Vuosia sitten istuin puistonpenkillä kaverin kanssa. Takaviistossa olevalla penkillä
istui muistaakseni parrakas heppu mahdollisesti tyttöystävänsä kera.
Tokaisi minulle partaveikko: "Mitä tekniikan opiskelija!"
Minä siihen: "Kuinni?"
Heppu: "No kun sinulla on niin kylmä aura!"
En ole tekniikan opiskelija, mutta saattaisin hyvinkin olla joskus ollut,
jos olisi matikkapäätä vähän rutkemmin...
:
PS. Tulipa mieleen tuosta, että kaksi akupunkturistia on todennut Kolmoislämmittimeni
(Triple Heater, San Jiao = Kolme uunia) olevan hieman heikko. Toinen aku oli korealaisen
SuJok'in edustaja.
MÄÄkin mÄÄkin KERRAN PUISTONPENKILLÄ ja 1(YKSI) tuli sanOO::MÄÄKI sÄÄ VAAN, mutta SULLA On jOtenkin mÄÄKIMINnen mÄÄrÄt yllÄ tavalla,yllÄ sul On vain pÄÄlly villat, tavallaan ylhÄÄllÄ pÄÄssÄ ¤¤¤¤¤¤¤
AURA On vimpellans takaperin aamulla laitettu pÄÄhÄs, hÄs **mÄÄ mÄÄ vasta mÄÄrÄtyllÄ mÄÄrÄÄmÄllÄni pÄivÄnÄ ja pÄivÄllÄ Otat SEn kanssa "pÄivÄ kaFFeet", pÄÄttÖmÄsti ÄlÄ hyvÄ ÄpÄrÄ Äri SE, tÄri SEt mÄkÄttÄjÄn tÄÄllÄ mÄÄrÄÄmÄllÄ tavalla siellÄ taka pÄÄssÄ, vallankin sÄÄ sÄÄn parannettua Olet aina *ukilla kylÄssÄ, ku siellÄ On ¤SE¤
tOinen mÄÄkijÄ = *Ode, Odessa nimeltÄnsÄ,hÄÄ Oli elÄissÄÄn sÄÄdyllinen ja ahkera mÄÄkimÄÄn, mÄÄn nyt "aamu kaFFelle"<vai> enkÖs saa mittÄÄn aamupÄivÄ ***** tehÄ <vai> mitÄ?
TÄÄ ei Ollu mÄÄrÄtyllÄ tavalla, allapÄin mÄÄkimistÄ, mistÄ mÄÄ lÖytÄisin, sinne tieni, mÄÄ tykkÄisin
Olla "allapÄin", ku SE Om nii kiva ja "harras" harrastus mulla SE **enemia, namilta SE tuntuukin NÄIN, NÄIN aamupÄivÄllÄ tehtynÄ harrasteena #
Lähettiläs ja AUTTAJA = jObi = saanut täten kOrkeimmilta vOimilta PARANTAMI SE N ARMOLAHJAN ja haluaa SINUN PARANTUVAN aivan teveeksi SE kä ELÄMÄN HALUI SEKSI ä unOhtamatta #
t.SE riemuinen #