Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: avaruus-ihmiset  (Luettu 42851 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #45 : 04.06.2010 12:16:57 »

Mainiota Anahata -
synkronointi toimii joskus hupaisasti. Varmaan tuntui sitten turhalta kirjoitelmani, mutta toisaalta lienee vahvistanut sitä, minkä jo tiesit.  Cheesy

Siten olen ymmärtänyt, että henkimaailmaan jäisi aina osa meidän sielustamme. Vaikka olisimme muuten jakaantuneetkin moneksi eri yksilöksi.

Just tätä osaa tarkoitinkin 'sieluminuudella'. Onhan sillä varmaan jokin parempikin nimitys, mutta ei tullut muuta mieleeni. Olisikin mukavaa valvetilassa kohdata kaikki sielunsirusensa ja nähdä minkä verran muistuttaa toisiaan. Onkohan itsekin joskus tuollainen vapaamatkustaja ja ei-aktiivisessa tilassa...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #46 : 06.06.2010 17:14:19 »

minä! tunnen! sielunsisaruutta öö.. raikkaisiin urheilijoihin..  Cheesy vaikka allaoleva kuuluu repertuaariin..

Tällä hetkellä planeetallamme on inkarnoituneena hyvinkin runsain määrin kosmisia sieluja, joiden tehtävänä on nostaa planeettamme energiatasoa korkeampiin värähtelyihin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
epona
Vieras
« Vastaus #47 : 06.06.2010 18:53:59 »

Lainaus
Mainiota Anahata -
synkronointi toimii joskus hupaisasti. Varmaan tuntui sitten turhalta kirjoitelmani, mutta toisaalta lienee vahvistanut sitä, minkä jo tiesit.  Cheesy

Ei kun nimenomaan, just hyvä kun kirjoitat asioista!  Wink

Kuvailitpa todella koskettavan tuttuja tunteita ja ajatuksia, Keskiyön vahinko.  smitten

Lainaus
Tällä hetkellä planeetallamme on inkarnoituneena hyvinkin runsain määrin kosmisia sieluja, joiden tehtävänä on nostaa planeettamme energiatasoa korkeampiin värähtelyihin.

Olisipa ihana tavata tuollainen - ehkä hän nostaisi minun värähtelytasoa. Joskus maistuu nim. niin puulta tämä täällä oleminen, että Huh. uh.

Kaipaan valtavasti pois. Ymmärrän järjellä, että sen on merkittävä etten voi henkisesti kovin hyvin ja niin saattaa ollakkin. Otan ajoittan liian raskaasti tämän maailman ja eksyn kerta toisensa jälkeen draamasokkeloihin.
Minun ehkä tulisi väkisin pyrkiä ajattelemaan toisin, etten ajatuksillani tilaa sellaista, mikä onkin peruuttamatonta sitten.

No juu.

Elämä on valintoja. Ja se muuttuu, sitten kun päätän valita toisin.

Sitä odotellessa.

Meanwhile; Skål på den saken.

/A

« Viimeksi muokattu: 06.06.2010 18:57:04 kirjoittanut Anahata » tallennettu
Asko
Satunnainen astroilija
*

Kosminen kanava

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 16.03.2013 19:50:14 »

Avaruussieluille ja tähteläisille on perustettu oma lehti www.lehti.tahtelaiset.com
tallennettu

- Yhdessä kohti kosmista valoa ja rakkautta -
epona
Vieras
« Vastaus #49 : 16.03.2013 22:20:49 »

Kiitos vinkistä, täytyy tsekata.

Mielenkiintoista selailla näitä kirjoituksia. Kylläpä ihmisen elämään mahtuu paljon vajaassa kolmessa vuodessa.

Yhteys tähtisisaruksiin on nykyään lähestulkoon jokapäiväistä. Tietoisuus, että olen myös yksi heistä on valjennut ajan mittaan. Olen myös nähnyt aluksia ja muuta, joskaan nyt varmaan kaikkea ei tarvitse edes täällä paljastaa... Niillä asioilla lienee merkitystä vain minulle.

En kuitenkaan halua enää millään tavalla alleviivata tätä puolta minussa - oli se sitten Sinun todellisuudessasi totuutta tai harhaa - Nimittäin en koe näiden maan ulkopuolisten tietoisuuksien olevan mitään erityistä tai jotain, joka on minun ulkopuolella... Jostain syystähän me kaikki tänne olemme tulleet - palvelemaan ihmiskuntaa kuka mitenkin - näinä aikoina, joten turha sitä on itkeä pois täältä taikka tehdä itsestään syrjäytynyttä, koska kokee olevansa ailien.

Maadoitusta, maadoitusta ja lisää maadoitusta. Muu avautuminen tulee sitten ajan mittaan automaattisesti ja ennen kaikkea turvallisesti.Smiley

/A
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #50 : 16.03.2013 23:25:36 »

Mitäs me tähteläiset.. Cheesy Cheesy     smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #51 : 18.03.2013 10:24:38 »

Itse en ole oikein koskaan innostunut tähdistä tai koe että olisin jostain tähdistöstä, tuntuu välillä että olen tullut hemmetin paljon kauempaa tänne  Grin mutta nyt viikonloppuna kun maalasin, tajusin olevani avaruudessa. Mielenkiintoinen kokemus  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
epona
Vieras
« Vastaus #52 : 18.03.2013 11:21:00 »

Todella ihana juttu tuo lehti! Kiitos kosminen kanava linkki - vinkistä!

/A
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 20.03.2013 13:42:12 »

Mielenkiintoista selailla näitä kirjoituksia. Kylläpä ihmisen elämään mahtuu paljon vajaassa kolmessa vuodessa.

Yhteys tähtisisaruksiin on nykyään lähestulkoon jokapäiväistä. Tietoisuus, että olen myös yksi heistä on valjennut ajan mittaan. Olen myös nähnyt aluksia ja muuta, joskaan nyt varmaan kaikkea ei tarvitse edes täällä paljastaa... Niillä asioilla lienee merkitystä vain minulle.

En kuitenkaan halua enää millään tavalla alleviivata tätä puolta minussa - oli se sitten Sinun todellisuudessasi totuutta tai harhaa - Nimittäin en koe näiden maan ulkopuolisten tietoisuuksien olevan mitään erityistä tai jotain, joka on minun ulkopuolella... Jostain syystähän me kaikki tänne olemme tulleet - palvelemaan ihmiskuntaa kuka mitenkin - näinä aikoina, joten turha sitä on itkeä pois täältä taikka tehdä itsestään syrjäytynyttä, koska kokee olevansa ailien.
/A

Haa Athena, veit jalat suustani! Kolmisen vuotta on valahtanut kuin esiripun reuna näyttämön yltä ja mielenkiintoisia aiheita sitä on tullut tuolloin(kin) pohdittua. Olisimmeko samoja, kuta nyt, ilman aprikoinnin arvaamatonta aspektia mielenmaisemaamme...  coolsmiley

Eipä tuo lie tarpeellistakaan pohtia, minne kaukana menneisyydessään on juurensa asettanut. Yhdessä täällä olemme kokemassa tätä samaa harhan unta ja muuttamassa maailmaa ja kollektiivitietoisuutta. Motiivimme ovat todennäköisesti tärkeämpiä kuin se, mistä olemme tähän hetkeen saapuneet. Onhan sillä tietenkin merkitystä, millaiset eväät sieltä repusta löytyy, mutta tämän planeetan toistaiseksi matalahkon värähtelytason vuoksi emme ole saaneet niitä kaikkia energiapatukoita edes lipaista saatika syödä.  Cheesy

Tähdellisiä asioitahan nämä ja kiitos Kosminen kanava -lukuvinkistä ja linkistä.  smitten
tallennettu
Minna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #54 : 14.09.2013 22:31:12 »

Tämähän käy todella kiinnostavaksi tämä aihe mahdollisesta sielun jakamisesta siten, että voisi olla oman sielunsa sirpaleita toisissa kehoissa eri paikoissa ja ulottuvuuksissa.

Tuli heti mieleen Voldemort Harry Potter -kirjoista, mikä oli kyllä ensimmäinen kerta kun luin sielun jakamisesta osiin, ja osasten tallettamisesta eri paikkoihin kuolemattomuuden varmistamiseksi. Tässähän on tietysti kyse eri asiasta, mutta kuitenkin tuntuu ihmeelliseltä, että sielusta voisi ottaa osan ja laittaa se kehittymään samanaikaisesti toiseen kehoon.

Minusta se kuitenkin kuulosti ihan mahdolliselta, mutta kysyin sitten Selesteeniltä, että onko minulla mahdollisesti osa sieluani jossain muualla oppimassa? Vastaus: Ei ole. Eihän sielua jaeta kuten kakkua.

Kuulemma, kun kyseessä on vauva, sielu voi vielä matkustella astraalitasolla, mutta kiinnittyy sitten pysyvästi lapseen, kun syntyy tietoisuus itsestään. Selesteen sanoo, ettei sielu ole kuin yhdessä kehossa kerrallaan.

No, en väitä varmuudella, että tämä pitäisi paikkansa. On kiinnostavaa pohtia näitä asioita monelta kantilta ja välillä ravistella toistemme "varmoja" näkemyksiä.   Smiley

tallennettu
Minna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #55 : 22.09.2013 21:35:47 »

Olen pohtinut sielun mahdollista jakautumista, mutta valitettavasti en ole saanut oivallusta sen suhteen. Mutta ajatuksella olen leikitellyt. Olisihan se metkaa, jos sielu voisi oppia vaikkapa kolmessa eri kehossa samaan aikaan, jolloin voisi suorittaa useita eri oppiläksyjä ja nopeuttaa kehitystään. Jos voisin valita, haluaisin olla lammasfarmari Uudessa-Seelannissa, alkuperäisasukas sademetsässä (lyhyestä elämästä huolimatta) ja entomologi eli hyönteistutkija. Tyytyisin siis kärsimään Maan matalissa energioissa. Lammasfarmarina oppisin kunnioittamaan luontoa ja tekemään kovasti töitä. Sademetsässä olisin stressitön ja eläisin varmasti siinä hetkessä, tyytyväisenä elämääni, paitsi jos ulkomaalaiset turistit osuisivat kylääni ja turmelisivat viattoman mieleni tavaroillaan. Entymologina voisin hyvässä lykyssä päästä näkemään vilaukselta itseni siellä sademetsässä. Jos tapaisin toisen itseni, niin olisiko sillä edes mitään merkitystä? Tätä ajatusleikkiä voisi jatkaa vaikka kuinka kauan.

Jos sielu voi jakaantua eri kehoihin, ei varmaan riittäisi yksi sielusuunnitelma vai miten mahtaa olla? Olisiko sitten mahdollista toteuttaa onnistuneesti kolmea alasuunnitelmaa?

Tulee muuten mieleen, että sielun täytyy levätä ja puhdistua jokaisen elämän jälkeen ennen uutta syntymää. Olisiko sielun jakaantuminen kuitenkin liian rasittavaa, sillä jo yhdessä elämässä tuntuu olevan tarpeeksi kestämistä?   laugh

Pieni osa sieluamme on tosin kaksoisliekillämme, joka aktivoituu aikanaan, kun he voivat kohdata vastuullisesti.

Mutta .|.  , taidat olla oikeassa siitä, että osa sielusta jää todellakin henkipuolelle. Se ei sieltä vissiin aktiivisesti tarkkaile inkarnoitunutta osaansa ja päivittele huonomman puoliskonsa toilailuja, vaan on sulautuneena monadiin. Vai missä se sitten leijailee?
tallennettu
Anno
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #56 : 23.09.2013 00:44:06 »

Sieluni on avannut asiaa näin: osa sielusta jää kotiin ja osa inkarnoituu. Tämä inkarnoitunut osa "unohtaa itsensä". Mieli, jolla ei ole kokemusta "kotoa" eikä edellisistä elämistä, on "reagoiva väline", jonka avulla elämä koetaan ainutkertaisena (ainoana). Jos mieli on hyvin vahva, se voi viedä kokonaisuutta kuin kuoriämpäriä, mistä seuraa helposti esteitä ja mielipahaa. Sielu voi yrittää sinnikkäämmin ohjata venettä jos mielen tahto on tietoisen sielunosan sielunsuunnitelmaa vastaan. Koska sielu on se joka ihminen oikeasti on, olisi hyödyllistä jos sielu saisi ohjat käsiinsä. Niin ei kuitenkaan usein ole.

Inkarnoitunut sielunosa saa elämänkokemusta, konkreettista elämänkokemusta, koska rymyää ihmiskehossa läpi elämän. Siten kotona oleva sielu kokee konkretian itsestään irrottaman osan kautta, eli tavallaan on jakautuneena, mutta kuitenkin yhteydessä itseensä. Inkarnoitunut sielunosa unohtaa itsensä, mutta osalla unohduksen verho on ohut. Ne, joilla unohduksen verho on ohut, on yleensä hinku kehittyä ihmisenä, jne. Eli he ovat helpommin yhteistyökykyisiä ja kiinnostuneita henkisyydestä.

Kotona olevan sielunosan (joka on persoonallinen ja läsnäoleva) ja maanpäällisen symbioosin välinen "kuilu" alkaa pienenemään, jos ihminen haluaa ikään kuin antaa ohjat sielulleen, eli mieli haluaa tehdä yhteistyötä. Olen ottanut käyttöön sanan "sieluuntuminen", mikä kuvaa maanpäällisen symbioosin ja kotona olevan sielunosan lähentymistä keskenään. Ihminen "sieluuntuu", eli maanpäällinen osa avautuu vastaanottamaan sielunsa. Olen kulkenut sitä tietä jokusen vuoden. Muodonmuutos on mennyt tietyn kaavan mukaan, mutta olisi liian pitkä tarina tähän kohtaan. Smiley Olen kuitenkin käynyt satoja (?) keskusteluja tietoisemman puoleni kanssa ja saanut jonkinlaisen perstuntuman sieluna olemisesta ja sen haasteista.

Tuo monen elämän eläminen yhtäaikaa on ilmeisesti mahdollista, mutta haastavaa. Muuta en siitä tiedä kuin että minä en elä nyt kuin yhtä elämää ja siinä on ihan tarpeeksi.  laugh Tavallaan sieluni on hyvin avoin, mutta toisaalta jättää paljon kertomatta. Olen oppinut, että on aivan turha uteliaisuuden vuoksi kysellä asioita. Sellaista kerrotaan josta on oikeasti apua tai mikä on tarpeen. Ja se on hyvä. Uteliaisuus on helposti mielen juttuja: mielenkiinto, eikä mieltä kannata kauheasti sparrata. Mieli on se joka haluaa sitä ja tätä, joten mielen ruokkiminen ei tavallaan kannata sillä se vie kauemmas sielusta, eli omasta itsestään... Miten sen selittäisi? Kun lähtee juoksemaan mielen perässä, se voi viedä mihin tahansa. Vähän sama kuin kyselisi kaikilta neuvoa, mutta ei kääntyisi sen parhaan tietolähteen puoleen, eli sisäänpäin ja kysyisi itseltään.

Mutta jos leikitellään ajatuksella, että ihminen eläisi kolmea eri elämää yhtäaikaa, niin: A) Sielu pitäisi jakaa esim 4 osaan, eli 1 osa / elämä ja 1 jäisi taivaskanaville. Koska kotiin jäisi vain 25% sielusta, se ei toimisi läheskään täydellä teholla. Jos se ei pystyisi toimimaan tehokkaasti, sen ohjauskyky olisi kohtalaisen huono. Eli B) tarvittaisiin kunnon opaskomppania avuksi. Ja C) koska sielun ohjauskyky ei olisi kauhean hyvä, olisi ihmiskehojen mielillä mahdollisesti enemmän mahdollisuuksia pullikoida vastaan ja lähteä hukkateille. (1 aikuinen /lapsi vai 1 aikuinen/3 lasta..?) Kolme maaelämää yhtäaikaa? Sanoisin, että sielun täytyy olla hemmetin itsevarma ja aika pro.  angel Tai sitten haluta paljon kokemuksia tiivistetysti, eikä tuloksilla olisi niin väliä. Että menolippu seuraavaan kaupunkiin ja muu jää sitten nähtäväksi.  Grin Yksi maaelämä ja joku tähtielämä (lievätunteinen) sen lisäksi? En sanoisi mahdottomaksi.

Tietenkin voi heittää prosentit eri tavalla, esim. 5%/elämä ja loput jää kotiin. Mutta silloin ihmisillä olisi vielä vähemmän sielua mukana. Eli kokemuksista tavallaan suodattuisi vain pieni määrä sielulle ja elämät olisivat hyvin "mieli valtaisia"  Wink eli mielen vallassa.

Mut nyt tää mieli ja keho tarvii laittaa nukkumaan. Ei enää ajatus kulje.  smitten
tallennettu
Minna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #57 : 23.09.2013 21:31:09 »

Suurkiitos sinulle Anno tuosta näkemyksestäsi.

Pakko vielä laittaa lainaus sinulta, kun pidin siitä tosi paljon:

"Tavallaan sieluni on hyvin avoin, mutta toisaalta jättää paljon kertomatta. Olen oppinut, että on aivan turha uteliaisuuden vuoksi kysellä asioita. Sellaista kerrotaan josta on oikeasti apua tai mikä on tarpeen. Ja se on hyvä. Uteliaisuus on helposti mielen juttuja: mielenkiinto, eikä mieltä kannata kauheasti sparrata. Mieli on se joka haluaa sitä ja tätä, joten mielen ruokkiminen ei tavallaan kannata sillä se vie kauemmas sielusta, eli omasta itsestään... Miten sen selittäisi? Kun lähtee juoksemaan mielen perässä, se voi viedä mihin tahansa. Vähän sama kuin kyselisi kaikilta neuvoa, mutta ei kääntyisi sen parhaan tietolähteen puoleen, eli sisäänpäin ja kysyisi itseltään. "

Viisasta puhetta! Se, että saa vastauksia sisältäpäin ei sitten kuitenkaan ole useimmille helppoa. Se vaatii sitkeää tietoista harjoittelua, mutta siinä voi kyllä tulla raja vastaan. Tarvitaan kärsivällisyyttä ja mahdollisesti vielä useita elämiä ennen kuin on tarpeeksi pitkällä, jotta voi kuulla sisäistä viisauttaan.

Uteliaisuus on vienyt ihmiskuntaa eteenpäin, ja on monesti tarpeen, se on varmaa, mutta henkisyys vaatii myös itsensä unohtamisen ( egonsa kuolettamisen ) sekä antautumisen korkeimman johdatukseen. Ihmisen mieltä on kuvattu merenä, jossa lukemattomat vesipisarat ovat ikään kuin esiintymään pyrkiviä olentoja, jotka haluavat nousta estradille tuoden mieleen kaikenlaisia mielikuvia ja ajatuksia jne. Ne täytyy saada hallintaan, jotta ihminen ei näänny mielensä tuottamaan hölynpölyyn, ja jotta voi päästä yhteyteen ydinolemuksensa kanssa. Siksi mietiskely on tosi tärkeää, kuten hyvin tiedetään.

tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 24.09.2013 06:59:39 »

Lempeästi halusin tuoda oman näkemyksen asiaan.
On totta että päästääkseen sisäisiin energioihin käsiksi niin se vaatii töitä mutta halusin luoda kaikille uskoa, ei tarvitse monta elämää vaan tämä on lähinnä sellainen asia joka voi avautua jo yhdessä elämässä.
Sielu lähettää sisäisyydestään kaikuja ja oikeasti, vaikka aina ei tunnu siltä, sielu kyllä ilmaisee itseään jopa positiivisen egon kautta. Muistakaa että ego on (ainakin itselläni) sellainen että se saa asioita ihan oikeasti tapahtumaan ja kun pääsee siihen omaan luonnolliseen tilaan niin ihminen voi tämän jälkeen tietoisesti valita kumpaa kuuntelee ja mikä voimavara ohjaa.
Muistakaa että olette rajaton oivallus itsestänne  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Varjotar
Astroholisti

Starchild

Profiili
« Vastaus #59 : 22.04.2014 13:59:02 »

Multa löytyy tähtikarttoja molemmista käsistä. Yhden niistä olen jo löytänyt taivaalta.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  

Siirry: