Esmiralda
|
|
« Vastaus #15 : 22.05.2010 12:30:47 » |
|
Ippuska! Miten minulle tuli aivan kumma kuva Kuunkammaristasi. Tiedän, että uskallan sen sinulle kertoa. Tuo Pluto siinä hajoittaa tuota kammaria. Kuu Leijonassa. Äitisi on tehnyt vieraskammarin turhan läpikulkevaksi. Ehkä hän on tehnyt sen pikkuisen liian avoimeksi kulkea, jotta se näkyy kaikkialle. Se on kuin salongiksi tehty, ihailtavaksi. Kuin sinä olisit istunut silkkikankain päällystetyllä sohvalla ja ohikulkevat ovat sitä kaikkea ihailleet. Yksityisyys uupuu, sellainen, johon voi turvallisesti kätkeytyä ( )...Tuo Pluto on tehnyt suuret kaksoisovet yhden oven lisäksi. Oletko ehkä tuntenutkin, että sinulla ei ole sellaista peräkammaria, kuten edellä olen monelle kuvannut. 7. huone on ihmissuhteiden huone. Ihmisiä on tullut ja mennyt. Ja olet heille hymyillyt, väliin iloisesti, väliin kaihoten. Olet halunnut että kaikki viihtyisivät, olet oppinut miellyttämään. Ja olet mestari vuorovaikutussuhteissa ( ). Mutta syvällä sisimmässäsi olet väliin tuntenut syvää yksinäisyyttä. Tuo Vaaka-opas on pitänyt otteessaan tätä huonetta ja unohtanut väliin sen omistajan tarpeet ( ). Vastapäätä olevan huoneen Oinaan tuli on aina saanut sinut jaloilleen ja Aurinko-energiasi. Olenkohan nyt ihan tuon Pluto-ilmiön kurimuksessa tuossa?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #16 : 22.05.2010 12:58:26 » |
|
Minun :ni möllöttää tukevasti 8. huoneessa, seuranaan , ja Taidan olla liikaakin jalat maassa, vai mitä? Vastapäätä 2.huoneessa on vain Aspekteista en ymmärrä mitään, voisitko valaista? maarita Maarita, sinulla vasta salaperäinen Kuun huone onkin. Kun tuonne peräkammariisi viet vieraasi, niin hän voi yllättyä. Siellä asustaa Skorpionin henki, joka voi syvyyksillä yllättää sinutkin väliin. Muistelen että Kuusi on Härässä, joten tuo huone pitäisi olla turvasatamasi, maakamarasi. Mutta siellä on myös taistelut itsesi kanssa. Vesta näyttää sinulle valoa, Uranus vie sinua uusille urille, uusii huonetta tarpeen mukaan ja Saturnus tarkkana katsoo, mitä sinne laitat ja kenet sinne viet. Myös mitä sinun pitää sieltä 'riisua'. Sillä 8.huone on jatkuvan uudistamisen huone. Vaikka äitisi sen kammarin aikoinaan hyvin ja tarkkaan petasi sinulle, olet sinä mullistanut sen monta kertaa! Itsesi näköiseksi. Siihen sinulla on vahva tahto ja tuo Skorpionin leima sitä tukee, vaikka se välillä vie sinua aika syviin vesiin ja tuntuu välillä että haukkoa pitää. Ehkä tuo Skorpionin syvä vesi ja Härkä siinä rannalla onkin loppujen lopuksi aika voimakas vastakohtineen. Miten olet sen kokenut? Kun tuo Kuunsolmusi vastakkaisessakin huoneessa on Härän aluetta. Jännä asetelma; kuin Skorpionin syvä virta ja Härkä kummallakin rannalla toisiaan mittelöimässä. Menin aivan lukkoon! Sieltäkö ne tulevatkin ne taistelut itsenikin kanssa, ennenkuin selkenee, skorpionin vaikutuksesta. Enpä tuota ole ennen ajatellutkaan, koska olen ajatellut että kyllä on tarpeeksi tasapaksu pitääkseen kurissa. Jotakin tässä selkenee ihmissuhteiden alueellakin. Mutta vähän ymmälläni olen minäkin...
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #17 : 22.05.2010 13:20:28 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #18 : 22.05.2010 14:02:12 » |
|
Suljin, paljoa samalla tavoin kuin itsekin olet kuvaillut, olisin näitä aspekteja katsellut. Tietäen Ravun ystävällisyyden ja Vaa'an mielyttämisen taidon. Ja kun 7. huone on juuri vuorovaikutuksen ja ihmissuhteiden keskeinen alue. En voi mitään, mutta minulla tulee mieleen vanha kesäinen tyttöjen aittarakennus! Sinne oli helppo koputella, vaikka siellä haka olikin. Ainakin kuiskutella nurkan takana ja sehän tepsi! Herkistyt kauniista sanoista, etkö vain? Ja siellä äidin ompelema tilkkutäkki, siitä on mukava kertoilla itsesi elämästä, päiväkirjat siellä tyynyn alla ja kuivakukatkin ovat muistona jääneet orsille roikkumaan. Kesäleningit odottamassa iloisia kesäretkejä. Mutta neliöt Venuksen ja Merkuriuksen kanssa jo kuvasitkin. Samoin Jupiterin sekstiilin. Ja riippumattomuuden halusi Marsin suhteen. Tuo Saturnus joskus itkettää tyynyä märäksi ja taas olet oppinut jotakin itsesi suhteesta toisiin ja toisinpäin ( ) Kuusta sanotaan, että juuri se heijastaa herkästi muiden planeettojen energioita. Siksi kai pitäisi tutkia enemmänkin noita Kuun aspekteja ja sen kautta 'haavoittuvan lapsen ominaisuuksia' itsessä.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #19 : 22.05.2010 14:05:30 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
eppana
|
|
« Vastaus #20 : 22.05.2010 15:48:37 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #21 : 22.05.2010 15:52:32 » |
|
Ippuska! Miten minulle tuli aivan kumma kuva Kuunkammaristasi. Tiedän, että uskallan sen sinulle kertoa. Tuo Pluto siinä hajoittaa tuota kammaria. Kuu Leijonassa. Äitisi on tehnyt vieraskammarin turhan läpikulkevaksi. Ehkä hän on tehnyt sen pikkuisen liian avoimeksi kulkea, jotta se näkyy kaikkialle. Se on kuin salongiksi tehty, ihailtavaksi. Kuin sinä olisit istunut silkkikankain päällystetyllä sohvalla ja ohikulkevat ovat sitä kaikkea ihailleet. Yksityisyys uupuu, sellainen, johon voi turvallisesti kätkeytyä ( )...Tuo Pluto on tehnyt suuret kaksoisovet yhden oven lisäksi. Oletko ehkä tuntenutkin, että sinulla ei ole sellaista peräkammaria, kuten edellä olen monelle kuvannut. 7. huone on ihmissuhteiden huone. Ihmisiä on tullut ja mennyt. Ja olet heille hymyillyt, väliin iloisesti, väliin kaihoten. Olet halunnut että kaikki viihtyisivät, olet oppinut miellyttämään. Ja olet mestari vuorovaikutussuhteissa ( ). Mutta syvällä sisimmässäsi olet väliin tuntenut syvää yksinäisyyttä. Tuo Vaaka-opas on pitänyt otteessaan tätä huonetta ja unohtanut väliin sen omistajan tarpeet ( ). Vastapäätä olevan huoneen Oinaan tuli on aina saanut sinut jaloilleen ja Aurinko-energiasi. Olenkohan nyt ihan tuon Pluto-ilmiön kurimuksessa tuossa? Kiitos Esmi analyysistäsi Mistä tuo opas tulee? Entäs aan tuli? Siis polaritetti , mutta mistä sen sait? Lapsena puuttui oma huone, oma peräkammari, kotimme ahtauden vuosi, ja kyllä sen sitten kartaltakin huomaa! Markku Manninenkin mainitsi aikoinaa "kipeästä stani" tulkinnassaan. Lapsuuteni, nuoruuteni ja aikuisuutenikin on ollut yhtä kiltin tytön syndroomaan ja vasta vanhemmiten on elämä alkanut HIEMAN opettamaan myös tervettä itsekkyyttä Vielä ON paljon oppimista Kiitos kipeän kauniista tulkinnastasi, näen siinä itseni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #22 : 22.05.2010 16:01:46 » |
|
Ippuska, ihan minuunkin koskee... Tuo Vaaka-Opas tulee siitä, että 7.huone on Vaa'an huone, ja olen oppinut että sillä on vaikutusta, se ei ole oikeasti Leijonan huone. Ja vastapäätä on huone 1 eli Oinaan huone. Ja kun olen oppinut, että (Rapuhan herkästi imee itseensä eli antaa vaikuttaa vaikutteita)Kuu on herkkä kaikelle, niin miksei myös vastapäiselle huoneellekin. Niiden henki ikään kuin 'keskustelee' keskenään ja avittaa sinun Kuutasi. Voi mokoma sentään, kun joku näpsäyttäisi minua, jos olen väärässä!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #23 : 22.05.2010 16:12:06 » |
|
Ippuska, ihan minuunkin koskee... Tuo Vaaka-Opas tulee siitä, että 7.huone on Vaa'an huone, ja olen oppinut että sillä on vaikutusta, se ei ole oikeasti Leijonan huone. Ja vastapäätä on huone 1 eli Oinaan huone. Ja kun olen oppinut, että (Rapuhan herkästi imee itseensä eli antaa vaikuttaa vaikutteita)Kuu on herkkä kaikelle, niin miksei myös vastapäiselle huoneellekin. Niiden henki ikään kuin 'keskustelee' keskenään ja avittaa sinun Kuutasi. Voi mokoma sentään, kun joku näpsäyttäisi minua, jos olen väärässä! Kiitos Esmi empatiastasi Onhan se niinkin, että koska olen nuo aspektit ja sijainnit itselleni valinnut : , niin siinä se laiskanläksy sitten on aktivoitunut näinhän se on nähtävä Enkä kai tältä taajuudelta poistukaan ennenkuin olen JOTAIN edes oppinut
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #24 : 22.05.2010 16:15:54 » |
|
Eppana, voi mikä kammari!! Mutta eikö 10-huoneen vastakkainen huone ole 4? Tarkoitatko että nuo kuviot olisi oppositiossa toisiinsa. Mutta varmaan tuo 10.huoneen Opas-Kauris vaikuttaa sinuun väliin tasapainoisesti, iskee järkeä päähän huomaamattasi, taputtaa olalle, ja muistat äidin ohjeita tai vaikka 'että mitäs minä sanoinkaan'. En tiedä luuraako tuo Pluto sinun Kuusi takana vai onko se repinut kammariisi oven auki, kuten Ippuskallakin. Silloinhan se on 'tuulinen' paikka! Ja varmasti vaikuttaa tunteisiisi ( ) etkä väliin tiedä mitä tehdä ( ). Tulee mieleen, että Kuun huoneesi ei ole mikään rauhantyyssija, vaan täynnä aina sitä kamaa, mistä milloinkin olet opiskelujen ja työn suhteen kiinnostunut. Vieraita siellä tulee ja menee ja yhdessä tutkailette elämän ihmeitä. Mutta sängyn alla on arkku, mitä et näytä kuin harvoille. Siellä on Jupiterin ja Neptunuksen (myös Saturnuksen) salaiset aarteesi! Ainakin sen olemassaolo antaa sinulle lohtua ja tukea silloin kun Pluton myrskyt sinua koettelevat!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Suljin
|
|
« Vastaus #25 : 22.05.2010 16:21:36 » |
|
Ainakin kuiskutella nurkan takana ja sehän tepsi! Herkistyt kauniista sanoista, etkö vain? Ja siellä äidin ompelema tilkkutäkki, siitä on mukava kertoilla itsesi elämästä, päiväkirjat siellä tyynyn alla ja kuivakukatkin ovat muistona jääneet orsille roikkumaan. Tuo Saturnus joskus itkettää tyynyä märäksi ja taas olet oppinut jotakin itsesi suhteesta toisiin ja toisinpäin ( ) Kyllä, sanat ovat yleensä tepsineet hyvin minuun ja olen aiemminkin täällä jossain sen sanonut, että ne ovat minulle ehkä yhtä tärkeitä kuin kosketus Yleensä "romanssinikin" ovat alkaneet netin välityksellä, joten siinäkin näkee sen, että kun on vain lausunut maagiset sanat niin... : ja just tuo kuiskuttelu! Tai semmoinen vihjaileva flirtti niin aijai!
Tykkään kertoa omasta elämästäni, jos toinen vain jaksaa kuunnella ja toivon aina, että se toinen jakaisi myös sitten omia kokemuksiaan ja avautuisi samoin.. Usein tässä käy kumminkin niin, että vain minä puhun ja toisilla vain ei tunnu olevan kerrottavaa tai eivät tahdo kertoa ja sitten tunnen itseni hölmöksi.. Olen tosin opetellut kokeilemaan kepillä jäätä ennen avautumistani.. Eli onko toinenkin valmis avautumaan, sillä paljon kivempi niin
|
|
|
tallennettu
|
Vain mielikuvituksesi on rajana
|
|
|
Rohana
|
|
« Vastaus #26 : 22.05.2010 17:24:24 » |
|
Oinas, 12. huone ja oppositio , yhtymä , avautuva sekstiili , avautuva neliö , avautuva sekstiili . Varmaan ihan sekava henkilö.
|
|
|
tallennettu
|
-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.- Nils-Aslak Valkeapää
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #27 : 22.05.2010 17:51:47 » |
|
Oinas, 12. huone ja oppositio , yhtymä , avautuva sekstiili , avautuva neliö , avautuva sekstiili . Varmaan ihan sekava henkilö. Kuka niin on sanonut, sekava? Sinä vain. Ehkä äitisi, sillä hän on ollut aika topakka ihminen ja tuo peräkammari on aika käytännöllinen, ei liiemmälti mitään ylimääräistä koristelua. Siisti ja yksinkertaisen kaunista (vastapäisellä Nietsythuoneella voi olla tämäkin vaikutus). Kaapit ovat tiukasti vierailta kiinni, ehkä lukossakin? Mutta lääkekaappi siellä voi olla, mistä ystäväsikin saa ottaa päänsärkyyn. Ja murheita istut sinä kuuntelemaan yömyöhäseen. Sillä tuossa huoneessa hallitsee vanha Kalat-kotihaltija ja vaikuttaa myös sinuun. Ehkä kuuntelet kiitollisenakin, sillä omistas et mielelläsi hiisku, mutta toisen huolet avartaa elämääsi ja joskus järkyttääkin ( ). Siksi jäät usein miettimään ja huomaat, että itsessä jotakin avutuu. Huonehan on alitajunnan huone. Siksi saat joskus ihmeellisen puuskan ja 'järjestät kammarin uudestaan', vaikka huomaat sitten, että huonekalut tulivat vain toisille seinille ( Saturnus), mutta sekin piristää. Nyt on kyllä niin nälkä, että en osaa oikein keskittyä. Uunista tulevat hyvät tuoksut, ah.... Kysy lisää...
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Eileithyia
|
|
« Vastaus #28 : 22.05.2010 17:58:10 » |
|
Mulla kuu on nelosessa jousimiehen merkissä ja tekee neliötä nousumerkkiin. Olen tulkinnut itse sen niin että minussa on paljon enemmän luonnetta kuin mitä ulkoinen olemukseni kertoo (ja se muuten kertoo ihan päinvastaista). Kuulle tulevat aspektit sitten ovat minulle tosi vieraita ja haluaisin niistä tietää lisää. Merkurius tekee yhtymää kuulle - osaan ilmaista tunteeni sujuvasti sanoin? Jupiter (keikkuu huoneen 10-11 välissä) tekee sulkeutuvaa kvinkunssia kuulle. Tuo koko kvinkunssi on minulle ihan vieras eikä tuo sepon sepustus auta yhtään. Saturnus (viitosesta) ja neptunus (nelos-viitos huoneen välistä) tekevät avautuvaa semisekstiiliä kuulle. Enkä osaa niistäkään oikein mitään sanoa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #29 : 22.05.2010 18:15:48 » |
|
Ippuska, ihan minuunkin koskee... ... Esmi, unohdin listata yhden tärkeän aspektin vielä siis & , koska nuo ovat yhtymässä ihan muutaman asteen tarkkuudella :
|
|
« Viimeksi muokattu: 22.05.2010 18:50:26 kirjoittanut Ippuska »
|
tallennettu
|
|
|
|
|