Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jatkuvat unet vahoista työpaikoista  (Luettu 5910 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Narmati
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 26.04.2010 21:51:40 »

Näen jatkuvasti unia joissa työskentelen vahoissa työpaikoissani. Tutut ihmiset ja pomot pyörivät mukana. Olen aina siinä osassa että olen palannut työhöni juuri takaisin.
Oloni on todella ulkopuolinen ja en saa mitään aikaiseksi vaikka tasan tarkkaan tiedän mitä pitäisi tehdä. Hommat vaan seisoo vaikka hommia muka teen, mutta silti en saa mitään tehtyä ja se ahdistaa ja hävettää unessa.
Yleensä, ainakin osan unesta vietän entisen pomoni kanssa tiiviisti jutellen, vaikka tiedän että töitä pitäisi olla tekemässä...
Nämä ovat todella selviä unia ja yleensä aina muistan ne kirkkaasti. Niissä on jotenkin todella aina ahdistavaa aikataulun ja sen takia että olen juuri aloittanut paikassa taas. Entiset duuni kaverit eivät juurikaan noteeraa..

Osaisikohan joku kertoa jotain?Huh
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 27.04.2010 06:55:14 »

Näen täsmälleen samanlaisia unia, joten vastaus kiinnostaa minuakin
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 28.04.2010 18:44:14 »

Minullakin on tällainen uni. Olen joskus kauan sitten ollut töissä baarissa. Unessa olen taas baarissa töissä, (paikka voi olla eri, mutta ihmiset ovat samoja) kamala kiire olisi, niin minä vain yritän rakentaa sitä yhtä ja samaa drinkkiä koko illan.  Grin Tunnelma unessa on kyllä epämukavan tuskainen.
Voisiko uni ehkä vihjaista turhautumisesta johonkin asiaan.. pitäisikö pään hakkaamisen seinään lopettaa, jos siitä ei kerran tule mitään?
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 28.04.2010 19:25:22 »

Tai kenties juuttuminen menneisyyteen noin yleensä? Tuskainen olo ja menneessä ollaan = aika päästää irti vanhasta ja katsoa uuteen niin kuin mennyttä ei olisi? Menneisyyden taakka vaivaa nykyhetkessä onnellisuuden saavuttamista?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4 : 01.05.2010 21:47:23 »

Unet vanhoista työpaikoista tiedottelevat meille sen hetkisestä elämän tilanteesta.Työpaikat(entiset)kuvaavat rajoitettua tilaa,jossa määrää joku muu asiat.
Ehkäpä on meneillään asioita,joihin ei voi vaikuttaa,kuten Johanne ilmaisi,että pitää vain lopettaa pään hakkaaminen seinään......Tai vaihtoehtoisesti löytää joku uusi toiminta tapa,aivan uusi.......
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 01.05.2010 22:21:46 »

idiot2 Unohdin kirjoittaa entisten työpaikkojen unista sen positiivisen puolen.Unethan ammentaa menneestä elämästä opastusta nyky tilanteeseen.Kun käyskentelee siellä unen työpaikallansa,ja tuntee että kaikki sujuu hyvin,työ on helppoa jne.Silloinhan ne asiat sujuvat mallikkaasti myös tosi elämässä ja kantsii jatkaa samaan tyyliin.   Unen tunnelma aina on se tärkein elementti,työstäessä niitä,sen tietää vain unensa nähnyt... :Smiley
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 06.05.2010 13:23:27 »

Sansai puhuu asiaa! Nyt kun järjellä ajattelee niin omat menneiden työpaikkojen unet ovat kohdallani kaoottisia; olen palannut vanhaan työhöni mutten osaa enää mitään.
Eli se kuvastaa kiire aikaa nykytyössä, tuntuu etten hallitse mitään ja oma itseluottamuskin on alkanut kärsiä...
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 18.05.2010 11:36:35 »

Minullakin on tällainen uni. Olen joskus kauan sitten ollut töissä baarissa. Unessa olen taas baarissa töissä, (paikka voi olla eri, mutta ihmiset ovat samoja) kamala kiire olisi, niin minä vain yritän rakentaa sitä yhtä ja samaa drinkkiä koko illan.  Grin Tunnelma unessa on kyllä epämukavan tuskainen.
Voisiko uni ehkä vihjaista turhautumisesta johonkin asiaan.. pitäisikö pään hakkaamisen seinään lopettaa, jos siitä ei kerran tule mitään?

Taas näin ravintolaunen. Tällä kertaa ihan erilaisen. Ravintola oli pieni, kuin junanvaunu, eikä siellä ollut ollut ketään muita töissä enää pitkään aikaan. Minun tehtäväni oli siellä nyt siivota paikat ja pakata tavarat. Ravintola suljettaisiin ja purettaisiin.? Itkin vuolaasti, koskettelin pintoja ja muistelin vanhoja aikoja. Keräilin itselleni muistoesineitä kunnes purkumiehet tulivat. Siihen heräsin. Tunnelma unessa oli kamalan haikea ja surullinen. Melkein vieläkin itkettää.  Cry
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 19.05.2010 01:31:22 »

Johanne!Muistelit unessa vanhoja aikoja.Millainen ajanjakso mahtoi olla,kun olit baarissa aikanaan.?
 Baari itsessäänhän on ihmisläheistä.
 Sinun tehtäväsi oli siivota ja pakata.Samalla tavalla ehkä todellisuudessa,kuin olisi aika siivota ja pakata entistä elämää pois.Unessa haikeutta,surua.Todellisuudessa myös muutoksissa näin on,on hyvästeltävä entistä,surtava,siihen on oikeus meillä kaikilla.
Ravintola puretaan,kuin purkaisit entistä omaehtoisesti.
Mihin tuo sitten johtaisikaan?Puretun tilalle jää tyhjä paikka...Monien mahdollisuuksien paikka....
Muutosten tuulet ilmassa leijuu, joka tapauksessa.      Smiley

tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 19.05.2010 12:55:51 »

Niin silloin kun olin baarissa töissä.. olin muuten ulkomailla Keski-Euroopassa. En välttämättä ollut silloin erityisen onnellinen koko aikaa, mutta olin nuori, villi ja vapaa, ja koko maailma oli mun osteri!  Cheesy

Niitä tunteita ja tunnelmia kaipaan. Ja ihmisiä sieltä, muutamien kanssa olen edelleen jonkin verran yhteydessä. Ja niitä juhlia!...  Cool

Ehkä nykyhetkinen elämä on viime aikoina ollut niin tylsää ja paikallaan polkevaa, että olen alkanut muistella enemmän vanhoja hyviä aikoja. Mikä ei liiallisena ehkä ole ihan tervettä. Ehkä uni sanoo: että vaikka entinen ei enää palaa, on tulevaisuus vielä kokematta.
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #10 : 19.05.2010 14:40:30 »

Voisiko enää ihanammin ilmaista,kuin mitä totesit unesta.   smitten