Niinpä, ja yöaikana monet pimeetä pelkäävät kokee ne neutrit tai ihan positiivisetkin ilmiöt pelottavina.
Jäin nyt kelaa tätä... Ehkä silloin kun ei ole sitä energioiden yliliikettä vrt ruuhka-aika, heidän on helpompi jotenkin saada itsensä "esiin"
Sen paranormal Piiri-sarjan yhtä jaksoa kuvattiin n.2 km tästä mun asunnosta ja ystäväni asui siinä ihan viereisessä talossa ja frendi oli karvat pystyssä pyytäen mun tukea et ei kai se tänne hänen asuntoonsa tule.
Mä oon varmaan jotenkin hidasälyinen kun tajuan asiat ainakin näissä jutuissa kuin joku jälkeenjäänyt
Kun mietin sit myöhemmin sitä aluetta tai itseasias se linja tulee näille seuduille myös sieltä.
Täällä on on vanhat kaivokset joissa väitetään "kummittelevan" ja ollut joskus veden peitossa suurikin alue eli tää on jotenkin ikivanhaa seutua..
Linja anyway. Siinä Piiri-ohjelmassa meedio Marja Pennanen opasti nuorta herkkää naista jonka koti oli negaatiopesä tarkkoittaen sitä että vanha jäännösenergia siellä mylläsi ja tämä nuori taiteellinen tyttö sit maalasi sen mukaisia kuviakin vaikkei itse ollut mikään hulluskelija
No, Merja sai sen vanhan nistin energian sieltä pois ja asunto rauhoittui.
Kumma kyllä siinä aluella on paljon kosteusvaurioisia asuntoja, riitaisia naapureita ym.
Taasen tällä aluella missä nyt asustelen en ole ikinä puhunut niin paljon nuorien kuin jo eläkeikäisten kanssa näistä ns paranormaaleista kokemuksista ja jostain kumman syystä just mulle niistä puhutaan.
Minä kyl tunnistan mediaalisen ihmisen sadan metrin päästä vaikka mut niin näyttävät tunnistavan myös tämän asuinalueen ihmiset toisensa. Tänne on eksynyt harvinaisen paljon herkkiä ihmisiä ja siks en tästä kämpästä haluis luopuakaan.
Menee ohi aiheest