Jaa...nojaa... Tunnen kyllä aina kihelmöintiä kun on enkeli lähellä, parantaa tai lohduttaa, kelloa en katso. En minä usko kehenkään enkä mihinkään, ainakaan ennen kuin itse näen ja koen. Lähestymistapoja samaan asiaan, pitää kokeilla, purematta ei saa niellä.
Katsohan vaikka uudestaan kun olet uudet lasit saanut !
Ja kiitos
Nyt Ovat uudet "päätesilmälasit" päässä ja kiva kun näkee jO kirjaimetkin näppäimistön!?
Miimuli/kO SE nikisi On, On SE SE, kun menin ja kurkkasin takakesin rullasin hiiren SE lkää, en mää mittän pelkää, edes hiiriä, saatikka rOttaa, sitä mää pelkkän, mää kauhistun aina kun rOt On näkyvissä.
Miinuli E = täänään erikoi SE n kulmikas, kas, SE, On jOksikin hyvä asia, färit Ova vähä SE kalai SE t,
kuin entisajan SE katavara kaupassa maalla/maalaiskunnassa = KUUSJOKI, siellä Olen syntynyt, nyt SE
kuusjoki = nimeltään SALO, ALOitatkO kOhta kOulun käynnin, kännin Otit viimekerralla, ku kOulu loppus ja kesä Oli tulOssa, ne Färit Ovatten, vähä raitOja vihertäviä = Olet vähä SE n viher piipittäjä,
keltast Om kans paljoki, joki rannassa me aina pOjan kloppina leikittihin, kittihin lasin pOkist syötti, ymmärsiks sää yhtään mittään, AURA = Julman Juhankin On saman tapane kO Sun On nyte, MietO Hää On nimeltänsä ja etummainen On JUHA, uhallakin mainittin oikke täyrelli SE n nimen, en sais nimii mainita, ainoastaan niki saa julkistaa = Hyvin Miimulilla menee = Olet jOtenkin "TUTTU" juttu,
Oikjaa nimees en tierä ja Opaskin pittaa nyt jus suutas kiinni, eikä millään auka SE sitä pääs Olevaa läppee, peeveli, velipOika assuupi kans SALOSSA, ossaa SE kaikenmaailman tairOt, SE Ossaa huijatakin, takinkin SE huijas yhreltä kauppiaalta, alta aika yksikön SE SE n Otti ja lähti äkkii juOk SE maan ja Hää juOk SE e yhäti karkkuu, parkkuu häne muijas, ku ei kOttiin Ole kuulunut moneen viikkOON, SE siitä, pittää mennä murkinoimaan, ettei tule vaan nälkä, älkä kOskaan syökö ahnehtien,
SE vOi paiskata nieluun SE lla SE n möykyn, et saattaa TUKEHTUA ja kuOlla pOies täältä katalasta maailmasta, ilmasta On tää mun jupina, nyt sit ruOkka suuhun panemaan, panemaan en Mää mene tänäpänä olles kani, kaniks mOni muu luuli nuOrempana, ei maar nyt lOppus muste.......
t.timO/jobi7opas7SE kans...^^^^^^^...