Tänä aamuna koin vahvasti että tähän tilanteeseen on saatava ihan uusi ihminen mukaan eli sellainen joka ymmärtää energioista ja joka pystyisi tuomaan uudenlaisen näkökulman tuntematta mua lainkaan.
Koin siis erittäin vahvan sisäisen äänen joka kehotti etsimään "koska kaikki ovet ovat auki."
Mistä? Avasin netin ja muutaman tunnin ja oivalluksen jälkeen löysin.
Energiahoitaja. Kun avasin hänen sivunsa, tunsin heti löytäneeni oikean ihmisen.
Kylmät väreet ja liikutuksen kyyneleet. Tiesin että olen oikeessa.
Soitin tälle naiselle ja tieto siitä että hän on oikea ihminen vahvistui koko ajan. Sanoin suoraan että tiedän että olet se jota nyt tarvitsen.
Kun kerroin tilanteestani hän sanoi et menee väreet päästä jalkoihin, minulla myös ja samaan aikaan.
Kysyi millon pääsen tulemaan hänen luokseen. Ensi tiistaina tavataan ensimmäistä kertaa.
Tänään seinissä, katossa ja lattiassa on välkähdellyt kirkkaita valon välähdyksiä yli kymmenen kertaa. Menin laskuissa sekaisin koska ne välkähdykset lisääntyivät puhelun jälkeen ja sen aikanakin yksi suoraan edessäni lattiassa
Tämä energianainen on myös meedio. En tiennyt sitä soittaessani ja siitähän koko tapaamisessakin on kyse millä halvatun tavalla nämä henkimaailmakohtaamiset sais edes jotenkin hallintaan ja miel kokonaan pois.
Hän sanoi että on ainakin mahdollista että kanava on hallitusti auki. No joo mutta miten sen saa pysyvästi kiinni.
"Oletko muistanut suojata itsesi? Oletko pyytänyt/käskenyt henkiä poistumaan?
Oletko pyytänyt että saisit olla rauhassa?"
KYLLÄ mutta ei tehoa
Alkaa taas ärsyttää vaan lisää mitä enemmän tätä ajattelee.
Hetki sit rukolin ja pyysin saada olla rauhassa. Seinässä vilkahti kirkas valo. Sanoin ääneen tosi turhautuneena et kai sillä on joku suurempi tarkoitus että henkimaailma on niin lähellä koko ajan, niin se valo välkähti kaksi kertaa. Tällaista ei ole tapahtunut aiemmin. Ihan kuin se olis vastannut ON.
Kuullostaa taas niin hullun kirjoituksilta mutta kun tähän menessä kukaan ei ole pystynyt tässä auttamaan, lataan aika suuria toiveita kohtaamisellemme tän uuden ihmisen kanssa.
Hänelle sanoin samaa mitä tässä ketjussakin oon kirjoittanut eli olen pyytänyt,käskenyt,vihastunut, itkenytkin etten halua mitään kontaktia siltä toiselta puolelta.
Valivali. Kerron ensi viikolla miten meni kun tavattiin e-naisen kanssa. Tuskin huonompaan suuntaan menee