Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tapahtui Kreikassa.. O_O  (Luettu 4881 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« : 10.05.2010 18:33:45 »

kun olin pieni, olimme kreikassa, olini han vauva. Joku nainen tuli sanomaan äidilleni, että tuo lapsi(minä) tietää jo kaiken, hän on ollut täällä ennenkin ja että hän näyttää viisaalta. mitä tämä tarkoittaa? O_O aikas... jännää... Shocked
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #1 : 10.05.2010 21:09:21 »

Tämä nainen oli joku tietäjä, meedio tai joku muu selvännäkijä. Ja olet vanha sielu, tiedä vaikka olisit jo täysin saavuttanut ns. mestarisielu-tason. Kun jos tiedät jo kaiken ja olet viisas. Olet elänyt täällä ennenkin, kenties kymmeniä tai satojakin kertoja. Joistain kirjoista muistan lukeneeni, että sielut voi syntyä jopa tuhansiakin kertoja maailmaan.
Mutta ainakin olet jo hyvin pitkälle kehittynyt sielu. Toivon että ymmärsit minun ajatuksiani. Smiley
taisin ymmärtää.... O_O itse asiassa... tunnen olevani tyhmä kuin saapas... =_= koulu ei ainakaan suju.... *yhyy*
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #2 : 10.05.2010 21:33:06 »

Nykyajan koulu on vanhanaikainen ja erityisesti vanhat sielut - joita syntyy yhä enemmän ja enemmän maapallolle - kärsivät kovasti nykyisestä koulujärjestelmästä. Olen itse ollut vähän aikaa töissä koulussa. Opettajat puhelivat, että 90-luvulla kaikenmaailman käyttäytymishäiriöt sekä lasten mielenterveyssairaudet kuten ADHD, dysfasia ja asbergerin oireyhtymä ovat kasvaneet joka vuosi lisää ja lisää. Tuntuikin siltä, että koulussa on enemmän näitä "häiriintyneitä" kuin "normaaleja" oppilaita. Se johtui vain siitä, että nämä lapset olivat niin herkkiä, etteivät kestäneet nykyistä, vanhentunutta koulumaailmaa.

Ystäväpiiristäni löytyy useita aikuisia, jotka kokevat edelleen, ettei opiskelu ole heitä varten ja he ovat nippanappa päässeet peruskoulunsa läpi. Sen sijaan heitä kiinnostavat työt ja he ovat hyvin myötämielisiä ja elämän viisaita ihmisiä Smiley
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #3 : 10.05.2010 21:39:35 »

Se mikä nykykouluissa itseäni häiritsee on se henkilökohtaisuuden ja yksilöllisyyden puuttuminen. Varsinkin nuorilla ja lapsilla olisi mielestäni tärkeää, että heihin suhtauduttaisiin yksilöinä ja pyrittäisiin aidosti lisäämään sitä oppimisen intoa. Mutta tällä hetkellä keskitytään lisäämään ryhmäkokoja ja mitataan kaikki suoritukset, jopa taito- ja taideaineissa, mikä lisää entisestään lasten ja nuorten stressiä. Ei saisi liian aikaisin ryhtyä painostamaan nuoria siihen, että heidän täytyy olla loistavia ja heidän täytyy tietää mitä haluavat tehdä.  
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #4 : 11.05.2010 12:58:38 »

Hän näki sinun ajattoman sielusi. Ole rauhassa, meitä on useita ja hyvää hän tarkoitti, mutta pelästytti kyllä äitisi.

Hei, hieno huomata, että kirjoittelet jälleen, kaikkea hyvää sinulle, olet ollut ajatuksissani.
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #5 : 11.05.2010 16:30:19 »

olet ollut ajatuksissani.
toivottavasti en!


ja nyt en tajua jotain... *Yhyy* tyhmät opettajat!
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #6 : 12.05.2010 16:25:11 »

lasten mielenterveyssairaudet kuten ADHD, dysfasia ja asbergerin oireyhtymä ovat kasvaneet joka vuosi lisää ja lisää. Tuntuikin siltä, että koulussa on enemmän näitä "häiriintyneitä" kuin "normaaleja" oppilaita.

koulun koneelta kattoin ton ja kamu joka on ADHD näki ton ja nyt se murjottaa.
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: