Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: avaruus-ihmiset  (Luettu 42850 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**

And I'm not fooling no-one.

Profiili
« Vastaus #15 : 08.05.2010 22:16:32 »

en ole kokenut mitään tuollaista. niitä ei kuulemma ole olemassa, niin kaikki sanoo, joten tuskin on. =P täällä on aina hiljaista. =P ai niin, olen taas vähäksi aikaa palannut.  Tongue
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 08.05.2010 22:20:48 »

On tai ei ole olemassa. En oikeastaan näe tarvetta itse määritellä kuinka asia on, koska sitä varmaksi en kuitenkaan voi tietää. Olen aika paljon miettinyt viime aikoina ihmisten tarvetta löytää niitä oikeita vastauksia.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
piip
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #17 : 09.05.2010 02:15:10 »

Olen aika paljon miettinyt viime aikoina ihmisten tarvetta löytää niitä oikeita vastauksia.

Himskatin hyvä kysymys!  Aika älyllinen  Wink .  Olettaa, että todistaa, että jokin vastaus on 'oikeammassa´ tai ´vasemmassa´ kuin joku muu.  Jos sitä sattuu löytämään jotain mutteria tai vieteriä, mikä on käyttökelpoista!  ´Käyttökelpoinen´ on sana, jonka tahdon lähettää ehdottomasti Kreivi Krapulalle!!! Grin Grin

Siis että esim. etiikka palvelee pikemmin kuin ´verottaa´ ja jos ei palvele, mitäs etiikkaa se semmoinen on?  Naivi saattaa jossain mielessä olla vastuullista ja järkevää, vaikka tietenkään idealismi ei välttämättä toimi ollessaan kovin epäkäytännöllistä (mennään jo myyttien ja folkloren puolelle).
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #18 : 10.05.2010 13:36:48 »

Lainaus
On tai ei ole olemassa. En oikeastaan näe tarvetta itse määritellä kuinka asia on, koska sitä varmaksi en kuitenkaan voi tietää. Olen aika paljon miettinyt viime aikoina ihmisten tarvetta löytää niitä oikeita vastauksia.

Niin. Tarkoituksenanihan ei ollut krijoittaa aiheesta "Uskotko Ufoihin?" - Muuten olisin varmasti kiroittanut sen otsikoksi..

No mutta - Ymmärrän hyvin, että aihe herättää erilaisia asioita ihmisissä. Onpahan kuitenkin nyt otettu esille.  Wink

/A
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 10.05.2010 14:30:54 »

Tahatonta offtopikkia itseltäni näköjään. =) Vastauksena lähinnä tuohon MegaNarrin kirjotukseen. Mutta pointtina tuossa juurikin se, että ei vaadi mielestäni uskoa, että kokee tiettyjä asioita. Itselläni ei ole kokemuksi ufoista, ainakaan vielä tai tiedostettuna. 
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
epona
Vieras
« Vastaus #20 : 10.05.2010 19:30:57 »

Niin, ja siis lisään sen, että minusta sinun vastauksesi, Ratkaisu, oli viisas, joten siksi otin sen esille.

Mietin sitä jo aiemmin, etteikö oikeasti ole ketään, kellä on samankaltaisia kokemuksia tai tunnetta maapallon ulkopuolisiin sivilisaatioihin liittyen. Mutta - täytyypä ottaa asia siltä kannatla, että olen onnekas ja yksi harvoista.

Vai olenkO? Sittenkään. Smiley

/A
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 10.05.2010 20:47:38 »

Osittain voi olla myös sitä, että koen tämän ufoista puhumisen melkeinpä tabuna nyky-yhteiskunnassa. Jollain tapaa tuntuu, että jos tuot esiin, että sinulla on kokemuksia maapallon ulkopuolisesta elämästä, sinut leimataan hulluksi. Näin ollen ihmiset joilla kokemuksia on, eivät niistä välttämättä uskalla kertoa. Tai no, täällä foorumillahan asia on vähän eri. Voi myös olla, että ihmiset eivät osaa mieltää "yliluonnollisia" kokemuksia ufoiksi tai avaruusihmisiksi, vaan ne saatetaan tulkita hengiksi. No mene ja tiedä. Tässä vain mahdollisia syitä siihen, miksi kokemuksia ei kaikilta löydy. Luulisin, että kokemukset ovat yleisempiä kuin mitä voisi kuvitella.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #22 : 10.05.2010 20:54:19 »

Katsoin eilen erityisen mielenkiintoisen elokuvan, aiheeseen liittyen  Wink Knowing - olettekos nähneet jo?
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
epona
Vieras
« Vastaus #23 : 10.05.2010 21:44:45 »

Lainaus
En kyllä välttämättä itsekään haluaisi kohdata niitä, kun en halua että minulle tehdään mitään juttuja tietämättäni.

Nyt täytyy kyllä tähän lisätä, että kaikki kokemukset, jotka minulla on ollut ovat hyvin ihania ja rakkauden täyttämiä kokemuksia. Se menee pikemminkin niin, että Muistan itse ja olen saanut mahdollisuuden jälleentavata perhettäni...

Olen joissain dokumenteissä ja haastatteluissa itsekkin törmännyt tällasiin kokemuksiin, jotka ovat olleet pikemminkin pelottavia ja outoja tapahtumia. Asioita, joita muistetaan ikään kuin luvatta.
En itse tiedä sellaisista enempää - mutta en myöskään halua vähätellä sellaisten ihmisten kokemuksia.

Olen joskus sanonut ihmisille, että minut saa ottaa niin tosissaan kun haluaa ja muistuttanut vitsaten, että minullahan on todettu sitä sun tätä vikaa mielessä - päässä.

Se on totta. Minulla on diagnooseja toisillekkin jakaa. Nuoruus oli minulle erittäin hankalaa aikaa. Minullla on todettu mm. syömishäiriö, skitsoaffektiivinen häiriö, adhd, persoonallisuushäiriö - ja mitä vielä.

Tämä vaan kuvastaa sitä miten epätasapainossa itseni kanssa olin. Ja toisaalta myös sitä, miten askeettinen länsimainen lääketiede on..

Kirjoitan ja puhun ihan ehta oikeassa elämässänikin näistä asioista nykyään avoimesti vaan sen tähden, että uskon, että on useampi kuin minä, joka on kokenut samaa. Saanut pesukone-kuivarumpukäsittelyn, joka on koetellut uskoa itseen ja asioihin.

Ne, jotka uskaltavat nähdä noiden rajujen sanojen / diagnoosien taakse tietävät, että kirjoitan avoimesti pelkästään siitä syystä, että olen jo käsitellyt kyseiset asiat ja olen kiinnostunut tietämään, että onko muitakin inkarnoituneita sieluja, jotka muistavat - jotka tietävät olevansa jostain muualta kotoisin.

Minulla ei ole enää tarve selitellä kenellekään mitään. Jotenkin tuntuu siltä, että aikaisemmin niin kauan kun en itse ollut täysin varma asiastani ja uskoin itsekin olevani täysin skitso niin sanotunsi, yritin kovasti vakuuttaa toisia.
Nyt ajattelen, ellei joku teidä niin se on ihan ok. Tämä on minun totuus. En ole ketään pakottamaan sitä muille.

No juu.

Toivon, että jatketaan keskustelua hyvissä tunnelmissa.  smitten

/A
« Viimeksi muokattu: 11.05.2010 10:34:19 kirjoittanut Anahata » tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 10.05.2010 22:05:25 »

Toivottavasti et kokenut, että olisin leimannut sinut jotenkin hulluksi. Jos itselläni olisi kokemuksia maapallon ulkopuolisesta elämästi voisin kokea, että jos minä niistä puhuisin, niin minut leimattaisiin höperöksi vaikka en sitä itse välttämättä kokisi olevani, mikä lisäisi kynnystä puhua asiasta avoimesti. Hienoa vain, jos joku pystyy avoimesti tuomaan esille tälläisiä kokemuksia, sillä niiden esille tuominen on aina positiivinen ja muita rohkaiseva teko. =) Itselläni on aikalailla erilaista porukkaa lähipiirissä kuin mitä täällä on, eikä suurinosa läheisistäni tiedä oikeastaan minun tästä puolestani juuri mitään. En sitä peittele, mutta en näistä juuri puhukaan. Sen takia tälläisten asioiden esiintuominen itsellä olisi aika, hmm, outoa. Ehkä olen vähän turhankin sulkeutunut näistä asioista.

Mutta niin, oma totuushan se tärkeintä on.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
epona
Vieras
« Vastaus #25 : 10.05.2010 22:10:53 »

Voih! En missään nimessä niin kokenut!
Sinulla, Ratkaisu, on mielestäni ollut erittäin maanläheinen ja aito tapa lähestyä asioita.
Smiley

Kuulkaa, tämä tyttö ei enää hevillä horju. Smiley

Antaa tulla vaan lisää mielipiteitä.

angel
/A
« Viimeksi muokattu: 10.05.2010 22:12:50 kirjoittanut Anahata » tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 10.05.2010 22:28:57 »

Piti vain varmistaa Anahata. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
zambra
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #27 : 11.05.2010 16:42:03 »

Minä olen myös kotoisin maapallon ulkopuolelta. En tiedostanut sitä pitkiin aikoihin, sillä olen ollut täällä inkarnoituneena niin monia elämiä ja koska minulla oli muistikuvia edellisistä elämistäni maapallolla niin ajattelin olevani täkäläisiä,kunnes ihan viime vuosina olen saanut mm.nukkuessa lempeitä yhteydenottoja kotipuolen suunnasta ja sen myötä on alkanut herätä eräänlaisia muistikuvia ja aavistuksia vielä kaukaisemmalta ajalta - kodista.  smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #28 : 11.05.2010 16:53:04 »

I am one of them.. no heh.. tunnen minäkin yhden puolihumanoidin. on kuulema opettajani menneestä elämästä, muttei olla väleissä, kun tutkii pimeyttä, jota ei ole tuolla korkeammalla, onpa aurinko kirkas.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #29 : 12.05.2010 13:24:09 »

Lainaus
Minä olen myös kotoisin maapallon ulkopuolelta. En tiedostanut sitä pitkiin aikoihin, sillä olen ollut täällä inkarnoituneena niin monia elämiä ja koska minulla oli muistikuvia edellisistä elämistäni maapallolla niin ajattelin olevani täkäläisiä,kunnes ihan viime vuosina olen saanut mm.nukkuessa lempeitä yhteydenottoja kotipuolen suunnasta ja sen myötä on alkanut herätä eräänlaisia muistikuvia ja aavistuksia vielä kaukaisemmalta ajalta - kodista.  smitten

Kiitos kun jaoit kokemuksen. Ja noin minäkin pitkälti koen. Olen myös ollut maan päällä useamman inkarnaation.

Ja ihanasti kuvailit yhteydenottoja lempeäksi. Sitä nimenomaan ovat olleet myös minunkin kokemukset. Olisin joskus parikin vuotta sitten vielä varmasti pelästynyt moista. Tähän liittyy oma henkinen kasvuni ja voimistuminen niin, etten suuremmin enää epäile omia kokemuksiani.
Kai se menee niin, ettei mitään tapahdu ennen kuin on valmis siihen. En usko, että mikään mikä tapahtuu rakkauden nimissä tuntuu pahalta tai pelottavalta. En myöskään ymmärrä tarvetta mustamaalata ja syöttää ajatuksia ihmisille etukäteen, jota herättävät pelkoa.

Mielenkiintoista nähdä, miten ihmisten ajatusmaailman muuttuu ja yhä useamman mieli avartuu uusille asioille. Itse koen ainakin aivan kun huntu olisi vedetty pois silmien edestä sumaisemasta tarkempaa näköä.

/A
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: