Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jäähyväiset?  (Luettu 5270 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« : 28.04.2010 20:55:01 »

En tajua miksi näen todella paljon unia entisestä ns' seurustelu/sekoilu mies ystävästäni. Joskus nuoruudessa sekoiltiin n. vuoden verran niin, että aina kun nähtiin niin oltiin se ilta yhdessä'' lähinnä ravintola illan päätteeksi'' oli viittä vailla ettei aloitettu seurustelua. Sanotaanko, että silloin tällöin tulee uniini hyvin vahvasti vaikka ns. erostamme on aikaa jo 18v. En mie sitä liiemmin ole miettinyt mitenkään. Nyt viime yönä se tuli ja sanoi mulle, että nyt hän lähtee yli vuoden aikaiselle komennokselle eri maahan ja syleili minua  coolsmiley En tajua miksi kyseinen herra kummittelee unessani....
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 29.04.2010 13:48:52 »

Mulla tuli ihan intuitiivisesti mieleen, että joku side teillä on,
ehkäpä hän on edellisestä elämästäsi läheinen tms. Jos näin niin varmaankin vielä tapaatte..

Koska on noin pitkä aika tapaamisestanne; onko jokin asia nyt elämässäsi ajankohtainen,
mikä silloin 18 vuotta sitten hänen ollessaan maisemissa oli tapetilla?
Jokin laaja-alaisempi asia.. Jotain joka silloin kosketti sinua.. Esim. kaipaatko enemmän itsenäisyyttä tms.?

edit. Tai ehkä olet jättämässä taaksesi nyt jotain..? Pohtinut jotain asioita (symbolisesti hän tullut uniin) ja nyt sitten jäähyväisten aika (asia jää taakse, on käsitelty)?

Tämmösiä tuli mieleen. Smiley
« Viimeksi muokattu: 29.04.2010 13:51:31 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 29.04.2010 19:09:47 »

niinhän tuo minunkin mieleeni palaa usein sama tyyppi, jonka kanssa juttu alkoi 19v sitten, ja on hänelle sen verran kova pala ettei voi puhua. tosin kun asiassa ei ole enää "katsottavaa", en odota mitään. ei sitä voi muulla selittää kuin että sieluperhettä ollaan.

jos joku on unessa, olisko hänellä sinulle asiaa? harvoin asia on mitään maita järisyttävää..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kristiina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 29.04.2010 19:38:28 »

Mullekin tuli mieleen toi että oiskohan kyseisellä herralla sinulle jotakin asiaa.. Itsekin näin tästä jokin aika sitten sellaisia unia pariin kertaan, että ukkivainaani soitti minulle hänen omaan vanhaan kännykkäänsä tuonpuoleisesta.. ja aina niissä unissa kännykkä on kadoksissa, että sitä pitää etsiä etsimällä... sitten kun olin nähnyt noita unia, kävi ihmeellisiä asioita juuri siinä huoneessa, josta olin löytänyt puhelimen ja vastannut siihen.

Mutta joidenkin ihmisten kanssa seurustelu ei vaa nsuju, ts "romanttiset kemiat" ei käy yhteen niinkään, mutta ystävinä he ovat ikuisia. heh. timantit ovat ikuisia.  Wink

Jospa hän on yrittänyt tavoittaa sinua ystävänä koska tahtoo pitää sinut elämässään?
tallennettu

*nouseva vaaka
*aurinko rapu
*kuu skorpioni
*merkurius ravussa
*mars ja venus leijonassa
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #4 : 06.05.2010 11:50:37 »

Kiitos kaikille =) Voin sanoa, että tässä hetkessä ei keskustelu ko. henkilön kanssa ole mahdollista. Tosin voi olla, että alitajunta selvittelee keskeneräistä suhdetta, mutta niin kauan  crazy2 Kun kuljemme ohi, olemme täysin ilmaa toisillemme ehkä unessa ne asiat käsitellään..kuitenkin tunne puoli oli aika vahva aikoinaan  angel tai sitten menneisyyden karmaa meillä ja sain karmallisen kokemuksen hänen kauttaan tms. Mie en jaksa enään noita unia hänestä, se on kuluttavaa  buck2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 06.05.2010 18:41:55 »

Mutta, positiivisuutta peliin! Jos jotain sidosta ja selvitettävää on jäänyt puolin ja/tai toisin, mukavampaahan ne on varmasti käydä unitasolla läpi kuin fyysisellä tasolla! Wink Yritän itse aina ajatella kammounien kanssa, että no, mieluummin näen pahoja unia kuin murran jalkaani tai itken itselleni migreenin käydessäni asiaa läpi päivätietoisuudessa.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 06.05.2010 23:12:26 »

Näemme unessa entisiä "tyyppejä silloin tällöin.Suhteeseen on sisältynyt tunteita aikanaan paljon.
Voisi kokeilla miettiä,mitä luonteen ominaisuuksia heillä oli,mihin ihastui.Esim.huumori,hauskan pito,hellyys,ehkä pelkästään ihastumisen tunne,hurmio,ajatusten vaihto,seksi,mitä kaikkea  ::)ihmisluontoon kuuluukaan.Tämän hetkisessä elämässä ei juuri nyt .ole sitä mistä piti sen entisen kanssa.Joinakin hetkinä tyypit vilahtavat unessa,ja menevät menojaan.Tuskallisessakin suhteessa on joku ihana asia,jonka takia suhde on ollut.Varmasti nämä "tyypit"näkevät myös unessa vilahduksia entisistä rakkaistaan.Unet voivat olla todella kiusallisia,jos suhde päättyi ja asiat jäivät auki,useinhan niin on.  Cry   ....        mutta smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: