistuna huomion kiinnitti tuo neitsytkuu, vaakamars ja vaakavenus kasihuoneessa. Intensiivinen tunne-elämä, ehkäpä tuota sukupuoliviettiäkin, mutta kuitenkin yksityinen ja suojee sisintään, samalla osaa ottaa myös analyyttistä etäisyyttä ihmissuhdekiemuroihin. Ascin liepeillä kun on jousimiestä ja kaikenlaista planeettaa, niin voi olla että pintapuoliset tutut pitävät sinua hormonihyrränä, tuo tuli siis tuo sitä ulospäin, mutta muuten sanoisin, että sinut paremmin tuntevat pitävät sinua enemmän sitä kaikkein sisintään tarkasti suojelevana? Tuo analyyttinen etäännyttäminen on hyödyllinen taito ongelmia kohdatessa, mutta toisaalta silloin toisten on vaikea päästä lähelle sitä sisintä.

Mutta kasihuoneen kuu, mars ja venus varmaankin tuovat tuota tarvetta purkaa paineita libidon kautta ulos ja/tai etsiä voimakkaita kokemuksia ihmissuhderintamalta. Planeettojen merkit taas viittaavat siihen, että itse kokemuksen tullessa eteen riittää (tai tärkeintä on) vaikkapa keskustelu siitä, sanallinen flirttailu, tilanteen mahdollisuus ajatuksen tasolla tms. tuomaan sen kokemuksen, fyysinen kontakti siis olisi toissijainen seikka.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 9
  Tulostusversio  

Siirry: