Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ¤ OnkO aurassasi menestyksen merkit ¤  (Luettu 75784 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #30 : 18.05.2010 22:26:35 »

Ainakin vielä tähän päivään asti Astro.fi:n foorumi on Seppo Tanhuan omaisuutta, jonka määrittelemää netikettiä jokaisen foorumilla oleskelevan tulee noudattaa Smiley Yhteisillä pelisäännöillä saadaan paras ryhmädynamiikka!
2funny smitten smitten smitten angel angel idiot2


JUU, mut, JUU = jObi lOpetti kertarysäyksel pellejen kanssa seurustelu = Opas sanO::LOPETA, LOPETA, ettei SUST TUU samanlaista sirkus ¤¤ pellee - mitä Hän, Hän tarkOittikaan, et tää FOOrumi EI Ole kenenkään ¤IHMI ¤ SE Omistuksessa  # VAAN HALLINASSA/LAINASSA # Emme Me mitään, eikä varsinkaan ketään Omista = edes puolisoamme eli jOs TANHUA SANOO::jObille PORTTIKIELTO, mut sitä EI tartte antaa, eikä SE mittään merkitse = Kyllä Opas/ENKELI sinne pääsee, jOs On tarpeen Teitä valvomaa ja Opastaa pOlOiset pikkupallOjen säilyttäjät, sillä niistä tulee mehevä hymyn häivä ja puna poskille ja hauskaa On, OnkO?

Elikkä -Olkoon tämä viimeinen VAROITUS KAIKKIVALTIAAN PILKKAAMISESTA # minä en ketään saa = enkä voi tuomita, mutta NÄIN ON minulle kerrottu, ettei tämä FOOrumi ¤ ei Ole ihmiskunnan OMISTUKSESSA, niin kuin ei mikään muukaan, siis, mitään EMME TÄÄLLÄ  OMISTA, EI SITTEN YHTÄÄN mitään, jOkOs selvis, sanO ELVIS Eläissään mOnta kertaa ##
t.timo/jObi/Enkeli Suojeluksen # KOODI::B 1 #
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #31 : 21.05.2010 06:48:24 »

Miten vain, jObi. Mutta jos esim. minun vastaustani muussa ketjussa tarkoitat jumalanpilkalla, on aika epäreilua ensin kysyä, vaikka jo tiesit, että vastaan eri tavalla kuin sinä uskot. Eikö tuo jumalanpilkka ole muutenkin jo NIIN viime tuhatluvun argumentti?

terv. "lempimoderattorisi", joka ei vieläkään haasta riitaa, keskustelee vain.

annaelen
idiot2 Cheesy smitten smitten smitten
mOrO ¤ annaelen, Olet sitkeä ja huumOrin tajuinenkin >
Minä Olen yleensä lOOginen veijari, tässä pyydän Sinunkin puOlesta anteeksi siltä, kulta pitääkin pyytää anteeksi ja Sin'ä Olet SE KULTA Cheesy

Jumalan pilkka lausuma On yhä  virallisesti vOimassa, eikä kOskaan muutu, ellei HÄN sitä muuksi muuta, muutakin Jumala # ?  # ?  # N ¤ pilkkaa On täällä FOOrumissa esiintynyt? # t.timO/jObi #
lempimodelaattorisi@ykkosmode.fi 
tallennettu
jObi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184


AUTTAJA


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 21.05.2010 07:17:39 »

Kerrohan minullekin mitä aurani kertoo Wink Kiitos kaunis jo etukäteen.


angel smitten 2funny
Sinä heguli pystyt tekemään 7 (seitsemää) tOinta yhtáikaa^^^Tämä merkillinen Ominaissuus On ************************************* #
perin ¤ harvi ¤ nainen Omi ¤ naisuus > "SEON" sukuvika/perinnöllinen sairaus, eikä tOhtOrit pysty sitä kojaamaan - Muuten et, Oppaan mukaan Ole keskinkertaisuus, vaan kerta kaikkiaan kerrOt  hOmmOOsen sen 7 kanssa eli 7 eri "TYÖNANTAJAA" On Sulla Ollut, mutta ei yhtäaikaa #
t.timO/jObi 3 x seitsemanaista@yhtaikaa,fi # KOODI::I+I "g"= heguli = ulisijasusi@se.fi
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #33 : 21.05.2010 12:31:38 »

Hei!
Mitäpä minun aurani kertoo?
Väri/värejä? Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #34 : 21.05.2010 12:36:07 »


Millaista Jobin postia aurastani saat? Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #35 : 21.05.2010 14:13:10 »

Saa sitä Jobin postia minunkin aurastani kertoa, jos niikseen tykkää niitä katsella.
tallennettu
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #36 : 21.05.2010 14:21:04 »

 Smiley

mitä se Jumalanpilkka on ? voisiko asiasta tietävä kertoa minulle! siis en kysy aurastani, vaan kysyn tän kysymyksen.


Minulle Jumalanpilkka on kaiken luodun väheksymistä, aliarvostamista ja pilkkaa. esimerkiksi kristityt jotka eivät arvosta maata ja saastuttavat sen kulutuksellaan, pilkkaavat Jumalaa, koska eivät arvosta Jumalan heille antamaa. ihminen on luojan luomus kanssa, joten toisen ihmisen pilkkaaminen on jumalanpilkkaa.


Onko jumalalla ollenkaan huumorintajua?


(minun jumalallani on, ja paljonkin...hah haa, ei hän olisi muuten minuakaan luonut Grin)



t.


aamunsäde@pakanamaankartta.fi


« Viimeksi muokattu: 21.05.2010 14:35:20 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #37 : 21.05.2010 15:00:03 »

Smiley

mitä se Jumalanpilkka on ? voisiko asiasta tietävä kertoa minulle! siis en kysy aurastani, vaan kysyn tän kysymyksen.


Mulle itselle noista kysymyksistä nousee heti ensimmäisenä mieleen toisenlaiset kysymykset?
Jumalanpilkka?
Mikä ja kuka on Jumala?
Miten sen itse kukin määrittelee?
Usko?
Arvo?
Opittu oppi?

Pilkka?
Mikä on pilkkaamista?
Kuka kokee ja miksi jotain pilkaksi?

Jumalan pilkka?

Väheksytään jotain toisen arvoa/ uskoa/ oikeana pitämää asiaa?

Sori....pilikunnuolemista...mutta haen ehkä jotain pohjimmiltaan ihmisen omiin arvoihin/ kokemuksiin perustuvaa?
Voiko pilkata jotain, minkä toinen kokee oikeaksi? Miksi toinen kokee sen pilkaksi?
 crazy2
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #38 : 21.05.2010 15:07:33 »


 2funny Smiley 2funny
T. kyseenalaistus@ ihmiselo.fi
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #39 : 21.05.2010 15:12:15 »

ainakaan minulta ei tarvi Rovattaren anteeksipyydellä tai englanniksikaan, koska myös mielellään kuulisin vastauksen noihinkin kysymyksiin mitä esitit. en vaan viitsinyt ladata täysilaidallista kysymyksiä ekaan viestiin kun mulla on usein liikaakin kysymyksiä.



kun minun elämässä he, jotka kaikkein eniten korostivat omaa oikeellisuuttaan kristittyinä, käyttäytyivät toisia ihmisia kohtaan julmasti, ajattelemattomasti, ymmärtämättömästi, alistavasti, kiusasivat, nauttivat jos saivat toisen itkemään ja tappelivat sanallisesti uskonasioista, siis siitä kuka on paras uskovainen ja kenen usko on eniten oikeanlainen.


niin, mulle tuli sellainen kokemus, että jos kristinusko saa aikaan sen, että ihmiset alkavat käyttäytyä noin ja jos se tekee ihmiset noin onnettomiksi, esimerkiksi äidit jotka huorittelevat teini-ikäisiä tyttäriään, vaan koska he ovat vain kauniita ja nuoria...


ajattelin etten halua olla tekemisissä sellaisen kanssa , joka tekee ihmisille tuollaista.



t.

jumalantytär@maanpäällä.fi


« Viimeksi muokattu: 21.05.2010 15:24:01 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #40 : 21.05.2010 15:40:41 »

Ihan hyviä mietteitä…

ja voi sitäkin miettiä,

onko kristinusko ainoa, joka noin tyrmää?

Uskonnot yleensäkin?

Rahan mahti?

valta kaikissa muissakin kuin uskonnon muodoissa?

Yhteiskunnan vääristyneisyys?

Miten tähän on tultu…miksi…ja kun nyt näin on, enkä muuta voi.

Miten elän tämän oman elämäni niin, että omatuntoni on puhdas…
ja kun ei ole…
olen heikko, virheellinen ihminen,

miten korjaan tilannettani.

-Milloin olen onnellisin?

Kun teen hyviä tekoja-

kun autan heikompaa, kun tuen toista,

enkä hae ensisijaisesti etua itselleni.


Minun totuuteni Jumalasta.

Oikeasta tiestä.

Sisäinen tasapaino ja hyvä olo, joka Minulla syntyy siitä, etten tee egoistisia tekoja…
vaikka senkin tarvin pärjätäkseni tässä yhteiskunnassa ja auttaakseni toisia.

Minun jumaluus on minun sisäinen tunteeni hyvyydestä kaikkia luomakunnan olioita kohtaan.

Eikä sitä kukaan kykene pilkkaamaan.

Se on niin vahva tunne.

Minun tunne.
 smitten

Omaelämä@maailamankaikkeus


« Viimeksi muokattu: 21.05.2010 15:42:30 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #41 : 21.05.2010 15:52:29 »

Ihan hyviä mietteitä…



Minun jumaluus on minun sisäinen tunteeni hyvyydestä kaikkia luomakunnan olioita kohtaan.

Eikä sitä kukaan kykene pilkkaamaan.


Se on niin vahva tunne.

Minun tunne.
 smitten

Omaelämä@maailamankaikkeus






Afro




vastarannankiiski@alkumeri.fi Grin



minä en usko sellaiseen jumalaan, joka on huumorintajuton itsetärkeä egoisti naisvihaaja.


enkä sellaiseen jumalaan, joka hyljeksii suurimman osan luomistaan ihmisistä ja haluaa kiduttaa heitä ikuisessa kidutuspaikassa, koska he eivät ole just niin kuin sanotaan.





hyvästinatsijumala@vapaa.fi

« Viimeksi muokattu: 21.05.2010 15:55:48 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #42 : 21.05.2010 16:11:44 »

Minun Jumala ei ole paha eikä ilkeä.
Ei huumorintajuton eikä epäoikeudenmukainen.
Hän on kaikille hyvä.
Pahimmille vihamiehilleenkin.
Mutta Hän on viisas.
Viisaampi kuin ihminen , mutta Hän on ihmisen kuva.

Siihen minä uskon ja luotan.
Onko häntä vai ei...muiden mielestä.

Minun sisimmässäni on!

Se riittää mulle.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2010 16:13:49 kirjoittanut rovatar » tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #43 : 21.05.2010 16:18:33 »

 

Wink Jumala on viisas, mutta arvoituksellinen, ja opettaa joskus tavoilla, jotka eivät ole sitä miltä näyttävät. enempää en tiedä.

ehkä Jumala antaa myös ihmiselle mahdollisuuden olla niin tyhmä kuin ihmiselle vaan on mahdollista, ja luoda vaikka kuinka typeriä järjestelmiä ja rakennelmia, ja oppia sitten kantapään kautta ihan itse, että mikä ei toimi.



t.

kantapäänkauttajavarpasillaan@tanssieiolesyntiä.fi


no niin nyt en enää tässä aiheessa, kun menee off-topiciksi. että jObi pääsee tulkkaamaan auroja. Smiley


tallennettu

rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #44 : 21.05.2010 16:35:38 »



Wink Jumala on viisas, mutta arvoituksellinen, ja opettaa joskus tavoilla, jotka eivät ole sitä miltä näyttävät. enempää en tiedä.

ja mie vielä kerran off-topic...Kyllä Jobi ymmärtää..jos  niin on tarkoitus! Wink

Jos Jumalani olisi yhtä tyhmä kuin mie...sehän olisi ihminen kaikkinen virheineen.
Mie uskon, että Hän on viisas ja hieno, parempi kuin ihmiset, mutta...

Me luulemme tietävämme mikä meille sopii, on parhaaksi, mutta pitkässä elämän kaavassa se ei olekkaan näin...Jumala tietää sen.
Hän ohjaa meitä tiellämme vieden kivikkojen ja karien ohi...antaen kokea ne,
mutta ohjaa aina sinne, minkä Hän viisaudessaan näkee paremmaksi, kuin ihminen ikinään kuvittelee näkevänsä.

Helppo sanoa...itse...
miten kokevat he, joilta on lapsi kuollut...tai jotain muuta vastaavaa, jota en ole kokenut.
Miten he kokevat Jumalan, joilta on " epäoikeudenmukaisuudessa" viety kaikki, mikä on hänelle tärkeää?

tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: