Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rasittava henkimaailma  (Luettu 98168 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« Vastaus #30 : 27.05.2010 10:16:12 »

Miehet on jo tarpeeksi rasittavia, henkien ahdistelu tästä vielä puuttuisikin Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #31 : 27.05.2010 10:22:34 »

hyvä rinnastus, jos naista kiusaisi vielä henki ja henkisyys, ei menis lujaa.. voi Madde parkaakin..  Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #32 : 27.05.2010 12:38:47 »

Pappi kävi ja teki mielestäni tosi pikaisen siunauksen. Oli kodissani n.vartin, luki vähän Raamattua ja rukoiltiin yhdessä Isä Meidän rukous.
That`s it.
Toivon todella että auttais tähän häiriköintiin. Viime yönä tapahtui ehkä kuvottavin ilmiö täällä: nukkumaan mennessä, makoillessani sängyssä vielä täysin hereillä "joku" tuli mun peiton alle, tunsin koskettelua ja sivelyä selässäni, jaloissa ja pepussa. Hyi helvetti!!!!!!!! Angry
Olen tutustunut tällä viikolla parantajameedioon. Hän on todella ihana, lämmin ihminen ja ollaan oltu päivittäin yhteydessä koska hän on kiinnostunut tästä mun tapauksesta. Muutenkin tunnen syvää yhteyttä tähän ihmiseen.
Hänen mukaansa mun kodissa ei ole varsinainen poltergeist, mutta kuten aiemmin jo kirjoitin, hän myös vahvisti sen että vedän voimakkaasti puoleeni näitä "harhailijoita"
Mun kodissa asustelee neljä henkiolentoa tän meedion mukaan. Tunnistin hänen kuvauksestaan heti kaksi.
Meedio teki energiapuhdistuksen kaukohoitona ja oli saanut rankan pahoinvointikohtauksen näistä energiosta.
Mun ensireaktio oli  Shocked Shocked Shocked kun hän kuvaili ne kaksi. Olen pitänyt omaa muka intuitiivista tietoni mielikuvituksen tuotteena, mutta kuvaus vastasi täysin sitä miten ajattelin.
Täällä on on tosi symppis n. 5-vuotias tapaturmaisesti kuollut poika joka on kova juoksentelemaan mutta kuitenkin haluaa olla ihan lähellä mua, kietoutuu jalkaani kiinni usein.
Toinen on hyvin surullinen, aika nuori mies (tehnyt itsemurhan) joka on ns.tarrahenki. Tunnen hänet vasemmalla puolellani ja hän myös koskettaa minua ihan fyysisesti, useimmiten kaulan alueelle.
Sit löytyy vielä kaksi "pikkupirulaista" just ne tavaroiden jemmailijat jotka saa mut hermoilemaan ja naureskelevat partaansa kun näkevät mun etsiskelyt.
Tällanen henkiperhe siis löytyy kodistani.
Oli lähes terapeuttista saada vahvistus siitä mitä olen tuntenut.
Se meganega energia tulee alempana olevasta asunnosta.
On juu kiva olla tällanen magneetti. buck2
No, tulipa selvyys asiohin ja se on helpottavaa. Pelko lähti pois
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #33 : 27.05.2010 12:54:50 »

Jatkuu..
Oli täällä myös hyvin negaenerginen hahmo (se parimetrinen musta) mutta se on nyt poissa, kiitos auttajanaisen.
Naksahtelut on meedion mukaan henkimaailman, enkeleiden ja oppaiden merkki "moi me tultiin taas käymään" meininki ja voi herraisä et oon sitäkin säikkynyt
Miten voi olla välillä tosi intuitiivinen ja toisinaan total sokee.
Oma mieli tulis pitää vakaana ja omata luja luottamus siihen että meitä todellakin autetaan
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 27.05.2010 14:14:37 »

Mahtavaa, että asiaan on tullut selkeyttä! Kun tosiaan päättää, että tämä asia hoituu nyt, niin meille kyllä järkätään oikeat henkilöt eteen sen asian eteenpäin viemisiksi Cool

Napinat on tosiaan hyvin, hyvin harvoin negatiivisia, että kun niitä kuulee voipi ottaa aika rennosti Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 27.05.2010 15:06:57 »

No siinä jutut meni mun päässä sekaisin kun yhdistin sen kakkaenergian koputuksiin ja kuvittelin niiden olevan yhtä.
Näyttää kuitenkin siltä että ne kopinaiset on just suojaamassa siltä.
Hmm.. idiot2
Tällä aluella on julmetusti jäännösenergiaa koska asutusta on ollut suuripiirtein kivikaudesta asti.
Meedio sanoi ettei pitäis aatella liikaa henkimaailman asioita ettei ala tahattomasti vetää puoleensa kummia juttuja, kuten näitä kulkureita.
No yritä nyt olla kelaamatta kun juuri on saanut uutta tietoa.
Tulee vaaleanpunainen elefantti-efekti. "Älä ajattele..."
Huomenna auttajanainen tulee taas tutkimaan.
Hän on tosi ihmeellinen ihminen. Tunnen kolme meediota, mutta tää meediomundo on persoonana ja niin totaalisella omistaumisellaan ihmisten auttamiseen ihan supertyyppi  smitten angel
Juteltiin ensimmäistä kertaa maanantaina ja ollaan nyt jo kuin vanhat toverit.
Uusi ystävä  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #36 : 27.05.2010 18:14:54 »

Oma mieli tulis pitää vakaana ja omata luja luottamus siihen että meitä todellakin autetaan

Nimenomaan.  Wink
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 31.05.2010 18:13:35 »

Meedio kävikin vasta tänään. Hän teki vaan pikaisen tarkastuksen ja tekee tänään myöhemmin kanavoinnin kodistaan käsin.
Eteisessä, jossa itsekin tunnen voimakkaan negaenergian, hän sai voimakkaita vatsatuntemuksia ja koki vahvana kylmän enenrgian.
Hänen toinen jalkansa tuli niin kylmäksi että se vaaleni täysin havaittavavasti.
Otti mukaansa lähtisessään sitä tummaa energiaa mutta tunnen vahvasti ettei se ole vieläkään ole täysin poistunut.
Meedio myös vahvisti sen pikkupojan ja surullisen miehen läsnäolon.
Mieheni oli vuorostaan  Shocked Shocked kuunnellessaan meidän keskustelua.
Uskoo kyllä mun "hurujuttuja" mutta oli silti tosi ihmeissään kun hänelle vieras ihminen tulee kotiimme ja vahvistaa sen mitä minä olen kertonut.
Saan huomenna kirjallisena sen kanavoinnin.
Meedio sanoi ettei tää "koetteluaika" jatku enää kauan.
Mua inhottaa tää helvetin herkkyys päivä päivältä enemmän  Angry
"Indigo-ominaisuus, tähtityttö" sanoi Piekkola aikoinaan.
Mä rukoilen ja pyydän niin kauan että tää otetaan pois. Väärä osoite tosiaan
Valivali  buck2
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 31.05.2010 21:25:37 »

Keskiyön Vahingon kanssa olen samaa mieltä eli neuvoja kyselemään vaan! Uskoisin kuitenkin, että kun nuo vakituiset asukkaat jotka sinne ovat jääneet jumimaan saadaan pois, niin energiakin rauhoittuu. Kaikkihan vaikuttaa aina kaikkeen, joten vaikka fyysisesti ketään ei asuisikaan asunnossa sinun ja puolisosi lisäksi, niin henkitason asukkailla on sama vaikutus kuin fyysisesti paikalla olevilla. Eihän se ole kenestäkään kivaa, että nurkissa pyörii ylimääräisiä hääräämässä ja pitämässä meteliä  coolsmiley

Asuntoa kannattaa puhdistaa ihan säännöllisesti tämän tapahtumaketjun jälkeenkin esimerkiksi tuulettamalla (minä tuuletan päivittäin vuoden ympäri) ja polttelemalla kynttilöitä tai/ja suitsukkeita, kun siltä tuntuu (minä myös poltan kynttilöitä vuoden ympäri  Grin)

Olisi plussaa, jos miehesi voisi osallistua hyvän energian ylläpitoon ainakin pidättäytymällä siitä ajatuksesta, että puhdistustyösi on turhaa hölynpölyä.  Smiley Antamalla siis sinun puhdistella kämppää sen kummemmin korvaansa siihen lotkauttamatta ja kommentoimatta asiaa humpuukkina, jos hän ei itse ole asiasta samaa mieltä kanssasi. Kun kaikki vaikuttaa kaikkeen, hänestä lähtevä energia vaikuttaa asunnon energiaan (ajatuksistakin lähtee jo energiaa eteenpäin). Olen itse aikoinaan tehnyt energiapuhdistusta miehelle asuntoon, joka kuitenkin omalla käyttäytymisellään ja ajatusmaailmallaan veti sen vanhan jumiutuneen energian asuntoon takaisin jokaisen puhdistuskertani jälkeen.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 08.06.2010 15:04:42 »

No nyt kahteen päivään ei ole kuulunut minkäänlaisia naksahduksia mutta TAAS on se negaatio energia hyvin voimakkaana varsinkin eteinen-kylpyhuone-akselilla.
Pidän läpivetoa kodissani miltei 24h kesäaikaan ja poltan kynttilöitä ympäri vuoden.
Meediokaan ei halunnut mennä kylppäriin koska tunsi jo sen huoneen ovella (ovi oli kiinni) jotain vastenmielistä.
Ai että mulla on ihana ilmapiiri täällä!  buck2
"Vaaleanpunainen elefantti" saa jo turhan paljon tilaa mun mielessä ja pelot tuli takaisin.
En halua pelkästään valittaa koska merkityshän näillä tapahtumilla on tietenkin.
Kirjoitan myöhemmin lisää, nyt väsyttää liikaa

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 16.06.2010 15:09:25 »

Johan on ollut outo viikko!!
Tän asunnon energiat vaihtelee päivittäin tosi lämpimästä aivan tajuttoman ahdistavaan raskaaseen  buck2
Viime tiistaina tapahtui taas kummia: tunsin/näin oman enkelini hyvin voimakkaana värähtelynä vieressäni istuessani tässä läppärin ääressä.
Kävin keittiössä ja tullessani takaisin koko huoneen energia oli muuttunut; ilma oli "sähköinen" ja jotenkin sakea. Se aavepoika näkyi tosi selvästi juostessaan mun edellä ja kaksi ihmisen muotoista "haamua" seisoi eri kohdissa olohuonetta.
Molemmat ihan tummia ja mun mittaisia. Jäin tuijottamaan tätä outoa näkyä.
N. puoli minuuttia kesti koko episodi mut aika tuntui pitkältä.
Siinä tilanteessa en pelännyt mutta sen jälkeen kyllä ja monena päivänä.
Olen ollut muutamana yönä pois tästä asunnosta pelon takia.
Eilen meditoin pitkästä aikaa ja sain ajatukset jotenkin taas normaaliks, niin ettei vaaleenpunainen elefantti valtaa liikaa.
Pienen meditaatiosession aikana naksumista oli paljon vaikka olin silloin vanhempieni luona. Ne äänet ei säikytä enää.
Pelko oli tosiaan niin valtava että kävin lääkärissä hakemassa rauhoittavia.
Otin yhden ja nukuin 14 tuntia putkeen, joten ei kiitos enää moisia droppeja.
Juttelin meedion kanssa eilen puhelimessa ja hän sai mun aatoksein rauhoittumaan. Halus viel illalla nähdä minut, mutta se onkin jo toinen story ja aivan ihme tapaaminen.
Jos minä olen outo ja yliherkkä, niin on kyllä sekin ihminen. En oikein tiedä kannattaako siitä edes kertoa.. Tongue
Erikoinen ajanjakso tosiaan nyt meneillään. Ensi maanantaina uusikuu ja kesäpäivänseisaus. Energiat on hyvin voimakkaat. Kannattaa maadoittua ja pitää mieli seesteisenä.
Hyvin kaik vielä menee, nyt vaan hieman koetellaan  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 16.06.2010 18:14:54 »

Höh, ei mikään UUSIKUU vaan KUUNPIMENNYS
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #42 : 22.06.2010 18:52:00 »

Ja taas tapahtuu...
Toissa päivänä olohuoneeseen ilmestyi sininen höyhen ja tänään näin kylpyhuoneessa "hopeasateen". Oli ihanan näköinen  smitten
Meedion mukaan mulla on nyt meneillään ns. siedätyshoito. Katsotaan mitä akka kestää.
Kymmenen minuutin kuluttua alkaa ohjelma mäntyharjulaisesta näkijänaisesta.
Kannattaa katsoa
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 23.06.2010 15:45:44 »

Toki nuo merkit positiivisia olivat, mutta minä kun en haluais kokea mitään henkimaailman ilmiöitä. Siitä koko ketjun aloitin.
Mul on stressi jo näistä jutuista, itkeskelen päivittäin ja unihäiriöitä on alkanut ilmaantuu. Ei kiva.
Panen voimakkaasti vastaan tätä "avautumista" siitä varmaan johtuu tää angsti.
Tosi rankan talven ja kevään jälkeen toivoin elämän helpottavan, mut sit alkoi tää häirintä. Rasitusmaximus ihan oikeesti!!
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #44 : 26.06.2010 16:19:50 »

Nojjoo tossa vähän aikaa sitten pääsin taas leijuvaan tilaan notta olisi ollut toi ropasta-irtautumis-jutska taas likellä. Ei siitä sen enemäpää kuin että makasin oikealla kyljelläni kippurassa, vähän kuin sikiöasennossa.

Kello oli jo aika varhain aamulla joten huone oli kirkas ja näin omat käteni naamani edessä kippurassa, sekä niiden takana olevan seinän. Astraalihanskat levitin suoriuksi sivuilleni ja tunsin voimapallot (mitä lie chakrapisteitä) ja yritin saada niitä nyrkkieni sisään. Kaikki painottomuuden tunne ja paikantaju oli täysin hämäränpeitossa, yritin vain keksiä keinoa päästä pois kropasta.

Kaksi suomenkieltä puhuvaa ääntä siten heitti siinä mulle läppää. Toinen puhui jotain epämääräistä pienen tovin ja muistan samaisen ääneen vain huutaneen kasvavalla volyymillä: "...haluutsä että mä Huudan SUlle LUJEMPAAA!?" Ajattelin vain että volyymiä pienemmälle, ja kappas volyymi laski.

Toinen ääni taas alkoi jotain naljailemaan ilmeisen leikkimielisesti ja totesin vain napakasti että, "Turpa kiinni!"

Olin niin tosiaan omissa touhuissani kiinni että jäi noi äänet vähemmälle huomiolle. Onnistunut ensikosketus henkimaailmaan  Cheesy.

Kummallisinta oli että koko hässäkkä päättyi siihen että heräsin täysin valveille ennen kuin herätyskelloni soi. Sama asia kuin biologinen kello, siis kun heräät täysunesta hereille juuri ennen kuin sinun pitäisi muutenkin herätä.

Antoi paljon ajattelemisen aihetta  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: