zambra
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #30 : 13.05.2010 14:50:20 » |
|
Ja kiitos sinulle Anahata,kun otit aiheen puheeksi. Tästä ei tosiaan voi monessa paikassa puhua. Olen aina uskonut ufoihin ja ollut kiinnostunut mystisistä asioista,mutta jos vielä pari vuotta sitten olisin lukenut näitä omia kirjoituksiani,niin olisin ajatellut, että tuolla ihmisellä ei ihan kaikki ole kotona...hyvä mielikuvitus tosin. Viime vuosina olen alkanut ikäänkuin muistaa jotain asioita sieltä kaukaa. Mutta on ärsyttävää,etten kuitenkaan muista. Muistot jotka tulevat ovat lähinnä tunteita ja tunnelmia ja ikäänkuin muistaisin joitakin ystäviä,mutta sitten kun yritän muistaa tarkemmin,niin en saa mistään kunnollista otetta. Ihmiset täällä maan päällä ovat aika karkeita. Se tekee surulliseksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mimikrija
Satunnainen astroilija
all throttles open
|
|
« Vastaus #31 : 14.05.2010 11:37:05 » |
|
hei vain teille & terveisiä Siriukselta =) täällä myös yksi tähteläinen. mulla on ollut psyykkisiä kykyjä jo lapsesta asti, mutten mitenkään temppuillut niillä =) vaan vahingossa tapahtui kaikenlaista, esim. lusikat vääntyi, lamput poksahteli.. ja naapurin tytön kanssa lähettelimme telepaattisesti viestejä koulussa kun olimme eri luokilla näiden juttujen takia myös mulla on diagnosoitu ties mitä mielenterveysongelmia (teini-ikäisenä tukahdutin koko asian & olin tosi masentunut), mutta nyt kun olen ollut jo pitemmän aikaa tasapainoinen & onnellinen, luulen että kyseessä oli ennemminkin hengellinen kriisi eikä mikään psykoosi tms häiriö. viime aikoina saanut myös vahvistusta kotipaikastani Siriuksesta, ja meditaatiossa näin itseni siellä. =) todella ihana kokemus, tapasin siinä sen aikaisen äitini joka oli aivan toisenlainen kuin äitini Maassa avaruusaluksissakin on tullut oltua, mutten missään ystävällisissä merkeissä. onneksi en muista näistä tapahtumista mitään ja unessa tavannut myös henkioppaani joka kertoi kaikenlaista ihmisten anatomiasta ja DNA-rakenteesta. harmi että unessa asia oli NIIN selkeä mutta hereillä ei sitä osaa selittää/muista yksityiskohtia... zambra - samaa mieltä ihmisten karkeudesta, yäk. mutta toisaalta ku miettii niin saapahan olla onnellisia et heillä on niin paljon opittavaa =) koska palkkio on suuri sitten kun heidän silmät avautuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
And I'm not fooling no-one.
|
|
« Vastaus #32 : 16.05.2010 14:43:08 » |
|
eli nyt vain meditoimaan!! ^_^
|
|
|
tallennettu
|
My monsters keep me company And I'll never be lonely They will keep me safe Protected from harm Monsters keep me company Until I will set them free!
|
|
|
Violette
Kanta-astroilija
Lips!
|
|
« Vastaus #33 : 17.05.2010 08:18:54 » |
|
Nousukuu: Mistä tunnistit, että kyseiset henkilöt eivät olleet tästä maailmasta? Onhan sitä kaikenlaista hiihtäjää tullut nähtyä, mutta millä perusteella ihmiset voi tulkita toisesta maailmasta tulleiksi?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
zambra
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #34 : 17.05.2010 10:36:48 » |
|
Tuo oli tosi kauniisti sanottu Mimikrija tuosta ihmisten karkeudesta ja juuri noin siihen pitää suhtautuakin.
Kiitos kun kerroit omasta taustastasi. Sirius on epäilemättä yksi mahtavimpia paikkoja meidän galaksissamme.
Löysin netistä kerran kyselyn jossa pystyi selvittämään,että onko kotoisin siriukselta...ja se oli siis ihan kunnollinen lähes sadan kysymyksen testi,eikä mitään hupailujuttuja. Sain siinä 97% "olet siriukselta",mutta taidan silti olla kotoisin toisesta paikasta. Harmi,että olen kadottanut tuon linkin,siinä oli ohessa paljon mielenkiintoista.
On tosi surullista kuulla,että monet tähteläiset ovat kokeneet mielisairaaksi leimaamista. Minulla oli lapsesta asti tunne,että minulla on salaisuus,enkä voi sitä paljastaa,ja siksi minun on teeskenneltävä olevani tavallinen. Teeskentely on välillä raskasta,mutta kun se kohdistuu pelkästään lähinnä opettajiin ym.auktoriteettiin,niin se lienee helpompi ratkaisu pidemmän päälle kuin sairaaksi leimautuminen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nousukuu
|
|
« Vastaus #35 : 17.05.2010 11:32:34 » |
|
Nousukuu: Mistä tunnistit, että kyseiset henkilöt eivät olleet tästä maailmasta? Onhan sitä kaikenlaista hiihtäjää tullut nähtyä, mutta millä perusteella ihmiset voi tulkita toisesta maailmasta tulleiksi? Kyllä sen huomaa sitten kun tulee vastaan. Kuten kerroin se eka oli silloin kun en vielä tiennyt heistä mitään, ja vasta vuosien päästä yhdistelin asioita. Mutta toisen tunnisti jo arkitasolla valtavan kokoisista silmistä, ei sellaisia kellään ole, siis moninkertaisen kokoiset verrattuna meihin. Ei kuitenkaan ollut ihan puolen pään kokoiset niinkuin joillain roduilla. Sitten sen vaan tiesi, se oli aika erikoista mutta samahan se on kuin muutenkin kun joskus tulee tietoiseksi jostain muuten kuin perusaistiemme välityksellä. On tosiaan tullut kaikenlaisia erikoisen näköisiä tyyppejä vastaan, ja silloin kun luin ufojuttuja enemmänkin, tuli joistakin henkilöistä mieleen että mahtavatko olla avaruusolentoja, mutta kyllä ne heti sitten huomasi ihan lajitovereiksi, vaikkakin tavanomaista persoonallisemmiksi. Sitten tuosta karkeus-asiasta. Kyllä minäkin tunnen ja näen ihmisten karkeuden vaikken tähteläinen olekaan. Ja sitäpaitsi kaikkien meidän sieluthan on samasta "paikasta" kotoisin eikös juu? Mutta kyllä ymmärrän tuon että jos on enimmäkseen tottunut muihin maailmoihin niin uskon että tämä paikka saattaa tuntua vielä älyttömämmältä kuin meistä joiden sielu on pitempään täällä häärinyt. Mitä tulee kiistelyyn siitä onko muita olentoja olemassa vai ei, minusta kysymys "onko muualla maailmankaikkeudessa älyllistä elämää" on auttamattoman vanhentunut. Itseäni kiinnostaakin paljon enemmän kysymys: Onko muualla maailmankaikkeudessa älytöntä elämää?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ratkaisu
|
|
« Vastaus #36 : 17.05.2010 16:44:54 » |
|
Niin, kyllähän kaikki sielut samasta materiasta ja lähteestä ovat tulleet, mutta toki jokainen elämä jättää meihin jälkensä ja edelliset elämät paistavat läpi. =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Violette
Kanta-astroilija
Lips!
|
|
« Vastaus #37 : 17.05.2010 16:58:42 » |
|
Tuli muuten mieleen avaruusihmisistä epämuodostuneet vauvat. Aihe ei ole mikään mukavin mahdollinen varsinkaan raskaana oleville tai pienten lasten kanssa läheisille ihmisille, mutta se on mielenkiintoinen.
Joskus surffailin netissä kiduttamalla itseäni epämuodostuneiden vauvojen kuvilla (on muuten kuulemma tyypillistä käytöstä niille, joilla on , Astro-miitissä opin). Löytyi aivan uskomattoman näköisiä vauvaraukkoja, jotka näyttivät aivan avaruusolioilta. Monet eivät tosin eläneet puolta tuntia kauempaa, joten hirveästi heihin ei ehditty tutustua. Oli nimenomaan lautasenkokoisia silmiä, sammakkomaista ulkonäköä, kaikenmaailman epämuodostumaa ja aukinaisia päitä, josta aivot paistoivat läpi.
Aloin tässä miettiä, voisivatko tällaiset tapaukset liittyä avaruusolioihin. Ainakin ufologien kingi, Däniken, oli sitä mieltä alienit mielellään yrittävät risteyttää avaruusolentoja ihmisten kanssa. Monille epämuodostumille oli löydetty selkeä syy, esimerkiksi geenivirhe, mutta mistä sellainen geenivirhe on peräisin?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mimikrija
Satunnainen astroilija
all throttles open
|
|
« Vastaus #38 : 25.05.2010 05:56:09 » |
|
heippa Violette, oon myös törmännyt tuohon että ihmisiä risteytetään avaruusolentojen kanssa. oman näkemykseni mukaan kyse on siitä, että ihmisillä on potentiaalia kasvaa erääksi universumin vahvimmaksi roduksi ja avaruudessa on olentoja, jotka eivät tätä halua. he siis yrittävät tuhota ihmisten DNA-kaavan ja lisätä siihen omaansa. tää kuulostaa tosi psykoottiselta kun kirjoitan sen tähän mutta siis näin uskon. pahasti epämuodostuneilla lapsilla voi olla toinenkin tehtävä täällä maapallolla - nimittäin energioiden tasoittaminen. monet kehitysvammaiset + muut lapset ja ihmiset joilla on kaikenlaisia vaivoja ovat näistä vaivoista huolimatta tosi positiivisia & ihania persoonia. mulla tuli mieleen, että ehkä lapset, jotka eivät edes ehdi elää, omaavat niin suuren positiivisen energialatauksen ettei heidän tarvitse olla täällä kauempaa. tai ehkä heidän vanhemmillaan on jotain opittavaa. mitä te muut ajattelette? =)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
And I'm not fooling no-one.
|
|
« Vastaus #39 : 25.05.2010 17:05:58 » |
|
mitä te muut ajattelette? =) Auts. o.O
|
|
|
tallennettu
|
My monsters keep me company And I'll never be lonely They will keep me safe Protected from harm Monsters keep me company Until I will set them free!
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 25.05.2010 17:28:56 » |
|
Kattokaapa paranormaaliblogi.netin kautta ancient aliens sarjaa..Ekassa episodessa (oisko 9 jaksoa) kerrottiin jostain rakennustekniikoista sun muista, jotka ei oo voineet olla ihmisten aikaansaannoksia ja tokassa episodessa (oisko 9 tai 10 jaksoa) kerrottiin näistä mahdollisista risteytyksistä ja vierailuista maapallolla...pistää miettimään..(Siinä esiintyy muuten joka jaksossa Ph. D Giorgio, joka on tainnu syyä muutaki ku aamupuuroa )
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 26.05.2010 23:25:50 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #42 : 01.06.2010 14:19:17 » |
|
Itselleni kävi sitten kuitenkin niin, että viime syksynä kohtasin itse sellaisen olennon, jonka uskon olevan osa sielunperhettäni. Syvässä meditatiivisessa olotilassa minulle ilmeni olento, joka oli kauniin ja kultaisen ruskea. Muistutti hyvin läheisesti elokuvien kuvaamia olentoja - ufoja. Häenllä oli minulle erittäin tärkeä viesti tuotavana ja hän kosketti minua niin syvästi, etten voi kieltää hänen tai hänen rotunsa olemassa oloa.
Heipä hei Anahata, vilkaisin ylimalkaisesti ketjun muita viestejä, mutta ajattelin siitä huolimatta laittaa pari riviä. Olethan tietoinen siitä, että sielu kasvaa, kypsyy ja kehittyy kokemusten myötä ajan mittaan. Jossain vaiheessa rajat tulevat vastaan ja kasvu voi parhaiten jatkua siten, että sielu jakaantuu jatkamaan kehittymistään useampana 'sielunsirpaleena'. Sieluminuus pysyy samana, mutta sirpaleet voivat 'elää' hyvinkin erilaista 'elämää' ja myöskin eri olosuhteissa. Tällöin sielu saa kokemusta useammasta tuutista ja pystyy jaloontumaan sekä oppimaan huomattavasti laajempaa kirjoa kuin aiemmin. Mitä jaloontuneempi sielu, sitä enemmän 'sirpaleita'. Tällä hetkellä planeetallamme on inkarnoituneena hyvinkin runsain määrin kosmisia sieluja, joiden tehtävänä on nostaa planeettamme energiatasoa korkeampiin värähtelyihin. Monilla täällä tepsuttelevilla on siis toisaalta peräisin oleva 'syntyperä' sekä myöskin 'sielunsirusia' siellä sun täällä. Ei ole ollenkaan mahdtonta, että yhden ollessa inkarnoituneena täällä, toinen voi olla ' henkimaailmassa' ja kolmas vaikkapa toisessa laitaa universumia. Yheydenpito meditaation tai unen aikaan ei ole vallan tavatonta - olemmehan silloin enemmän itsemme, kuin hereillä ollessamme. Siispä ei ole lainkaan mahdotonta, että kohtasit 'itsesi' tuolloin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #43 : 01.06.2010 19:08:20 » |
|
Hey, Ihan uskomatonta miten nämä asiat toimivat. Kirjoiatat asioista, jotka valkenivat minulle viime kerran kun mietiskelin / meditoin aihetta. Tajusin tuolloin, että kyse onkin osasta minua ja toisaalta myös sen, että olen olemassa jossain rinnakkaistodellisuudessa koko ajan - ja kehioni / ulkomuotoni on vallan erilainen siellä.. Saas nähdä mitä vielä pikkuhiljaa selviää. Hurjia juttuja. /A
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
epona
Vieras
|
|
« Vastaus #44 : 01.06.2010 21:27:39 » |
|
No sen olen jälkeenpäin jotenkin ymmärtänyt, että tämä osani oli jotenkin ei-aktiivisessa tilassa, kuten olen lukenutkin. Jännä. Näin minäkin ymmärsin, että kohdallani on. Matkasin näkemään 'itseni' ja olin pystyasennossa, hengissä, mutta juuri tuo sana "ei-aktiivinen" on hyvä kuvailemaan sitä. Onpa mielenkiintoista. /A
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|