Annille iloa ja valoa
Olen jutellut kolmen parantajan kanssa lähiaikoina ja jokainen heistä vahvistaa saman asian eli mun ns. kanava on avautunut aivan liian nopeasti ja siitä johtunee moni ongelma, meediot vaan kehottaa kehittämään tätä lahjaa.
NEVER!!!!!!!
En jaksa edes kirjoittaa kaikkea mitä kodissani on taas tapahtunut. Tää on raskasta ja ahdistavaa.
Olen rukoillut paljon. Ne kaksi parantajanaista nosti kädet pystyyn tän jutun edessä. Auttoi heidän apunsa toki hetken, mutta samassa pisteessä ollaan hetken kuluttua eli näen enkeleiden väreilevät energiat, orbeja, hahmoja, auroja, esineet liikkuu itsestään ym
Olen jopa käyttänyt psykoosilääkkeitä ja ihan samat jutut aistin/näen lääkkeestä huolimatta.
On kuvattu pää, otettu verikokeita, tutkittu näkö, tehty psykologisia testejä, psyk.haastatteluja ym. Ei muita häiriötiloja kuin snadii häikkää keskittymisessä ja muistissa.
Nyt kolmas parantaja koittaa auttaa mua. Matkustan pari sataa kilsaa pk-seudulta sen ihmisen luo ensi viikolla. Hän kaukohoitelee mua tänä iltana.
Tätä ei toivois kenellekään oikeesti. Onneksi mun vanhemmat ymmärtää ja isäni sille parantajanaiselle soitti kun tuhannetta kertaa valitin tästä tilanteesta.
Muoks. yks lause lipsahti alakenttään. No, tänään siis klo 22.00 kaukohoito ja niin... jos se ei auta...en tiedä enää mistään mitään...
Kun kaksi mediaalista ihmistä saa lapsen, tällanen katastrofitapaus syntyy
Hei! Toivottovasti sinulla on asiat helpottaneet.
Minun sukulaisellani on myöskin todella kovat oltavat ollut jo n. vuoden ajan. Olemme olleet yhteydessä niin Esko Jalkasen yhdistykseen kuin paikallisiin meedioihin ja parantajiin ympäri Suomen. "oireet" eivät vain helpota. Hän on myös turvautunut nukahtamislääkkeisiin jotta edes yönsä saa olla rauhassa. Psyykelääkkeitä ei tahdo käyttää, ja ymmärränkin sen. Itse en ole tuntenut näitä epämieluisia vieraita, nähnyt kylläkin: mustia nopeasti liikkuvia pisteitä, läpinäkyviä hahmoja, ilma ikäänkuin väreilee. Sekä sähkölaitteet, etenkin tv räpsyy sen jäkeen kun alkaa näkyä näitä "juttuja". Ja nämä eivät siis ole paikkaan sidottuja, kulkevat kyllä sujuvasti matkassa ihan kyläilemäänkin :
On se vain lujassa tuo käskyttäminen! Ja olemme käyneet keskusteluja eri tahojen kanssa häiriköinnin ja kiusaamisen alkuperästä, ja melko erilaisia käsityksiä on olemassa! Ja kuten sinäkin tuossa mainitset, ei kukaan ole tähän mennessä pystynyt auttamaan jotta tilanne edes helpottuisi. Mutta yhdistävänä tekijänä useimmat parantaja/näkijät/hoitajat/meediot/etc ovat (vapaasti lainaten) sanoneet että henkinen valo on erinäisten tapausten kautta "syttynyt" erityisen kirkkaaksi, ts.kanavat ovat auenneet vauhdilla ja houkuttelee puoleensa jos jonkunlaista kulkijaa. On ollut maanläheistä vainajaa ja innokkaita sukulaisia jnejne... Turhauttavaa ja epämiellyttävää lievästi sanoen.
Olemme käyneet yhdessä henkiparannustilaisuuksissa sekä hän on ollut yhteydessä hoitajiin/meedioihin sekä kaukona että ihan kasvokkain. Olemme opiskelleet reikiä, etsineet vertaistukea(noh, sinun tapauksesi taitaa olla ainut edes läheltä liippaava häirinnän määrässä ja laadussa!) On harrastanut itsetutkiskelua,hiljentymistä, rukousta kuten myös pyyntöä,käskyä ja komennusta...
!
Kertomus on siis pitkä ja värikäs, alkanut jo hänen nuoruudessaan. Suvussa myös paljon herkkiä ihmisiä.
Jos voin pyytää, saatko sinä minkäänlaista ajatusta tästä tilanteesta? Ja toki muutkin mahdolliset lukijat, jos jotakin tulee...
Kaikkea hyvää!