Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulkintoja  (Luettu 4836 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kettumaaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« : 22.04.2010 10:57:13 »

Heipähei,

olen helsinkiläinen nuori nainen ja olen opiskellut astrologiaa jo joitain vuosia, nykyjään intohimoisemmin.
 Saatuani opetusta matkallani intiassa, länsimaisestä astrologiasta kylläkin ja tavattuani suomessa pitkästä aikaa itseäni inspiroivan ammattiastrologin joka on ohjannut ja auttanut minua opiskelussani, ajattelin että uskaltaisin vihdoin ilmottautua tänne.
 
 Tarjoan siis tulkintoja astrokartoista harjoitteluni tueksi. Muuta vastinetta en toivo kuin että saan pitää kartasta kopion karttapankkia varten.
 Teen enimmäkseen luonnehdintoja, synastriaa ja katselen transiitteja. Auringonpaluut kiinnostavat mutta niihin täytyy vielä perehtyä enemmän, progressioista en vielä ymmärrä juurikaan.
 Olen kiinnostunut erityisesti kuunsolmuista, ja painotankin sitä tulkinnassani. Myös Khiron on kiinnostava planeetta joka tarvitsee paljon perehtymistä.

 Jos on tulkintaa vailla, minuun voi siis ottaa yhteyttä joko täällä astro.fissä tai e-maililla ->  kukka.postiluukku@hotmail.com
 Voidaan sopia tapaaminen tai tehdä tulkintaa puhelimitse tai vaikka sähköpostillakin.

Kiitoksia ja valoisaa kevään jatkoa!

tallennettu

Only freedom can bring us all together.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #1 : 22.04.2010 11:30:05 »

joo. minä ilmammuuta mukana  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Kettumaaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #2 : 22.04.2010 12:59:56 »

Kiitos Ronia ja Kaulakoru,
 katselen noita karttoja pikkuhiljaa.

Otan mielelläni siis vastaan syntymäaikoja,paikkoja ja kellonaikoja tehdäkseni niistä kartat ja parin päivän paneutumisen jälkeen voinpi kirjoitella vastauksia, joko tänne tai sähköpostiin tai kuinka vain haluatte.


Kiitos.
tallennettu

Only freedom can bring us all together.
T
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53


Profiili
« Vastaus #3 : 22.04.2010 14:42:20 »

Lähetänpä sinulle sähköpostia Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #4 : 22.04.2010 16:05:55 »

Laitoin sähköpostissa oman karttani Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 22.04.2010 17:10:50 »

Postia laitoin minäkin. Syntymä aikoja ja niin edelleen en lähettele, ei pahalla, mutta sellaisen tavan olen ottanut.  Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #6 : 22.04.2010 18:41:25 »

Minäkin laitoin yv:llä tiedot.
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Joona
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #7 : 22.04.2010 20:56:26 »

minä laitoin kans yksityisviestiä, kiva ois kuulla miltä se näyttää, kun näistä en itse juuri mitään tiedä...
tallennettu
Kettumaaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #8 : 22.04.2010 23:36:22 »

Kiitos kaikille,

nyt on tullut jo monta vapaaehtoista harjoitteluani varten että perehdyn näihin ja otan vastaan palautteet aivoriihestäni, ennenkuin jatkan uusien parissa.

Kartoilla harjoittelu on minulle tärkeä osa astrologian opiskelua ja on mukavampi tulkita elävien ihmisten karttoja kuin tapahtumien ja kuolleiden rokkitähtien. Elävät ihmiset kun voivat ns. auttaa hoksaamaan joitain juttuja!

Valoa,

Kettumaaria
tallennettu

Only freedom can bring us all together.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: