Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: seksuaalisuus kartalla  (Luettu 81723 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #90 : 11.05.2013 10:34:11 »

Multa löytyy esim. venuksen ja marsin oppositio, joka taitaa olla yksi rivoimmista aspekteista mitä maa päällään kantaa sekä venus tekee vielä yhdet karttani tiukimmista aspekteista eli neliöt saturnukselle ja uranukselle! Tuosta venuksen ja marsin oppositiosta on mm. sanottu jollain ahdasmielisellä sivustolla, että sen omaavat henkilöt saattavat pahimmillaan alentua käyttäytymään kuin eläimet elleivät kykene pidättelemään passioitaan sekä opettele hyödyntämään kykyjään rakentavalla tavalla jne. Onneksi venukseni on sentään kylmäkiskoisessa ja mentaalisessa neitsyen merkissä sekä 3. huoneessa. Mutta toisaalta venukseen liitetään muitakin asioita, kuten esim. rakkaus, intohimo, okkultismi, raha, luovuus, suosio, charmi sekä asiat, joita ylipäätänsä pidämme arvossa. Pitäisi kyllä yrittää enemmän hahmottaa karttaa kokonaisuutena eikä aina keskittyä noihin yksittäisiin aspekteihin, kuten mulla on tapana.

Keskipisteistä Venus/Mars keskipiste taidetaan eniten liittää seksijuttuihin, joten kannattaa tarkistaa tekeekö teillä jokin planeetta yhtymää, oppositiota taikka neliötä tuohon keskipisteeseen. Itselläni siihen osuu sopivasti 5.huoneessa lymyilevä Saturnus/Uranus yhtymäni, joka on vielä samalla karttani T-ristin kärkenä. Huoneista muistaakseni juuri 5.huone ja 8. huone yhdistetään seksuaalisuuteen. Asteroidit ja ennen kaikkea niiden kulmat ennustaa kai jonkinmoisia patoutumia seksuaalisuuden ilmentymisessä.

Saattaapi joku tiukkapipo pitää sua onanoijana. Itsessäsi selkeästi syvä ymmärrys molempiin "sukupuoliin" isoäidin-aikaisen kasvatuksen mukaan. Silloin kaikki mikä meni oman ymmärryksen yli tai ohi, oli jotenkin sairasta - useimpien mielestä.
Jos ja kun sallit jonkun rouvan iskeytyä kylkeesi, huomioi tämä kuvio hänekin kartaltaan, jotta jompikumpi siis  venus tai  mars  ovat lipunkantajana seksuaalisen tyydytyksen saralla, eli likein yhtymä tai harmoninen aspekti ainakin toiseen noista planeetoista.
Tietty hyvävilkaista melkoisen tarkasti myös huonesijoitttelut, jotta ne miellyttävät sinua ja/tai häntä painoarvoiltaan.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
ghede
Vieras
« Vastaus #91 : 11.05.2013 16:19:44 »

No herranjestas sentään t.touhula! Eihän tuossa tarvi olla edes tiukkapipo, että ymmärtää minun olevan mitä pahimmanlaatuinen onanoija! Sitäpaitsi eikös meistä kaikista löydy se sisäinen onanoija, kun jokainen meistä kuitenkin vaatii itselleen sitä mielihyvän purkautumistietä, mutta toiset vain pääsevät kyseiseen päämäärään itsensä jatkeen avulla eli toisen ihmisen kautta. Eikä mulla edes ole mitään "syvää" ymmärrystä sukupuoliasioista...osittain olen sitä mieltä, että myöskin tämän asian ymmärtämisessä ollaan menty nykyään jossain määrin liian pitkälle siinä mielessä, että asioista jaksetaan aina vouhottaa kuin lopullisena totuutena olipa kanta mikä hyvänsä.

Tapasin tuossa puolitoistavuotta sitten erään naisen, johon oletettavasti rakastuin tulisesti ja tuo mun venus/mars -oppositio asettui melko tarkasti hänen venus/mars -yhtymänsä päälle ja eihän siitä mitään tullut. Kummatkin meistä taisi elää jonkinlaisessa illuusiossa. Hänellä neptunus teki tarkat neliöt tuohon venus/mars -yhtymään eli samalla minun venus/mars -oppositioon. Mulla taas saturnus/uranus -yhtymä tekee tarkat neliöt tuohon mun venus/mars -oppositioon, jolloin nuo neliöt osuivat myös hänen venus/mars -yhtymäänsä. Muistan, että menin aivan päästäni sekaisin, kun ensimmäistä kertaa näin kyseisen naisen ja en kyennyt kommunikoimaan hänen kanssaan, koska paineet oli niin kovat. Tämä kaikki tapahtui siis netissä ja nainen asuu kaikenlisäksi maapallon toisella puolella. Vaikea sanoa mikä hänen ominaisuutensa sai lopulta minussa aikaan tuon niin voimakkaan tunnelatauksen...varmaan kaikki mitä hänestä ylipäätänsä aisteillani irti sain ja kaikkea ei voi purkaa sanoiksi. Mutta tämä osoituksena siitä, että ainakaan tuo venuksen ja marsin voimakas kuvio meidän karttojemme välillä ei ollut riittävä tekijä suhteen muotoutumiselle, vaikka voimakkaita passioita se varmasti herätti molemmissa osapuolissa. Niin ja hänen venus/mars yhtymä kaloissa sijoittui 5.huoneeseen.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #92 : 16.05.2013 13:31:05 »

No herranjestas sentään t.touhula! Eihän tuossa tarvi olla edes tiukkapipo, että ymmärtää minun olevan mitä pahimmanlaatuinen onanoija! Sitäpaitsi eikös meistä kaikista löydy se sisäinen onanoija, kun jokainen meistä kuitenkin vaatii itselleen sitä mielihyvän purkautumistietä, mutta toiset vain pääsevät kyseiseen päämäärään itsensä jatkeen avulla eli toisen ihmisen kautta. Eikä mulla edes ole mitään "syvää" ymmärrystä sukupuoliasioista...osittain olen sitä mieltä, että myöskin tämän asian ymmärtämisessä ollaan menty nykyään jossain määrin liian pitkälle siinä mielessä, että asioista jaksetaan aina vouhottaa kuin lopullisena totuutena olipa kanta mikä hyvänsä.

Tapasin tuossa puolitoistavuotta sitten erään naisen, johon oletettavasti rakastuin tulisesti ja tuo mun venus/mars -oppositio asettui melko tarkasti hänen venus/mars -yhtymänsä päälle ja eihän siitä mitään tullut. Kummatkin meistä taisi elää jonkinlaisessa illuusiossa. Hänellä neptunus teki tarkat neliöt tuohon venus/mars -yhtymään eli samalla minun venus/mars -oppositioon. Mulla taas saturnus/uranus -yhtymä tekee tarkat neliöt tuohon mun venus/mars -oppositioon, jolloin nuo neliöt osuivat myös hänen venus/mars -yhtymäänsä. Muistan, että menin aivan päästäni sekaisin, kun ensimmäistä kertaa näin kyseisen naisen ja en kyennyt kommunikoimaan hänen kanssaan, koska paineet oli niin kovat. Tämä kaikki tapahtui siis netissä ja nainen asuu kaikenlisäksi maapallon toisella puolella. Vaikea sanoa mikä hänen ominaisuutensa sai lopulta minussa aikaan tuon niin voimakkaan tunnelatauksen...varmaan kaikki mitä hänestä ylipäätänsä aisteillani irti sain ja kaikkea ei voi purkaa sanoiksi. Mutta tämä osoituksena siitä, että ainakaan tuo venuksen ja marsin voimakas kuvio meidän karttojemme välillä ei ollut riittävä tekijä suhteen muotoutumiselle, vaikka voimakkaita passioita se varmasti herätti molemmissa osapuolissa. Niin ja hänen venus/mars yhtymä kaloissa sijoittui 5.huoneeseen.

Se taitaa olla juurikin tuo neliöitten rypäs, josta puhuttiin toisessa ketjussa. Neliöhän on melkoisen pakottavasti yhteen hitsaava, jos k.o. aspekti alkaa hitsuriksi. Siinä sitten tapellaan ja lemmitään, kumpaakin sauhu korvista pursuten. Tämäkin on yksi melkoisista kummallisuuksista meissä ihmisissä -olkoon seksuaalinen suuntautumisemme / s.n purkamistapamme millainen tahansa...
Toisaalta kaipaamme varpaitten kynnetkin irroittavaa  kokemusta peitonheilutuksessa, mutta silti toivomme että arki olisi leppoisaa.  Melkoinen ristiriita siis, ja ihan oman päämme sisällä kullakin.

Naurattaa taas, kun muistan lukeneeni joskus vuosikymmeniä sitten isoäidin aikaisista seksuaalisuuskäsityksistä. Silloin onanoija joutui helvettiin ja bi-seksuaalit vankilaan. Mieluummin kait yhteisö siihen aikaan pakotti naisen avioitumaan raiskaajansa kanssa, koska purkautumistiet olivat varsinkin pikkupaikkakunnilla vain ja ainoastaan oma kumppani tai lähikylän lutka. Ja tämähän jakoi kaikille - myös pikkuelävät sekä hedelmättömäksi tekevät sukupuolitaudit.

Mutta... missä sulla onkaan  uranus ?  Sehän nostattaa nopeasti tyydyttymisen pakon, jos tekee aspekteja seksuaalisuutta ilmentäviin planeettoihin.
Olitkin jo maininnut, että neliöö pukkaa ja  uranus saturnus vielä yhtymässä. Eipä juuri muuta tarvita. Elät siis seksuaalisuuden 'vankina', milloin ilman (toteutumaa) milloin Hilman kans.  2funny
« Viimeksi muokattu: 16.05.2013 13:34:02 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

ghede
Vieras
« Vastaus #93 : 16.05.2013 21:30:28 »

Joo, uskon myös tuohon neliöiden pakottavaan luonteeseen. Itseasiassa minä intohimoni pauloissa myönsin tuolle kyseiselle naiselle rakastavani häntä enemmän kuin mitään muuta maan päällä ja olin omista tunteistani silloin niin varma kuin vain olla ja voi. Mutta rakkauteni kohde palautti minut kuitenkin maan pinnalle kysymällä minulta, että oletko aivan varma tunteistasi minua kohtaan? Tämä asennoituminen masensi minut totaalisesti, koska ensimmäisenä mieleeni juolahti vain ajatus, että minussa täytyy olla jotain vikaa, kun hän ei vastannut samalla mitalla tunnustukseeni. En varmaan koskaan ole joutunut tunteideni vietäväksi niin julmalla tavalla kuin silloin jouduin, mutta uskon, että toimintamallini oli myös sidoksissa kauan jatkuneeseen yksinäisyyteeni ja pidättyväisyyteni sosiaalisista suhteista ja tämä sitten kulminoitui tuollaisena äärimmäisenä tunteen purkauksena.

Toisaalta ymmärrän naisen reaktion siinäkin mielessä, että hän taas oli pitkään kärsinyt vakavista mielenterveydellisistä ongelmista yms. eikä varmaan halunnut joutua uudelleen mihinkään pakkoajatusten kierteisiin jne. Ja toisaalta taas vaistosin hänen asenteessaan jonkinlaista vieroksuntaa ulkoista olemustani kohtaan ja ymmärrän tämänkin siinä mielessä, että ihmisille oletettavasti myös ulkoisella kuorella on väliä rakastuessa, mutta tällä en niinkään tarkoita mitään pinnallisuutta vaan yksinkertaisesti sitä, että jokin piirre toisen ulkoisessa olemuksessa herättää tuttuudentunnetta itsessä tai saa aikaan voimakkaita kiintymyksen tunteita. Tässä tapauksessa kiintymys taisi vain olla yksipuolista.

Jos saisi valita helvetin ja taivaan välillä niin minä ainakin menisin suoraa päätä helvettiin ihan vain irvaillakseni sille, joka tämän mielikuvituksettoman valinnan on minulle esittänyt. Mun Uranus on 5.huoneessa yhdessä Saturnuksen ja Neptunuksen kanssa. Lisäksi se on vielä oppositiossa Kuuhun, joka on 11.huoneessa.

tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #94 : 17.05.2013 18:27:55 »

Hei,

Jos jollakulla iskee inspis, niin viitsisikö tarkistaa mun kartan tosta alhaalta ja kertoa, että mikä siinä viittaisi voimaakkaseen seksuaalisuuteen tai libidoon? Sellanen on minulle nim. suotu - joskus hyrrää hormoonit / on kevättä rinnassa läpi vuoden. Välillä jopa liioitellusti.

Nöyrin kiitos sille, joka jaksaa tai viitsii.

/A

pd. avautuukohan tuo linkki?

http://www.astro.fi/images/radix_web/28.11.1983_10:26_0_-01:00_59n37_16e33_00.png

Linkki avautui kyllä. Meninpä tosi mietteissäni sitä vilkasemaan ja kas. Löytyipä Yod,  jossa kärkenä on  chiron ja tekee kvinkunssia  mars iin  vaaka ssa sekä aurinko oon  jousimies ssä.
Itselläni -onneksi nuorempana- oli sama "haitta". Samanlainen kuvio, eli Yod, jossa kärkenä  mars, aspektoituvista toinen  chiron, toinen on Lilith. Eli  mars herätti kiinnostuksen,  chiron käski "hoitaa". Onneksi Lilith diminutoi intoa, jotta matkani saattoi jatkua. Ukoilla oli joku kumma luulo, että mua ois enää toiste kiinnostanu. Nehän oli jo  "hoidettu".

Siihen olen jo aikaa sopeutunut, että miehet kyllä tahtoo naisen olevan innokas. Auta varjele, jos se on oma kumppani. SIlloin ei heillä enää riitä kyntövoimaa muihin. Näin onkin parempi elää sinkkuna, kun tällaisen Yod'in on kartalleen saanut. Pääsee katselemaan elämää hiukan laajemmalti.
Eikä tarvi sietää mustasukkaisuutta, eikä olla nyrkin ja hellan välissä - ellei itse tahdo leikkiä marttyyria.
Kas siinähän on se opponeeraus, että mies kuvittelee, ettei hän pysty tyydyttämään. Ja siten alkaa omakohtainen laskuoppi toimia... Yks plus yks = jotain... ja mites sitten kun herra ei olekaan kotona...  tickedoff  knuppel2  Grin
Ja niin nyrkki puhuu vain yhden kerran... sekä tytön matka jatkuu.

Njaah, No siksiköhän olenkin viihtynyt lähestulkoon koko kohta 30- vuotiaan elämäni sinkkuna. Smiley Smiley

Ei siinä mitään. Viihdyn sinkkuna erittäinkin hyvin ja arvostan vapauttani paljon.... Saa kyllä olla aikamoinen persoona se, joka minut sitten sellaiseen perinteiseen suhteeseen kesyttää. Sillävälin keskityn elämään parhaani mukaan......
 vaikka tottakai ajoittain iskee läheisyyden kaipuu.

/A
« Viimeksi muokattu: 18.05.2013 12:09:32 kirjoittanut Athena » tallennettu
Vokaalij
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #95 : 17.05.2013 19:40:08 »

Mulla löytyy  mars leijona 10. huone  aspect_squ venus skorpioni 1. huone.  Smiley Ongelmana tässä ehkä eniten se paljon puhuttu skorppariin liitetty ongelma, että rakkaus ja seksi menee sekaisin.Jotenkin tuntuu, että kaikki muut ihastuu aina viattomammin kun minä, mulla lähinnä se seksivietti herää ekana ja ehkä sen jälkeen hyvällä säkällä ihan viattomasti alan pitää ihmisestä.Lisäksi toi varmaan vaikuttaa siihen, että oon aina ollu aika avoin seksin suhteen, siis kokeilunhaluinen.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #96 : 18.05.2013 17:05:18 »

Mulla löytyy  mars leijona 10. huone  aspect_squ venus skorpioni 1. huone.  Smiley Ongelmana tässä ehkä eniten se paljon puhuttu skorppariin liitetty ongelma, että rakkaus ja seksi menee sekaisin.Jotenkin tuntuu, että kaikki muut ihastuu aina viattomammin kun minä, mulla lähinnä se seksivietti herää ekana ja ehkä sen jälkeen hyvällä säkällä ihan viattomasti alan pitää ihmisestä.Lisäksi toi varmaan vaikuttaa siihen, että oon aina ollu aika avoin seksin suhteen, siis kokeilunhaluinen.

Mulla on ihan sama juttu. Meinaan, että seksi-vietti on se joka herää ekana, mutta sehän onkin se juttu mikä erottaa rakkauden ystävyydestä.  :Smiley Musta niin sen nimenomaan kuuluu mennäkkin. Se, haluanko ylipäätään tutustua ihmiseen syvemmin rippuu siitä herääkö vietit. Tottakai ystävyysi suhteessa on tärkeää, mutta ilman seksiä siihen se sitten jääki.  Love is friendship set on fire. Mulla   pluto mars skorpionivenus kauris ja   aurinko kuu jousimies .
tallennettu
ghede
Vieras
« Vastaus #97 : 19.05.2013 22:28:45 »

Unohtakaa kaikki mitä olen tässä ketjussa sanonut naisista, sillä tänään teinkin suuren oivalluksen! Ne onki miehet, joilla on asiat päin persettä nykypäivänä ja nimenomaan heihin tulisi katse kohdistaa. Enkä aio kertoa miksi näin on, koska suurin osa foorumin käyttäjäkunnasta kuitenkin provosoituisi ymmärtämättömyytensä vuoksi.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #98 : 20.05.2013 10:52:50 »

Unohtakaa kaikki mitä olen tässä ketjussa sanonut naisista, sillä tänään teinkin suuren oivalluksen! Ne onki miehet, joilla on asiat päin persettä nykypäivänä ja nimenomaan heihin tulisi katse kohdistaa. Enkä aio kertoa miksi näin on, koska suurin osa foorumin käyttäjäkunnasta kuitenkin provosoituisi ymmärtämättömyytensä vuoksi.

Täsä kohtaa mnää nostan sulle hathua. Shanoit justh eikhä melkheen keskhelle tyhmäin otshaa.  crazy2 Wink
En vaan voi mitään, mutta naurattaa.

Mää tairan tykätä sun tyylistäs - ghede.
tallennettu

t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #99 : 20.05.2013 11:42:46 »

Joo, uskon myös tuohon neliöiden pakottavaan luonteeseen. Itseasiassa minä intohimoni pauloissa myönsin tuolle kyseiselle naiselle rakastavani häntä enemmän kuin mitään muuta maan päällä ja olin omista tunteistani silloin niin varma kuin vain olla ja voi. Mutta rakkauteni kohde palautti minut kuitenkin maan pinnalle kysymällä minulta, että oletko aivan varma tunteistasi minua kohtaan? Tämä asennoituminen masensi minut totaalisesti, koska ensimmäisenä mieleeni juolahti vain ajatus, että minussa täytyy olla jotain vikaa, kun hän ei vastannut samalla mitalla tunnustukseeni. En varmaan koskaan ole joutunut tunteideni vietäväksi niin julmalla tavalla kuin silloin jouduin, mutta uskon, että toimintamallini oli myös sidoksissa kauan jatkuneeseen yksinäisyyteeni ja pidättyväisyyteni sosiaalisista suhteista ja tämä sitten kulminoitui tuollaisena äärimmäisenä tunteen purkauksena.

Toisaalta ymmärrän naisen reaktion siinäkin mielessä, että hän taas oli pitkään kärsinyt vakavista mielenterveydellisistä ongelmista yms. eikä varmaan halunnut joutua uudelleen mihinkään pakkoajatusten kierteisiin jne. Ja toisaalta taas vaistosin hänen asenteessaan jonkinlaista vieroksuntaa ulkoista olemustani kohtaan ja ymmärrän tämänkin siinä mielessä, että ihmisille oletettavasti myös ulkoisella kuorella on väliä rakastuessa, mutta tällä en niinkään tarkoita mitään pinnallisuutta vaan yksinkertaisesti sitä, että jokin piirre toisen ulkoisessa olemuksessa herättää tuttuudentunnetta itsessä tai saa aikaan voimakkaita kiintymyksen tunteita. Tässä tapauksessa kiintymys taisi vain olla yksipuolista.

Jos saisi valita helvetin ja taivaan välillä niin minä ainakin menisin suoraa päätä helvettiin ihan vain irvaillakseni sille, joka tämän mielikuvituksettoman valinnan on minulle esittänyt. Mun Uranus on 5.huoneessa yhdessä Saturnuksen ja Neptunuksen kanssa. Lisäksi se on vielä oppositiossa Kuuhun, joka on 11.huoneessa.

Kuulepas ghede!
Rakkaus ei mene koskaan hukkaan. Vaikka tunnustus ei johtaisikaan vakavaan suhteeseen - pallo jalassa - rakkaus on voimallinen parantaja. Taisit tehdä hyvän työn, kunhan hän sen kykenee ymmärtämään joku päivä.
Mielenterveydelliset haitat kääntävät usein korvien välissä asiat päälaelleen, joten onnesi taisi olla, että hän osasi olla varuillaan. Että hän tunsi itsensä ja tilanteensa.

Tulee se vielä kerta, jolloin joudut 'vastuuseen' sanoistasi ja nautit olla suhteen toinen rakentava osa. Odota, näky tulee aina määränsä päähän, eikä se koskaan viivästy. Sanotaan Habakukin kirjan toisessa luvussa. Siis pikkuprofeetta Vanhan testamentin loppupuolella.
tallennettu

Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #100 : 20.05.2013 11:55:43 »

Jos nettituttava, jota en ole koskaan naamakkain tavannut, julistaisi valtavan rakkautensa minua kohtaan, olettaisin sen olevan hänen omilla ajatuksillaan itselleen tuottaman: Se saman hormonimyrskyn jonka saa aikaan oikeassa molemminpuolisessa rakkaussuhteessa, saa itselleen aikaan myös ihan vain omilla ajatuksillaan, täysin riippumatta kohteen tunteista, läsnäolosta, tai edes siitä tietääkö tämä rakastuneen olevan olemassa.

Kyseessä on itse tuotettu ilmiö, joka on toki tunteena aivan yhtä validi kokijalleen, kuin molemminpuolisessa rakkaussuhteessa tuleva tunne. Mutta sen toisen osapuolen kannalta se on rakastuneen oman ajattelun tuote, ei mitään millä olisi perusteita tosielämässä tai mitään yhtymäkohtaa tosielämään. Tämän lisäksi netissä on helpompi rakastua kuin tosielämässä; ei joudu tekemisiin toisen pierunhajujen, ajamattomien kainaloiden, tai minkään muunkaan romanttista mielikuvaa rikkovan asian kanssa.

En  siis Ghede mitenkään dissaa sinun tunnettasi asiassa, se on ihan oikea ja aito. Mutta sen synty on sisäsyntyinen, itse tuotettu. Kohteen kannalta ei kovin mukava juttu, olet ikään kuin pahasti 'edellä' häntä asiassa. Minä en itse ryhtyisi yhtään mihinkään itsensä ajatuksillaan minuun rakastuttaneen kanssa ihan vain sen vuoksi, että hän on rakastunut siihen omien ajatustensa tuottamaan mielikuvaan, ei todelliseen minuun, koska ainakin minulle homma on kokonaisvaltainen: Minun täytyy saada nähdä toisen ruumiinkieli, haistaa hänen ominaishajunsa jne. ennen kuin edes tiedän voinko rakastua ollenkaan.

(Ja tästä syystä pidän itse tiukkaa linjaa: Ei koskaan haaveita/fantasioita oikeista elävistä ihmisistä joita tunnen ja joiden kanssa olen tekemisissä, ainoastaan mielikuvitusolennoista jolloin ei ole väliä vaikka sitten mitä tunteita itselleen omilla ajatuksillaan aiheuttaisi.)
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #101 : 20.05.2013 12:05:34 »

Rakkautta ei kuitenkaan koskaan voi tuhlata liikaa (jos kyseessä siis tosiaan on rakkaus, eikä pakkomielteinen halu saada juuri tietty henkilö, joka Eklektikonkin sanoman mukaan usein on lähinnä vain se oma mielikuva, joka ei vastaa todellisuutta). Ei sillä ole väliä onko kohteena kuka, nettikohtaamisissakin voi välittää lämpöä sinne toiseen päähän ja muutenkin ympärilleen. Se voi olla lopulta aika merkityksellistäkin monissa tapauksissa, vaikkei mikään parisuhde olisikaan syntymässä.
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #102 : 20.05.2013 16:44:46 »

Mun täytyy tähän väliin kertoa yhdestä erittäin voimallisesta kokemuksesta.
Reilu 8 vuotta sitten olin eräällä foorumilla keskustelemassa ja siihen ilmestyi mies kommentoimaan kirjoitustani. Kun luin hänen kirjoituksensä niin joku minussa murtui, kävin itkemään onnesta ja menin ihan sekaisin. Samalla soi radiossa kaunis rakkauslaulu ja vain koko olemukseni heräsi ja avautui rakkauteen tätä tuntematonta miestä kohtaan. Ja sanon nyt että tämä tuli ihan puskan takaa, en todellakaan ollut valmistautunut tai edes ajatellut mitään ajatuksia tästä miehestä. Joten, netti, tekstiviestit ynm. voivat todellakin avata ja saada aikaiseksi hyvinkin voimallaisia tuntemuksia. Kaikella on tarkoituksensa..  Wink
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Merenneito75
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #103 : 22.05.2013 09:48:59 »

Hei!

Mua kiinnostais, mitä muut saa mun kartasta irti seksuaalisuuden osalta. Eli mulla on aurinko kaloissa ja 7.huoneessa, venus oinaassa ja 8. huoneessa ja mars vesimiehessä ja 5. huoneessa. Lisäksi löytyy T-risti, jossa venus, pluto ja saturnus. Jollakin tavalla rakkaus ja perheasiat tuntuu hirveän takkuisilta kautta linjan. Mulla on ihana rapumies, jonka kanssa ei kumminkaan kauheasti intohimo kuki. Sen sijaan ihastun ja tunnen vetovoimaa joko hankalia tai saavuttamattomia tyyppejä kohtaan, jotka vain sekoittaa asiat. Et jos jollain tulee jotain mieleen näistä niin mielellään kuuntelen  Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #104 : 22.05.2013 15:09:09 »

Hei!

Mua kiinnostais, mitä muut saa mun kartasta irti seksuaalisuuden osalta. Eli mulla on aurinko kaloissa ja 7.huoneessa, venus oinaassa ja 8. huoneessa ja mars vesimiehessä ja 5. huoneessa. Lisäksi löytyy T-risti, jossa venus, pluto ja saturnus. Jollakin tavalla rakkaus ja perheasiat tuntuu hirveän takkuisilta kautta linjan. Mulla on ihana rapumies, jonka kanssa ei kumminkaan kauheasti intohimo kuki. Sen sijaan ihastun ja tunnen vetovoimaa joko hankalia tai saavuttamattomia tyyppejä kohtaan, jotka vain sekoittaa asiat. Et jos jollain tulee jotain mieleen näistä niin mielellään kuuntelen  Smiley

Taidat tahtoa rakastaa ne hankalat ehjiksi. Se on kuule illuusio. Itsellänikin jonkinlainen T-risti kartallani tai kaksinkertainenkin, jos oikein muistan. Kummasti olen todellinen hankalien-íhmisten-silmätikku. Kaikessa elämässäni. Onneksi olen myös siten vahva, ettei paljon lemu ehdi haitata, paitsi jos liikenteessä letka alkaa madella juuri lietelantalan hajussa tuulen alla.
Vahvuudesta on se hyöty, että osaa elää omaa elämää. Nuorena tietty todellista rakkauttaan etsii joskus koko muun elämän kärsiessä.
Elämä onneksi opettaa, että:
 Onni ei tule etsien - se tulee eläen.  smitten
Melkein unohdin: Vahvuudesta on sekin hyöty, että uskaltaaa luottaa omaan suuntavaistoonsa vaikka kaasujalka painuukin usein konehuoneen puolelle. Haittaperrrrsoonat ei perässä pysy. Viimeks tänään yhden pudotin. Sanoin vaan suoraan - keskelle otsaa. Tänks, mut ei tänks.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  

Siirry: