Tervehdys MTM,
ja kiitos kiitoksista!
Muistan kyllä nikkisi sieltä vanhalta foorumilta, mukavaa että olet täälläkin mukana. Kirjoittele ihmeessä lisää ja muutkin te kaikki jotka ette vielä ole "uskaltautuneet" - ei tietonsa määrää tarvitse hävetä, koska aina löytyy sekä sellaisia jotka tietävät enemmän että sellaisia jotka tietävät vähemmän. Oma yleispätevä lempiteoriani onkin se, että jokainen meistä tietää ihan yhtä paljon, mutta vain eri asioista.
Olet kohdannut rankkoja juttuja, mutta kiva kuulla, että olet saanut myös uusia ja hyviä asioita elämääsi! En tosin tiedä mitä tarkkaan ottaen elämääsi nyt kuuluu, mutta muistathan että itselleenkin täytyy joskus olla armollinen ja pistää itse omalle jaksamiselleen rajat ennen kuin ne tulevat väkisin vastaan.
Saturnus (kurin ja rajoitusten planeetta) on parhaillaan Leijonassa, joten sinullakin se on tulossa yhtymään auringon kanssa - ei kuitenkaan vielä, koska aurinkosi sijaitsee vajaat 23 asteessa Leijonaa ja Saturnus on vielä siitä kaukana. Viime syksynä kohdallesi osui niin kutsuttu Saturnuksen paluu eli Saturnus on nyt syntymästäsi lähtien ehtinyt kiertää koko zodiakin ja palannut jälleen Leijonan merkkiin. Saturnus oli siis hetken tuossa marraskuun tienoilla samoissa asteissa kuin syntymäkarttasi Saturnus. Siitä se kuitenkin lähti peruuttamaan (planeetat liikkuvat joskus astrologisesti tarkasteltuna myös taaksepäin - tosin oikeastihan ne eivät sitä tee), joten sinun kohdallasi sen paluu tulee vielä uudestaan ajankohtaiseksi tämän vuoden syksyllä. Sen jälkeen "käsittelyvuorossa" on aurinkosi. Tämä aika on sellaista jossa jaksamisen rajat punnitaan, joten terveyteen ja ruokavalioon, sekä ennen kaikkea rentoutumiseen ja
lepoon panostaminen olisi tärkeää. Varsinkin, kun samaan aikaan askendentillasi on tuo toinen "pahalainen" eli Pluto, joka symboloi aina sellaista aikaa jolloin monet asiat menevät perustavanlaatuisesti uusiksi ja vanhasta syntyy uutta.
Vaikka nimitinkin noita planeettoja "pahalaisiksi", täytyy saman tien myös korostaa sitä, että eiväthän ne planeetat kuitenkaan elämääsi sanele, vaan sinä itse. Planeetat vain kuvaavat aikaa, jolloin täytyy kiinnittää tavallista enemmän huomiota noihin rajoihin ja jaksamiseen. On tietysti totta tuo mitä sanoit, että miehesi aurinko-Rapuna on jo päässyt tuosta Saturnuksesta eroon, eikä ehkä osaa eläytyä tilanteeseesi.
Mutta sitä suuremmalla syyllä sinun itsesi kannattaa kiinnittää asiaan huomiota ja karsia kaikki turhat menot ja velvoitteet, ettet vetäisi itseäsi ihan piippuun.
Tuosta aurinko- ja nousumerkistä vielä...en oikeastaan itse osaa ajatella että vain jompi kumpi olisi oikea, vaan pikemminkin että molemmat.
Ja sinulla tuo syntymäkartan Saturnus tuo vielä tavallaan Kauris-ripauksenkin persoonaasi. Itse luen aina vain aurinkomerkkini horoskoopit, mutta en laita niille kovin paljoa painoa, suuremmalla mielenkiinnolla luen syntymäajan perusteella tehtyjä tulkintoja, koska ne ottavat huomioon koko kartan eikä pelkästään yhtä tekijää siitä. Jotkut astrologit painottavat enemmän aurinkomerkkiä ja jotkut nousumerkkiä, mutta sanoisin että molemmat ovat sillä tavalla yhtä tärkeitä, että ne ovat kuitenkin vain osia kokonaisuudesta.