Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: auttakee  (Luettu 8714 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« : 10.05.2010 13:32:37 »

selvis vahingos asia miehestä. eipäilen nyt jotakin tässä.
näkeekö kukaan mitään
minäraukka kun en ittelleni mitään  näe  Cry
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #1 : 10.05.2010 13:40:07 »

                                      Hei, smitten


Sinnulle siunaantuu miehiä kyllä ihan riesaksi asti, hyvä kun pystyt ne pois kimpustasi
ajamaan buck2 ( Yksi tumma paksuhiuksinen, liekö ulkomaalainen ainakin näkyy Cheesy).
Tämän enempää en osaa neuvoja antaa, vaikka mulla Neptunus AC:llä onkin.

terv. Musta lumikki
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #2 : 10.05.2010 14:38:42 »

taustasta, oon 3½v ollu ny avokkini kans, 1 yhteine laps reilu 1v ny.
jäi kiinni semmosen viestin lähettämisestä josta voi ymmärtää vaan niin että pettäminen mielessä. en tiedä onko tekoja, mutta avokki ei siis tiedä että mä tiedän.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Asterix
Vieras
« Vastaus #3 : 10.05.2010 14:53:02 »

Olen tosi pahoillani kuullessani tämän.  Cry

Taitanee nuo valheet paljastua tällä hetkellä.
Jouskari pidätetään tänään.
Syytteet ainakin tähän asti ovat virheellisten tietojen antaminen
viranomaisille erehdyttämistarkoituksessa ja taloudellisen hyödyn saamiseksi,
varojen kavallus ja veronkierto.
Syytteittä voi rapista vielä lisää, kun nuo kaikki tapaukset eritellään.

Saa nähdä, lähteekö uusi talo ja auto alta, kun herran velkoja aletaan eritellä.
Onneksi en ole saanut myytyä omaa asuntoani.

Että tälläistä.. Sad
tallennettu
Iloinen lumikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 173



Profiili
« Vastaus #4 : 10.05.2010 15:07:55 »

                                Hei I-Ronia,

En näe mitään, mutta aavistus on usein puoli totuutta. Tarkkailisin tilannetta sivusta.
Kyllä se totuus paljastuu, oli sitten mitä tahansa police


t. Musta lumikki
tallennettu
Ma7272
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #5 : 10.05.2010 21:40:04 »

Luota intuitioosi!

En "näe" mitään, mutta tuli samanlainen epämiellyttävä "paniikki"olo kun luin viestisi, kuin mikä minulla itselläni oli kun vaistosin exäni touhuja aikanani - osoittautuivat oikeaksi!

voimia
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #6 : 10.05.2010 21:51:32 »

Voimia I-Ronia  angel
Kuuntelin juuri äsken Sepon viikkovideon ja sen(kin) puitteissa: eiköhän Jussiin mennessä ala asioita selviintymään.
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #7 : 10.05.2010 22:12:37 »

Jaksamista. smitten
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #8 : 10.05.2010 22:14:27 »

väittää se ettei o mitää tapahtunu. ehkä ajatustasolla muttei tekoihin asti
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #9 : 11.05.2010 12:57:36 »

Aika ikävät energiat viestistäsi tuli, tilanne on ilmeisen kinkkinen, mutta ilmeisesti te molemmat olette jollakin tavalla sijaiskärsijöitä, en tiedä mitä se on, mutta myötätuntoni on kyllä teidän molempien puolella vaikka selvitettävää teillä riittää ja paljon, jotenkin tuntuu, että vasta osa on tuotu ilmi. Olen pahoillani, haluaisin sanoa jotakin positiivista, mutta joskus rehellisyys on kaikkein parasta. Ilkeä hän ei ole tarkoituksella ollut tai tietyllä tavalla itsekäskään, hyvin ajattelematon ja typerä. Mutta kyllä hänessä paljon hyvyyttä on ja jos haluat saat selvitettyä tilanteen ja käännettyä kaiken parhaimmaksi päin, mutta mieti tarkkaan haluatko sitä ja oletko valmis tekemään sitä suurta työtä, joka mielestäni asian selvittämiseksi tulisi tehdä.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #10 : 11.05.2010 13:08:31 »

^ komppaan kyllä tota, ulkopuolisen juttua.
sisimmässäni jossain toitottaa ääni että ei oo pettäny, ajatustasolla ehkä ajatellu että vois muttei menny tekoihin asti. näin sano jopa ääneen mulle puhelimessa eilen.

silti jotenkin joku kaivertaa, mutta luulen että se on noita lapsuuden traumamuistuttajia, ei niinkään tätä asiaa..

on tässä suhteessa paljon hyvääkin.. mutta kai kaikilla on rankkaa suhteessa jossa on pieni lapsi. ja isompikin, ADD:nsä kanssa ja mää ADHD:ni tunnekuohuineen.
pääasiana oon kuitenkin pitäny luottamusta tässä, kun sinisilmänen kun oon, nii uskonu ja luottanu. siis tää mieshän ei kulje baareissa (muutako töissä ovella)
nyt oli viikko sitte, sitä edellisen kerran oli kännissä 2v sitten.

myönsi tehneensä väärin, salailuineen kaikkineen.

minhän chattasin fb:ssä sen muijan kanssa jolle se sen viestin oli laittanu. selitin kuka oon ja mitä tää viesti on meidän suhteessa nyt aiheuttanu. vastas että on tietonen että mies on perheellinen ja niin on hänkin että ei niillä mitään oo kuulemma ollu, kyllä mä sen aistinkin siinä siittä naisesta että ihan rehellisesti vastaili.

ärsyttää vaan semmonen
että jos valehtelee pienistä asioista ni varmasti sitten isoistakin...
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 11.05.2010 13:13:44 »

no onpas täällä.. itselläkin oli vähän ikävä kokemus, oma riski, mutta ihan vähän menetin. luottamuksen menettäminen on kovaa.. valitettavasti koen että miehet tekee helposti kaikkea, ja olen seuraillut Ruotsin tapahtumia. vaikka olisi kaunis nainen vieressä, aina pitää katsella muualle.

siis en tiedä tilannettanne tarkemmin.. vaikka tilanne olisi vaikea, pidä järki kädessä.. voimia sinnepäin.. ja voimia lapsillekin. toivottavasti väärä hälyytys-  Embarrassed Smiley
« Viimeksi muokattu: 11.05.2010 13:15:32 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 11.05.2010 17:38:49 »

hei pakko sanoa tännekin, tappio kääntyi 90% voitoksi muutamassa minuutissa, ei se pelaa joka pelkää.. auts, tiedonhankinta on NIIN olennaista bisneksissä  jousimies..  coolsmiley coolsmiley mutta että miehistä saisi tietoja, siihen vaaditaan CIA ja KGB..  Grin
« Viimeksi muokattu: 11.05.2010 17:51:28 kirjoittanut ^Célestine^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mirka222
Vieras
« Vastaus #13 : 11.05.2010 18:01:31 »

Oma suhtautuminen ratkaisee aika paljon näissä "pettämisasioissa"..Itse olen sen verran vaikea ihminen, etten kestäisi edes tuon tasoista flirttiä paitsi ehkä jos ukko olisi ollut kovassa humalassa...Tän takia mun elämä onkin niin raskasta, kun en osaa ottaa mitään juttuja kevyesti ja olen niin ehdoton..Oon harkinnut yksin elämistä tosissani mutta jollain tapaa ajaudun aina rakkaussuhteisiin (vaikeisiinkin Grin), joita ei pysty nuin vain lopettamaan (kokeiltu on!). Mutta faktahan on, että nykymaailma oikein houkuttelee ja tarjoaa mahdollisuuksia "kevyihin" syrjähyppyihin, sitten oiskin parempi ettei olis luonteeltaan tippaakaan mustis niinkuin esmes mun  kalat kaverini, hän ei välittänyt tippaakaan siitä, että hänen ukkonsa yöpyi samassa hotellihuoneessa latvialaisen kaunottaren kanssa työreissullaan...Mä olisin tossa vaiheessa jo repinyt pelihousuni täysin ja nakannut äijän kamat ikkunasta..Lisäksi mökkireissulla mun kaveri oli hyvää pataa ukkonsa ex-hoidon kanssa, hän oli unohtanut koko asian kunnes minä muistutin siitä Grin

Se on vähän niin, että perusluonnetta ei pysty oikein millään muuttamaan, esmes ton mustasukkaisuuden suhteen, ne tunteet nousee aina automaattisesti, suhtautumistaan tunteisiin  voi tietenkin opetella mutta omasta kokemuksesta voin kertoa, että se ei todellakaan ole helppoa...Lisäksi itse koen huonommuuden, mitättömyyden ja riittämättömyyden tunteita jo siitä, että ukko vilkuilee/flirttailee viattomasti muille..Tiedän järjellä ajateltuna, että se on ihan järjetöntä, koska en ole itsekään ihan mikään taviksen näköinen ja saan kehuja, mutta asian täytyy olla tietyllä tapaa itseluottamusjuttu...Tän takia oon käynyt terapiassakin..Tuntuu, että tän mun kalakaverin on todella helppo elää nykymaailmassa, koska hän ei vaan yksinkertaisesti ole mustis ja unohtaa asiat helposti..Tosin hän on itse kyllä melkoinen flirtti.. 
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #14 : 11.05.2010 18:54:17 »

oon tän päivän miettiny, että mihin tää ny osuu.kun edelleen ottaa kupoliin hualella.

onko egoa loukattu

vai mitä tästä ny pitäs opppia??

pitääkö antaa anteeks ajatustason pettäminen

onko se pettämistä?? (mun mielestä on)

tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: