Ei täällä ymmärtääkseni ole muita kuin meidän lähimmäisten henkiä, mutta ihan ihmeellistä ettei ne lähde vaikka kuinka olen käskenyt ja pyytänyt.
En pelkää enää kuten aiemmin, mutta outoa miksi niiden pitää täällä hyöriä
Irenellä on kiireinen aika, eikä tarkkaa päivää sovittu milloin hän tulee mutta itse ehdotti voisko tulla käymään ja nähdä meidät molemmat
Tää avaudu-kanavaksi-juttu on kyllä pistänyt mun mielen sekaisin tai miten sen ilmaisis, mietteliääksi, koska punnitsen asiaa, kiellän koko jutun, kelailen monelta eri kantilta sitä ja olen tosi ristiriitaisissa fiiliksiksissä.
Kolme tuttua meediota on sanonut että tällainen vastaanpaneminen omaa medialisuuttaan kohtaan tietyl tavalla pahentaa tilannetta.
Sitä kehityspiiriäkin olen miettinyt hieman positiivisemmalta kannalta kuin mitä aiemmin tossa kirjoitin.
Irenen mukaan olen niin "valmis" ettei siellä tarvitsis käydä kuin vähän aikaa niin tää kummallinen lahja olisi käytössä.
Puhui tosi lämpimästi ja kannusti osallistumaan, viel nimenomaan niin että mentäisi mieheni kanssa sinne koska me synnytämme "fysikaalista energiaa" keskenämme joka mahdollistaa henkiolennon materialisoitumisen
Puhuin isäni kanssa näistä asioista eilen puhelimessa ja hänen kannusti menemään virran mukana.
Mitä ihmettä mä teen?
Aivan kuin olisi isossa tienristeyksessä eikä mitään aavistusta kumpi väylä vie oikeaan suuntaan
Mieheni on valmis lähtemään mukaan sellaseen kehityspiiriin tukeakseen mua, mutta mutta...
Onneks tavataan Irenen kanssa lähiaikoina uudestaan. Eihän hän voi puolestani päättää, mutta tarvitsen tod tietoa ja tukea. Isoja asioita tällaiset