Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: rasittava henkimaailma  (Luettu 98189 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
AnniA
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #75 : 23.01.2011 19:21:40 »

Nostan tätä.... koska tänne aiemminkin (pari sivua taakse päin..) kirjoittelin kokemuksista...
Nyt on taas ollut muutamia "juttuja" raapimisjälkiä ovenkarmissa, ja puuhyllyssä...
ukko on nähnyt "jotain lapsen tapaista" ja mun patjaa on raavittu yöllä...

Ja tänään sain kuulla että talon rakentaneilla oli yksi lapsi, joka sitten lapsena menehtyi tässä talossa...

Ja mun niskavillat meni täysin pystyyn....

Saako kukaan tästä kirjoituksesta mitään "viboja" että oisko se..... "kummittelija" sen lapsen henki?
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #76 : 24.01.2011 15:31:26 »

Mä inhoan tätä aihetta ja sympatiat täysin sun puolella. Kysymykseen en oikein osaa vastata mutta...Onko sinul tietoa et onko siinä talossa asunut nuori mies jolla ei asiat ollu täysin balanssissa?
En tiedä mistä tää aatos tuli, mutta turhautunut energia tulee läpi sieltäpäin.
Mä olen puhunut ääneen NIILLE kiltisti, rumasti, raivoten,kuiskaten ja nyt on ollut rauhallisempaa muutama viikko.
Enkelitkin on aktivoituneet   smitten ja voimalla  angel
Heti kun aistin sen en-ole-yksin-olon, pyydän Arkkienkeli Mikaelin ja Arkkienkeli Metatronin apua.
Eli käytännössä näin: rukoilen Herran Siunauksen ja Isä Meidän rukouksen, pyydän omaa enkeliäni olemaan lähelläni ja ajatukses mukana. Pitää olla itse keskittyneenä koko ajan (terv ADHD) ja sitten pyytää em mainitut enkelit apuun pyytäen heitä johdattamaan sen häiriksen tai mikä ikinä siellä pyöriikin, RAKKAUDELLA VALOON JEESUKSEN KRISTUKSEN NIMESSÄ.
Nää jutut on niin ärsyttäviä etten sanaa löydä sitä tunnetta kuvaamaan  knuppel2 knuppel2
Jos teidän kodissa jatkuu häiriköinti, pyydä meedio käymään
Kuvottavaa ettei voi olla oman kodin rauhassa ja omissa energioissaan vaan sinne tunkee joku ylimäärä-ärsy. Mun ymmärrys ei riitä siihen, miksi jotkut joutuu kokemaan tätä häiriköintiä ja lähestymisiä
Voit toki puhua ääneen kohdistaen viestisi juuri sille energialle joka siellä häiritsee käskien sitä menemään valoon Kristuksen nimessä.
Toivottavasti lähtee ja nopeesti.
Muuta en osaa neuvoa mutta olen hengessä mukana ja tunnen meediota joista varmasti on apua jos tilanne vaatii.
Tää paska-aihe kiinnostaa monia mutta kuka haluaa kotiinsa tällasia paranormal activity juttuja???
Koko sana HENKIMAAILMA ärsyttää, koska miellän sen tähän tunkeiluun, kosketteluun, suoranaiseen ahdisteluun.  tickedoff tickedoff
Olen kokenut niin monta lähestymistä ja toki tuntenut monia kertoja myös voimakkaan lämmön ja rakkauden mutta silti antaisin tän herkkyyden pois samantienheti jos mahd.
Siunausta ja enkeleiden varjelusta teille toivon  smitten angel

tallennettu
Edna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #77 : 25.01.2011 09:21:10 »

Hei AnniA Smiley Tuolla aikaisemmin joku mainitsikin Esko Jalkasen yhdistyksen. Oletko ollut sinnepäin yhteyksissä? Meille saatiin apua heidän kauttaan.

Itse kun tuskailin näiden raskaiden kokemusten ja henkisen tien avautumisen kanssa minulle sanottiin, ettei kehityksessään enää voi taaksepäin mennä mutta kannattaa rauhassa kuulostella missä vaiheessa haluaa/jaksaa asioihin syventyä.  Smiley

Pitänee opetella pelosta eroon ja avautumaan hyvälle ja valoisalle energialle  smitten Energiapankki tyhjeni kyllä aika tehokkaasti ja olenkin tässä miettinyt, olisiko Reiki-hoidosta apua..?
tallennettu

Valkoinen Kristalli Koira
AnniA
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #78 : 25.01.2011 16:14:22 »

Mä oon ihan noviisi näissä "hommissa" enkä oikeestaan tiedä mistään mitään... esim tuo mainitsemasi reiki-hoito....  uglystupid2 en tiedä mikä se  Embarrassed

pikkari: Shocked Tosiaan tän talon omsiti ennen meitä sellanen reilun 20v nuorimies, juuri eronnut vaimostaan, molemmat vanhemmat kuolleet (tämä oli hänen kotitalonsa..) viina maittoi ja laskut jäi hoitamatta..jne.... 

Edna....
En ole ollut Esko Jalkasen yhdistykseen yhteydessä,  mitä se niin kuin sitten tekee?
  Smiley

Tänne taas...
Illalal kun olin lapsia nukuttamassa kuului koputtelua  tickedoff ja päätin että me nukutaan alakerrassa ja jätin tv:nkin päälle etten hätkähtele pikku ääniin... no, heräsin sitten jostakin syystä (?) 02:58 ja kun avasin silmät niin telkkarista meni ensin äänet, sitten ruutu meni ihan vihreeksi ja siinä alko menemään alhaalta ylös tummia viiruja  Shocked vaihdoin kanavaa ja hetken oli vielä vihreä jossa poukkoili tummiapalloja, ja sitten meni normaaliksi..... (jotenkin kauheeta... ei oo ikinä tollee käyny!)
Ja tänään siis ihan iltapäivästä asti.. on valot sammuneet ja syttyneet ihan kun ois siis sähköissä jotaan häikkää.... mutta mikään muu päälläoleva sähkölaite ei reistaa vaan kaikkien huoneiden valot  Huh
Liekö tääkin nyt jotain "sen" tepposia, vai alkaako mulla ottaa jo mielikuvituskin ylikiekkoja ja muuttaa sähköhäiriötkin muuksi häiriköinniksi...
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
Edna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #79 : 25.01.2011 20:06:52 »

Laitahan AnniA kuukkeliin se Esko Jalkanen Wink   En minäkään paljoa vielä tiedä. Tuo Reiki-homma ei varsinaisesti tähän liittynytkään, vaan mietein että voisiko se olla hyvä hoito energian saamiseen.  Smiley
tallennettu

pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #80 : 25.01.2011 23:20:05 »

Se kaveri on jäänyt jumiin, on ns. välitilassa ja tarvitsee apua päästäkseen Valoon. Onko sulla mahdollisuus päästä tapaamaan meediota henk.koht?
Hän auttaa tätä sielua eteenpäin menossa.
Tulee tästä jo kirjoittaessa se frustisenergy mitä tällä miehellä on. Sama tunne siis kuin aiemmin.
Älä pelkää. Mitään pahaa ei tule tapahtumaan, mutta teillä on siellä talossa joku ihminen jonka energiasta tää sielu saa "voiman" itsensä ilmentämiseen.
Tarkoitan siis voimakasta, mutta herkkää ihmistä... Se muuten taidat olla sinä Anni. Tää kaveri pyytää sulta apua, siksi nää ilmiöt. Pelottelusta ei ole kyse. Se ei vaan ite osaa siirtyä ja tää kaikki tulee nyt intuitiolla eli en ole sata varma  idiot2
Katsopa www.henkinenkehitys.fi ja sieltä kotipaikkakuntasi lähinnä oleva yhditys. Soita päivystysaikana niin saat tietoa auttajista, puh.nrot ym
Tämä juttu ratkeaa pian. Ole kärsivällinen.

Valon ja rakkauden enkelit perhettänne varjelkoon  smitten smitten  angel angel
tallennettu
AnniA
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #81 : 26.01.2011 10:00:52 »

Kiitos paljon pikkari  smitten

Mulla on puhelinfobia, joten en voi soittaa.... (voi häpeä..)
mutta minä laittelin lähimmälle toimipisteelle kyllä sähköpostia.... (lähinkin tosin on...  70km päässä...  Grin  )
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #82 : 26.01.2011 20:08:30 »

Hyvä Anni että sait asiaa vietyy eteenpäin  Smiley
Mä autoin naapuria kerran kun hän avautui mulle samankaltaisessa tapauksessa kuin tää sun juttu. Aistin sen hengen heti ja "otin" sen mukaani omaan kotiin auttaakseni sitä eteenpäin, mutta silloin tulikin pikku problem koska se jämähti sit minun läheisyyteen eikä lähtenyt millään eteenpäin.
Auttajaa tarvitsin sit itsekin ja meedion avustuksella se pääsi irti maankentästä.
Osaan nykyisin jo vähän enemmän mutta en kyllä toiste ottaisi riskiä.
Ihan esikoulutasoa nää mun taidot mutta tossa naapurin tapauksessa tunsin niin voimakkaan avuntarpeen että oli pakko tehdä jotain.
Se koti rauhoittui ja meistä tuli ystäviä tän naapurin kanssa. Eli kaikella tarkoituksensa  smitten smitten

tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #83 : 07.02.2011 20:40:23 »

Annille iloa ja valoa  smitten smitten
Olen jutellut kolmen parantajan kanssa lähiaikoina ja jokainen heistä vahvistaa saman asian eli mun ns. kanava on avautunut aivan liian nopeasti ja siitä johtunee moni ongelma, meediot vaan kehottaa kehittämään tätä lahjaa.
NEVER!!!!!!!
En jaksa edes kirjoittaa kaikkea mitä kodissani on taas tapahtunut. Tää on raskasta ja ahdistavaa.
Olen rukoillut paljon. Ne kaksi parantajanaista nosti kädet pystyyn tän jutun edessä. Auttoi heidän apunsa toki hetken, mutta samassa pisteessä ollaan hetken kuluttua eli näen enkeleiden väreilevät energiat, orbeja, hahmoja, auroja, esineet liikkuu itsestään ym
Olen jopa käyttänyt psykoosilääkkeitä ja ihan samat jutut aistin/näen lääkkeestä huolimatta.
On kuvattu pää, otettu verikokeita, tutkittu näkö, tehty psykologisia testejä, psyk.haastatteluja ym. Ei muita häiriötiloja kuin snadii häikkää keskittymisessä ja muistissa.
Nyt kolmas parantaja koittaa auttaa mua. Matkustan pari sataa kilsaa pk-seudulta sen ihmisen luo ensi viikolla. Hän kaukohoitelee mua tänä iltana.
Tätä ei toivois kenellekään oikeesti. Onneksi mun vanhemmat ymmärtää ja isäni sille parantajanaiselle soitti kun tuhannetta kertaa valitin tästä tilanteesta.
Muoks. yks lause lipsahti alakenttään. No, tänään siis klo 22.00 kaukohoito ja niin... jos se ei auta...en tiedä enää mistään mitään...
Kun kaksi mediaalista ihmistä saa lapsen, tällanen katastrofitapaus syntyy uglystupid2

« Viimeksi muokattu: 07.02.2011 20:48:06 kirjoittanut pikkari » tallennettu
Edna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #84 : 08.02.2011 08:01:23 »

Jaksamisia pikkarille! Toivottavasti helpotusta löytyy  smitten
tallennettu

Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #85 : 15.03.2011 12:51:22 »

Onko niin, että tuosta "lahjasta" ei pääse enää kokonaan eroon kun sen joutuu ottan vastaan, niin kuin minäkin? coolsmiley
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #86 : 15.03.2011 12:59:17 »

Ainoa laki on sinun vapaa tahtosi.
Voit pyytää päästä eroon  lahjasta/lahjoista, jotka tuntuvat sinusta liian rasittavilta.

Vaikka näin:
Hengen nimeen, korkeimman minän kautta, pyydän että asia X loppuu toistaiseksi.

Voit myös vaihtoehtoisesti pyytää asioita tapahtumaan hitaammin, vähemmän kerralla.

Itse esimerkiksi en halua selvänäköä tai selväkuuloa, olen yksiselitteisesti kieltänyt
sellaiset kokemukset. Eikä ole tullut, vaikka muita juttuja onkin, olen esim. selvätuntoinen,
näen joskus ennusunia ja minulla aukesivat itsestään energiahoitokanavat.

Ihmisillä aukeilevat kaikenlaiset kanavat ja kyvyt nykyään helposti ihan itsestään ja tahtomattakin,
kun värähtelyt ovat näin korkealla. Varsinkin jos on huonosti maadoitettu, eli ylimmät chakrat ovat
liian aktiivisia verrattuna alempiin chakroihin, voi tulla vaikka mitä ilmiöitä.

Näin maadotat itsesi:
Rentoudu. Kuvittele häntäluusi alle punainen pallo. Kuvittele sitten tuosta pallosta
paksu punainen kaapeli, joka menee maan ytimeen asti. Kiinnitä itsesi maahan tuon
kaapelin avulla ja nosta itseesi punaista energiaa ihan päälakeen asti. Tämä toimii
itse asiassa parhaiten kun seisoo tasajalkaa suorin jaloin, mutta ei polvet lukossa.
Silmät voi vaikka pitää kiinni, jos se auttaa visualisointia.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Helmikuu1
Satunnainen astroilija
*

En tätä todeksi usko

Profiili
« Vastaus #87 : 15.03.2011 17:21:01 »

Tämä ei kyllä vielä minua rassaa, mutta jos se alkaa käydä rasittavaksi niin on ainakin konsti jolla pääsee rauhaan....jos pääsee! Shocked
tallennettu
tervatonttu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #88 : 27.10.2012 21:26:00 »

Annille iloa ja valoa  smitten smitten
Olen jutellut kolmen parantajan kanssa lähiaikoina ja jokainen heistä vahvistaa saman asian eli mun ns. kanava on avautunut aivan liian nopeasti ja siitä johtunee moni ongelma, meediot vaan kehottaa kehittämään tätä lahjaa.
NEVER!!!!!!!
En jaksa edes kirjoittaa kaikkea mitä kodissani on taas tapahtunut. Tää on raskasta ja ahdistavaa.
Olen rukoillut paljon. Ne kaksi parantajanaista nosti kädet pystyyn tän jutun edessä. Auttoi heidän apunsa toki hetken, mutta samassa pisteessä ollaan hetken kuluttua eli näen enkeleiden väreilevät energiat, orbeja, hahmoja, auroja, esineet liikkuu itsestään ym
Olen jopa käyttänyt psykoosilääkkeitä ja ihan samat jutut aistin/näen lääkkeestä huolimatta.
On kuvattu pää, otettu verikokeita, tutkittu näkö, tehty psykologisia testejä, psyk.haastatteluja ym. Ei muita häiriötiloja kuin snadii häikkää keskittymisessä ja muistissa.
Nyt kolmas parantaja koittaa auttaa mua. Matkustan pari sataa kilsaa pk-seudulta sen ihmisen luo ensi viikolla. Hän kaukohoitelee mua tänä iltana.
Tätä ei toivois kenellekään oikeesti. Onneksi mun vanhemmat ymmärtää ja isäni sille parantajanaiselle soitti kun tuhannetta kertaa valitin tästä tilanteesta.
Muoks. yks lause lipsahti alakenttään. No, tänään siis klo 22.00 kaukohoito ja niin... jos se ei auta...en tiedä enää mistään mitään...
Kun kaksi mediaalista ihmistä saa lapsen, tällanen katastrofitapaus syntyy uglystupid2

Hei! Toivottovasti sinulla on asiat helpottaneet.
Minun sukulaisellani on myöskin todella kovat oltavat ollut jo n. vuoden ajan. Olemme olleet yhteydessä niin Esko Jalkasen yhdistykseen kuin paikallisiin meedioihin ja parantajiin ympäri Suomen. "oireet" eivät vain helpota. Hän on myös turvautunut nukahtamislääkkeisiin jotta edes yönsä saa olla rauhassa. Psyykelääkkeitä ei tahdo käyttää, ja ymmärränkin sen. Itse en ole tuntenut näitä epämieluisia vieraita, nähnyt kylläkin: mustia nopeasti liikkuvia pisteitä, läpinäkyviä hahmoja, ilma ikäänkuin väreilee. Sekä sähkölaitteet, etenkin tv räpsyy sen jäkeen kun alkaa näkyä näitä "juttuja". Ja nämä eivät siis ole paikkaan sidottuja, kulkevat kyllä sujuvasti matkassa ihan kyläilemäänkin  :Smiley

On se vain lujassa tuo käskyttäminen! Ja olemme käyneet keskusteluja eri tahojen kanssa häiriköinnin ja kiusaamisen alkuperästä, ja melko erilaisia käsityksiä on olemassa! Ja kuten sinäkin tuossa mainitset, ei kukaan ole tähän mennessä pystynyt auttamaan jotta tilanne edes helpottuisi. Mutta yhdistävänä tekijänä useimmat parantaja/näkijät/hoitajat/meediot/etc  ovat (vapaasti lainaten) sanoneet että henkinen valo on erinäisten tapausten kautta "syttynyt" erityisen kirkkaaksi, ts.kanavat ovat auenneet vauhdilla ja houkuttelee puoleensa jos jonkunlaista kulkijaa. On ollut maanläheistä vainajaa ja innokkaita sukulaisia jnejne...  Turhauttavaa ja epämiellyttävää lievästi sanoen.

Olemme käyneet yhdessä henkiparannustilaisuuksissa sekä hän on ollut yhteydessä hoitajiin/meedioihin sekä kaukona että ihan kasvokkain. Olemme opiskelleet reikiä, etsineet vertaistukea(noh, sinun tapauksesi taitaa olla ainut edes läheltä liippaava häirinnän määrässä ja laadussa!) On harrastanut itsetutkiskelua,hiljentymistä, rukousta kuten myös pyyntöä,käskyä ja komennusta...  knuppel2 !
Kertomus on siis pitkä ja värikäs, alkanut jo hänen nuoruudessaan.  Suvussa myös paljon herkkiä ihmisiä.
Jos voin pyytää, saatko sinä minkäänlaista ajatusta tästä tilanteesta? Ja toki muutkin mahdolliset lukijat, jos jotakin tulee...

Kaikkea hyvää!
tallennettu
pikkari
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #89 : 28.10.2012 03:47:11 »

Onko kyseessä nuori nainen, nuorehko vai miks olemus näytetään sellaisena..?
Onpas kumma että noin suuren vaivan olette nähneet tilanteen balansointiin eikä kukaan saa rauhoitettua?
Pätevä meedio pystyy kyllä lähettää vahvat terveiset sinne toiselle puolelle ettei moinen meno ole suotavaa, tarvitaan HIDASTUS.
Olen pikkuhiljaa oppinut elää näiden juttujen kanssa mut silloin kun viedään tollasella tahdilla eteenpäin, normaali arkikin häiriintyy monella osa-aluella, tiedän
Tässä tullaan taas siihen vapaan tahdon asiaan. Ihmiset jotka oikein hinkuu näitä kokemuksia, harvoin kokevat ne näin voimakkaasti. Toinen saa sit roppakaupalla vaikkei haluis edes. Ei o reilua!
Mua auttoi niin moni henkisellä tiellä pitkään kulkenut että ilmiöt ja muut ihmekammotukset jäi pois ja lieveni paljon.
Toki välillä tulee outoja vieläkin... Viime yönä
 näin vahvan unen kuolleesta ystävästäni. Oltiin jossain tilassa jossa oli paljon ihmisiä. Tajusin kesken keskustelun tai siis kysyin häneltä et näkeekö noi muut ihmiset sinut? Hän vastasi: ei ainoastaan sinä näät.
Hän kertoi miltä tuntuu nousta Valoon ja miten he voivat välillä nähdä selvemmin tähän meidän maailmamme. Ettei se ole sallittua koko ajan. Hän kuvaili myös hetki sitten henkimaailmaan siiryneen nuoren naisen joka kuoli liikenneonnettomuudessa. Sen että heidän annettiin katsella tarkkaan sitä miten sielu irtoaa kehosta. Tänne he eivät saa olla yhteydessä koko ajan siksi tollanen tosi ärsyttävä lähestyminen on kuin joku henkinen raiskaus että tungetaan sun omaan tilaan.
Toivottavasti pelkotiloja ei ole paljon. Tekee jutusta hieman hankalamman.
Taas suosittelen samaa sivustoa www.henkinenkehitys.fi siellä on päteviä meedioita ja auttajia.
Ei toi ikuisuutta kestä ja toivon todella että tapaatte ihmisen joka voi auttaa  smitten angel
Meedio Irene Naden on mun mielestä paras tässä maassa. Ota yhteyttä.
Voimia ja siunausta  angel angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: