Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eläimet  (Luettu 70560 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #30 : 02.05.2010 17:15:31 »

minä kun katsoin, niin emo oli nuolemassa yhden pennun vatsaa, ja kun se lopetti, pentu jäi kellimään selälleen smitten

sitten emo kävi hakemassa toisen pennun toisesta huoneesta kantaen sitä suussaan, ja meni itse taas pois kuvasta.

ja pentu alkoi horjua ja liukastella menemään, niin hellyttävä kun se ei vielä osannut oikein kunnolla kävellä smitten
tallennettu

Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 02.05.2010 17:25:18 »

Taisivat pennut olla vähän villissä, kun monta kertaa emo sai hakea ne sieltä toisesta huoneesta.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #32 : 02.05.2010 19:44:04 »

Taisivat pennut olla vähän villissä, kun monta kertaa emo sai hakea ne sieltä toisesta huoneesta.

No niinpä, ne on ollut koko aamun! Cheesy Grin smitten
Olen katsonut niitä koko aamun ja aamupäivän ja höpsöjä pikku vintiöitä,
kuin ne alkaa olla kiinnostuneita ympäristöstään!  Cheesy Cheesy smitten smitten smitten
Voi pahus miten söpöjä...!  Kiss Cheesy smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #33 : 02.05.2010 19:57:44 »

http://www.interactivezoo.eu/pesa.html

Aww, nyt ne pennut alkoivat leikkimään keskenään.
Ne on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNN ihania  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 06.05.2010 10:18:41 »

Tosi hienoja leopardi- ja jaguaaridokkareita tuli viikonloppuna.
Eilen ajaessani kotiin yöllä tien vieressä ampaisi laukkaan isokokoinen urospeura valkoinen häntä vilkkuen. Mahtava hetki.  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #35 : 06.05.2010 15:43:24 »

Tuosta peurasta tuli mieleen, että näin kerran reissulla hassun poron,
joka juoksi kieli ulkona Cheesy

Oletteko muuten, astrolaiset, kissa- vai koiraihmisiä?
Tai kertokaa, jos olette vaikka matelijaihmisiä tai jyrsijäihmisiä Wink Grin

Itse olen kissaihminen. Ne on niin itsenäisiä, että tykkään.. Koirat
vaatii liikaa huomiota buck2
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #36 : 06.05.2010 15:55:37 »

kissa. ei mitään koiriakaan vastaan ole, mutta koirien maailma on vieras mulle. kissaystävä mulla oli 1987-2000. Smiley ei ole uutta vielä...

peura oisi hauska tavata.

yesh. saatiin hankittua auto hajonneen tilalle, niin pääsee taas luontoretkille kesällä Smiley

tallennettu

Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #37 : 06.05.2010 18:48:42 »

Kevin Richardson leikkii pentujen kanssa (leijona, leopardi, hyeena). Ihania!

http://www.youtube.com/watch?v=HO1YOB9PtDs
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #38 : 06.05.2010 23:19:26 »

Pidän kissa eläimistä, puuma ja tiikeri lähinnä. Minulla on 2 kissaa. Ensimmäinen kissani kuoli vuosi sitten ja vieraili viime viikolla luonani. Se oli jännä kokemus.

Pidän myös käärmeistä ja matelijoista. Viikonloppuna kuvasin antaumuksella sammakkoa.  smitten
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #39 : 07.05.2010 00:27:01 »

Huh, millainen oli vierailu?

Oma kissani on 19-vuotias ja vanhuus on tullut. Mitenkähän kauan jaksaa, kun nytkin vain nukkuu koko ajan.
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #40 : 07.05.2010 21:39:06 »

Jutteli kurinallaan ja sitten kapusi viereen nukkumaan.
Voi, kissasi on elänyt pitkän elämän. Minun kissani oli 3,5 vuotias..  Cry

Olen myös pitänyt hirvistä. Odotan aina että jospa näkisin niitä kun olen metsässä.

tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Amber
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #41 : 10.05.2010 16:38:27 »

Aistien toimintaa olen ihmetellyt. Näyttäisi että ei oikein enää kuule, mutta ainakin hajuaisti pelaa. Näöstä en oikein saa selvyyttä, välillä hän katselee minua tarkkaan ja välillä taas ei näytä näkevän jos vieressä heilutetaan vaikka jotain. Vai johtuuko se kiinnostuksen puutteesta tai hitaudesta. Suurimmat vanhuuden tuomat ongelmat näyttäisivät olevan elimistön kuivuminen ja ruoansulatusvaivat.

Kissa on sanut kyllä elää täydellistä elämää maaseututaajamassa. On ollut kissakavereita ja ulkona on saanut liikkua vapaasti niin paljon kuin haluaa. Ja sitten minä olen kissahulluna paijannut sitä kyllästymiseen asti.

Kissa myös reagoi rakkauteen, sillä nuorena kun elin aika voimakkaita tunteita, niin kissa tuli noihin aikoihin aina tankkaamaan minulta sitä rakkausenergiaa. Aina piti päästä pöydälle kun istuin sen ääressä ja sitten se laittoi pään mun rintakehän kohdalle ja paistatteli siinä. Visualisoin hänellekin sitä energiaa ja sitten se puski (merkkasi) minua hulluna. Jos joskus laitoin sen huoneesta pois että saan töitä tehtyä, niin alkoi hirveä miumau-huuto että 'päästä sisälle!'.

Että on annettu monipuolista hoitoa Smiley
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #42 : 10.05.2010 16:49:32 »

Kissoilla on tosiaan erilaisia persoonallisuuksia ja kykyjä. muistan edesmenneen kissani äidin, joka oli ollut lastenkodissa 'töissä', olin itse n 7 v tai alle, ja se kissa lohdutti kun itkin, eli tuli syliin kehräämään huomatessaan itkevän lapsen. se todella lohdutti, muistan! Cry Smiley

tässä yksi vompatti-video. niin suloinen mössykkä Kiss mutta ihmettelen hieman mitä tuo vompattia sylissään pitävä ihminen oikein meinaa kun räplää otuksen intiimipaikkoja :Smiley se oli siis ainoa mikä hämmensi....muuten niin suloinen otus.

http://www.youtube.com/watch?v=mO0u9oI1XzQ&feature=related

edit. ah, nyt ymmärsin murteisesta englannin ääntämyksestä, että puhuttiin 'hännästä'...ilmeisesti siis vompateilla on jonkinlainen surkastunut pikku häntä...eikä se ollutkaan otuksen **** Grin
« Viimeksi muokattu: 10.05.2010 16:52:07 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #43 : 10.05.2010 22:53:09 »

smitten

lisäsin listaan 'toteutettavia unelmia' että Vompatti täytyisi tavata Australiassa. mutta ei mullakaan kiire, riittää että vaikka sitten eläkeläis-iässä kun lähden kiertämään maailmaa :Smiley sitten otan vompatin syliin. Kiss

mutta jostain linkistä luin, en tiedä onko tämä totta, että vompatti sulattelee yhtä ateriaa yli viikon, eli sillä on todella hidas ruuansulatus, mutta mikä huvittavampaa, se merkkaa aluettaan papanoillaan...mutta sen papanat ovat kuution muotoisia. 2funny

evoluutio, joka on kehittänyt kuutioita kakkivan otuksen ei voi olla mennyt väärään suuntaan Grin

pitää joskus myöhemmin tarkistaa jostain, onko tuo totta vai tarua. :Smiley
tallennettu

tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #44 : 11.05.2010 20:47:46 »

Alpakkojen lähestymistapa.

http://www.youtube.com/watch?v=GP5D2apU2SE&NR=1

höppänät smitten
tallennettu

Sivuja: 1 2 [3] 4 5