Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun huone...salaperäinen peräkammari  (Luettu 120629 kertaa)
0 jäsentä ja 36 vierasta katselee tätä aihetta.
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #30 : 22.05.2010 19:37:39 »

kuu Oinas, 12. huone ja oppositio  uranus, yhtymä  chiron, avautuva sekstiili  saturnus, avautuva neliö  mars, avautuva sekstiili  aurinko.
Varmaan ihan sekava henkilö.  Cheesy

Kuka niin on sanonut, sekava? Sinä vain.  Wink Ehkä äitisi, sillä hän on ollut aika topakka ihminen ja tuo peräkammari on aika käytännöllinen, ei liiemmälti mitään ylimääräistä koristelua. Siisti ja yksinkertaisen kaunista (vastapäisellä Nietsythuoneella voi olla tämäkin vaikutus). Kaapit ovat tiukasti vierailta kiinni, ehkä lukossakin? Mutta lääkekaappi siellä voi olla, mistä ystäväsikin saa ottaa päänsärkyyn. Ja murheita istut sinä kuuntelemaan yömyöhäseen. Sillä tuossa huoneessa hallitsee vanha Kalat-kotihaltija ja vaikuttaa myös sinuun. Ehkä kuuntelet kiitollisenakin, sillä omistas et mielelläsi hiisku, mutta toisen huolet avartaa elämääsi ja joskus järkyttääkin ( aspect_opp uranus). Siksi jäät usein miettimään ja huomaat, että itsessä jotakin avutuu. Huonehan on alitajunnan huone.

Siksi saat joskus ihmeellisen puuskan ja 'järjestät kammarin uudestaan', vaikka huomaat sitten, että huonekalut tulivat vain toisille seinille ( aspect_sex Saturnus), mutta sekin piristää.

Nyt on kyllä niin nälkä, että en osaa oikein keskittyä. Uunista tulevat hyvät tuoksut, ah....

Kysy lisää... Wink

En tiedä olenko ihmisten mielestä sekava, kunhan itseironioin.  Wink
Kiitos Esmiralda, mielenkiintoisita turiset.  Smiley Äitini on topakka omalla tavallaan, hyvin siisti ihminen (minä en luonnostani ole, mutta olen oppinut) ja naurattikin tuo että "kaapit ovat tiukasti vierailta kiinni, ehkä lukossakin", niin PITÄISI olla, sillä muuten voi saada näennäisesti siloisessa kodissamme vaateryöpyn niskaansa tai sylillisen romua, nimittäin jos vahingossa sen kaapin sattuu aukaisemaan. Vieraskoreutta? Olen kyllä sellainen, suutuin kerran miehelleni kun oli kutsunut esimiesasemassa olevan työkaverinsa meille käymään "katsomaan taloa" aamutuimaan kun kaikki oli levällään, kaikki tuolit vaatteita väärällään ja lasten huone ylösalaisin. Oli siinä varmaan katsomista.  buck2

Olen oikeasti otettu jos joku minulle murheitaan kertoo, minua kiinnostaa ihmisen tunne-elämä ja psyyke. On minulle yömyöhällä soiteltu murheita, mutteipa juuri enää nykyään kun on nämä "ruuhkavuodet" itse kullakin ja oma elämä kliian täynnä omia asioita. Olen toivottavasti oppinut etten hiisku omista murheistani, sillä ne kävelevät aina kuitenkin jossain vastaan tavalla tai toisella jota en halua.

Näkeekö tästä aspektista millainen olen omille lapsilleni? Aurinko Oinaalle (Kuu 1. huoneessa, 0 astetta Kaurista,  aspect_tri aurinko) ja Aurinko Jouskarille (Kuu 9. huoneessa, Vaaka hänellä)? Tai miten he minut kokevat, perhepetiä sietävän ja voileipiä sohvalle kuskaavan joskin välillä kiukuttelevan äitinsä?
« Viimeksi muokattu: 22.05.2010 19:45:25 kirjoittanut Rohana » tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #31 : 22.05.2010 21:06:15 »

Minun  kuu kaksoset möllöttää 9. (Sepon mukaan "totuuden") huoneessa.  :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #32 : 22.05.2010 22:30:07 »

Mulla kuu on nelosessa jousimiehen merkissä ja tekee neliötä nousumerkkiin. Olen tulkinnut itse sen niin että minussa on paljon enemmän luonnetta kuin mitä ulkoinen olemukseni kertoo (ja se muuten kertoo ihan päinvastaista).

Kuulle tulevat aspektit sitten ovat minulle tosi vieraita ja haluaisin niistä tietää lisää. Merkurius tekee yhtymää kuulle - osaan ilmaista tunteeni sujuvasti sanoin?

Jupiter (keikkuu huoneen 10-11 välissä) tekee sulkeutuvaa kvinkunssia kuulle. Tuo koko kvinkunssi on minulle ihan vieras eikä tuo sepon sepustus auta yhtään.  idiot2

Saturnus (viitosesta) ja neptunus (nelos-viitos huoneen välistä) tekevät avautuvaa semisekstiiliä kuulle. Enkä osaa niistäkään oikein mitään sanoa.  Tongue


Kodin huone 4 ja jousimies takaa kyllä sen, että on mukava, jos siellä kotona on sinulle oma huone, josta iloisesti lähteä ja iloisesti tulla. Äitisi on ollut ehkä myös menevää sorttia ja tietää sen. Siksi Kuun kammarisi onkin ehkä täynnä matkamuistoja, ihmeellisiä esineitä, muistoja...
Siellä henkäilee kuitenkin Ravun ilmapiiri ja siksi nautit kodikkuudesta, ei sen hienoa tarvitse olla.
Jousimies etsii monia ulottuvuuksia, rakentelee kokonaisuuksia, tuo Ascendentin neliö haastaa ainakin niitä kasvussasi. Merkurius siellä kumppanina antaa sinulle lisäintoa aina uuden opeissa, ja jos sekin on jousimiesmerkissä, et tyydy mihinkään pinnallisiin oppeihin. Haluat ehkä myös opettaa kokemaasi ja oppimaasi.

En minäkään ole syvällisemmin perehtynyt noihin kvinkunsseihin, mutta sanotaan, että se on karmallista ja lahjoja tai taitoja menneistä elämistä. Neptunuksen sekstiili voi joskus näitä juttuja sinulle enemmän avata jos luotat omaan intuitioosi.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #33 : 23.05.2010 00:41:44 »

Ippuska, ihan minuunkin koskee... Cry

...

Esmi, unohdin listata yhden tärkeän aspektin vielä  Cheesy
siis  kuu  aspect_opp  askendentti  &  chiron , koska nuo ovat yhtymässä ihan muutaman asteen tarkkuudella  :Smiley

Ippuska, sinä itse kerroit sen tuolla edellä, kipeistä kasvunkausista. Ehkä se miten kipeästi koet elämää, sitä enemmän tunnet myötätuntoa toisia kohtaan. Ymmärrät muita.  smitten En tiedä onko se kaikki avautunut sinulle vielä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #34 : 23.05.2010 00:56:09 »

Minun  kuu kaksoset möllöttää 9. (Sepon mukaan "totuuden") huoneessa.  :Smiley

Varmasti etsit totuutta, sen olemme kokeneet kaikki täällä foorumilla. Esim. uskonnollisella areenalla olet ollut avoin kuin Kaksonen voi ikään olla ja laajasieluinen.  angel

Äitisi aikoinaan suunnitteli kammarin, jossa oli suuri ikkuna maailmalle. Sait itse valita tiesi. Sen milloin lähdit, milloin tulit. Ehkä vapaudessasi koit jopa turvattomuutta. Äiti puhui paljon, mutta antoiko lämpöä mitä kaipasit. Äitisi valmisti kauniin kammarin, paljon lukemista, paljon mahdollista tietää, tutustua. Paljon nähdä. Ehkä et kokenut sitä omaksesi. Halusit tehdä omasi. Tuo huone on totuuden, filosofioiden ja korkeamman opiskelun huone. Sisäistät sen henkiseksi totuudeksi ja henkiseksi opiskeluksi. Olet oppinut tuntemaan kammarin esineiden symbolit. Ja sen enkelinä toimii Jousimies-henki, joka on osoittanut sinua sellaisille poluille, jotka osoittavat, että totuus voi olla hyvin monimuotoinen. Totuus on hyvin subjektiivinen. Olet löytänyt myös sen objektiivisuutta tapaamalla paljon erilaisia ja eri maailmankatsomuksen omaavia ihmisiä.

Olen tutustunut otsachakraan, jonka koen sinulle hyvin avoimeksi. Siksi tulee näitä asioita mieleen. Pystyt katselemaan jopa omaa elämää objektiivisesti vajoamatta egon tunteiluun. Nuo kaksi ilman merkkiä ohjailee sinua, Kaksonen ja Jousimies noissa Kuusi maisemissa. Aika vahvasti, koska vastapäisen huoneen hallitsija on myös Kaksosen ominta aluetta.

En tiedä aspektejasi, mutta tämä tuli mieleeni.... :Smiley

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 23.05.2010 01:16:07 »

Rohana kysyi näistä:

Lainaus
Näkeekö tästä aspektista millainen olen omille lapsilleni? Aurinko Oinaalle (Kuu 1. huoneessa, 0 astetta Kaurista,  aspect_tri aurinko) ja Aurinko Jouskarille (Kuu 9. huoneessa, Vaaka hänellä)? Tai miten he minut kokevat, perhepetiä sietävän ja voileipiä sohvalle kuskaavan joskin välillä kiukuttelevan äitinsä?

Nämähän ovat aina mielenkiintosia juttuja. Tiedän kun olen keskustellut siskojeni kanssa. Toteamme, että äiti ja isä on jokaiselle erilainen. Jokainen meistä näkee heidät eri vinkkelistä. Näin on varmaan kaikilla lapsilla.

Sinun Aurinko-Oinas, Kuu-Kauris lapsi kokee sinut ehkä joskus vanhanaikaisen määräileväksi, mutta turvalliseksi. Vaikka hän haukkuu ja käyttää noita termejä 'äiti, sinä et tiedä mitään', niin hän luottaa sinuun vaikka on itsepäinen kuin mikä!!!  Toisen, Jouskari-lapsen on helppoa irtautua äidin helmoista, ja hän näyttää kuuntelevan muita enemmän kuin sinua. Sekin vain siksi, että osaat suhtautua häneen oikein, joustat ja etsit kultaista keskitietä. Hän siis kuitenkin kuuntelee sinua enemmän kuin antaa ymmärtää, joten puhu vain, vaikka näyttää toisesta korvasta menevän ulos.

Tärkeintä se, että he tuntevat että olet läsnä. He antavat kyllä kiukuttelusi anteeksi. Tykkäävätkin ehkä avoimuudestasi. Kiukuttelevat he kyllä itsekin sen edestä.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ave^^
Vieras
« Vastaus #36 : 23.05.2010 11:21:00 »

Minulla  kuu  kalat , 12. huoneessa. Samassa huoneessa kaverina  venus ja  kuunsolmu.
Jos kuun huone kuvaa sitä mikä on tunnetasolla sitä ominta, niin 12.huoneen teemat taitaa minulle kyllä olla niitä. Olen aina pohtimassa asioita pinnan alta, ja tarkasti valikoin sen mitä niistä ajatuksista muille näytän, tai kenelle näytän. Minulla on sellainen selvä jako, että näistä puhutaan ja näistä ei puhuta, voin siis pinnallisessa kosketuksessa antaa täysin erilaisen kuvan itsestäni kuin mitä olen. Olen muutekin eri paikoissa ja eri päivinä aina erilainen..  Tongue Mutta siis sitä tarkoitan, että monet ajatukseni kiemurat on sellaisia ettei niitä varmaan käsitettäisikään, tyydyn siis pitämään ne omana tietonani. Kaikkien ei todellakaan tarvitse tietää kaikkea minusta, se on ihan hauskaa kun ihmiset spontaanisti muodostavat omia käsityksiään, niiden mukana on sitten helppo kulkea. Harva ihminen minut oikeasti sisältä tuntee..

Muok. ainiin, tässä aspektejakin kysyttiin.  Smiley Minulla on aika helposti aspektoitunut kuu,  aspect_tri jupiter ,  aspect_sex uranus ,  aspect_sex neptunus ,  aspect_tri chiron , ainut neliö on  aspect_squ aurinko sekin väljä..
En ole kokenutkaan että kykenevyydessä tuntemiseen olisi ongelmia, lähinnä siinä sen luottamuksen muodostumisessa. Kuu siis toimii ihan mukavasti, hieman piilossa ehkä vaan.

Hm...ehkä tuo valikoivuus näkynee juuri tuossa Auringon neliössä. Miksi valikoit? Näitkö äidissäsi ehkä jotakin sellaista, jota et itse halua käydä läpi? Tuli mieleen...

Muutenhan sinulla on Kuun peräkammari 12 huoneen omassa Merkissä Kalat. Siellä pitäisi olla kaikki järjestyksessä ja siistiä, hyvä mennä, olla ja tulla. Varmastikin sinulle mieluisa huone sumplia asioita ja elämää, koska Kuullasi on noin hyvät aspektitkin. Tulee mieleen kartanoiden vierashuone, jossa on kauneimmat pitsit, ikkunasta kauniit näköalat (sosiaalinen Jupiter), kaunis vesivati ja kannu pestä silmistä kyyneleet ja maantien pölyt (Neptunus ja Kalat), ja hyllyssä mielenkiintoisia kirjoja kun etsii pikkuisen yöuntansa. Mutta harva ystäväsi tänne pääsee lepäämään ehkä... Wink Olet ominut tuon huoneen itsellesi. Ja tiedät varmaan miksi. Wink

Onhan äidissäni joitain asioita joita en haluaisi toistaa omassa elämässäni.. toisaalta sellaisia kai on aina..
Voi että, kuulostipa kauniilta tuo kuvaus.  Smiley Mutta niin se taitaa olla, täytyyhän sitä parhaansa antaa kun jonkun sitten sinne kutsuu, mutta samalla joutuu varomaan että ketä kutsuu, ettei tuo kaunis paikka tuhoudu. Se on kuitenkin se paikka, mistä itse saa voimaa ja mihin itse palaa palautumaan elämän kolhuista, sen olisi paras pysyä kauniina ja rauhallisena.  Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #37 : 23.05.2010 12:01:39 »

kuu vaaka kymppihuoneessa, seuranaan  pluto.
Vastapäätä majailee  aurinko oinas kolmannessa ja  venus merkurius neljännessä.

Transiiteista löytyy sitten
 aspect_opp merkurius
 aspect_opp venus
 aspect_squ mars
 aspect_tri jupiter
 aspect_sex saturnus
 aspect_sex neptunus
 aspect_con pluto
 aspect_con MC

Muuta en osaa sanoa kun että tunteet menee salamana laidasta laitaan ja syvälle. Välillä pohdin järkeviäkin, mut yleensä pään täyttää "hötö"ajatukset. Oon pilvilinnojen rakennus-(super)insinööri.
Sokeasti uskon ja luotan ihmisiin aina vaan uudestaan ja uudestaan..turpaanhan siinä tulee useimmiten.
Töihin karkaan kotiasioita ja kotiin työasioita. Jos toista ei ole-on olo jotain mitä en halua kokea enää ikinä!


Eppana, voi mikä kammari!!  Cheesy  Mutta eikö 10-huoneen vastakkainen huone ole 4? Tarkoitatko että nuo kuviot olisi oppositiossa toisiinsa. Mutta varmaan tuo 10.huoneen Opas-Kauris vaikuttaa sinuun väliin tasapainoisesti, iskee järkeä päähän huomaamattasi, taputtaa olalle, ja muistat äidin ohjeita tai vaikka 'että mitäs minä sanoinkaan'. En tiedä luuraako tuo Pluto sinun Kuusi takana vai onko se repinut kammariisi oven auki, kuten Ippuskallakin. Silloinhan se on 'tuulinen' paikka! Ja varmasti vaikuttaa tunteisiisi (  aspect_opp venus) etkä väliin tiedä mitä tehdä ( aspect_squ mars).

Tulee mieleen, että Kuun huoneesi ei ole mikään rauhantyyssija, vaan täynnä aina sitä kamaa, mistä milloinkin olet opiskelujen ja työn suhteen kiinnostunut. Vieraita siellä tulee ja menee ja yhdessä tutkailette elämän ihmeitä. Mutta sängyn alla on arkku, mitä et näytä kuin harvoille. Siellä on Jupiterin ja Neptunuksen (myös Saturnuksen) salaiset aarteesi! Ainakin sen olemassaolo antaa sinulle lohtua ja tukea silloin kun Pluton myrskyt sinua koettelevat!

Esmiralda
Peruutava  pluto (15 astetta) on tosiaan ensin  ja  kuu (20 astetta) sen takana. 10 huoneen vastapari on kyllä tuo 4, mut jostain syystä halusin napata  aurinko ni mukaan, kun vaa´an vastapari on tuo oikku.
Aspektit kopioitu suoraan natalista  Smiley . Oon vieläkin aika pihalla astrologiasta  Undecided  joten KIITOS tulkinnastasi joka on osuva  smitten .
Tuon arkun olemassaolo on totta, samoin se, ettei sitä näe kun muutama. Jostain syystä pelkään kovasti näyttää "koko sieluni" sillä aina kun olen sen tehnyt-olen "menettänyt" ne ihmiset  Cry .
Jokainen ihmissuhteen loppuminen on mulle kuin pieni kuolema ja siksi olen oppinut varovaiseksi.

Äidin ohjeita muistan kyllä tarkasti ja monen mukaan elänkin. Surulliseksi tekee se, ettei äiti itse elä omien ohjeidensa mukaan vaan (mun silmissä) luovuttaa jo ennen alkua  Tongue
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #38 : 23.05.2010 12:30:20 »

Kuu 3. huoneessa  jousimies seuranaan Neptunus, Jupiter ja Mars, tosin ainoat varsinaiset aspektit sillä ovat yhtymä Neptunukseen ja sekstiili Ascille. Koen tuon aseman tuovan melko lailla levottomuutta, että on oltava joko fyysisessä liikkeessä tai vähintään luettava kaikki mahdolliset sanomalehdet ja tarkistettava pörssikurssit joka minuutti. Tosin kun Jousimiehen merkki operoi Kaksosen huoneen kautta, niin jälki on enempi suurpiirteistä kuin pilkuntarkkaa.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #39 : 23.05.2010 14:01:28 »

Kuu 3. huoneessa  jousimies seuranaan Neptunus, Jupiter ja Mars, tosin ainoat varsinaiset aspektit sillä ovat yhtymä Neptunukseen ja sekstiili Ascille. Koen tuon aseman tuovan melko lailla levottomuutta, että on oltava joko fyysisessä liikkeessä tai vähintään luettava kaikki mahdolliset sanomalehdet ja tarkistettava pörssikurssit joka minuutti. Tosin kun Jousimiehen merkki operoi Kaksosen huoneen kautta, niin jälki on enempi suurpiirteistä kuin pilkuntarkkaa.

Kato Vega, voin vain kuvitella tuota kammariasi!!  Grin  Sehän on kuin varasto, täynnä tavaraa, etkä sinä sitä ehdikään 'järjestyksessä' pitää eikä se liene tarkoituskaan! Mutta luulenpa että sinulla on tarkka vainu mikä sinulle on elämässä tärkeintä ( aspect_con neptunus). Jotkut sen näkevät päättömyytenä, pelkkänä hampuusimaisena menona. Sinulla on vain sen sisältö ja taito; sopeutuminen ja kanssakäyminen vähän laajemmassa merkityksessä. Ja nautitkin siitä välillä ( aspect_sex askendentti). Kammarisi on risteysasema, jossa vaihdat vain junaa (Jupiter ja Mars). Mitähän elämän koulua sinä siinä käyt? Joku Suras vai kuka se olikaan, joka intuitiivisesti nappas aina sen oikean ja rikastui, ja joka kävi köyhiä maita opettamassa talouden pitoa? Sinä varmasti tiedät hänet. Jostakin sellaisesta hommasta varmaan itsesi vielä löydät.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #40 : 23.05.2010 14:16:20 »

Miten mielenkiintoista lukea näitä...Ihanan runollisesti kuivailit Esmiralda kuukammaria  Smiley

Minun kuu majailee 9. huoneessa  skorpioni ja on saanut ankkuriksi ( voisikohan sanoa näin)  saturnus harka 3. huoneessa, ovat siis oppositiossa. Taitaa aika syvällä välillä mennä, joskus tuntuu, että syvin olemukseni on joku täysin muu henkilö kuin se arkipäivän huumorihöplättäjä, itsellenikin vieras tapaus. Toivottavasti saan tuon  kuu -  saturnus purren joskus selvemmin esille...

Muoks...Juolahti vielä mieleen, että liittyykö unet kuun teemaan? Itse näen paljon unia ja tajuan usein asioita paremmin noiden unien kautta, kuin "elävässä elämässä". Johtuneeko juuri tuosta haasteellisesta kuusta (koen siis kuuni todella haastavaksi ja oudoksi)Huh
« Viimeksi muokattu: 23.05.2010 14:24:43 kirjoittanut selkälokki » tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #41 : 23.05.2010 16:02:02 »

Mulla  kuu leijona valtaisassa 7. huoneessa. 7. huoneeseen ovat lisäksi ängenneet  vertex ja Onnenpiste neitsyt , joten nuo varmaan osaltaan korostavat Kuun vaikutusta. Lisäksi  kuu on mun DC rapu :n hallitsija ja sijaitsee siis omassa kamarissaan Smiley

Aspektit Kuulle (ovat suurelta osalta helppoja):

 kuu aspect_tri aurinko
 kuu aspect_tri merkurius
 kuu aspect_tri venus
 kuu 1½-neliö neptunus aspect_con ceres
 kuu aspect_kvi askendentti
 kuu aspect_tri keskitaivas

Tuo  kuu aspect_inc askendentti on jollain tapaa aina hiertänyt, järki ja tunne eivät tunnu kohtaavan, vaan aina olen joko tunnekylmyyttä ja järkeä ( askendentti kauris ) tai liekehtivää, dramaattista tunnetta ( kuu leijona ) - nämä eivät toimi yhtäaikaa :Smiley

Mites tuota voisi nyt kuvailla... 7. huoneen tematiikan mukaisesti tunnen voivani parhaiten, kun elämässä on hyvinvoiva parisuhde - yksineläjä en ole lainkaan, olen tavallaan vähän hukassa, jos rinnalla ei ole kumppania Undecided  Monesti se kumppani on samalla paras ystäväni, jonka kanssa ollaan sekä rakastavaisia että kavereita, jonka kanssa pidetään hauskaa ja paljon me miehen kanssa harrastelemmekin asioita yhdessä Cheesy  Luonteeltani olen loppupeleissä varsin sovitteleva, kunhan Leijonan dramaattiset ärjähtelyt ja raivohullu  pluto aspect_squ mars saadaan pysymään kurissa Grin

Tykkään hellitellä lähimpiä (mies joutuu ajoittain suuren halipusu-hykkäyksen kohteeksi Grin ) ja tunnustan, että ostelen heille lahjoja aika heppoisin perustein (Leijonathan ovat parhaimmillaan hyvin lämminsydämisiä ja anteliaita ihmisiä, jotka vaikka urhaavat itsensä rakkaimpiensa vuoksi Smiley). Tykkään pienillä asioilla tuottaa lähimmille pientä iloa. Jos jää riidan jälkeen asioita sovittamatta, nämä vaivaavat mieltä ja haluan ihan väkisin selvittää asiat, että saataisiin sopu jatkumaan (Vaa'an tematiikka). Mielistelijätyyppi en ole, vaan aika reippaasti puhun suuni puhtaaksi (Jousimiestä...).

Mutta... Koska Kuu on kuitenkin tulimerkissä ja vielä dramaattisessa Leijonassa, en todellakaan pelkää nostattaa kohtausta vaikka keskellä katua :Smiley Tunteenpurkaukset ovat mulla todella suuria ja näyttäviä ja raivo hulmahtaa hetkessä liekkeihin, kun suutun...

Öö, näin mökiltä palatessa ei oikein ajatus leikkaa... Palailen astialle, kunhan mieli kirkastuu!
« Viimeksi muokattu: 23.05.2010 16:04:26 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #42 : 23.05.2010 16:32:48 »

Ippuska, ihan minuunkin koskee... Cry

...

Esmi, unohdin listata yhden tärkeän aspektin vielä  Cheesy
siis  kuu  aspect_opp  askendentti  &  chiron , koska nuo ovat yhtymässä ihan muutaman asteen tarkkuudella  :Smiley

Ippuska, sinä itse kerroit sen tuolla edellä, kipeistä kasvunkausista. Ehkä se miten kipeästi koet elämää, sitä enemmän tunnet myötätuntoa toisia kohtaan. Ymmärrät muita.  smitten En tiedä onko se kaikki avautunut sinulle vielä.

Niin kerroinkin ja on ihanaa kun edes joskus saa myös hieman myötätuntoa ja sympatiaa, kiitos Esmi  Kiss

JOtain sellaista Manninen vielä mainitsi, että  kuu ni hyvä olo on liikaa riippuvainen MUIDEN läsnäolijoiden hyvästä olosta, peilaan liikaa ja ikäänkuin muiden tunteet ovat minun tunteitani ...  :Smiley  etsinpä vielä sen kasetin jostain ja kuuntelen, ehkä digitoinkin sen(kin)  laugh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #43 : 23.05.2010 19:13:27 »

Miten mielenkiintoista lukea näitä...Ihanan runollisesti kuivailit Esmiralda kuukammaria  Smiley

Minun kuu majailee 9. huoneessa  skorpioni ja on saanut ankkuriksi ( voisikohan sanoa näin)  saturnus harka 3. huoneessa, ovat siis oppositiossa. Taitaa aika syvällä välillä mennä, joskus tuntuu, että syvin olemukseni on joku täysin muu henkilö kuin se arkipäivän huumorihöplättäjä, itsellenikin vieras tapaus. Toivottavasti saan tuon  kuu -  saturnus purren joskus selvemmin esille...

Muoks...Juolahti vielä mieleen, että liittyykö unet kuun teemaan? Itse näen paljon unia ja tajuan usein asioita paremmin noiden unien kautta, kuin "elävässä elämässä". Johtuneeko juuri tuosta haasteellisesta kuusta (koen siis kuuni todella haastavaksi ja oudoksi)Huh

Kiitos! Niin sinäkin runoilet! Wink Kun puhut ankkurista (hyvä vertaus) niin miellän kuukammarisi kylläkin veneasumukseksi sataman hiljaisessa nurkkauksessa. Siinäpäs se keikahtelee vesien rytmissä!  Grin Eikös kaikilla vähän boheemeilla henkilöillä olekin tällainen mukava majapaikka. Ja ankkuroit sen 3.huoneen Härkä-laituriin, koska päivittäiset asiatkin pitää hoitaa. Muuten varmaan seikkailisit vesillä vain ja olisit itsesi kanssa mietiskellen. Vaikka kyllä tarvitset noita irtiottoja selvittääksesi alitajuista maailmaasi.

Jotenkin ymmärrän poikaanikin (Skorpioni), kun hän syksyllä lähtee käsiteollisuuskouluun vain rakentaakseen itselleen veneen. Tiedän että hän nauttii omissa ajatuksissaan olosta vesillä purjehtiessa. Onko skorpionissa aina tuota kahdenlaista olotilaa, iloinen seuralainen ja yksinolija?
Mutta miten kanavoida se todellinen ulos?

Unet varmasti kuuluvat Kuun maisemaan! Se ainakin on yksi kanava käsitellä syvyyksiä.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #44 : 23.05.2010 19:19:12 »

Hienosti kuvailet Kuuhuonettasi, Mc82!

Naureskelen itsekseni, kun ukko hetkeksi jäi seuraamaan mitä minä teen/luen. Puisti kättä sen näköisenä että 'hullua hommaa'.

Ja kyllähän tämä onkin. Taivaallahan se Kuu, missä ihmeen huoneessa se voisi olla! Ja mitä ihmeen tekemistä sillä on luonteemme tai kasvumme kanssa. Tosi hullua hommaa!

Ja tässä vain näitä juttuja pyörittelee.... idiot2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: