Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rasittava henkimaailma  (Luettu 98190 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #60 : 06.08.2010 12:15:15 »

eikö tuollaista voi vaan käskeä off-asentoon? minulla ei yhtään mitään yliluonnollisia kokemuksia, vaikka tietoa piisaa kaikesta.. siis tarkoitan, ellen itse hakeudu henkimaailmaan, regressioon, irtautumaan kehosta, ei kyl mitkään astiat lentele.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #61 : 20.08.2010 14:51:43 »

No siinä onkin se outous, ettei sitä välttämättä pysty sulkee off-asentoon.
Nämä tapahtumat ihmisillä ovat osa opetusta vaikka niitä säikkyy välillä aivan helvetisti.
Toissa päivänä tein kokeen ja rukouksen jälkeen pyysin että henkimaailmasta tulisi joku läheinen käymään. Kesti hetken ja tunsin energian muuttuvan olohuoneessa. Aivan mieletön hoitavan rakkauden energia tuli lähelleni.
Niin kaunis, pehmeä, lämmin. En tunnistanut kävijää, mutta itkin onnesta.
Se energia oli aivan erilainen kuin aiemmat kohtaamani.
Kuten jo aiemmin kirjoitin, meedion mukaan minun tulis ottaa iso etäisyys näihin asioihin, mut halusin tehdä pikkutestin.
Ensi maanantaina meen tutkimaan hautausmaan energioita, mieheni työpaikalle siis.
Viime yönä keittiön roskakori oli siirtynyt pesualtaaseen itekseen. Täällä vieläkin siis tapahtuu kummia mut helpompaa niitä on käsitellä nykyisin kun jotenkin on jo tottunut. Välillä toki  Shocked mut pääasia että se pelko on kadonnut.
Anni, sun edesmennyt läheinen koittaa saada sinuun yhteyttä.
Varaa aika meediolle ja selvennä viesti
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #62 : 02.11.2010 20:37:00 »

Kävin eilen Nadenin luona juttelemassa.
Täällä meidän kotona on tosiaan vieläkin "henkiperhe" joka koostuu nykyisin vielä useammasta edesmenneestä läheisistämme.
Irenen mukaan mieheni ja minä vedämme molemmat puoleemme tätä sakkia ja hän on niin kiinnostunut tästä tapauksesta että haluaa tulla käymään meidän kodissa ja tavata meidät molemmat. Sanoi ettei halua edes palkkiota siitä että tulee "tutkimaan" meitä ja tätä asuntoa.
Sunnuntai-iltana koin tosi voimmakkaana lämpimän, tyytyväisen energian. Tunsin, että "joku" on tosi mielissään et menen tän meedion luo.
No se selvis heti seuraavana päivänä. Rakas ystäväni joka menehtyi nukkuessaan nyt tänä syksynä ilmoitteli iloisesti itsestään  Smiley
Meedion mukaan meidän kannattaisi mennä mieheni kanssa sellaseen kehityspiiriin että nää ns. lahjat saisi kunnolla käyttöön. Ei kiitos.
Kirjoittelen sitten lisää kun se kotikäynti on tehty
Ihan ihmejuttuja nää on!  Shocked
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #63 : 03.11.2010 14:25:13 »

Mua kanssa kiinnostais keskustella jonkun meedion kanssa,jos teitä täällä on niin ei kun yskäriä tulemaan.
Minä olen lapsesta asti vaistonnut ja nähnyt asioita,niistä vaan ei voi puhua ääneen, kun pidetään hulluna. Mutta täällä talossa kuuluu välillä koputuksia ja hajuja olen rekisteröinyt paljon,ovet aukeilee yksin ja se tunne että et ole yksin. Ja yläkerrassa paras tapaus, kun kynttilät syttyilee itsekseen ja samalla voimakas kielontuoksu.Ja minä itse vaistoan ylimääräistä energiaa....Olis ihan tosi kiva tietää kuka täällä meidän kanssamme on välillä.Jatkuvasti tätä ei tapahdu.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #64 : 03.11.2010 17:41:24 »

Ei täällä ymmärtääkseni ole muita kuin meidän lähimmäisten henkiä, mutta ihan ihmeellistä ettei ne lähde vaikka kuinka olen käskenyt ja pyytänyt.
En pelkää enää kuten aiemmin, mutta outoa miksi niiden pitää täällä hyöriä  uglystupid2
Irenellä on kiireinen aika, eikä tarkkaa päivää sovittu milloin hän tulee mutta itse ehdotti voisko tulla käymään ja nähdä meidät molemmat
Tää avaudu-kanavaksi-juttu on kyllä pistänyt mun mielen sekaisin tai miten sen ilmaisis, mietteliääksi, koska punnitsen asiaa, kiellän koko jutun, kelailen monelta eri kantilta sitä ja olen tosi ristiriitaisissa fiiliksiksissä.
Kolme tuttua meediota on sanonut että tällainen vastaanpaneminen omaa medialisuuttaan kohtaan tietyl tavalla pahentaa tilannetta.
Sitä kehityspiiriäkin olen miettinyt hieman positiivisemmalta kannalta kuin mitä aiemmin tossa kirjoitin.
Irenen mukaan olen niin "valmis" ettei siellä tarvitsis käydä kuin vähän aikaa niin tää kummallinen lahja olisi käytössä.
Puhui tosi lämpimästi ja kannusti osallistumaan, viel nimenomaan niin että mentäisi mieheni kanssa sinne koska me synnytämme "fysikaalista energiaa" keskenämme joka mahdollistaa henkiolennon materialisoitumisen
Puhuin isäni kanssa näistä asioista eilen puhelimessa ja hänen kannusti menemään virran mukana.
Mitä ihmettä mä teen?
Aivan kuin olisi isossa tienristeyksessä eikä mitään aavistusta kumpi väylä vie oikeaan suuntaan
Mieheni on valmis lähtemään mukaan sellaseen kehityspiiriin tukeakseen mua, mutta mutta... Huh
Onneks tavataan Irenen kanssa lähiaikoina uudestaan. Eihän hän voi puolestani päättää, mutta tarvitsen tod tietoa ja tukea. Isoja asioita tällaiset
« Viimeksi muokattu: 05.11.2010 11:44:03 kirjoittanut pikkari » tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #65 : 06.11.2010 17:58:16 »

Arvasin, että Pyhäinpäivänä täällä olis liikettä, mutta olikin jo eilen ilalla.
Hahmoja, ilmassa väreilevää energiaa ihan mun lähellä tässä olohuoneen läppäripöydän vieressä, keittiössä sekä keittiössä.
Yhtään en pelännyt koska näihin vakikävijöihin olen jo tottunut, mun henkiperhe  Smiley
Mieheni nukahti jo ennen ysiä joten yksinäin täällä luin Raamattua, siemailin siideriä ja ihmettelin sitä näytelmää  angel
Mä pystyn koskettaa niitä tai siis tuntea sen energian kädessä kihelmöintinä.
Ihme kyllä nekään ei mene makkariin, se toimii nykyään pelkkänä kodinhoitohuoneena meillä koska siellä on jotenki niin nihkee energy.
Jopa meedion on vaikeeta erottaa niiden henkilöllisyyttä täysin koska ne on niin "nipussa" energioineen. Itse tunnistan omat mummoni sekä mieheni veljen. Nyt syksyllä kuollut ystäväni on ymmärtäkseni myös liittyynyt tähän ryhmä rämään  Cheesy
Hän oli se joka tunsi suurta tyytyväisyyttä viime sunnuntaina, päivää ennen istuntoa. Se mielihyvän tunne oli ihana. Mieheni aisti sen myös.
Tulispa Irene pian käymään. Sen maanantain tapaamisen jälkeen tätä aktiivisuutta on ollut päivittäin jossain määrin.
Ne vaan yksinkertaisesti haluu olla täällä meidän kanssa, suojelevatkin kai jotenkin. No, kai tää ensi viikolla selviää paremmin.
Mukavaa Pyhäinpäivää kaikille  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #66 : 06.11.2010 18:16:36 »

Tää on kai osa sitä koulutusta, energioiden erottelukyvyn lisäämistä.
Rankkaa on ollut käydä läpi erilaisia kohtaamisia, mutta nämä tutut energiat on niin lämpimiä ja jo mun tunnistettavissa joten en pidä sitä enää häiriönä.
Mutta aiemmin...apua!
Kirjoitinhan jo kesällä ettei se "koettelu" lopu siihen että se painostava pappienergia tunnistettiin. Keveni heti kylläkin
Ilmaisinhan jo senkin, että ne jotka käy niissä kehityspiireissä ym meediokoulutuksissa, kehittyvät turvallisesti ja pikkuhiljaa. Mulla on vähän kovempi koulu

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #67 : 06.11.2010 18:30:30 »

eiköhän tollaiseen voi saada sulun vaikka jonkun hyvän parantajan kanssa. jos ei kuulu sielusi toiveisiin ja muutenkin, ei henkimaailman kuulu avautua ikävällä tavalla.

kuulostaa lähinnä kummittelulta, eli sukulaisia jotka ei pääse irti maan tasosta. Päästätkö heidät itse irti?
« Viimeksi muokattu: 06.11.2010 18:32:20 kirjoittanut *Chrystalline* » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #68 : 06.11.2010 19:38:37 »

No tietenkin päästän  Smiley
Enhän minä ole ketään kutsunut. Ai Saturnalialla sama edessä..
No, tässä ketjussa vähän tietoutta miten asiat voi edetä. Jokaisella toki ihan henkilökohtainen tie näissäkin jutuissa.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #69 : 12.11.2010 19:09:39 »

Ihana, ihana Irene  smitten smitten smitten
Hän vietti kanssamme puolitoista tuntia ja kolmisin keskustelimme mediaalisuudesta sekä tästä elämänvaiheesta.
Tunsin itseni ihan pikkulapseksi ja itkeskelin vähän kun Irene ja mieheni yhdessä tsemppasivat mua niin suurella lämmöllä
Tämä meedio näki mieheni ekaa kartaa ja sanoi että meissä molemmissa on voimakas mediaalisuus. Ukossani myös parantajan taitoja (jota ei vieläkään usko vaikka olen monesti sanonut)
Tässä vaiheessa kuitenkin tärkeintä on saada fyysinen keho kuntoon, koska tosiaan olen sairastellut ja laihtunut entisestään tän vuoden puolella.
Meidän räiskyvän intohimoinen suhteemme "sytyttää sen kipinän josta henkimaailma saa voimansa, ektoplasman, ilmentääkseen itsensä fyysisesti" näin sanoi meediomundo.
Paljon järkipuhetta, ihanaa tsemppausta ja hersyvää naurua  Cheesy
Puolentoista tunnin tietopaketti ja jatkossa lisää, toivoi hän eli seurailee tätä minun etenemistä. Huomenna pitää soittaa kuului käsky  Smiley
Olen todella tyytyväinen sekä kiitollinen  angel
Tämä tärkeenä vinkkinä niille jotka kokevat näkijän kyvyt rasitteena: kun tunnet että ns. kolmas silmä akivoituu äkillisesti, paina kylmällä vedellä huuhdeltu pyyhe ym kangas otsalle siihen "silmän" päälle ja kädet mahdollisimman kylmään veteen hetkeksi. Kanava sulkeutuu.
Sitähän olen säikkynyt kun se yht`äkkiä mulla on avautunut ja näen esim huoneen aivan eri tavalla, ilma on käsinkosketeltavan paksua/muuttunutta erilaiseksi, huonekalujen ja kaikkien muiden esineiden ääriviivat korostuvat oudolla tavalla, sillei ylikirkkaina ja no, en minä osaa sitä selittää tarpeeks kuvaavasti. Se on oikeesti ollut pelottavaakin aika ajoin. Just sellanen "mitä mulle nyt tapahtuu fiilis" Kontrollin menettämisen pelko tullut silloin.
Nyt tiedän mitä tehdä  Smiley
« Viimeksi muokattu: 12.11.2010 20:02:14 kirjoittanut pikkari » tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #70 : 13.11.2010 14:59:55 »

Pikkari, vierailevatko ne mummo, miehen veli ja ystäväsi 'silloin tällöin toiselta tasolta' vai ovatko he jumittuneet tänne pysyvästi?

Jos ovat jumissa, kysy, mikä heitä pidättelee, ja pane vaikka se meediosi ohjaamaan heitä valoon.
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #71 : 14.11.2010 01:28:14 »

Eivät he täällä jatkuvasti majaile eli valoon ovat siirtyneet jo vuosia sitten ja nyt syksyllä menehtynyt ystäväni siirtyi nopeasti toiselle tasolle, mutta on täällä käymässä tän henkikasan kanssa ja liittyneenä siihen.
Eilen meedion vierailessa koko poppoo oli paikalla.
Sanoin Irenelle että huomaan ne täällä (olivat hänen takanaan) Irene hymyili ja nyökkäsi. Kenelläkään ei ollut viestiä mut korvat höröllä kuuntelivat meidän keskusteluamme. Uteliaat  Cheesy
Mä oon tosi epämaadoittunut ollut jo kauan sekä fyysisesti kipeenä.
Nämä ovat nyt tärkeimmät jutut hoitaa.
Tosin olen miettinyt ja paljon, että miten en ole tunnistanut ukossani mediaalisuutta ja uinuvaa parantajanlahjaa.
Ei sille oikein löydy syytä miksi he haluavat olla niin usein täällä.
No, tänään tuli sen takia kun itkeskelin ja kovasti yrittivät lohduttaa. Näin ja tunsin pyöreitä energia-aaltoja jotka kohdistuivat pään ja sydämen alueelle, sellainen kullan ja pehmeän persikan värinen "lähetys"
Liian nopeasti tapahtuu tätä avautumista ja lähdenkin pienelle lomalle ensi viikolla. No eihän tää mediaalisuus paikkaa vaihtamalla parane, mutta nyt on halu muualle hetkeks.

« Viimeksi muokattu: 14.11.2010 01:29:45 kirjoittanut pikkari » tallennettu
tamerlan
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #72 : 14.11.2010 02:09:20 »

Miksi henget haahuilee täällä eikä ole "kuolleita" siis siellä jossain missä heidän kuuluukin olla?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #73 : 14.11.2010 16:57:43 »

Miksi henget haahuilee täällä eikä ole "kuolleita" siis siellä jossain missä heidän kuuluukin olla?

Hengillä on vapaa tahto ja täysin vapaa liikkuvuus. Valoon siirtyminen ei tarkoita, että taakse iskettäisiin kalterit, joiden takana pitää sitten möllöttää, kunnes syntyy uudelleen.

Henget saavat liikkua vapaasti, missä haluavat ja miten haluavat. Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #74 : 14.11.2010 23:24:06 »

Nimenomaan ja herkät ihmiset näkee sekä tuntee ne energiat. Kyllä näitä "kummituksia" pyörii vaikka missä paikoissa
Tällä hetkellä taas vaihteeksi niin V***********N turhautunut tähän meininkiin.
AM viestistä tulee lämmin tunne. Sinulla on nämä jutut balanssissa.
Minä oon vasta matkalla siihen oloon, tasapainoilen.
Ihmisten auttajana toimin mielelläni,mutta tämä henkimaailman asiat jättäisin niin mielelläni pois kokonaan tai sellaiseen elämänvaiheeseen jolloin sen pystyy vastaanottaa kiitollisuudella.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: