Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: AUTTAMINEN vilpittömästi ilman mitään korvausta tai palkkiota >  (Luettu 49855 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 08.05.2010 13:03:53 »

No jopas on ilakoiva runoilija palstalla, hyvä niin!  Smiley

Luikautatko mullekin kevätrunon,
semmosen mikä potkis ulkoilmaan,
pistäis vauhtia töppösiin ja
kevättä rinnuksiin?!

 smitten
angel smitten=kimo=kinos=tassu Sulla vinos, potki ÄLÄ keskel kohtaa missään mines, ettei mene rikki poikais kives, töppösillä vauhtii ota, urheilijakin Sussa sisäs säilyy, kohta poikais porukassa meinaa tulla luokseis ja rohkein porukasta SUA väijyy, hyi sa sanot ventovieraal, rappusisssas roikkuu, ei oo Hällä mitään tolkkuu, juopunut on Hänen päänsä, ottaiskohan Hänest tolkkuu, eipä juuri ylipäänsä, kohta tuntuu ettei Hällä oo edes mitään mulkkuu, tyttö taitaa Häkin olla, pojaks luulin _ on mul huono polla, NÄIN ON nähty kimon vieras, ei oo huikee tääkään keidas, tahtoo tulla taaskin ehtoo > t.timo, oppaana oli 765867?
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 08.05.2010 14:46:55 »


 smitten
Onpa iloisia runoja sinulla. Itsekin kirjoitan runoja ja aforismeja ja pitempiä töitä on suunnitelmissa.
Raha-asioitani yritän paikkailla, parempaan suuntaan ovat menneet...
Onko minulle mitään viestiä?
Täällä palstoilla on paljon porukkaa, joilla on taipumukset parantamiseen... Luulen samaa itsestäni.
 smitten smitten smitten
Kiitollisesti...
Suomityttö Hyvä >> Runoja on mukava kirjoitella ja siihen sekaan murteita Suomeni Maasta Rakkahasta, vaik suur-puute = Markkinatalouden huuman aiheuttavasta, velkaannuttavasta, vankeudesta, lompsasi/ni RAHASTA > itse en ajattele mitään kun kirjoittelen = tulee automaattisesti?Viestini oppaan välityksellä on:Rakasta Luojaasi yli kaiken, kaikille siitä kerro, kerro häväistyksenkin uhalla = ole oma itsesi, älä "normaali", vaan tee sitä mitä Sinun tulee kulloinkin tekevä, ole Hengessäsi väkevä, ÄLÄ horju kun Sinua yritetään horjuttaa, laita mämmiä niiden suihin jotka makeasta massasta pitävät - ÄIDILLE suukko tänään ja tietty huomennakin sekä ylihuomenna, niin on Hän Sinuakin pienenä ja suurempana suukotellut -NÄÄN Sinut vaaleana ja ei ylipainoisena, reippaasti kävelevänä, iloisena tytöt tyylikkäällä hameella sonnustautuneena? Opas 7390 oli reissussa mukana. t.timo
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #17 : 08.05.2010 15:31:56 »

 smitten ja  Grin

Kiitti Timo, tulin perin iloiselle ja keväiselle tuulelle!

 Kiss
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #18 : 08.05.2010 17:07:36 »

Hei! Olisiko minulle viestiä?  Smiley
Mukava kevättä!
T: Johanne
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 08.05.2010 17:27:27 »

Hei! Olisiko minulle viestiä?  Smiley
Mukava kevättä!
T: Johanne

Johanne, oletko pyöreäkasvoinen, et ylipainoinen, alta 170 sm?
Viestini = Viestintuojan mukaan 3398 #
Ole ulkona enempi, viihdyt liiaksi sisätiloissa >
Metsä kutsuu Sinua, mene läheiseen kuusimetsään, katso miten luonto on tehnyt kaiken valmiiksi, Sinulle silmin ja muiden aistein kanssa kilvan imevät metsän SUURTA energiaa.
Olet ilmeisen nuori ja kaikki elämään liittyvä kokemus puuttuu, no kokoajanhan kokemusta kertyy, kun sitä kovasti ammennat ja halajat >>>

ÄLÄ laita itseäsi liian tiukoille = ota rennommin, kyllä sitä vielä kerkiää kokemuksia hakea #
ÄLÄ ole liian luottavainen, varsinkaan toista sukupuolta ajatellen, saattavat hömssäyttää?
t.timo
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #20 : 08.05.2010 17:50:46 »

Kiitos! Teenpä huomenna tosiaan retken metsään. Rakastan luontoa  smitten
Talvi meni sisällä kotona, kesällä kaikki on toisin.  Smiley
Ja yritän unohtaa kaikki miehenretaleet toistaiseksi. Piste.
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #21 : 08.05.2010 20:11:46 »

jåå,mulle ja ko kerra muillekkiii  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 09.05.2010 07:16:05 »

jåå,mulle ja ko kerra muillekkiii  Grin
:angel:ROnia ei pidä ROnian, jåå ja jOO, tunnut perin nuorelta likalta LittOisissakO asustelet?
Sulle ei rOOpe Ankka tuO mitään mieleen, minullapa On satu siitäkin herrasta, rahan kukkuloilla asuvasta nuuka Jussista, joka ei anna mitään ilman palveluksia edes sukulaisilleen, eihän Sinusta vaan sellaista tule, eihän, anna, niin Sinullekkin annetaan sylintäydeltä onnea, riemuisaa iloittelua, ilman huolen häivääkään.
t.timo 7777777
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #23 : 09.05.2010 15:48:12 »

Terveiset Metsästä. Kovia oli talvella kokenut, Metsä-rukka. Paljon oli puita katkennut ja taipunut.. mutta Metsällehän se on hyväksi. Metsä uudistuu; pienet ja vaatimattomatkin kasvit ovat nyt saaneet tilaisuuden elämään ja kukoistukseen. Ja aurinko pääsee paistamaan risukasaan, kunhan se tulee pilvien takaa esiin... Hyvä että menin, Metsässä oli lämmin. Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 09.05.2010 20:15:05 »

AE

     smitten smitten

Heippa 7x7!
Luikahutapa tännekin yläkerrasta "meili". Olisko itse AE Mikaelilla asiaa? Yhdet silmät ovat puhutelleet minua. Nauravaiset. Näinkö jatkossakin?
Siunausta Sinulle toivottaen
Evea
AE = A v E a = Jumalan mail: Tulkoon valkeus ja usko Herraan
Pyhään Kristukseen, kirkastakoon kaikkien kasvot ja virvoita vaatimaton, alista KOPPAVA,
tulkoon Demonien ilkeä huuto, metakka ja koillistuuli TAPPAVA #
Nauravat silmät ovat LILLIN omat, päässä keikkuvi, tuijotusta hakien, hyvin somat, sirkutusta
loihtien, lämpöä kaukaa hakeva koiuran ketale, häntä ja peppu keikkuen, kertoen tyytyväisyyttä
isäntäänsä kohtaan.
Mikaelia ei kuulu, eikä näy, vaikka askel kohti Jumalan temppeliä käy >>>
Opas 879747 kertoo jatkossa = tulevaisuudessa kaikki muuttuu, Enkel parvet kiertävät, kaartavat,. etsien sieluja tyhjiä, ammentaakseen hiihin PYHÄN HENGEN voimaa, moni siitä suuttuu, turhaan, kun eivät ymmärrä Jumalan suunnitelmaa rakastaa kaikkea elollista maan päällä ja taivaassa.
t.timo
..
tallennettu
jam0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #25 : 09.05.2010 21:13:41 »

Hei! Haluaisin tietää että miten mulle käy nyt näiden naisten kanssa? Kehen minun tulisi keskittyä ja kuka minulle olisi se paras vaihtoehto kenen kanssa tulisin toimeen parhaiten?

editti: ja pakko jatkaa etten kuulostais joltain narsistiselta naistennaurattajalta jota en ole. Minulla epäonnistuu kaikki suhteet ja ne kestää max 2 vuotta jostain syystä minun vissiinkin minun kaksosluonne kyllästyy tai alkaa testaamaan minun seuralaista ja ajan ne pois jota tulen sitten katumaan ja kaikki menee pieleen. en tykkää aiheuttaa ihmisille pahaa oloa mutta silti niin tapahtuu aina ja onko tästä mitään uutta tapahtumassa minulle enää?
« Viimeksi muokattu: 09.05.2010 21:38:49 kirjoittanut jam0 » tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #26 : 10.05.2010 10:03:48 »


    smitten smitten

Kiitos Timo, ymmärsin. Amen.  smitten
angel smitten :smitten:Sehän hieno kuulla ja nähdä, USKO ois vain harvat ja VALITUT
ymmärtävät = OLET siis VALITTU 3 Herrassa Hänen temppelinsä vartijaksi, siunattua jatkoa
Sinulle ja hartaita, hauskoja hetkiä elämäsi taipaleelle toivottaa Taivaan vallat ja timo välittäjä
rampainen, yhtään mitään tietävä, kurja ja vainottu, ei "normaal"i ihminen >>>>>
7777777 #
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 10.05.2010 10:59:07 »

Hei! Haluaisin tietää että miten mulle käy nyt näiden naisten kanssa? Kehen minun tulisi keskittyä ja kuka minulle olisi se paras vaihtoehto kenen kanssa tulisin toimeen parhaiten?

editti: ja pakko jatkaa etten kuulostais joltain narsistiselta naistennaurattajalta jota en ole. Minulla epäonnistuu kaikki suhteet ja ne kestää max 2 vuotta jostain syystä minun vissiinkin minun kaksosluonne kyllästyy tai alkaa testaamaan minun seuralaista ja ajan ne pois jota tulen sitten katumaan ja kaikki menee pieleen. en tykkää aiheuttaa ihmisille pahaa oloa mutta silti niin tapahtuu aina ja onko tästä mitään uutta tapahtumassa minulle enää?
angel :smitten:Mikäs On jObi jamOa Ohjaamaan Oletetaan niinkuin nykyään On nOita Oletus näppäimiä, Oletus eläimiä, Oletus Ojelmia, Oletus sitä ja tätä > Sinulla tuntuu Olevan heti "kOeajOn" jälkeen hirveä kiire saada UUSI skaada alle ja menOksi. Ota purista hieman vaatimattOmampaa kimulia, Sinulle SE ulkOnäkö tuntuu Olevan lähes ainOa kriteeri, Ota itseäsi vaatimattomampi # EI # LADUA, SE Olisi lOrun lOppu alta vuOden, ÄLÄKÄ näyttele itseäsi viisaanpaa, siitä jää kiinni ja tulee SE KAPUT # YMMÄRSITKÖ? #
t.timo 7777777 vakuudeksi #
tallennettu
jam0
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30


Profiili
« Vastaus #28 : 10.05.2010 16:51:54 »

Cheesy enköhän ymmärtänyt. Hauskasti kirjoitettu btw Cheesy
tallennettu
Amber
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 226



Profiili
« Vastaus #29 : 10.05.2010 17:20:51 »

Täällähän on ihan hullu meininki.

Tao mulle hieman järkeä päähän kun olen välillä niin jalat irti maasta.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: