Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Venus kauriissa  (Luettu 29637 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« : 11.05.2010 12:26:54 »

Aina sitä on tullut pidettyä  venus  kauris sijaintia jotenkin hieman huonona. Mutta eihän se sitä todellakaan ole.  Grin Kauris on hyvin syvä ja aistillinen merkki loppujen lopuksi.

Ensimmäinen kauhistus on totta kai se, että kun venus kuvaa sitä miten ilmaisemme tunteitamme, niin miten se niin rajoittuneessa merkissä kuin kauris toimii? Kuitenkin, mielestäni kauris kyllä ilmaisee tunteensa, maalementin tavoin käytännöllisemmin vain. Ongelmat tulevat vasta siinä vaiheessa jos toisen tyyppinen ihminen ei ymmärrä sitä. Kysymys on siis vain ihmisten erilaisuudesta. Kauris on hyvin luotettava merkki, sillä venus siellä möllöttäessään ei halua leikkiä. Se on valmis antamaan itsestään kaiken ja ottamaan asiat vakavasti, vähemmästäkin siinä sitten ollaan varovaisia.
Pidän kauriin tunteita hyvin vahvoina, ja kun luottamuksen on voittanut, se osoittaa rakkautensa käytännön teoilla, läheisyydellä ja vierellä pysymisenä vaikka maailma heittelisikin. Mielestäni kaurisvenus jos mikä arvostaa läheisyyttä ja kosketusta, onhan se maaelementtiä. Kauriin tunteet ovat voimakkaat. Olen lukenut niinkin, että venus kauriissa on hyvin seksuaalinen sijainti, maaelementtihän on varsin aistikas jos vain niin haluaa.

Saturnuksen ja kauriin teemaan liittyy myös se, että niihin kontaktissa olevien planeettojen teemat ihminen ottaa elämässään hyvin vakavasti, ja tämä tarkoittaa sitä että pienikin epäonnistuminen tai kolhu voi satuttaa ja stressata paljon. Itse asiassa se minkä ihmiset näkevät kauriin kylmyytenä onkin tosiasiassa paljon haavoja. Ja kun elämä kolhii, kauriille syntyy tarve kontrolloida itse elämänsä tapahtumia, johtavan merkin teeman mukaisesti.

Sittenhän venukseen liittyy myös tyylitaju ja ulkonäkö. Sanoisin, että kaurisvenukselle on tärkeää se miltä näyttää ulospäin, millaisen kuvan antaa. Vaikka tyyli ei nyt välttämättä olekaan juuri se mikä perinteisesti liitetään kauriiseen (vaikuttaahan muukin kartta), niin antaa se silti aina sen sivauksen että ihminen miettii kaksi kertaa ennen kuin menee jonkin koltun kanssa ovesta ulos.

Oma naiskuva. Itse olen nainen ja  venus  kauris. Olen tätä miettinyt paljon, ja lopultakin tullut siihen tulokseen, että olen varsin perinteinen nainen. Pitäisin siitä perheestä jossain rauhallisessa paikassa, lääniä ympärillä (maaelementti). Toinen ajatus liittyy kauriin johtavaan laatuun, nimittäin se että vaadin itseltäni voimaa pitää hommat kasassa, että se en voi olla minä joka kulkee mukana vapaamatkustajana, vaan minun täytyy ottaa vastuu siitä miten asiat sujuvat. Tämä siis venuksen teeman alueilla. Jonkinlainen johtava äiti -käsitys. Velvollisuudentunto. Sellaisia asioita..
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 11.05.2010 13:30:12 »

Ilmeisesti olet miettinyt paljon, eikä siinä mitään.
Taivahallakin  kuu oinas aspect_sex venus kaksoset
ja eikun spontaanisti uudelleen.. Wink

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=29681.0
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #2 : 11.05.2010 21:16:19 »

2funny
Näköjään jotkut asiat sitten ovat pinnalla elämässäni kun toistan itseäni.  :Smiley  Grin
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 19.05.2010 10:40:44 »

Kolmas  kauris venus (mutta 'mutual reception'  harka saturnus) Uskollinen, ja rehellinen. Mutta tosi vaikea puhua tunteista. Liian 'cool' välillä - ja vaikka olisi jostakusta kuinka kiinnostunut sitä voi olla vaikea ilmaista. Pelkää juuri sitä haavoittumista ja näyttää kovalta ulospäin. Tulee otettua kaikki pienetkin ihastumiset välillä ihan liian vakavasti. Se on ehkä se juttu mitä pidän hankalana  kauris venus - on todella tosissaan, mutta ei pysty ilmaisemaan sitä, ainakaan ensimmäisenä.
Joskus saattaa vaatetuskin olla saturniaaninen - gootti tms muuta mustaa. Mutta hyvin tarkasti mikä koru tms sopii minkäkin kanssa.
 Kun mä nyt vaan en ole sellainen tunteista puhuva halipusu-tyyppi - niin sellaista musta ei tuu. Mut mene nyt sit jollekkin astrologiasta tietämättömälle miehelle selittään että kun mulla on Venus Kauriissa niin mä en halua avautua tunteista niinkun ehkä moni muu nainen. Ehkä tällä teemalla vois kuitenkin yrittää miehelle selittää sitä ns. erilaisuutta. Rakkaudenilmaisu voi olla vaikka se että tekee ruokaa.
Mä en ole perinteinen nainen, muut tekijät kartalla vaikuttaa siihen.
Ja tuo on sitten jännä tuo  harka  saturnus mikä siinä sitten heittää ihan omia juttujaan.
« Viimeksi muokattu: 19.05.2010 11:00:28 kirjoittanut ancelica » tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 19.05.2010 12:43:09 »

Täällä kans yks venus kauris nostaa kätensä. Kaiken lisäksi minulla on myös satunrus kauriissa ja kaikki viitosessa.  Wink

Minä ihastu helposti js kun ihastun niin (valitettavasti) se on sitten jotain syvempää eikä lähde minusta kirveelläkään. Minä kun mielelläni olisin semmoinen joka pystyy vaan menemään tuolla kaikkien kanssa, vaan kun ei.  Tongue Ei syty vaikka kuinka yrittäisi jos ei henkilön kanssa ole joku vähintäänkin sielullinen yhteys, saakeli.

Ja mitä tuohon cooliuteen tulee niin minä kyllä pystyn näyttämään tunteeni, mutta kun en näytä. Minä en todellakaan alennu liehittelyyn, vaan se jota liehitellään.  Wink Siis meinaan esim. vaikka baarissa jos nyt joskus harvoin sinne eksyn. Tavallaan se on myös sitä kontrollin pitämistä itsellä, ei tule noloja tilanteita jos iskettävä osoittautuukin idiootiksi ja mitäs siinä sitten teet, yrität liueta paikalta.

Samallahan se on myös tavallaan testi, onko toisella rohkeutta tulla jutteleen, onko sinusta kumppaniksi minulle jne.

Suhteessa kyllä rakastan läheisyyttä ja nimenomaan fyysistä kontaktia mutta julkisesti olen kuin emme olisi pari ollenkaan. Toisaalta osaan kyllä mukautua. Että jos nyt toinen välttämättä haluaa julkisesti roikkua kiinni, niin mikäpä siinä sitten mutta sanonpa vaan että piilosuhteet on jännempiä.

Ja silloin kun muut touhottavat ihastuksistaan niin minä vaan tuhahdan ja olen NIIN COOL niin cool että.. Kun minähän en tuollaisiin vouhotuksiin alennu, minulla nääs on ELÄMÄ.  Grin Jos olen ihastunut, en todellakaan myönnä sitä. En tee elettäkään ilmaistakseni tunteeni tyypille, päin vastoin. Pyrin peittämään ne mahdollisimman hyvin.. Kun on se vaan niin noloa. Tyyppi saa sitten itse tonkia totuuden esiin minusta. Jos on tonkiakseen.
Olen hyvin pidättyväinen siitäkin syystä että en halua satuttaa toista (minulla kestää hetki setviä tunteeni ja varmistua että mitä tämä on) antamalla turhaa toivoa. Itse osaan käsitellä sydänsurut mutta sitä en kestä jos loukkaan toista.

Niin ja jos vaatteet ei mätsää niin päivä on pilalla. Se nyt on sanomattakin selvä.  Grin Kyllähän minä mielelläni kauniiksi laittautuisin jos osaisin vaan kun olen liian rämäpää ja kömpelö jousimiestyttö niin olen jättänyt homman sikseen.

Mitä naiskuvaan tulee niin en todellakaan ole perinteinen nainen. Inhoan perinteitä. En halua lapsia saatikka perhettä. Naimisiin en mene. Piste. Tuskin koskaan tulen asettumaan aloilleni saatikka lopettamaan työntekoa. Minä teen töitä kuolemaani asti. Olen itsenäinen, määrätietoinen ja urakeskeinen nainen.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #5 : 19.05.2010 18:42:34 »

Kolmas  kauris venus (mutta 'mutual reception'  harka saturnus) Uskollinen, ja rehellinen. Mutta tosi vaikea puhua tunteista. Liian 'cool' välillä - ja vaikka olisi jostakusta kuinka kiinnostunut sitä voi olla vaikea ilmaista. Pelkää juuri sitä haavoittumista ja näyttää kovalta ulospäin. Tulee otettua kaikki pienetkin ihastumiset välillä ihan liian vakavasti. Se on ehkä se juttu mitä pidän hankalana  kauris venus - on todella tosissaan, mutta ei pysty ilmaisemaan sitä, ainakaan ensimmäisenä.
Joskus saattaa vaatetuskin olla saturniaaninen - gootti tms muuta mustaa. Mutta hyvin tarkasti mikä koru tms sopii minkäkin kanssa.
 Kun mä nyt vaan en ole sellainen tunteista puhuva halipusu-tyyppi - niin sellaista musta ei tuu. Mut mene nyt sit jollekkin astrologiasta tietämättömälle miehelle selittään että kun mulla on Venus Kauriissa niin mä en halua avautua tunteista niinkun ehkä moni muu nainen. Ehkä tällä teemalla vois kuitenkin yrittää miehelle selittää sitä ns. erilaisuutta. Rakkaudenilmaisu voi olla vaikka se että tekee ruokaa.
Mä en ole perinteinen nainen, muut tekijät kartalla vaikuttaa siihen.
Ja tuo on sitten jännä tuo  harka  saturnus mikä siinä sitten heittää ihan omia juttujaan.

Tuo kuulostaa niin tutulta. Hienoa että muutkin  venus  kauris jaatte kokemuksianne.  Smiley

Minä taas olen viime aikoina pikku hiljaa alkanut tulla siihen johtopäätökseen, että taidan tosiasiassa kyllä olla se halipusutyyppi sisältä, vaikken olisi uskonut, jossain vaiheessa se vielä tulee ulos enemmän.. Tajusin sen siinä vaiheessa kun lopetin inhoamasta omaa viileyttäni.

Suhteessa kyllä rakastan läheisyyttä ja nimenomaan fyysistä kontaktia mutta julkisesti olen kuin emme olisi pari ollenkaan. Toisaalta osaan kyllä mukautua. Että jos nyt toinen välttämättä haluaa julkisesti roikkua kiinni, niin mikäpä siinä sitten mutta sanonpa vaan että piilosuhteet on jännempiä.

Olin joskus tuollainen itsekin, mutta minulla tuo  kuu  kalat pistää herkistelemään, ja olin jatkuvasti sellaisessa sisäisessä ristiriidassa tuon kanssa. Nykyään kyllä ihan tosissaan rakastan sitä kun voi halailla julkisesti ja muuta. Vaikka vähän jähmeä voin välillä ollakin...  :Smiley Ja totta kai on pikkasen sitäkin mukana että haluan että koko maailma näkee että tässä on mun mies. Olkoot kateellisia vaan.  Wink  Grin En mä tykkää piilotella..
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 20.05.2010 09:52:05 »

Smiley aikas samanlaisia tulkintoja. Unelmoin siitä halipusu-vaiheesta, mutta se vaan ei ole koskaan ottanut toteutuakseen - etenkään julkisesti. Piti jo alunperin lisätä että välillä näkyy  leijona kuu ja alasolmu. Tykkään tehdä vaikutuksen ja seurailen mielelläni joidenkin eleiden ja tarkasti harkittujen lauseiden vaikutuksia. Tykkään flirttailla, ja sama ukko koko elämän kuullostaa...ääk - se pitäis olla todella kaksoisliekki jota tuskin tapaan.
Mutta sieltä sen Leijonan näyttelyn ja shown takana kurkkii pikkiriikkinen ja vähän vakava Kauris Venus  Smiley
Joo, perinteet ja perheet yiks, mut mä nyt oonkin  vesimies - alkaa olla sen verran päälle 30 mittarissa et se biologinen kello ei enää tikitä, se on vaimennettu. (Monesti vielä kolmekymppisenä sanotaan et ei ikinä lapsia, mut sit tulee muutaman vuoden päästä yht'äkkinen pakottava tarve.)
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 20.05.2010 11:12:05 »

Grin En mä tykkää piilotella..

Minä taas tykkään.   coolsmiley Taitaapi olla se meikäläisen  skorpioni mars joka sen tekee.
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #8 : 20.05.2010 16:35:05 »

Joo, perinteet ja perheet yiks, mut mä nyt oonkin  vesimies - alkaa olla sen verran päälle 30 mittarissa et se biologinen kello ei enää tikitä, se on vaimennettu. (Monesti vielä kolmekymppisenä sanotaan et ei ikinä lapsia, mut sit tulee muutaman vuoden päästä yht'äkkinen pakottava tarve.)
Heh, eikö se niin ole ettei koskaan kannata sanoa ei koskaan?  Wink Sillon sitä varmastikin tulee vielä tekemään niin kuin kieltää..  Grin

Noista perinteistä, olen aina ajatellut että joo, eihän se suhde nyt maksimissaan kun 5 vuotta kestä, jos tulee lapsia niin ehkä vähän kauemmin. Mutta nyt ajatus samasta miehestä elämän loppuun ei tunnu yhtään hassumalta..  :Smiley  Smiley Olen alkanut ajattelemaan muitakin asioita mitä siihen liittyy, ettei sitä oikeestaan tarvitse sitä rakastumisen huumaa uudestaan ja uudestaan aina kokea, vaan sitten tulee peliin uudet asiat..
Tai sitten tää on vaan taas sitä että muuten sitä ollaan niin kyynisiä kun voi, mutta kun ihastuu niin kummasti alkaa taas uskomaan kaikkiin se oikea-juttuihin.   Grin

Mutta te muut  venus kauris , oletteko turvallisuudenhakuisia rakkaussuhteissanne? Ja millä tavalla? Tähänhän se liittyy, kun sanotaan että venuskauris nai rahaa tai vanhemman puolison tai mitä muuta vielä. Se on kuitenkin yksilöllistä mitä kukakin pitää turvallisen tuntuisena, minkälaista turvallisuutta hakee, niin siksi ihan noin ei voi yleistää..
« Viimeksi muokattu: 20.05.2010 16:37:33 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 21.05.2010 08:48:44 »

Ave:
Mä olen kans miettinyt tuota turvallisuudenhakuisuutta - ja hakenut varsinkin nuorempana kaikkea muuta kun turvallisia miehiä. Monet ihan jopa vaarallisia. Big bad boys with big bad motorbikes  Cheesy Rahaa, koulutusta, ammattia en ole koskaaan älynnyt ajatella kun vasta jälkeenpäin. Nuorempana oli tietty vähän vanhempia miehiä, mut noi perus- kauris venus-teemat ei oikein mulla toteudu. Haaveena olis kyllä sellainen mies, vielä joskus, jolla olis vähän pätäkkää, mutta ihastun edelleen aina niihin jollain tavalla erikoisiin.  kauris venus usein nai rikkaaseen sukuun, mut on kyl nyt jäänyt väliin.
Samantapaisia mieskokemuksia on mun kavereista kaikilla  leijona kuu, jopa edesmennyt isoäitini mukaan lukien. Aikanaan hänen tekemisensä olivat hyvinkin radikaaleja.
Jotenkin tuo  venus on aika vähän aspektoituneena jotenkin jäänyt muiden jalkoihin.
 uranus aspect_squ venus - erilainen tapa rakastaa - ehkä mä ryhdyn vielä lepakoksi  Wink tuskin.
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 21.05.2010 10:35:50 »

Mutta te muut  venus kauris , oletteko turvallisuudenhakuisia rakkaussuhteissanne? Ja millä tavalla? Tähänhän se liittyy, kun sanotaan että venuskauris nai rahaa tai vanhemman puolison tai mitä muuta vielä. Se on kuitenkin yksilöllistä mitä kukakin pitää turvallisen tuntuisena, minkälaista turvallisuutta hakee, niin siksi ihan noin ei voi yleistää..

En ole, ainakaan talouden kannalta. Mua niin ärsyttää aina tuo stereotyyppi venus kauriista, vaikka kaurishan nimenomaan pyrkii itsenäisyyteen (varsinkin omaisuudessa) ja varmasti pitää itse huolen omista rahoistaan.

Eri asia varmaan sitten jos venus kauriissa kakkoshuoneessa, semmonen voiski ehkä naida rikkaan?
Niin tai paremminkin venus leijonassa kakkoshuoneessa voisi olla semmoinen tyyppi?

Vanhemmisa heiloista en oikein tiedä. Lähtökohtaisesti en ole vanhempiin ihmisiin päin, mutta ei sitä koskaan tiedä kehen retkahtaa sitten loppujen lopuksi JOS RETKAHTAA (katsokaas, kun minä olen niin cool, ettei minulle koskaan..).  Grin

Rakkauden huuma? Mitä se on? Minä en koskaan ole ollut varsinaisessa huumassa, olen melko realistinen ja jalat maassa tyyppi että en sokaistu ihan tyystin kenestäkään ja muistan aina että kaikki ovat vaan ihmisiä eivät mitään ritareita valkeine ratsuineen. Varmaan Saturnus kauriissa tekee sen mulla. Muutenkin.. Saatan olla outo mutta väitän että sydänsurut tuntuvat jopa hyvältä.. Se kun sattuu. Tuntee ainakin jotain. Ja ne saa tuntemaan itsensä vapaammaksi ja itsenäisemmäksi, jotenkin.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #11 : 21.05.2010 11:22:16 »

Eri asia varmaan sitten jos venus kauriissa kakkoshuoneessa, semmonen voiski ehkä naida rikkaan?

Venus Kauriissa ja toisessa huoneessa.

Pisin suhteeni vuosia sitten oli mieheen, jolla oli rahaa, omaisuutta, kaupungin upein  talo ja kolme autoa tallissa. Mersuja kaikki.
Ja valtaa. ( Juno 10 h)

Aikansa ihanaa elämää, kun kaiken sai , mitä älysin pyytää.
 Mutta jossain vaiheessa tunsin olevani näyttelyesine, jolta pikkuhiljaa vietiin omaa määräysvaltaa…ainakin aloin tuntea niin.
En halunnut olla kenestäkään, enkä varsinkaan kenenkään rahoista riippuvainen.

Jätin kaiken, sukulaisten ja ystävien kauhisteluista huolimatta ja lähdin tyhjän päältä hankkimaan omaa  taloudellista riippumattomuutta ja itsenäisyyttä.
Ja sain samalla kaipaamani vapauden. ( Uranus Suurristini osa).

Ihastun helposti ja puhun paljon tunteistani, ajoittain vaihtelen miehiä vähän väliä,
joka johtunee taas Kuustani Kaksosissa, 7. huone, mutta rakastu en.

Enkä aloita vakavaa suhdetta, ennen kuin olen tarkkaan katsonut, onko mies turvallinen, vakaa ja sellainen, jonka kanssa syntyy pitkä, luottamuksellinen suhde.

Viimeisimmät pitkät ja lyhyet suhteeni ovat kaikki olleet Kauris-miehiin. Ja osa huomattavsti minua nuorempia.
Jokaisen eron jälkeen meistä on tullut hyviä ystäviä, joiden kanssa pidämme jatkuvasti yhteyttä.

En millään lailla halua sitoutua kehenkään, jos en ole varma tunteistani ja niiden kestävyydestä.
Myös toisen osalta testaan niitä jatkuvasti.
 En myöskään halua olla suhteessa, jossa toisesta on tullut itsestäänselvyys.

Varauksellinen, syvältä tunteita kaiveleva…( Asc Skorppari) , kepeä, nopeasti tutustuva, mutta vaikeasti sitoutuva.
En voisi kuvitella meneväni naimisiin, koskaan.

Venukseni on kolmiossa Marsiin ja Plutoon, sekstiilissä Neppariin, kvinkunssissa Kuuhun ( näkyy hyvin elämässäni) ja neliössä Mc:hen.

Minusta on usein miehet sanoneet..ihanan iloinen ja positiivinen pohdiskelija, jolla on pirun sydän.
Enkeli ja piru samassa ihmisessä.
 Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #12 : 21.05.2010 13:21:44 »

Minulla on  venus kauris aspect_con askendentti
Olen ehdottoman turvallisuudenhakuinen parisuhteessa, mutta lähinnä tunnetasolla. Luottamuksen rakentaminen toiseen ihmiseen vie aikaa. Olen suhteen alussa varovainen, ehkä hieman epäileväinen, enkä näytä tunteitani kovinkaan avoimesti. Otan kuitenkin suhteen vakavasti alusta lähtien. Kun luottamus on muodostunut, niin se myös pysyy. Taloudellisesti haluan tulla toimeen omillani.

Ihan sama minullakin. Luottamuksen saaminen toiseen ja sen varmistaminen on tärkeää. Enkä näytä syvempiä tunteitani helposti...kun itsellänikin niiden syntyminen kestää kauan. Varauksellinen sisimmältäni. Kaikessa kanssasi samaa mieltä.

Tosin tuo Kuuni Kaksosissa tosiaan ja kun vielä ihmissuhteiden huoneessa, vie minua tutustumaan pinnallisesti moniin ihmisiin...monia lyhyitä kokemuksia...
Mutta en ota niitä heti vakavasti...olen oppinut itsestäni,
että tarvitsen paljon uusia suhteita, pinnallisesti...ja aina ruoho vihertää aidan takana,
mutta myös sen alan pikkuhiljaa oppimaan...

Että
Kyllä sitä voi pysyä yhdessäkin suhteessa,
kun luottamus on saavutettu..
ja omalla kohdallani olen huomannut,
että miehen pitää olla vakaa, luotettava,
mutta myös omaa tilaa antava,
huumorintajuinen, pohdiskeleva, aktiivinen, tarmokas, älykäs, komea, ....jatkanko ... 2funny 2funny

Minulla on suuret toiveet ja kriteerit...

mutta en edes itse niihin kykene...
 Huh
olen oppinut joustamaan, hieman, miestenkin kohdalla. Wink
 Smiley

Lisäys.
Suhteisiini liittyy paljon sellaista järjellä vahvistamista. Vaikka tunne sanoisi mitä, mietin onko järkeä?
Mihin perustuu,
onko kestävyydelle jatkoa,
mitä yhteiselo voisi olla,
haluanko sitä, mitä elämä toisen kanssa olisi, käytännössä, jatkossa?
 venus kauris
 Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.05.2010 13:29:19 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Eileithyia
Astroholisti

Jebah

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 21.05.2010 14:48:12 »

Minulla on  venus kauris aspect_con askendentti
Olen ehdottoman turvallisuudenhakuinen parisuhteessa, mutta lähinnä tunnetasolla. Luottamuksen rakentaminen toiseen ihmiseen vie aikaa. Olen suhteen alussa varovainen, ehkä hieman epäileväinen, enkä näytä tunteitani kovinkaan avoimesti.

Luottamuksen saaminen toiseen ja sen varmistaminen on tärkeää. Enkä näytä syvempiä tunteitani helposti...kun itsellänikin niiden syntyminen kestää kauan. Varauksellinen sisimmältäni.

Minä en edes aloita suhdetta ennen kuin luottamus on muodostunut.  coolsmiley

Niin, ja tiettyihin faktoihin perustuvaa järkeilyä minullakin esiintyy.
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #14 : 21.05.2010 15:03:28 »

Minä en edes aloita suhdetta ennen kuin luottamus on muodostunut.  coolsmiley

Niin, ja tiettyihin faktoihin perustuvaa järkeilyä minullakin esiintyy.

No mie aloitan suhteita, johtuen tuosta  kuu  kaksoset,
mutta en anna kenellekkään lupauksia,
enkä itse ota niitä suhteita vakavasti,
ennenkuin olen ne järkisyillä testannut ne luottamuksellisiksi ja vakavasti otettavaksi.

Minulla on ollut paljon ns. pintapuolisia suhteita, joissa yleensä mies on kauhean rakastunut minuun...mutta itse en koe muuta kuin juuri sitä näyttämisen halua.

Komeita, rikkaita, nuoria...älykkäitä, hyvin pärjääviä...muiden kadehdittavia..

Mutta ei minun suuret, omat tunteeni ole olleet siellä...

Omat suuret rakkauteni ovat olleet erikoisia,
omantiensä kulkijoita, smitten

hyvin vahvoja ja rohkeita persoonia,
särmikkäitä,
erikoisella tavalla yhteiskunnassa eläviä. ( en kerro enempää) Wink

Ehkä tuo Uranus on kartallani 8h. niin vahva, että miehetkin ovat niin hiton persoonallisia...

ja kun itse olen vahva , niin on noilla miehilläkin vahvoja kuvioita...
mm. nykyisellä, ihan varteen otettavalla seurustelukumppanilla
stelliumin Kauriissa,  mars ,  saturnus  aspect_con  skorpioni  crazy2

En mie heikon kans pärjäiskään.
Miehen pitää olla MIES!
 Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.05.2010 15:05:56 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.