En kyllä välttämättä itsekään haluaisi kohdata niitä, kun en halua että minulle tehdään mitään juttuja tietämättäni.
Nyt täytyy kyllä tähän lisätä, että kaikki kokemukset, jotka minulla on ollut ovat hyvin ihania ja rakkauden täyttämiä kokemuksia. Se menee pikemminkin niin, että Muistan itse ja olen saanut mahdollisuuden jälleentavata perhettäni...
Olen joissain dokumenteissä ja haastatteluissa itsekkin törmännyt tällasiin kokemuksiin, jotka ovat olleet pikemminkin pelottavia ja outoja tapahtumia. Asioita, joita muistetaan ikään kuin luvatta.
En itse tiedä sellaisista enempää - mutta en myöskään halua vähätellä sellaisten ihmisten kokemuksia.
Olen joskus sanonut ihmisille, että minut saa ottaa niin tosissaan kun haluaa ja muistuttanut vitsaten, että minullahan on todettu sitä sun tätä vikaa mielessä - päässä.
Se on totta. Minulla on diagnooseja toisillekkin jakaa. Nuoruus oli minulle erittäin hankalaa aikaa. Minullla on todettu mm. syömishäiriö, skitsoaffektiivinen häiriö, adhd, persoonallisuushäiriö - ja mitä vielä.
Tämä vaan kuvastaa sitä miten epätasapainossa itseni kanssa olin. Ja toisaalta myös sitä, miten askeettinen länsimainen lääketiede on..
Kirjoitan ja puhun ihan ehta oikeassa elämässänikin näistä asioista nykyään avoimesti vaan sen tähden, että uskon, että on useampi kuin minä, joka on kokenut samaa. Saanut pesukone-kuivarumpukäsittelyn, joka on koetellut uskoa itseen ja asioihin.
Ne, jotka uskaltavat nähdä noiden rajujen sanojen / diagnoosien taakse tietävät, että kirjoitan avoimesti pelkästään siitä syystä, että olen jo käsitellyt kyseiset asiat ja olen kiinnostunut tietämään, että onko muitakin inkarnoituneita sieluja, jotka muistavat - jotka tietävät olevansa jostain muualta kotoisin.
Minulla ei ole enää tarve selitellä kenellekään mitään. Jotenkin tuntuu siltä, että aikaisemmin niin kauan kun en itse ollut täysin varma asiastani ja uskoin itsekin olevani täysin skitso niin sanotunsi, yritin kovasti vakuuttaa toisia.
Nyt ajattelen, ellei joku teidä niin se on ihan ok. Tämä on minun totuus. En ole ketään pakottamaan sitä muille.
No juu.
Toivon, että jatketaan keskustelua hyvissä tunnelmissa.
/A