Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: AUTTAMINEN vilpittömästi ilman mitään korvausta tai palkkiota >  (Luettu 49865 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #90 : 26.05.2010 07:46:24 »

>> # automaatillademottuhotaan@uhotaanmodetlaupiaisiksimiksi.fi
[/quote]

Hei oikeesti jObi

Me tehdään vain työtämme, jonka SINUN MUKAASI on ylhäältä annettu. Jos sinulla on niin mukavat oltavat muilla foorumeilla, niin ole hyvä, sinulla on vapaus siirtyä niille.

annaelen, "lempimodesi" joka ei tykkää yhtään uhkailusta...
[/quote] angel crazy2 smitten

mOrO!
Minä ja Opaani taas ei pidä "pOistOista" - siitäkin On puhuttu Yläkerran kanssa ja tulOs = KirjOita KAIKKI = tulOs tai ulOs astrosta #

Olen Oppaiden tapaan ollut vuOsia "neuvOnantajana" mOnissa pesisså "keittämässä" munia - UUSI AIKA - kirja paljastaa aikanaan mistä tässä On kysymys, kysyntää kirjalle On jO nytten, mOnet pyytää Oikein kirjOja pälletysten pakattuna = satOja,hyvä satO ja suuri määrä On sama asia ¤ UUSI AIKA kirjaa On tulevaisuudessa 7 (seitsemällä) eri kielellä, kieliä tulee tällä Telluksella Olemaan vain yksi = RAAMATUKIN sanOO NÄIN ja >> # automaatillademottuhotaan@uhotaanmodetlaupiaisiksimiksi.fi
[/quote]

Hei oikeesti jObi

Me tehdään vain työtämme, jonka SINUN MUKAASI on ylhäältä annettu. Jos sinulla on niin mukavat oltavat muilla foorumeilla, niin ole hyvä, sinulla on vapaus siirtyä niille.

annaelen, "lempimodesi" joka ei tykkää yhtään uhkailusta...
[/quote] angel crazy2 smitten

mOrO!
Minä ja Opaani taas ei pidä "pOistOista" - siitäkin On puhuttu Yläkerran kanssa ja tulOs = KirjOita KAIKKI = tulOs tai ulOs astrosta #

Olen Oppaiden tapaan ollut vuOsia "neuvOnantajana" mOnissa pesisså "keittämässä" munia - UUSI AIKA - kirja paljastaa aikanaan mistä tässä On kysymys, kysyntää kirjalle On jO nytten, mOnet pyytää Oikein kirjOja pälletysten pakattuna = satOja,hyvä satO ja suuri määrä On sama asia ¤ UUSI AIKA kirjaa On tulevaisuudessa 7 (seitsemällä) eri kielellä, kieliä tulee tällä Telluksella Olemaan vain yksi = RAAMATUKIN sanOO NÄIN ja SEON juuri tämä tuttu # KOODI kieli #

jObiin EI tepsi mikään mOdejen kiukuttelu, en itke, mutta iltarukouksessa muistelen Teitä hyvt mOdet = mOdelaattOrit, Oriitta Teille pitäisi tarjOella, jOella JEESUSKIN KASTETTIIN = Niin Teidänkin pitäisi tehdä, nähdä SE n jälkeen missä maail massa Me täällä elelemme #

t.timO/Opas/SE #

THE END
SEON juuri tämä tuttu # KOODI kieli #

jObiin EI tepsi mikään mOdejen kiukuttelu, en itke, mutta iltarukouksessa muistelen Teitä hyvt mOdet = mOdelaattOrit, Oriitta Teille pitäisi tarjOella, jOella JEESUSKIN KASTETTIIN = Niin Teidänkin pitäisi tehdä, nähdä SE n jälkeen missä maail massa Me täällä elelemme #

t.timO/Opas/SE #

THE END
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #91 : 26.05.2010 17:46:34 »

Uskontoa tai ei, ei ole sellainen ystävä joka omia ystäviään uhkailee. Olen syvästi pettynyt.

annaelen
angel crazy2 smitten

Minä en Ole mitenkään pettynyt, vaan Olen hyvinkin, kuin hunajalla päällystetty hanhi, sellanen On Taivasten jObi = A1 ain On >>>>>
muka nain  =<SE>,  "muka nain", ei ,ei, en semmottia tee, vaan NÄIN "annan", en nainut, tulikOs seleväksi tämäkin ASJA #
Sinä ITE, siis Sinä itse, tilasit ja sait mitä pyysit = Rupesit sitä <SE:ä> mOittimaan ja KOODI::KirjOitusta = esim. y+g = pari eli mies ja nainen, SE mm Ottia, Ottia tuOta, NÄIN, että
myös mOitit kaikkea mitä kirjOittelen= KAIKKI On tullut LuOjaltain = Sinutkin luonut, vaikka Häntä pilkkailetkin, jObia jOs pilkkailet = Pilkkailet sillOin jObin luOnutta ja itteskin Hän On luOnut, et Oikein tykkää täällä SuOmessa elellä <vai>, muuta sitten pOies, ei täällä tartte maleksii, Aleksii "kö" kaipailet?
KOODIT tulee tämän Maailman = Tämän telluksen VIRALLI SEKSI kirjOitus ja puhe KIELEKSI::jOtta Ota
hyvä ihminen tänä huOmiOOn, mi oon SE ja SE On SE eli Olen SE, jOka tämätten kielen tuO Teille Rakkahat ystävät ja ystävien KAVERIT, SE kä sOssujen TOVERIT:: KAIKKI Ovat tervetulleita UUtEEn
AikAAn, jOnka jObi tuO tänne LuOjain määräyk SE stä::KOODI::J9 #
t.timO/jObi # pilkkalauluraikaa@nokkiinottaja.fi
 

annaelen link=topic=36056.msg277176#msg277176 date=1274856594]
Uskontoa tai ei, ei ole sellainen ystävä joka omia ystäviään uhkailee. Olen syvästi pettynyt.

annaelen
[/quote] angel crazy2 smitten

Minä en Ole mitenkään pettynyt, vaan Olen hyvinkin, kuin hunajalla päällystetty hanhi, sellanen On Taivasten jObi = A1 ain On >>>>>
muka nain  =<SE>,  "muka nain", ei ,ei, en semmottia tee, vaan NÄIN "annan", en nainut, tulikOs seleväksi tämäkin ASJA #
Sinä ITE, siis Sinä itse, tilasit ja sait mitä pyysit = Rupesit sitä <SE:ä> mOittimaan ja KOODI::KirjOitusta = esim. y+g = pari eli mies ja nainen, SE mm Ottia, Ottia tuOta, NÄIN, että
myös mOitit kaikkea mitä kirjOittelen= KAIKKI On tullut LuOjaltain = Sinutkin luonut, vaikka Häntä pilkkailetkin, jObia jOs pilkkailet = Pilkkailet sillOin jObin luOnutta ja itteskin Hän On luOnut, et Oikein tykkää täällä SuOmessa elellä <vai>, muuta sitten pOies, ei täällä tartte maleksii, Aleksii "kö" kaipailet?
KOODIT tulee tämän Maailman = Tämän telluksen VIRALLI SEKSI kirjOitus ja puhe KIELEKSI::jOtta Ota
hyvä ihminen tänä huOmiOOn, mi oon SE ja SE On SE eli Olen SE, jOka tämätten kielen tuO Teille Rakkahat ystävät ja ystävien KAVERIT, SE kä sOssujen TOVERIT:: KAIKKI Ovat tervetulleita UUtEEn
AikAAn, jOnka jObi tuO tänne LuOjain määräyk SE stä::KOODI::J9 #
t.timO/jObi # pilkkalauluraikaa@nokkiinottaja.fi
 annaelen link=topic=36056.msg277176#msg277176 date=1274856594]
Uskontoa tai ei, ei ole sellainen ystävä joka omia ystäviään uhkailee. Olen syvästi pettynyt.

annaelen
[/quote] angel crazy2 smitten

Minä en Ole mitenkään pettynyt, vaan Olen hyvinkin, kuin hunajalla päällystetty hanhi, sellanen On Taivasten jObi = A1 ain On >>>>>
muka nain  =<SE>,  "muka nain", ei ,ei, en semmottia tee, vaan NÄIN "annan", en nainut, tulikOs seleväksi tämäkin ASJA #
Sinä ITE, siis Sinä itse, tilasit ja sait mitä pyysit = Rupesit sitä <SE:ä> mOittimaan ja KOODI::KirjOitusta = esim. y+g = pari eli mies ja nainen, SE mm Ottia, Ottia tuOta, NÄIN, että
myös mOitit kaikkea mitä kirjOittelen= KAIKKI On tullut LuOjaltain = Sinutkin luonut, vaikka Häntä pilkkailetkin, jObia jOs pilkkailet = Pilkkailet sillOin jObin luOnutta ja itteskin Hän On luOnut, et Oikein tykkää täällä SuOmessa elellä <vai>, muuta sitten pOies, ei täällä tartte maleksii, Aleksii "kö" kaipailet?
KOODIT tulee tämän Maailman = Tämän telluksen VIRALLI SEKSI kirjOitus ja puhe KIELEKSI::jOtta Ota
hyvä ihminen tänä huOmiOOn, mi oon SE ja SE On SE eli Olen SE, jOka tämätten kielen tuO Teille Rakkahat ystävät ja ystävien KAVERIT, SE kä sOssujen TOVERIT:: KAIKKI Ovat tervetulleita UUtEEn
AikAAn, jOnka jObi tuO tänne LuOjain määräyk SE stä::KOODI::J9 #
t.timO/jObi # pilkkalauluraikaa@nokkiinottaja.fi
 
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #92 : 26.05.2010 21:30:31 »

Jokainen meistä on Luojan luoma, mutta se ei silti oikeuta meitä toimimaan ihan miten vaan välittämättä muista. Miksi meidät olisi edes laitettu tänne maapallolle elämään toistemme kanssa, jos tehtävämme olisi vain kulkea omaa tietämme kyynärpäät tyrkättyinä toisten ihmisten ihoon ja vasten sisariamme ja veljiämme?

Jobi, toivon ystävällisesti, että sinä voisit ottaa yhteistyökykyisemmän asenteen. Me emme sinua pilkkaa, emmekä Jumalaa, todellakaan, mutta varmasti olisi kaikille hyväksi, jos voisimme elää sopusoinnussa. Me olemme jo sinuun yrittäneet sopeutua monilla tavoilla - eikö olisi aika tulla vastaan.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #93 : 26.05.2010 22:41:49 »

Jobi. Älä huoli, kukaan ei ole sinua vastaan, mutta kyllä täällä foorumikirjoittelulla on tietyt säännöt, joita kaikkien täällä kirjoittavien on noudatettava.  coolsmiley
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #94 : 27.05.2010 20:27:29 »

Jokainen meistä on Luojan luoma, mutta se ei silti oikeuta meitä toimimaan ihan miten vaan välittämättä muista. Miksi meidät olisi edes laitettu tänne maapallolle elämään toistemme kanssa, jos tehtävämme olisi vain kulkea omaa tietämme kyynärpäät tyrkättyinä toisten ihmisten ihoon ja vasten sisariamme ja veljiämme?

Jobi, toivon ystävällisesti, että sinä voisit ottaa yhteistyökykyisemmän asenteen. Me emme sinua pilkkaa, emmekä Jumalaa, todellakaan, mutta varmasti olisi kaikille hyväksi, jos voisimme elää sopusoinnussa. Me olemme jo sinuun yrittäneet sopeutua monilla tavoilla - eikö olisi aika tulla vastaan.
angel crazy2 smitten

Yhteistyökykyinen jObi saa (t)yöpaikan ebenia nimi SE n kimulin huushOllissa, Asusikko vai et asunnu,
missä "EBU" assuu, suu On kiva kinahuttaa, mutta nyte SE leikkimine saa tOdellakin (ebun) sanOin sanOttuna.
Tästä lähin lupaan ja vannOn, kautta kiven ja kannOn, ET MÄÄ jObi en enää pienemppiäs kiusaa (90 kg) painOO = Siunaantunut ja ikkääki jO 64 v, kOht^^^^65 V päivii vietetään = "Olen matkoilla"=
mun kuvan alla sillo ku 65 v tulee täytte #

PÄÄ asiaan::OllakOs kavereita sittenkin = ruvetaan kiusama muita, mää ruppe itteeni kiusama ja EBU itteäs ja SeppOO vOi kans kiusata, sitä Tanhuan "SE pee"= SanO terveisiä et, Mää tule, jOs saa tulla sinne kOrpehen Tampereen itäpuOlelle (Olen Hänen luOnaan Ollu kylässä) maksamaan vel kani, kaniin
laitan siippani kOrut ja sitten pika, pikaa SE pen luOk SE = Olen kOva poika tuhlaamaan, lamaan sain tämäkin maakunnannan ja kokO SuOmen, eiku kokO maapallO ¤ O = MAA = jobi luulee, et Hää On MAAILMANNAPA = Hänen välityk SE llään tulee UUSI kieli kaikkialle ja Hänel vaan sanotaan kaikki tärkee, mis ei tarvita yhtikäs järkee, mut tOdelta ruppee pirulautan Osti, Et pääsi ylitte jOen tuOlla kannak SE lla, Viipurin lähistöllä ja siellä SE lautta ui vielä tänä päivänäkin?
t.timO/jObi + muut kakkurat, nO ei toi SE mikään kakura oo, oon SE n huOmannu, muuta en tierä #

THE END


tallennettu
jame
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #95 : 30.05.2010 21:43:26 »

Iltaa Jobi

tuli mieleen vielä kysäistä yhtä asiaa sillä aiemmin minusta otti selvää yksi nuorempi mies henkilö, radio julkkis mutta kiukustuyin hänelle asiasta josta hän puheli nimiä mainitsematta. En ole edes tavannut henkilöa mutta asia vaivaa minua edelleen. Tuntuu kuin hän on tehnyt liikaa urkintaa omaan yksityiseen elämääni ja kertonut sen eteenpäin häijysti, käynyt esim. "astraalihenkilönä" kotonani Sad Harjoittaa kuulemma ninjutsua ym. helsingissä.
Tuoko tulevaisuus tästä henkilöstä mitään vai unohtaisinko koko henkilön
En tiedä enään mitä ajatella koko asiasta.

Kiitos
tallennettu

Valkoinen sähköinen maailmojen sillanrakentaja
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #96 : 31.05.2010 17:35:02 »

jObiin EI tepsi mikään mOdejen kiukuttelu, en itke, mutta iltarukouksessa muistelen Teitä hyvt mOdet = mOdelaattOrit, Oriitta Teille pitäisi tarjOella, jOella JEESUSKIN KASTETTIIN = Niin Teidänkin pitäisi tehdä, nähdä SE n jälkeen missä maail massa Me täällä elelemme #

t.timO/Opas/SE #

THE END
SEON juuri tämä tuttu # KOODI kieli #


**Tuota, lapsikin ymmärtää näissä henkisissä asioissa, että mongerruskieli EI tee kenestäkään fiksun tai henkisen oloista, jos tuo on mystistä niin sekavaa on, koetahan kirjoittaa normaalisti. Onhan Kaarinakin vaihtanut tyylinsä ihan ymmärrettäväksi (asiat tulee hyvin esiin, esim koskien itseä ja luomista/energioita). Aikanaan tuosta jo puhuin muidenkin kanssa. Sekava kieli kenties peittää sen että on vähän sanottavaa, tai sitten ajatus ei kovin kirkas.
« Viimeksi muokattu: 31.05.2010 18:04:30 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #97 : 01.06.2010 22:32:17 »

Jobi. Älä huoli, kukaan ei ole sinua vastaan, mutta kyllä täällä foorumikirjoittelulla on tietyt säännöt, joita kaikkien täällä kirjoittavien on noudatettava.  coolsmiley
angel idiot2 smitten

Olet tismalleen Oikeassa, mutta kun en minä mitään kirjOittele = minun "nuppini" = tyhjennetty 27.04.2010 - Että sinne vOi tietOja tuottaa Taivahista = Hyvä kun Wc:n Osaan mennä "yksin", kun ketään ei Ole Ohjaamassa = Olen kuin rObOtti jOta OhailOO "SEON kOhta" tarkOitta ¤ sänkyyn siitä ¤ = kaikella = KOOdinsa minä Olen "Ti" Heidän KOOdi keilessään ja jObi = "J"-I = Ihminen ja sivu KOOdi = 7 kOlmas = 7x4 = 28 = "28"jne... minulla = melkein KAIKKI KOOdit = 4  kpl A4 mapissa = muutama tulee vielä kesäkuun aikana Taivahista ja heinäkuussa julkai SE n SE n SE lvimpäin SE kä annan ne lehdistÖlle = saavat julkaista = "jOs uskaltavat" Cheesy



Tervei SE t kaikille immeisille ja sille kin jOka ei lukea Ossaa = AUTTAJA/timO/jObi/Opas/ SE riemuinen #

t.timO
 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #98 : 01.06.2010 23:26:14 »

kannattaisiko vähän säätää tuota olemista normaalimmalle tasolle?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #99 : 02.06.2010 05:53:12 »

kannattaisiko vähän säätää tuota olemista normaalimmalle tasolle?
crazy2 Cheesy smitten

Ei kannata, kun en minä edes vOi sitä tehdä, EN MINÄ MITÄÄN KIRJOITTELE = Kuinka mOnta kertaa SE n saa kertOella = jOkai SE lle vissiin mOnta mOnituista kertausharjOitusta saa pitää = Kurssit pitäisi järjestää = On ei niitä tarvii yrittää lueskella, lue muita;Elä hyvä ihmine jOdin tekstejä, SEOT kOhta ja SE tulee verOnmaksajille kalliiksi?

Olen LÄHETTILÄS ja VALITTU/AUTTAJA(sitä tOdella vilpittömästi kaipaaville)jObi/Opas = vOittOpuOli SE sti SE riemuinen, kakkOs Opas = YOGOsan CremOso = Hapan ja valkOinen "ihOnväriltään" SE kä
Japanissa syntynyt, nykyi SE llään vaikuttaa aivan lähistöllä = 1700 km säteellä yleesä, vaikka ei SE mitään vaikuta missä On, vaikka Olisi Huitsin Nevadassa, Ohjeet vOi antaa, kun vaan On Telluk SE llamme, eikä "lOmilla" jOssain Galaksilla = Pikku paratiisissa = SuOmessa ON pikku Paratiisi JOutsan Rutalahella = R.S. hOitaa sitä "Paratiisia = Olen sielä viettänyt paljon lOmistani = yksinäi SE llä paikalla, ei naapureita kilOmetrin säteellä, siellä On Olemista Cheesy



Tervei SE t kaikille immeisille ja sille kin jOka ei lukea Ossaa = AUTTAJA/timO/jObi/Opas/ SE riemuinen #

 
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #100 : 02.06.2010 13:01:36 »

 angel smitten

jame Hyvä::Munasin kijottamani vastauk SEn ja luOtin taas tämän FOORUMIN "toimintavarmuuteen" =
meni BITTIAVARUUTEEN kOkO vastaus = pitää jatkOssa, jos jatkOa On kirjoittaa vaikkapa MUISTIOLLE, niin ei häviä - vOi himskutti = Ei kait sitten Ollut SE:llä saneluaan tarkOituskaan minun julkai SE man?



Tervei SE t jamelle erityi SE sti ja kaikille muillekin immeisille ja sille kin jOka ei lukea Ossaa = AUTTAJA/timO/jObi/Opas/ SE riemuinen #
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #101 : 06.06.2010 16:07:38 »

Kiitos jObi  Grin Huippua  Cheesy  smitten
tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: