Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unissa toistuvat teemat: matkustaminen, lentokoneet, avaruus  (Luettu 4107 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Solenna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« : 28.04.2010 21:56:26 »

Olen nähnyt jo ainakin puolen vuoden ajan melko usein unia matkustamisesta ja lentokoneella lentämisestä. Yhdessä unessa patikoin kahden entisen työkaverin kanssa Etelä-Amerikassa 3 viikkoa. Lisäksi olen matkannut Afrikan poikki ja juossut karkuun alkuasukasheimoa. Unissani on ollut isoja rotkoja, vesiputouksia ja kaunista luontoa. Olen myös soutanut Ruotsin rannikolta Tanskaan.  Cheesy
Lentokoneen kyydissä olen ollut monta kertaa ja välillä olen lentänyt itse konetta.

Avaruudessakin on tullut käytyä muutaman kerran. Yksi yö lähdimme pienen porukan kanssa marsiin katselemaan maisemia. Marsissa oli muistaakseni järvi ja metsää. Uni oli toisaalta hieman ahdistava, sillä avaruusaluksen oven tiivisteet pettivät ja vettä alkoi vuotaa sisään alukseen. Jouduimme kiirehtimään takaisin maahan. Yhdessä toisessa unessa lähdin sukkulalla lyhyelle avaruusmatkalle. En muista tätä unta kovin tarkkaan. Olen iloissani näistä piristävistä unista. Osaisikohan joku kertoa, onko unilla jokin erityinen merkitys? Haluaisin kyllä kovasti matkustaa, mutta tällä hetkellä ei ole varaa. Eikä minun välttämättä marsiin asti tarvii päästä.  2funny
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #1 : 01.05.2010 22:22:17 »


           Solenna ! Unesi matkustelusta,ovat seikkailua meneillään olevassa elämässä.Kuvastavat uusia sielun maisemia,kykyäsi nähdä asioita,joita et ennen ole nähnyt.Kykyä nähdä elämän moninaisuus.Onnittelut!Unessa myös ohjaat itse "elämäsi lentokonetta".   Smiley
Matka marsiin taisi kuvata asioita,jotka eivät mahtuneet maailman kuvaasi,ja sinun oli palattava maan pinnalle..
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: