Ai, nyt se muuttuikin sitten mielikuvitukseksi?
Yritin ja toistan itseäni mutta sinun pikkarin ei tarvitse tähän uskoa.
Uskon ja olen saanut kokemuksia siitä että mitä enemmän uskoo niin kaikki uskomukset avautuu jollain lailla meidän elämässämme, kaikki mihin uskomme saa vahvistuksen ulkoisesta koska se lähtee sisäisyydestä.
Jos uskot pahan voimaan, jeesukseen, saatanaan, kauhuleffoihin, manauksiin,enkeleihin, kristukseen, karmaan, sielunvaellukseen jne. jne. niin totta helvetissä ne sitten tulee jossain vaiheessa eteen, muodossa tai toisessa. Olen täysin vakuuttunut että koko universumi on meidän puolella kun luomme itseämme itsessämme. Sitä ikään kun astuu sellaiseen energiaympäristöön jossa kaikki tämä sisäisyydestämme kumpuavaa saa ulkoisen heijastuksen.
Sen takia en koskaan pyydä kristusenergiaa itselleni enkä enää usko raamattuun tmv koska se vetää puolensa tiettyjä juttuja, ei kaikille mutta osalle. Kannattaa olla tarkkana, on minuakin varoitettu yksi meedion puolelta jos pyydät mikaelia suojelemaan itseäsi, varaudu siihen että saat vastavoimat kimppuusi...
Sitä voidaan sitten miettiä miten suomessa tai muualla tällainen ns hengellisyys kumpuaa ja mihin kannattaa enää uskoa, kaikkihan on mahdollista mutta yksikään paha henki ei ole tullut minua vastaan ja kaikenlaista tuputetaan. Kaikkein paras suoja on kun ei yksinkertaisesti suostu enää uskomaan vaan uudistuu hengellisesti.