Mietin vielä yhtä kaveria, joilla on -DC . Hän tietää olevansa intuitiivinen, hän on erittäin hyvä ihmistuntija ja näkee ihmisten aikeet ja tarpeet erittäin nopeasti. Hänessä on myös selkeää mystistä kyvykkyyttä. Kuitenkin hän pelkää yli kaiken kaikkea yliluonnollista, koska hän ei voi selittää sitä. Hän katsoo levollisin mielin raakaa väkivaltaa elokuvista, mutta jos joku mainitsee jostain yliluonnollisesta asiasta, hän muuttuu pelokkaaksi. Hän itsekin tiedostaa omituisen ristiriidan itsessään. Mielenkiintoista! Mieheni on meinaan myös
. Ja kuulostaa hyvin tutulta, on mielettömän tarkkanäköinen ihmisten suhteen (voi tietty johtua myös miehen vahvasta
-painotuksesta). Analyyttinen, erittäin "järjellinen" ihminen, rakastaa tietoa, rakastaa tutkia asioita, tarkkanäköinen, kiinnostunut hyvin monista asioista ja nopea oppimaan (
:n hallitsija 3. huoneessa, missä muutenkin ruuhkaa). Yliluonnolliseen ei (halua) usko ja suhtautuu meikäläisen astroiluun puoliksi kiinnostuneena ja kyselee paljon, puoliksi pitää täytenä höpöhöpönä
Mulla DC
(
) Itse koen sen, että VIHAAN ylipaapovia ja -huolehtivaisia mammoja ja pappoja, tulen oikein sairaaksi, jos mua paapotaan kuin pikkulasta
Sekä en ymmärrä lainkaan ihmisiä, joilta puuttuu toiminnasta järki, vaan viilettävät täysin omien tunnemyrskyjensä vietävänä. En voi sietää ihmisiä, joilta puuttuu tolkku toiminnasta sekä oman elämän hallinta
Mulla DC:n hallitsija
7. huoneessa ja
:ssa - eli todellinen pain in the ass parisuhteessa :
Pakko tunnustaa, että parisuhteessa mä olen se, joka haluaa helliä ja paapoa rakastettua (
), tehdä tälle herkkuja, hieroa hartioita jne., sekä viihdyn kotosalla puuhaillen kaikkea mukavaa. Tosin, koska
:ssa, niin jos et arvosta mua ja anna mulle mun tarvitsemaa huomiota ja ihailua, niin - kannattaa pysyä kaukana ja ottaa pesuvati suojaksi ryöpytystä varten
:
Työorientoituneesta ulkokuoresta huolimatta yksityiselämässä (parisuhteessa tulee kunnolla näkyviin) olen äärimmäisen ailahtelevainen, piiloudun helposti kuoreeni ja toimin tunneimpulssien johtamana. Tätä ei tippaakaan vähennä dramaattinen
, joka hallitsee DC:täni.