Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kulkuvälineet unissa  (Luettu 4466 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Heebo
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 12.05.2010 22:31:39 »

Olen kevään aikana useampaan otteeseen nähnyt unta,että ajan pakettiautoa(tai olen auton kyydissä),mopoa,tai olen junassa.Muutama vko sitten näin myös olevani hautajaisissa.

Mitä tämä tarkoittaa?

Pelottaa,että olen jatkamassa eteenpäin elämässäni ilman erästä miestä.Tilanne on hankala,juttu on ollut pitkään päällä(mies sitoutumiskammoinen ja todella ujo).Suhde on lähentynyt viimeisen puolen vuoden aikana,nykyään jollain tasolla seurustelemme.Nyt kuitenkin on pelko,etten halua häntä enää elämääni,vaan jatkan ilman häntä.Olen kuullut,että ajovälineet tarkoittavat eteenpäin menemistä.

Onko näin yksinkertaista,vai voiko unilla olla positiivinen merkitys suhteeseemme?
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 12.05.2010 22:54:26 »

Minä olen kuullut, että se merkitsee, miten sillä autolla ajat.  Jos kaikki menee hyvin ja pysyt tiellä, kaikki menee elämässäsikin hyvin.  Jos sähläät ja kolaroit, sähläät elämässäsikin.  Olisiko se kyydissä istuminen sitten sellaista, että annat jonkun toisen ohjata elämääsi?

Hautajaisjuttua en osaa kommentoida.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Heebo
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 12.05.2010 23:05:27 »

Hyvin mahdollista...

Usein ajan itse,joten ehkä alitajunnassa haluan kertoa itselleni,että minulla on oikeus päättää miten asioissa toimin.Voihan olla,etteivät unet liity mitenkään mieheen,mutta kun tilanne hankala tosiaan,niin liitän kaikki asiat häneen.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 12.05.2010 23:39:35 »

Matkustusvälineet unissa kuvaavat aina eteenpäin menemistä. Koska olet itse ratissa, sinua kehotetaan ottamaan elämäsi ohjat (nythän olet periaatteessa antanut ne miehelle, eli HÄN saa päättää SINUN elämäsi suunnasta).

Hautajaiset kuvastavat vanhojen asioiden, tilanteiden, ajatusten ym. hautaamista ja näin ollen uutta, tuoretta alkua.

Se on ihan sinusta kiinni, otatko nämä viestit unimaailmasta kuuleviin korviisi vaiko et.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4 : 13.05.2010 00:40:54 »

Heebo,sait tosi hyviä vastauksia!Kerroit tuosta tilanteestasi,unista kevään kuluessa.
   Selkeästi unet kertovat,tuosta kamppailustasi.On erilaisia kulku välineitä,epävarmat kulku välineet,
   kuten mopo,toisinaan autot,kuvaavat silloista tilannetta,mikä suhteessa on ollut menossa.Ajat
   toisinaan itse autoa,toisinaan et.Kuvastaa juuri suhteen vaihtelevuutta.Matkustit junassakin,juna
   varmempi näistä kulku välineistä,silloin on ollut varmempaa tuo suhteen jatkuvuus.
   Sinulla on ollut todella rankkaa. Embarrassed
   Muistatko,tuliko esille,mitä haudattiin ja miltä sinusta tuntui ne hautajaiset,sieltä voisi mahdollisesti
   löytyä vihjeitä tulevaan??
   Unet ovat kulkeneet tilanteiden mukana,ehkä kulkevat edelleenkin,joten jospa sieltä tulisi ohjaava
   uni avuksesi,niin se yleensä menee.
   Joka tapauksessa,tuo hautajaisissa olo on,kuten aijemmin vastattiin,jonkun kuolleksi havaitun asian
   hautaamista,ja sen jälkeenhän tulee tilalle uutta.Tuo nyt ei suoraan viittaa suhteeseen,on mahdollista haudata myös,vaikkapa joku "asenne".
  Et selkeästi tiedä,mitä haluaisit tehdä tuon suhteen kanssa,joskushan se on sellaista...toisaaltaan,mihinkäpä olisi niin kiirekkään......tsempit sulle  smitten
tallennettu
Heebo
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 13.05.2010 11:54:55 »

Kiitos kaikille vastauksista!

Olen todella pessimistinen luonteeltani ja voi olla,ettei suhteessamme ole ns. mitään hätää,mutta itse kuvittelen päässäni kaikenlaista,tämä mies ei osaa puhua tunteistaan,joten hän ei koskaan kerro tuntemuksistaan,jolloin itse päättelen asiat...

Hautajaiset olivat erään luokkalaiseni,jonka kanssa en ole läheisissä väleissä,joten uni kummastutti tosi paljon,vielä kun olin siinä tosi surullinen,itkin älyttömästi.Mies ja hänen sukulaisensa olivat jossain vaiheessa unessa mukana,olivat myös tulossa hyvästelemään luokkalaistani(vaikka eivät edes tunne kyseistä henkilöä).

Sansai,tuo mainitsemasi asenne voisi hyvinkin olla totta.Tuntuu,että mies pitää minua hieman itsestäänselvyytenä(vika saattaa olla itsessänikin,että olen antanut semmoisen kuvan itsestäni)ja nyt on tullut tunne,että "helkkari,en oo mikään itsestäänselvyys!" ja haluaisin hänelle sen näyttää!Enkä olla enää nöyrä tyttö,joka menee hänen pillin mukaansa.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 13.05.2010 15:06:16 »

Heebo ! Mies ei puhu tunteistaan,onpa vaikea arvailla hänen ajatuksiaan,sinunhan pitäisi olla selvän näkijä,tai ajatusten lukija.
Totesit,että et halua olla itsestään selvyys,taidat olla aika kypsä jo siltä osin, viilettämään toiseen suuntaan.
Hautajaisten tunnelmista voisi hyvinkin ajatella,että olet valmis hautaamaan tuon suhteen,koska haudattava oli luokka kaveri,josta et välitä sen kummemmin.Itkit haudalla,tarkoittaa sitä ,että,kun olet haudannut tuon suhteen,suret sitä,niin pitääkin itkeä pois asioita.Myös tuon luokka kaverin,joka ei ole sinulle tärkeä,oleminen haudattavana osoittaa,myöhemmin,ettei mies niin älyttömän tärkeä ollutkaan,kuten ei luokka kaverisikaan....Aika raskasta aikaa olet elänyt,et varmaankaan haluaisi sellaista jatkoon,mikähän miehessä kiehtoo sillä tavalla,että voi pompottaa.....Miten se sitten menisi,jos pitäisit itse häntä kumipallona oikein kunnolla,pompottasit?Jos ei pompi vastavuoroisuuden periaatteella,niin voihan sen potkaista menemään.......katastele aijemmat vastaukset,siellä oli napakoita vastauksia,antamassa vahvuutta ja kannustusta ratkaisuihin..... Smiley           smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: