Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Värikkäät valopallot - mitä ihmettä?  (Luettu 17030 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #15 : 19.08.2010 21:53:20 »

Väripalloista en osaa sanoa, mutta ne 'langanpätkät' on kuulemma sikiöajalla olleiden verisuonten jäänteitä.  Näin mulle ainakin väitti yks lääkäri takavuosina.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #16 : 19.08.2010 22:28:56 »

Komppaan Meimiä.Langan pätkät ym.syheröt tulevat näkyviin,kun lähinäkö alkaa muuttua,näkyvät valossa myös silmät kiinni.Syheröt kulkevat edestakaisin näkökentässä.
Valo pallot ovat usein heijastumia ympäristostä,usein muuttavat väriä näkökentässä.Joskus on hyvä mittauttaa silmän paine,silmä glaugoma kehittyy  smitten smitten  hitaasti.
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #17 : 02.10.2010 17:11:04 »

Itse pidän ainakin noita värejä ja kuvioita aivan normaalina ilmiönä. Ja olen itse taipuvainen ajattelemaan ennemminkin niin, että silmä vain reagoi valonvoimakkuuden muuttumiseen ja näyttää esim vain katsotun kohteen silmät kiinni vastavärein jne. Vaikka aika huuhaa olenkin, niin en ole koskaan yhdistänyt silmien reagointia mihinkään henkimaailmaan..  :Smiley
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 02.10.2010 17:27:44 »

Mustia tosi nopeita palloja näköalueen reunoilla ollut jo pari kk.
Meditoidessa näen aina punaisen pallon jonka sisällä on tavallaan "kultainen silmä" tai kehä.
Kun kysyin siitä joskus eräältä opettajalta, ei hän osannut sanoa mikä se oli.
Eräs jolla on tosi vahva näkemiskyky sanoi sen olevan jonkunlainen ase  Shocked jostain toiselta planeetalta, mutta että täällä se näyttäis enemmän miekalta tms.
En tiedä mikä se on, mutta hivenen häiritsevä ja alussa oli pelottava.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #19 : 02.10.2010 17:47:22 »

Tuo vastavärijuttu onkin eri asia kuin ne valopallot  Smiley

Minäkin näen vastavärejä kun tuijotan kauan samaa objektia. Mutta valopallot tulevat kun menen nukkumaan, tai meditoin - ja liitän ne liikkuviin energioihin (en henkimaailmaan).

Joops, mut mä ajattelen että myös tämä silmissä tapahtuva "ilotulitus" kuuluu silmien toimintaan. Onko sitten hyvä asia vaiko huono, enpä tiedä kun en ole silmälääkäri.. Mutta olen itse aina nähnyt mitä ihmeempiä muotoja värejä yms. niin en sillain ole osannut edes yhdistää niitä mihinkään energioihin.. Mutta viisaammat kertokoon!  Wink
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #20 : 04.10.2010 06:14:35 »

Itse pidän ainakin noita värejä ja kuvioita aivan normaalina ilmiönä. Ja olen itse taipuvainen ajattelemaan ennemminkin niin, että silmä vain reagoi valonvoimakkuuden muuttumiseen ja näyttää esim vain katsotun kohteen silmät kiinni vastavärein jne. Vaikka aika huuhaa olenkin, niin en ole koskaan yhdistänyt silmien reagointia mihinkään henkimaailmaan..  :Smiley

Tämä selittää erittäin paljon Smiley Mulla on kai hyvin herkät silmät. Kiva, kun tällaisia juttuja on helppo purkaa porukassa, jossa ei heti leimata täysin hörhöksi Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
maiskuli
Vieras
« Vastaus #21 : 12.04.2011 09:06:05 »

Kyllä näitä tulee nähtyä tämän tästä. Useimmiten oransseja, punaisia tai kirkkaita.
Onko noilla väreillä vielä erikseen joku merkitys? esim.punaisella?

tallennettu
vintis
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #22 : 12.04.2011 19:56:18 »

Minulla myös aina näkynyt näitä väripalloja ja viivoja yms kun silmät laittaa kiinni. Myös vaikka olisi pidempään ollut pimeässä. En ole ikinä yhdistänyt mihinkään henkiseen, mutta voihan se niinkin olla. Joskus ne värikuvioiden jälkeen alkavat nimittäin tuottaa muitakin muotoja, joita yritän 'tiirailla', että olisiko niissä selkeitä kuvia.
Silmät auki joskus väreilyä ja muitakin epämääräisiä 'näköhäiriöitä' ollut, mutta itse yhdistän ne ainakin migreeniin taipuvaisiin ihmisiin. Raskausaikana oli paljon näitä näköhäiriöitä, mutta silloin oli myös paljon migreeniä.
Vaikka migreenit ovat hävinneet, silmät kiinni olevat kuviot eivät.
Eipä noistä tiedä sitten.  Cheesy
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #23 : 14.04.2011 10:31:38 »

Kyllä näitä tulee nähtyä tämän tästä. Useimmiten oransseja, punaisia tai kirkkaita.
Onko noilla väreillä vielä erikseen joku merkitys? esim.punaisella?

Punainen ja oranssi ovat kehon alimmat chakrat eli energiakeskukset. Ne ovat siis hyvin sinulla auki.

Itse en näe geometrisia kuvioita, vaan punaisia kirjaimia valkeaa pohjaa vasten. Kutsun sitä aakkoslammeksi, sillä näyttää siltä kuin kirjaimet olisivat lainehtivan kirkkaan veden alla valkoisessa hiekassa, matalikossa, joka on muotoutunut "nimismiehenkiharoille" aaltojen vaikutuksesta. Kirjaimet eivät muodosta mitään sanoja.

Joku mainitsi luovuuden kuvioiden kohdalla... Liittyvätköhän kirjaimeni sitten kirjoittamisen luovuuteen...? Tiedähäntä.

tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Violette
Kanta-astroilija

Lips!

Profiili
« Vastaus #24 : 14.04.2011 12:35:00 »

Jännä tuo aakkoslampi! En ole koskaan kuullut mistään vastaavasta!

Viime aikoina olen huomannut, että omat näkyni ovat alkaneet keskittyä ikään kuin kolmannen silmäni kohdalle. Näen ne siis siinä kolmannen silmän kohdalla, ja joskus kohdan kevyt hierominen on aktivoinut näyt. Olen varsinkin nähnyt violettia ympyrää, joka on jakautunut lopulta kahdeksi. Hassua Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: