Hitto kun en saa kumpaakaan meediota kiinni!!
Olin vanhempieni luona siis yötä ja kyllä on ero asuntojen energioissa kuin yöllä ja päivällä
No, tietenkin omakotitalo on muutenkin erilainen energioiltaan kuin kerrostalo.
Tulin puol tuntia sit tänne kummitusmestaan enkä viihdy yhtään
Soitin tänään oman seurakuntani päivystävälle papille ja kerroin tästä tilanteesta. Kuunteli kiinnostuneena ja sanoi että kodin siunaus kannattaa ehdottomasti tehdä. Tulee torstaina tänne mun kauhukammariin. Simojoki on tän papin sukunimi. Jossain oon aiemminki kuullut nimen.
Meedion haluun kans käymään.
Tuplavarmistus :
Tosiaan aiemmin kun on tapahtunut outoja, ei ne ole olleet tällasel voimakkuudella kuin nyt, esim. ääniä ei ole aiemmin ollut. Olen yrittänyt aikaansaada samanlaisen saundin niissä kohdin missä ääni on esiintynyt mut en ole onnistunut.
Piekkola kirjoitti mulle pari viikkoa sitten viestissään, että nyt tosiaan on voimakkaat energiat kaikkialla. Oon sitä miettinytkin et voisiko joku muukin voimakas energia kuin poltergeist-tyyppinen aikaansaada nämä naksahdukset ja poksahdukset.
Sitä ääntä on tosiaan vaikea kuvata, mutta vaikea myös olla huomaamatta. Hyi!!
Toisaalta kyllä ne liittyy voimakkaasti siihen läsnäolontunteeseen. Sen huomaa ensin voimistuvan ja sit alkaa meteli.
Esim. lauantaina suihkusta tullessani huomasin keittiössä "paksun" energian, sellaisen tunkkasen, likaisen mut istuin alas ja aloin meikata.
Kesti minuutti niin nurkasta kuului voimakas naksahdus. Aattelin et jaahas ärsytä vaan lisää en minä karkuun lähde. No, parin minuutin kuluttua siitä toinen kovempi ääni tuli vieressäni olevasta kaapista, alle puolen metrin päästä minusta. Se ei ole ikinä ollut niin lähellä mua. Meinasin saada paskahalvaksen
Vaikee olla pelkäämättä vaikken mikään arkailija ole ollut koskaan. Kyllä nää vaikuttaa mieleen. Oon alkanut säpsähdellä olemattomia ja tarkkailen vähän turhan paljon ja sitä NE juuri haluavatkin.
Loppuis vaan pian koko koettelemus. Talvi ja alkukevät oli muutenkin tosi raskasta aikaa. Siitä kun selvisi alkoi tää minihelvetti.