Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Karman puhdistus?????  (Luettu 46097 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« : 24.04.2010 10:22:07 »

Hei...kyselisin onko kukaan käynyt Horstmann hoidossa ja mitkä kokemukset siitä jäi? Kävin auran puhdistuksessa johon kuului myös lonkkien avaaminen. Se oli miellyttävä kokemus ja ajattelin seuraavaksi mennä itsesabotaasi hoitoon tai karman puhdistukseen. Olisiko kenelläkään mielipiteitä asiaan tai tarkempaa tietoa mitä siinä tapahtuu?  Huh
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 24.04.2010 10:26:57 »

itsesabotaasi hoitoon

Shocked Kuulostaa sanana aika hurjalta, mikäs ihmeen hoito tuo on?  :Smiley
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #2 : 24.04.2010 10:34:14 »

itsesabotaasi hoitoon

Shocked Kuulostaa sanana aika hurjalta, mikäs ihmeen hoito tuo on?  :Smiley

Siinä hoidossa pitäisi päästä kuulemman eroon asioista jotka eivät ole sinulle hyväksi. Hoitaja selitti että toiset ovat päässeet eroon tupakanpoltosta, toiset epäterveistä ihmissuhteista jne. Sen enempää en itsekkään tiedä..netissäkin on ihmeen vähän tietoa asiasta mutta ainakin Horstmann.fi sivuilla on runkoa asialle. Toivottavasti joku täällä foorumilla osaisi valaista enemmän. Smiley. Niin ja minua varoitettiin menemästä kenen tahansa hoidettavaksi kun kuulemman näitä "viikonloppukurssin" käyneitä riittää jotka eivät asiaa osaa kunnolla. Undecided
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #3 : 24.04.2010 12:20:09 »

En tunne heidän antamaansa hoitomuotoa, mutta tunnen kyllä hoidon eritavalla, joten voin vastata sen kautta mitä itse tiedän.

Auran puhdistuksessa poistetaan negatiivista energiaa aurasta, joka on jäänyt siihen joko sairauden, tunne-elämän tai muiden ihmisten aiheuttamana. Itse eheytän auran ns. mielikuvassani ja yleensä pyydän henkilön osallistumaan samanaikaisesti omalla mielikuvallaan. Käytännössä aistin auran heikkouden, repeymät tai muut vauriot ja eheytän niitä ajatuksellani ja antamalla rakkaudentunteen. Samanaikaisesti yleensä teen tunnesiteiden katkaisun eli meille tuppaa kerääntymään vääränlaisia tunnesiteitä ihmisistä. Katkaisen ne ihmisen kanssa ja sen jälkeen annan luojalle luvan luoda oikeanlaiset, puhtaasta rakkaudesta punotut tunnesiteet tilalle, mikäli tarvetta on.

Karmanpuhdistus taas on enemmänkin tunnelukkojen etsimistä ja minä kutsun sitä ns. skannaukseksi eli käyn chakrat ja ihmisen kehon kokonaisuudessaan läpi, jolloin jos jotakin negatiivista on kertynyt elimistöön puhdistan ne niin Äitimaan kuin Luojan rakkaudella sekä aktivoin chakrat toimimaan oikealla tavalla. Samoin eräällä ihmisellä oli keuhkot vaurioituneet tupakoinnista niin tein siihen omat mielikuvaharjoitukset, monesti käytän helmiäisvalkoista energiavaloa, joka ns. imee luojalle negatiiviset energiat. Kyllä hoidoilla voi parantaa niin riippuvaisuuksia, olen poistanut kahvi- sokeri, -nikotiiniriiippuvuuksia, eräällä palautui hajuaisti, yhden paniikkihäiriöt parantui ja kyllä nnäitiä hoitoja käytetään ihan syöpään ja kunnon sairauksiinkin.

Kyllä, miettikää tarkkaan kenen annatte hoitaa itseänne, jokainen hoitaja antaa myös alempia energioitaan hoidon yhteydessä lähes väistämättä. Tosin kun hoitaja on riittävän puhdas itse niitä energioita tulee vähän, jolloin hoito on itsessään parempi ja varsinkin jos puhdistetaan tunnelukkoja ja pelkoja niin hoitajan tulee osata ohjata ne pelot oikealla tavalla, että ne eivät jää roikkumaan niin sanotusti aurallenne ja aiheuta pahempaa haitaa, koska sinähän aistit siinä vaiheessa ne omat pelkosi todellisuudessa ja se voi olla varsin epämiellyttävää.

Mutta on monia hyviä energiahoitajia, kyselkää mihin he ovat suuntautuneita, osa on taitavia fyysisissä sairauksissa, osa psyykkeen puolella, osa taas henkisissä asioissa, talojen puhdistuksessa jne.
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #4 : 24.04.2010 19:09:29 »

Kiitos Ulkopuolinen. Tuo oli hyvin perusteellinen vastaus. Mieltäni jäi askarruttamaan, että pitääkö itse päättää mistä haluaa eroon vai vaikuttaako hoito kaikkeen itselle vahingolliseen? Kuinka monta kertaa hoitoa voi ottaa? Minun hoitaja on Horstmann yhdistyksen rekisteröimä ja uskoisin hänen osaavan asiansa. Hän varotteli, että hoidon jälkeen saattaa tulla fyysisiä oireita (päänsärkyä,flunssankaltaisia oireita jne) tai outoja unia. Flunssa ainakin tuli...tosin vuodenaikakin on otollinen Wink, mutta niin tuli unetkin. Suuria ,upeita taloja on ollut useampana yönä..samoin eläimiä. Viimeksi ihailin haukkaa aivan kosketusetäisyydeltä...taisin muuten itsekkin lentää siinä unessa  Huh . Jännin juttu oli, kun hoitopöydältä tokkuraisena nousin ja pääni selvisi, että tunsin olevani vähintään 5cm pidempi kun aikaisemmin. Shocked.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 24.04.2010 20:50:11 »

Kyllä, miettikää tarkkaan kenen annatte hoitaa itseänne
[/color]

Niinpä.

Mutta on monia hyviä energiahoitajia, kyselkää mihin he ovat suuntautuneita, osa on taitavia fyysisissä sairauksissa, osa psyykkeen puolella, osa taas henkisissä asioissa, talojen puhdistuksessa jne.

Totta.  smitten Itse olen tehnyt lähinnä tuota talojen puhdistusta, kanavointia jne.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #6 : 27.04.2010 15:23:32 »

Sunna, minä yleensä hoitoja itse vastaanottaessa tai antaessa sanon mielessäni, että annan tälle hoidolle luvan vaikuttaa minun korkeimmaksi parhaakseni, pyydän suojelusta ja varjelusta kaikelta negatiiviselta ja no uskoo tai ei, niin minä kyllä kysyn luvan hoidolle ja kysyn vielä onko jotakin jota minun tulee ottaa huomioon hoitoa tehdessäni. Saan silloin mielikuvan esimerkiksi siitä, että minun tulisi välttää hoitamista ennenkuin ihminen luottaa minuun tarpeeksi tai on ymmärtänyt jonkun asian ja jotenkin sitä vain saa varmuuden, että on luottavaista hoitaa toista.

Yleensä hoidot vaikuttavat kokonaisvaltaisesti, minulla esimerkiksi hoidettiin niskoja, mutta kuukautiskiertoni, joka oli silloin 31-34 muuttui 27 päiväiseksi ja sokeririippuvuus lähti pois. Hoitoja voi ottaa turvallisesti riippuen tietysti hoitajasta, kyllä hoitajan se pitäisi sinulle kertoa ja jos hän on pätevä voit luottaa hänen arvioon.

Hmm. erikoista, että hän varoitteli päänsärystä ja flunssasta, väsymys ja oudot unet on ok, mutta kunnon energiahoidon jälkeen negatiiviset oireet ovat vääriä. Minä esimerkiksi Veikko Enbergin hoidoissa olen saanut vain positiivisia vaikutuksia ja tuolla Hevosmiehellä oli sama vaikutus ystävääni, omista hoidoistani en ole kuullut, että olisi aiheuttanut oireita. Flunssa lähtee pois hoidoissa, hän hoitaa ihmisiä ilmeisesti epäpuhtaasti tai liian rajusti, jos vastustuskyky ei kestä sitä. Outoa.

Unet on ihan tyypillisiä. Tokkurainen olokin pari tuntia, varsinkin Veikon hoitojen jälkeen joskus palautuminen kestää, tosin minä olin niin huonossa kunnossakin, että olin varmaan jo erikoistapaus.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #7 : 27.04.2010 15:27:23 »

Zaphir,
No muistan oman skeptisyyden Veikkoon ensimmäisen kerran, se kyllä lähti sen siliän tien, kun puhelimessa miehen kanssa puhuin. Luotin tuohon mieheen täysin, enemmän kuin keneenkään muuhun. Olet oikeassa, itse en edes tee hoitoja ihmisille, jotka eivät luota minuun, minusta on tärkeintä, että luon ensin luottamussiteen puhelimessa, kirjeitse tai tavatessa ja sitten vasta voin hoitaa, koska jos ihminen pelkäisi minua hän voisi kokea tilanteen ahdistavaksi ja jotenkin kyse on kuitenkin hyvin luottamuksellisesta asiasta, kun päästetään toinen ihminen toisen mieleen, eri on tietysti nuo medijutut, jossa ihminen itse tekee kaiken ohjeistani.

Joskus tosin ihmisen mieli voi estellä aika rajusti hoitajan läsnäolon, mutta kyllä se luottamus joko syntyy tai ei. Se vain on niin.
tallennettu
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #8 : 28.04.2010 18:11:08 »

No ompas kummallista  Huh..kyllä se hoitaja kuvaili hyvinkin tarkkaan oireita..käski levätä ja juoda paljon jotta kuona-aineet poistuvat. Sanoi ,että nämä oireet kertovat siitä, että energiat puhdistuvat ja hoito on toiminut vaikkei kaikki oireita saakkaan.
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #9 : 29.04.2010 10:28:14 »

No ompas kummallista  Huh..kyllä se hoitaja kuvaili hyvinkin tarkkaan oireita..käski levätä ja juoda paljon jotta kuona-aineet poistuvat. Sanoi ,että nämä oireet kertovat siitä, että energiat puhdistuvat ja hoito on toiminut vaikkei kaikki oireita saakkaan.
Olet mielestäni ollut hyvällä hoitajalla, joka on hyvin sinua
ohjeistanut noista puhdistumisoireistakin. Ne kuuluvat asiaan
ja ovat mitä vähimmässä määrin "negatiivisia", vaikka kipuilu
saattaa siitä egostamme negatiiviselta tuntuakin. Asian voi näh-
dä niinkin, että kun opimme (mitä eheytymisemme itseasiassa
on) niin tuomme alussa vastustusta siihen uuteen "käsittämät-
tömään" tietoon ja sitä kautta oireilemme kun se energiajärjes-
telmämme alkaa siihen uuteen tasapainoon sopeutua. Useimmi-
ten ne opit, jotka jo tiedämme ja jotka ovat jo sisäistettyjä,
tulevat helpommalla tavalla - oireittakin, koska niillä on jo val-
miina paikkansa siellä keho-mieli -kokonaisuudessamme. Mani-
pulatiiviset oireiden hoitajat eivät toki tätä asiaa halua esille
tuoda.  Smiley
tallennettu

susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #10 : 29.04.2010 18:45:33 »

Kiva kuulla että olin oikeissa käsissä Smiley. Kyllä tämä hoitaja antoi myös kännykkänumeronsa ja sanoi, että jos oireet on liian voimakkaita on mun soitettava hänelle,niin hän antaa lisähoitoja oireisiin. Näin ei kuitenkaan tarvinnut tehdä.
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #11 : 30.04.2010 10:43:13 »

Kyllä minäkin hoitajaan luottaisin, mutta silti väitän, että on mahdollista tehdä noita hoitoja ilman negatiivista vaikutusta, mutta tiedän, että ihmistä voidaan hoitaa ilman kipuiluakin. Ja jos hei on valmis hyväksymään nuo oireet osana puhdistautumista niin mikäs siinä.

Lepoa ja juomista, mieluummin lähdevettä tai suodatettua vettä minäkin suosittelisin.
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #12 : 30.04.2010 17:02:04 »

Puhdistuminen ja siihen liittyvä mahdollinen kipuilu
ei ole negatiivista eikä positiivista. Se on vain muun-
tumista. Aina ei tarvitse kipuillakaan - joskus muun-
tuminen on silleesti sujuvampaa. Järjestelmä taval-
laan päivittyy ja menee hetki kun ollaan taas uudes-
sa "normaalitilassa" jos sille uudelle olemiselle anne-
taan myöten. Eli osataan siis olla siinä uudessa kuo-
sissa.  Smiley
tallennettu

sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8253


Profiili
« Vastaus #13 : 27.09.2013 09:35:01 »


Karman puhdistus ilmeisesti tarkoittaa sitä, että tummasta (negatiivisesta) karmasta
pääsee kuin koira veräjästä.

Epäilen vahvasti tokko tuo onnistuu noin vain suit sait sukkasillaan...

 Huh
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 27.09.2013 09:45:38 »

Miksi ei onnistuisi?
Kun kerran harmonisen konvergenssin jälkeen on voinut itsekin sanoutua irti karmastaan ihan yksinkertaisesti. MInä tein niin viitisen vuotta sitten  ja kas kummaa, kaikki ihmissuhdesaippuaoopperat loppuivat kuin seinään.

Se tehdään näin:
Hiljenny haluamallasi tavalla ja sano sitten: Hengen nimeen korkeimman minän kautta täten sanoudun irti kaikesta karmastani.
(Tai muotoile itse vastaava lause joka sopii omaan hengelliseen vakaumukseesi - on ihan sama millä tavoin tuon sanot, kunhan asiasisältö on suunnilleen sama.)

Kun karmasta on irtisanouduttu siirrytään uuden energian kanssaluomiseen, joka ei ole koskaan ennen ollut mahdollinen. Tosin jos haluaa, voi jäädä edelleen mukaan karmasysteemiin, kyllä sekin edelleen toimii. Mutta ei ole pakko.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: