Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: avaruus-ihmiset  (Luettu 42868 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
epona
Vieras
« : 25.04.2010 19:56:43 »

Heips,

Mitenhän tällaista aihetta aloittaisi? Smiley

Ehkä kertomalla omakohtaisia kokemuksia ja niin toivoen, että löytyisi kaltaisia smanalaisia. Kokemuksia, joita haluatte jakaa - mielipiteitä, joista haluatte kertoa. Mitä vaan. Sana on tietty vapaa.

Minulla on hyvä ystävä, joka kertoi minulle jo muutama vuosi sitten, että hänellä on yhteys avaruus-ihmisiinn ja, että hän on nähnyt ufo-ilmiöitä taivaalla. Pidin häntä tuolloin hieman höperönä - joskin valloittavan ihanana sellaisena. Minusta on aina ihana tavata ihmisiä, jokta ajtattelvat eri tavalla.

Itselleni kävi sitten kuitenkin niin, että viime syksynä kohtasin itse sellaisen olennon, jonka uskon olevan osa sielunperhettäni. Syvässä meditatiivisessa olotilassa minulle ilmeni olento, joka oli kauniin ja kultaisen ruskea. Muistutti hyvin läheisesti elokuvien kuvaamia olentoja - ufoja. Häenllä oli minulle erittäin tärkeä viesti tuotavana ja hän kosketti minua niin syvästi, etten voi kieltää hänen tai hänen rotunsa olemassa oloa.

En ole Koskaan tuntenut yhtä syvää rakkautta ketään kothaan. En koskaan.  smitten

Haluaisin tietää, että onko meitä näinä aikoina useampia? Joku joka kokee samoin? Joku, jolla on enemmän tietoa jaettavana? Minun kokemukseni on kuitenkin kovin henkilökohtainen, enkä usko, että sen sisältö kuuluu tänne.

Haluaisin vaan uskoa, että yhteyden saaneita on enemmän! Smiley Ja varmaan onkin.

Eli; sana on vapaa. Let's go!

/A
tallennettu
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 25.04.2010 21:29:16 »

Kyllä minä tiedän monia, jotka ovat saaneet samankaltaisia kokemuksia ja kai sitä jotain itsekin on aistinut, tosin onko se totta vai valveunta, kuvitelmaa. No sen saa päättää jokainen itse. Minä olen jättänyt määrittelyn.

Minulle se määrittely on oikeaa, sallin kokemukset, jotka tuottavat hyvää ja tuntuvat minusta oikealta. Tästä aiheesta voisi kiistellä vaikka kuinka, onko järkeä?

Onnittelut kauniista kokemuksesta.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2 : 26.04.2010 01:20:13 »

Stephen Hawking on kyllä ihan kuningas tyyppi! Afro

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2010042511539440_ul.shtml
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 26.04.2010 16:34:11 »

Olen nähnyt 2 avaruusihmistä, kumpikin tuli kadulla vastaan. Ensimmäisen kohtaamisen aikaan en tiennyt heitä olevan olemassakaan, vasta vuosien päästä luin heistä ja jossain vaiheessa yhdistin asiat. Tapahtuman hetkellä ajattelin että se oli joku narkkari, kasvot olivat aivan valkoiset, ajattelin että se on anemiaa tai jotain. Vaikka ei kellään voi olla niin valkea iho, mutten sitten miettinyt asiaa enempää vuosiin.

Toinen oli kun jo tiesin heistä, hyvin mukava olo tuli siitä. Erilainen henkilö myös. Tajusin jo hieman kauempaa että nyt tuo on kyllä joku muualta tullut. Kummallakaan kerralla nämä henkilöt (onko se hyvä termi? Huh Olennot?) eivät sanoneet mitään. Jos joku viesti oli, niin kai se oli vaan että "täällä ollaan". Smiley  En tiedä.

Henkisesti tai ufologisesti ajatellen nämä minun kokemukset on aika tylsiä. Mitään suurempaa draamaakaan niissä ei ollut. Minulle silti jollain tavalla merkittäviä tapahtumia. Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 26.04.2010 16:46:41 »

Hmm,  jännä juttu, miten ihminen edelleen kuvittelee olevansa niin kunnioitettu
luomakunnan olento, että ihan kaikki avaruusoliotkin ovat niille ystävällisiä. :Smiley

Mä uskon oikeasti, että Mr. Hawking ei ihan turhia juttele,
kun sanoo, että siinä käy helposti samoin kuin Kolumbus meni Amerikkaan,
-> alkuperäisväestö jää pahasti alakynteen. Wink
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #5 : 26.04.2010 18:42:50 »

Hmmm..

Niin siis sen verran olen minäkin näitä asioita tutkinut, että olen selvillä siitä, että onhan niitä rotuja tuolla avaruudessa aivan yhtä paljon kuin meitä täällä maan päälläkin. Kaikkien ei sanota tulevan rauhan ja rakkauden nimissä. Itseasiassa olen ymmärtänyt, että joku tietty (kuvailevat olioita harmaiksi ja suurisilmäisiksi) käyttävät ihmisiä jollain tavalla hyväkseen - Tai siis yrittävät manipuloida ja kontroloida.

Mutta en halunutkaan nyt tässä ketjussa keskittyä heihin vaan valo-olentoihin, jotka aidosti ovat tulleet hyvissä aikeissa seuraamaan ihmiskunnan taistelua näinä aikoina ja auttamaan meitä muistamaan todellinen alkuperämme..

Olen joskus aikanaan katsonut dokumentin tästä Stewn Hawkin nimisestä tiedemiehestä. Hän vaikutti minusta aika lukkiutuneelta yksilöltä, eikä minua ainakaan hetkauta hänen sanomisensa tästä aiheesta. Tätyy nyt myös muistaa mikä median rooli tässä on..

Other thoughts?

/A
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 26.04.2010 18:56:21 »

Hmm,  jännä juttu, miten ihminen edelleen kuvittelee olevansa niin kunnioitettu
luomakunnan olento, että ihan kaikki avaruusoliotkin ovat niille ystävällisiä. :Smiley

Yleinen ajattelutapa tästä aiheesta on se, että useimmat muiden maailmojen asukkaat ovat "henkisesti" (mitä se sitten ikinä tarkoittaakin) ja älyllisesti niin paljon kehittyneempiä etteivät viitsi sotia tai alistaa ketään koska tajuavat jo sen että se vaan kolahtaa itseen takaisin jossain vaiheessa eikä muutenkaan edistä mitään.

Olen joskus aikanaan katsonut dokumentin tästä Stewn Hawkin nimisestä tiedemiehestä. Hän vaikutti minusta aika lukkiutuneelta yksilöltä, eikä minua ainakaan hetkauta hänen sanomisensa tästä aiheesta. Tätyy nyt myös muistaa mikä median rooli tässä on..

Sama juttu. Hawkingin jutut perustuu vaan arvailuihin, tai ei hän ainakaan kerro että hänellä olisi parempaa tietoa. Eikä tuo mikään uusi ajatus ole että SETI pitäisi lakkauttaa turvallisuussyistä. Ja löytäähän ne mahd. pahikset tänne joka tapauksessa jos ovat sotajalalla. Eihän amerikanintiaanitkaan lähettäneet maailmalle mitään viestiä itsestään, ja silti eurooppalaiset tulivat.

Joo anteeksi tämä off-topic.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #7 : 26.04.2010 21:06:07 »

Yleinen ajattelutapa tästä aiheesta on se, että useimmat muiden maailmojen asukkaat ovat "henkisesti" (mitä se sitten ikinä tarkoittaakin) ja älyllisesti niin paljon kehittyneempiä etteivät viitsi sotia tai alistaa ketään koska tajuavat jo sen että se vaan kolahtaa itseen takaisin jossain vaiheessa eikä muutenkaan edistä mitään.

Niiiiiiiiiin..  :Smiley mistä ihminen muka tietää, että sodattomuus ja väkivallattomuus
olisi suurempaa henkisyyttä ja kehittyneempää älykkyyttä,
kun kuitenkin se koko ajatus perustuu ihmisen luomalle oikein/väärin ja hyvä/paha-asetelmalle
ja miten ihminen voi olettaa, että jollain avaruusoliolla olisi sama tietoisuus asiasta,
joka olisi kasvanut ja kehittynyt korkeammalle ihmisen luomasta ajattelutavasta?

Mitäpä jos ne ovat yhtü luonnollisia kuin eläimetkin, tappavat syödäkseen
tai kuten kotikissat ja irti päässeet minkit, ihan huvikseen tai hallitakseen? Tongue

Miksi ihminen ajattelee, että avaruusolennoilla on ihmismäinen ajattelutapa
tai jotenkin ihmisen ajattelutapaa ymmärtzävä tai edes kunnioittava ajattelutapa,
kun ei meidän Maapallon eläimilläkään ole moista? Cheesy
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 26.04.2010 21:56:53 »

No mun mielestä sodattomuus/sotaisuus tai pahuus/hyvyys ei ole ensinnäkään mikään
älykkyyden mittari, koska esim. maalman talous ja hallinto ja sen myötä koko yhteiskuntamme
rakenne kaatuisi, jos sotia ei olisi ja silti vallitsisi pahempi tilanne kuin nyt, suorastaan anarkia. Tongue

Toinen juttu on se, että miksi kaikki avaruushemmot olisivat ihmistä älykkäämpiä
tai henkisempiä? Ehkä niillä ei ole minkään valtakunnan tunne elämää olemassakaan.

Vohan ne olla paljon paljon emotionaalisesti ja moraaliltaan kehittymättömämpiä,
mutta silti omata kehittyneempää tekniikkaa ja päinvastoin ja jotain siltä väliltä.

Mun mielestä noiden avaruushemmojen palvonta ja oletus,
että ne olisivat jotenkin ihmistä kaikin tavoin parempia ja siten auttajia ja oppaita,
on aika naivi ajatus.

Ei Eurooppalaisetkaan kaikkia intiaaneja tappaneet, kun Amerikkaan menivät Kolumbuksen myötä.
Mitähän intiaanit ajattelivat Eurooppalaisista, kun ne ensimmäisen kerran tekivät tuttavuutta?
Sama homma Afrikassa ja mustat sai jonninmoiset ihmisoikeudet vasta 1960-luvulla. Cheesy
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 26.04.2010 23:41:18 »

Eihän avaruudessa ole muita pahoja tai kykeneviä olentoja kuin ihminen, eihän..?  angel
Eihän leijonatkaan syö meitä, kun ne on kuitenkin niin suloisen ja viisaan näköisiä eläimiä, joohan..? Smiley
Eihän sängyn allakaan asu mörköjä, eihän..? :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 27.04.2010 06:24:55 »

Mä jotenkin aattelen että avaruushemmot (ihana sana Smiley ) on nimenomaan jotenkin kehittyneempiä. No ensinnäkin tekniikaltaan tietysti koska ovat tänne saakka matkanneet. Mutta myös siitä syystä että eivät ole sotkeentuneet elämäämme vaikka ovat tuolla ilmassa tarkkailleet pitkään. Siis itse puhun humanoidi ukkeleista  Smiley
Jos ajatellaan ihmistä, niin ihminenhän uuden rodun tai lajin löytäessään varmaankin menisi ja alistaisi sen uuden lajin orjakseen, tutkisi ja sorkkisi sitä ja ehkä julistaisi sodankin niitä vastaan jotta pääsisi vain pullistelemaan voimiensa tunnossa.
Humikset vaan tarkkailevat syrjästä ja ovat kyllin kehittyneitä tietääkseen ettei tähän planeettaan kannata sekaantua. Täällä on luolamies ihmisiä joilla on vielä pitkä pitkä matka edessä  Grin
Humisten eli avaruushemmojen tunne-elämästä en osaa sanoa mitään. Ajattelen niitä vain enemmänkin älyllisesti hyvin kehittyneinä.

tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 27.04.2010 09:10:53 »

Niin... Kun nyt hehkutatte avaruushemmojen kehittyneisyyden puolesta, niin muistakaa nyt sekin
fakta, että Maapallomme on varsin nuori planeetta ja tänne on aika monta sataa ja miljoonaa
valovuotta lähimmältäkin asutulta planeetalta, joten matka tänne kestää
taatusti kehittyneemmältä tekniikalta kauan.

Täällä nähdyt avaruushemmot ovat mtä todenäköisemmin niitä ensimmäisiä
Kolumbuksia Amerikan mantereella ihmettelemässä alkukantaisia intiaaneja,
jotka todenäköisemmin lähtivät matkaan suuresta alkuräjähdyksestä,
jolloin Aurinkokuntamme syntyi, joka kait kiinnitti  niiden taivaalla suuresti huomiota,
jota kannatti tutkia tarkemmin..

Ihmiselle ja sen tajunnassa tämä Tellus-planeetta on ollut olemassa jo ikiajat,
mutta jos ja siis kun, kysymys on avaruushemmoista, jotka ovat keksineet
matkustaa miljoonia valovuosia suhteellisen nopeasti, ajan määrite, käsite ja kokemus
taitanee olla hiukan eri. Wink
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #12 : 27.04.2010 15:51:50 »

Humisten eli avaruushemmojen tunne-elämästä en osaa sanoa mitään. Ajattelen niitä vain enemmänkin älyllisesti hyvin kehittyneinä.

Taitavat olla emotionaalisesti meitä vähemmän kehittyneitä. Tällaisen käsityksen olen saanut kun kirjallisuutta lukenut ja kuunnellut ihmisten kokemuksia. Kertaakaan ei kukaan ole sanonut että joku avaruushenkilö olisi tunteellisempi kuin joku Maan ihminen. Vaan mistäs sitä nyt sitten koskaan tietää...  Aika huvittavakin mielikuva sellainen perinteinen harmaa lyhyt humis joka itkee ja nauraa ja saa kauheita mustasukkaisuuskohtauksia.

Sanovat että juuri sen rappeutuneen tunne-elämän takia ovat yhteydessä meihin (se harmaa rotu siis, tai niitäkin on kai useampia), ja koettavat saada perimäänsä jotain muutosta joka auttaisi heitä kehittymään tuntevammiksi olennoiksi. angel

Sitten on ollut juttua jostain rodusta joka kyllä kykenee tunteisiin mutta ne eivät ole heillä niin tärkeässä asemassa. Kuitenkin Maan ihmisen tunteet ikäänkuin "tarttuvat" heihinkin, jos vaikka maalainen tuntee jotain liikutusta niin saattaa heilläkin tulla tippa linssiin.

Onpa jotain huhuja kuulunut - ja tämä on jo vähän outo juttu - että jotkut avaruuskaverit tulisivat tänne vain saadakseen kokea jotain tunteita. Se ei heiltä yksin/keskenään onnistu ( idiot2 ) mutta meikäläisten läsnäollessa voivat jotain kokea, liekö sitten kyse siitä että tulevat meidän "pään sisään", en tiedä. idiot2

Voisin hieman avautua lisää omista kokemuksista, tosin mitään kovin järisyttävää tämäkään ei ole. Jokunen vuosi sitten kun aloin näistä jutuista kiinnostua, aloin tietysti miettimään mahtaako minullakin olla kontakteja, jotka on sitten pyyhitty pois muistista. Näinhän sitä monille kerrotaan tehdyn. Kävin sitten kerran selvänäkijällä kysymässä tuotakin asiaa. En kysynyt ihan suoraan, vaan kyselin mitä erinäisten arpien tai kummallisten tapahtumien syyt ovat (jätän tässä kertomatta niistä). Niiden selitykset olivat hänen mukaan ihan maallisia, tai no ei ainakaan avaruushenkilöihin liittyviä, joten kysyin sitten ihan suoraan onko ollut kontakteja. Hän sanoi että olisin ollut joskus aluksella. Ajattelin miksi sitten ei ole mitään jälkiä kokeista, ja hän sanoi että ei ole olemassa pelkästään niitä tutkimussieppauksia, mutta ei sitten kertonut enempää mitä oli tapahtunut. Ja sanoi että joitain kontakteja vielä tulisi, mutta että ne ei ole mikään tärkeä asia minun elämässä. No eipä ole nyt näkynyt (vaikka ei siitä nyt vielä niin kovin kauan ole), niin paitsi se toinen josta kerroin jo.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #13 : 28.04.2010 21:55:13 »

Hmm.

Minäpäs kopion tähän yhden kanavoinnin, vaikka saattaakin olla, että se on jo täällä toisessa ketjussa.

Tunsin nimittäin itse jälleen niin valtavaa turvallisuuden tunnetta ja rauhaa, että ajattelin jakaa tämän tässä ketjussa.  smitten

AVUN SAAMINEN TÄHTIVANHIMMILTA JA PLEJADILAISILTA

Kanavoinut Aluna Joy Yaxk'in (spiritlibrary.com)
18.3.2010
Vapaasti suomentanut Pirjo Laine

Seuraava on ensimmäinen viesti, jonka sain Palenquen pyhällä paikalla 18.3.2010. Seisoimme ympyrässä Palenquen linnan pihalla ja näin tämän…

Näen valosäikeitä, jotka säteilevät kaikkien tässä ympyrässä seisovien (ja tätä lukevien) sydänkeskuksesta ja yhdistyvät suureksi valonsäteeksi keskelle. Nämä valosäikeet siis yhdistävät meidän kaikkien sydämen tähän valtavaan valonsäteeseen. Kun minun annettiin katsoa, minne valonsäde meni, näin sen menevän Plejadeille. Saan välittömän tunteen takaisin tältä galaksimme alueelta - niiltä jotka katselevat meitä tällä hetkellä. Se tuntuu todella syvältä kiitollisuuden tunteelta - kiitollisuutta siitä, että olemme täällä kera tämän aikomuksen, kiitollisuutta polttopisteestämme ja sydämemme kutsusta palvella maapalloa. Minulle on selvää, että he ovat perhettämme. Tiedän, että monet teistä tässä ympyrässä (ja tätä lukevissa) tuntevat jo tämän, mutten näe myöskään säiettä yhdestäkään sydämestä, joka ei olisi yhteydessä tähän paikaan taivaalla, mistä Tähtivanhimmat tulivat, Plejadeihin.

Tähtivanhimmat ja Plejadilaiset lähettävät meille kiitollisuutta siitä, että olemme täällä, koska meiltä vaadittiin rohkeutta tulla tänne. Tämä todellisuus on tiheä, se toimii lineaarisessa ajassa ja sillä on gravitaatio. Tämä maailma missä elämämme, toimii geometrialla, kemialla ja luonnonlaeilla, jotka eivät ole luonnollisia sille, keitä alun perin olemme. Tästä syystä jo nuorena tunsimme olevamme vähän erilaisia kuin kaikki muut. Tunsimme, ettei oma perheemme ollut ikään kuin perhettämme. Tunsimme ulkopuolisuutta, koska todellisuudessa olemme ulkopuolisia. Tulimme tänne ankkuroimaan kauniin energiamme maan päälle.

Monien esi-isiemme oli lähdettävä, koska heille oli liian vaarallista jäädä tänne. Kun tämä tapahtui, melkein kaikki muut meistä halusivat nukkua jonkin aikaa, koska meille oli liian vaarallista pysyä hereillä. Mutta oli pieniä herätyskelloja, jotka alkoivat soida, ja kunkin niistä alkaessa soida aloitte muistaa taas, että tunsitte olevanne väärässä paikassa - te ette kuuluneet tänne, olitte jostain muualta - ja tämä sai teidät aloittamaan etsinnän. Nämä tunteet opettivat teitä olemaan myötätuntoisia ihmisiä kohtaan, joilla ei ollut samoja mahdollisuuksia kuin teillä, joilla oli vähemmän kuin teillä ja jotka tunsivat ulkopuolisuutta toisella tavalla.

Herätyskellot sisällämme alkavat siis soida, koska meidän on nyt turvallista olla täällä. Meidän on turvallista saada sitä tietoa ja viisautta, mitä suojellaksemme vaivuimme uneen. Meidän on turvallista olla täällä, koska maailma on nyt valmis sille, mitä meillä on tarjottavana. Kollektiivitietoisuus on valmis heräämään ja siirtymään uuteen todellisuuteen. Maan päällä on nyt riittävästi herääviä ihmisiä luomaan tsunamin, jota ei voi pysäyttää. Tämä on prosessi, joka on jo käynnissä.

Tähtivanhimmat ja Plejadilaiset sanovat, että me jäimme jälkeen, koska meillä oli eniten rohkeutta. Unohdimme, miten haastavaa arkipäiväinen elämä 3D-maailmassa voisi olla, mutta kuitenkin olemme edelleen täällä. Edelleen seisomme, kävelemme, matkustamme, puhumme, kirjoitamme, teemme taideamme, teemme musiikkiamme, löydämme tapoja ilmaista sitä, mitä on syvällä sydämessämme, ja maailma on nyt sille valmis.

Kun olin pikkutyttö ja puhuin kavereille kysyen, milloin he tulisivat takaisin, he sanoivat, että tämän elämäni aikana. Minusta tuntuu, että tuo aika on tullut vähän lähemmäs, niiden asioiden vuoksi mitä maailmassa tapahtuu, miten monet ihmiset heräävät ja miten monet ihmiset näkevät harhan läpi.

Tähtivanhimmat ja Plejadilaiset haluavat muistuttaa meitä, ettei ole huono asia, että kaikki tällä planeetalla olivat unessa. Heidän melkein täytyi olla tiedostamattomia kyetäkseen kestämään lineaarista aikaa ja ilmentämään vain askeleen kerrallaan sen sijaan, että asiat tehtäisiin välittömästi, "pallomaisesti" minkä muistamme menneisyydestä. Mitä enemmän heräämme ja mitä enemmän yhdistymme pyhään tilaan maan päällä, sitä enemmän se muistuttaa kotimaastamme ja sitä enemmän autamme herättämään maapalloa ja kaikkea elämää sen päällä.

Sen mitä teemme itsellemme, kuten tämä pyhiinvaellus, teemme jokaisen ihmisen puolesta, koska olemme yhteydessä jokaiseen ihmiseen. Olemme aina olleet, mutta nyt meistä tulee hyvin, hyvin tietoisia siitä, ja tuon tiedostamisen myötä ykseys tuntuu voimakkaammin. Niinpä Tähtivanhimmat ja Plejadilaiset lähettävät meille kiitollisuutta ja katselevat meitä hyvin tarkasti, koska jotain on kohta käynnistymässä sisällämme. Silloin he tietävät, että heidän on aika palata takaisin kotiin maan päälle. Heidän on turvallista palata täysin heränneen energiansa kanssa. He eivät palaa, ennen kuin olemme niin voimaantuneita itsessämme, että heidän saapuessaan emme tee heistä jumalia. Emme katso heitä ylöspäin. Emme tee heistä opettajiamme. He ovat ystäviämme. Kun olin lapsi, en tiennyt paremmin ja kutsuin heitä "kavereiksi" ja he pitivät siitä eniten. Kutsun heitä Tähtivanhimmiksi nyt, koska kuka kuuntelee Kavereita? Minä nimitin heidät niin… eivät he itse. Heillä ei ole nimiä. Silloin kun meistä tulee ystäviä kaikkien tähtiveljiemme ja -sisariemme kanssa, emme anna voimaamme heille, kun he saapuvat.

Meidän tehtävämme on siis tulla niin luottavaksi itseemme, että tiedämme olevamme eheitä ja täydellisiä ilman mitään itsemme ulkopuolelta. Silloin kun ymmärrämme tämän, olemme eläviä mestareita. Sitten kun tähtiperheemme tulee, voimme kulkea heidän kanssaan - emme kulje heidän takanaan tai kumarra heitä tai suutele heidän jalkojaan tai keräänny pyhien olentojen ympärille, koska me olemme pyhiä. Olemme yhtä pyhiä kuin he. He ovat esi-isiämme. Ei ole muuta eroa, paitsi että meillä oli rohkeutta jäädä tänne maan päälle. Tai joskus ajattelen meidän olleen melko naiiveja jäädessämme tänne. Kyseenalaistan tämän joskus. Kukaan meistä ei lukenut pientä kirjoitusta, ennen kuin hyppäsimme päästäksemme tänne. Tuota suurta vanhaa sopimusta, joka käskee tulemaan maan päälle ja auttamaan aikakauden muutoksessa. Minä tiedän, etten lukenut pientä tekstiä - minä hyppäsin.

Tähtivanhimmat ja Plejadilaiset auttavat meitä saamaan hämmästyttävän horjumattoman itseluottamuksen. Kyse ei ole egosta, kyse on itseluottamuksesta. Siinä on eroa. Niin voimakkaan itseluottamuksen, että todella osaa kuunnella sydäntään ja luottaa siihen 100%:sti siitä riippumatta, mitä ulkoinen maailma sanoo. Luotatte siihen horjumatta. Tiedätte, kuka olette, silloin kun he näyttäytyvät, ollakseen taas kanssamme. Heidän kanssaan oleskellaan, tehdään työtä ja pidetään hauskaa - heiltä ei saada jotain, koska ollaan jo täynnä ja tiedetään, että on kaikki, mitä tarvitaan. Se on jo sisällä. On vain muistettava. Se on näin yksinkertaista.

Jokaisella meistä on työmme tehtävänä ja Tähtiperheemme auttaa meitä saamaan rohkeutta tehdä sitä. Jotkut teistä luovat musiikkia, jotkut teistä ovat taitelijoita, jotkut teistä ovat parantajia. Minun tehtäväni on lukea pyhiä paikkoja ja auttaa toisia tekemään samaa. Me kaikki teemme juttuamme, ja jos jokainen tekee tuota palaansa, palapeli tulee kasaan ja saamme koko kuvan. Kun teemme sen, lisämme tuota valtavaa energiatsunamia, mikä herättää planeettaa, ja se nopeuttaa sitä niin, että pääsemme luvattuun maahan nopeammin. Koska tiedän, että jokainen teistä haluaa päästä sinne. Olemme kaikki vauhtihurjastelijoita tai muuten ette olisi täällä tänään. Kukaan ei tule näihin kaukaisiin kolkkiin maan päällä ilman sisäistä kutsua päästä jonnekin. Tuo jossain on sisällänne tällä hetkellä.

Tähtivanhimmat siis auttavat teitä niin, jos valitsette avun vastaanottamisen, että he ehkä käynnistävät noita heikkoja kohtia vähän, joiden osalta ette tunne olevanne vahvoja tai joiden osalta olette epävarmoja. Ja pyydän jo tätä anteeksi. Jos tämä ei kuulosta hyvältä, sanotte heille "ei". Ok? Jos ette ole siihen valmis eikä se tunnu mukavalle, sanotte heille: "Ei. Perääntykää. En ole valmis kohtaamaan sitä." Olette heräämisenne hallinnassa.

He kannustavat teitä ja he saattavat kohottaa teitä myös. Yhtäkkiä saatatte tuntua enemmän itseltänne, kolme metriä pitkältä ja tunnette olevanne vahva ja elinvoimainen. Tai voisi olla niin, että he laukaisevat noita heikkoja paikkoja niin, että tiedostatte ne. Niinpä pyydämme nyt, että tämä heidän apunsa on todella lempeää, koska olemme Palanquen hyvin, hyvin lempeässä paikassa. Aion siis pyytää, että Palenquen henget tekevät heräämisprosessista hyvin lempeän, ystävällisen ja tukevan, jotta voimme kaikki tukea tosiamme tämän tapahtuessa.

P.S. Tähtivanhimmilla on volyymisäädin tässä prosessissa, mitä he tekevät kanssanne. Jos haluatte enemmän, vain säätäkää volyymiä suuremmalle. Jos haluatte vähemmän, säätäkää pienemmälle. Jos tarvitsette täysin tilaa, voitte sammuttaa sen. Ok? Kaikki siis riippuu teistä. Tässä ei ole oikeaa tai väärää. Tehkää niin, mikä tuntuu teistä oikealle, ja katsokaa, mihin tämä matka vie meidät seuraavien päivien aikana.

Haluan kiittää siitä, etteivät vartijat keskeyttäneet meitä. Useita vartijoita on tullut ja se on minulle selvä merkki, että maailma on valmis. Tavallisesti silloin kun edes näytämme menevän ympyrään tai tekevän jotain henkistä, he viheltävät pilliin ja pysäyttävät meidät. Tällä kertaa yksi vartija jopa otti kuvia meistä ja hymyili. Näette siis, että on aika.

Haluan myös kiittää esi-isiämme meidän vartioinnistamme ja Pakalia energiansa ankkuroimisesta tänne pitämään tämän paikan elävänä. Ja kiitän jokaista teitä tulemisesta tänne ja energianne lisäämisestä tähän paikkaan. Niin olkoon.

-------

/A
tallennettu
Ivelak
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 04.05.2010 11:32:25 »

Universumissa on miljardeja tähtiä, miksi Maapallo olisi ainut paikka jossa olisi "älyllistä"elämää? Mehän olemme tuhoamassa tätä kaunista planeettaa kovalla vauhdilla. Viimeisimpänä Meksikonlahden öljyonnettomuus. En oiken ymmärtänyt kreivi krapulan tarvetta lähteä heti kiistämään noita asioita kun Anahata olisi halunut kertoa omasta kokemuksestaan? Pitääkö toinen lyödä aina lyttyyn jos oma näkemys sattuu olemaan erilainen? Itse uskon tähän Vapaan tahdon lakiin, jonka vuoksi maanulkopuoliset sivilisaatiot eivät voi kovin näkyvästi täällä olla. Meidän pitää pystyä itse ratkaisemaan aiheuttamamme ongelmat, eivät he voi puuttua koko ajan kehityksemme kulkuun ainakaan mitenkään näkyvästi eivät voi sitä tehdä. Kiitos Anahata että kerroit kokemuksestasi meille muillekkin  smitten
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry: