Pappi kävi ja teki mielestäni tosi pikaisen siunauksen. Oli kodissani n.vartin, luki vähän Raamattua ja rukoiltiin yhdessä Isä Meidän rukous.
That`s it.
Toivon todella että auttais tähän häiriköintiin. Viime yönä tapahtui ehkä kuvottavin ilmiö täällä: nukkumaan mennessä, makoillessani sängyssä vielä täysin hereillä "joku" tuli mun peiton alle, tunsin koskettelua ja sivelyä selässäni, jaloissa ja pepussa. Hyi helvetti!!!!!!!!
Olen tutustunut tällä viikolla parantajameedioon. Hän on todella ihana, lämmin ihminen ja ollaan oltu päivittäin yhteydessä koska hän on kiinnostunut tästä mun tapauksesta. Muutenkin tunnen syvää yhteyttä tähän ihmiseen.
Hänen mukaansa mun kodissa ei ole varsinainen poltergeist, mutta kuten aiemmin jo kirjoitin, hän myös vahvisti sen että vedän voimakkaasti puoleeni näitä "harhailijoita"
Mun kodissa asustelee neljä henkiolentoa tän meedion mukaan. Tunnistin hänen kuvauksestaan heti kaksi.
Meedio teki energiapuhdistuksen kaukohoitona ja oli saanut rankan pahoinvointikohtauksen näistä energiosta.
Mun ensireaktio oli
kun hän kuvaili ne kaksi. Olen pitänyt omaa muka intuitiivista tietoni mielikuvituksen tuotteena, mutta kuvaus vastasi täysin sitä miten ajattelin.
Täällä on on tosi symppis n. 5-vuotias tapaturmaisesti kuollut poika joka on kova juoksentelemaan mutta kuitenkin haluaa olla ihan lähellä mua, kietoutuu jalkaani kiinni usein.
Toinen on hyvin surullinen, aika nuori mies (tehnyt itsemurhan) joka on ns.tarrahenki. Tunnen hänet vasemmalla puolellani ja hän myös koskettaa minua ihan fyysisesti, useimmiten kaulan alueelle.
Sit löytyy vielä kaksi "pikkupirulaista" just ne tavaroiden jemmailijat jotka saa mut hermoilemaan ja naureskelevat partaansa kun näkevät mun etsiskelyt.
Tällanen henkiperhe siis löytyy kodistani.
Oli lähes terapeuttista saada vahvistus siitä mitä olen tuntenut.
Se meganega energia tulee alempana olevasta asunnosta.
On juu kiva olla tällanen magneetti.
No, tulipa selvyys asiohin ja se on helpottavaa. Pelko lähti pois