Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun huone...salaperäinen peräkammari  (Luettu 120584 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #45 : 23.05.2010 19:26:21 »

Naureskelen itsekseni, kun ukko hetkeksi jäi seuraamaan mitä minä teen/luen. Puisti kättä sen näköisenä että 'hullua hommaa'.

Ja kyllähän tämä onkin. Taivaallahan se Kuu, missä ihmeen huoneessa se voisi olla! Ja mitä ihmeen tekemistä sillä on luonteemme tai kasvumme kanssa. Tosi hullua hommaa!

Ja tässä vain näitä juttuja pyörittelee.... idiot2

Niimpä Smiley Kirjoitin juuri artikkelin aiheesta, pohdin muun muassa että miksi astrologia on jaksanut kiehtoa ihmisiä jo sen 3000 vuoden vaiko jopa pidemmän aikaa, siitäkin huolimatta että astrologia on tieteen kehityksen myötä sysätty pois korkeakouluista ja se on saanut pseudotieteen tittelin. Hullun hommaa tai ei, meitä hulluja tuntuu silti riittävän eikä astrologia ole ainakaan katoamassa mihinkään unohduksiin Smiley
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #46 : 23.05.2010 19:47:34 »

Mulla on kuu  vesimies 12. huoneessa. Tuo 12. huone on kyllä aika epäselvä mulle vielä. Mutta vesimies ja ilma elementti yleensäkin tuntuvat tosi omilta tällä elämänalueella... Kuuni aspekteja mm. neliö venus, kvintiili merkurius, semisekstiili mars, neliö pluto jne.

12. huonetta yleensä sanotaan alitajunnan huoneeksi. Ja jos Kuukin kuvaa alitajuista maailmaa, niin ehkä vajoat välillä jonnekin tuntemattomaan ajelehtimaan... :Smiley. Tuonne 'peräkamariin piiloudut ehkä rakkauspettymyksiäsi (neliö Venus) ja jokin koputtelee sinua menneisyydestakin kvintiili Merkuriuksenkin taholta. Ja kun tuo Plutokin haastaa katsomaan asioita vähän eri näkökulmista, niin peräkamaria tarvitaan varmaan useinkin.
Äitisi (Vesimies-vaikutusta) on aikoinaan valmistanut tuon kammarin isoksi ja avaraksi sinulle siellä hengittää, ehkä itsekin tarvitsi tilaa ja aikaa enemmän itselleen. Ehkä koitkin äitisi vähän etäiseksi.
Ja sinä myös vetäydyt helposti yksinäisyyteen, koska et ole tottunut ilmaisemaan avoimesti tunteitasi, ainakaan niitä syvimpiä.
Toisaalta tässä kammarissahan asustaa talon haltijatonttu (opas) Kalat, joka kyllä auttaa ja lohduttaa sinua (siis kunhan kuuntelet sisimpäsi ääntä, se puhua joskus voimakkaastikin) ja kun olet surut surrut, olet valmiina auttamaan ja tukemaan muita.

Ehkä sinne peräkammariin sinä et viekään ketä tahansa vierasta, se on ainutlaatuinen ja hyvin valittu.  Wink

Tämä kuvaa minua kyllä oikeasti aika hyvin Smiley Elelen paljon siellä omassa maailmassani ja ajatuksissani. Uppoudun haaveiden ja kuvitelmien maailmaan, jonne ei moni pääse ja nekin jotka sinne päästän, niin vasta pitkällisen pohdinnan ja tunnustelun jälkeen. Vastoinkäymiset ajavat mut kyllä syvälle omaan maailmaani, sieltä voi ollakin vaikea päästä taas jaloilleen tai muiden kanssa taas samaan todellisuuteen, selvä kasvunpaikka.

Venus, merkurius ja pluto ovat kaikki mulla skorpionissa, pluto ja venus yhtymässä keskenään. Niiden neliö tuo varmasti tuonne sisäiseen maailmaani ristiriitaa juuri rakkausasioissa ja pluto sekä skorppioni vaikutus haastavat tuota kuun ja 12. huoneen herkkää maailmaa jatkuvaan muutokseen, uudistumiseen ja tuovat ehkä aika synkkiäkin aiheita sinne alintajuntaan. Neliöt pakottavat kasvamaan.

Merkuriuksen kvintiilin taas koen tuovan valoa sinne peräkammariini. Juontuisiko siitä luovuus (kvintiili), kykyni ilmaista sisäistä maailmaani varsin hyvin etenkin kirjoittamalla mm. paljon runoja ym. lyriikkaa. Monet tunteet ja sisäiset kokemukset ovat minulla vaikeita ilmaista selkeästi sanoin, joten usein maalaan ne kuviksi runoin. Aiheet ovat monesti rankkoja, skorpparin ja pluton elämä - kuolema teema, venus rakkaus ja ihmissuhde asioineen sekaan heitettynä. Kirjoittaminen ja muukin taiteellisuus on minulle henkireikä itseni ilmaisussa Smiley

muoks. Ja vielä tuosta oppaasta, Kalat. Tätä Kalat vaikutusta voimistaa vielä 1. huoneessa kaloissa majaileva Mars, joka muodostaa kuun kanssa tarkan semisekstiilin. Toinen valon säde peräkammariini. 1. huoneen mars tuo rohkeutta, auttaa suuntaamaan kuun energiaa ulospäin toiminnaksi. Mars kaloissa voimistaa ehkä tunne-elämää ja yhdistää tunteen toimintaan -> kyky purkaa vaikeuksia toiminnan kautta, tässä tapauksessa mm. se kirjoittaminen. Puhun myös paljon kaikesta mikä painaa minua, puhun läheisille ihmisille melkeinpä kaikesta. Tämä on ollut opettelemisen takana kylläkin, etten patoa asioita sisääni. Eli merkurius vaikuttaa hyvin vahvasti tällä alueella. En todellakaan pura mitään tuntojani esim. liikuntaan tms.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2010 20:06:55 kirjoittanut faithful » tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #47 : 23.05.2010 21:22:28 »

Ihanasti olet taas Esmiralda kirjoittanut! Esimerkkisi ja mielikielikuvasi toimivat minulle, visuaalinen tajuaja kun olen. Minuakin kiinnostaisi, mitä näet kuustani. Itselleni se on vähän sellainen käsistä katoava, ja siksi kaipaan siihen näkökulmia.

Kuuni on 8. huoneessa ja  kalat .

Tekee läjän aspekteja, mutta alle kahden asteen on seuraavien kanssa:
 aspect_ssx  venus 6. huoneessa.
 aspect_sex  jupiter 5. huoneessa.
 aspect_tri  saturnus 4. huoneessa.
puolineliö  pluto 3.huoneessa.
 aspect_kvi  chiron 10.huoneessa.

Olen aika itkuherkkä, ja iän myötä tullut vielä herkemmäksi. Siis nopea reagoimaan tunteella, suuntaan jos toiseenkin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #48 : 23.05.2010 21:51:31 »

Ihanasti olet taas Esmiralda kirjoittanut! Esimerkkisi ja mielikielikuvasi toimivat minulle, visuaalinen tajuaja kun olen. Minuakin kiinnostaisi, mitä näet kuustani. Itselleni se on vähän sellainen käsistä katoava, ja siksi kaipaan siihen näkökulmia.

Kuuni on 8. huoneessa ja  kalat .

Tekee läjän aspekteja, mutta alle kahden asteen on seuraavien kanssa:
 aspect_ssx  venus 6. huoneessa.
 aspect_sex  jupiter 5. huoneessa.
 aspect_tri  saturnus 4. huoneessa.
puolineliö  pluto 3.huoneessa.
 aspect_kvi  chiron 10.huoneessa.

Olen aika itkuherkkä, ja iän myötä tullut vielä herkemmäksi. Siis nopea reagoimaan tunteella, suuntaan jos toiseenkin.


Hm... Wink Ensimmäinen mielikuva sinun Kuukammaristasi on kuin pohjolaisen tuvan ilmapiiri, kun se on rakennettu joen törmälle. Ja keväällä kun verhot on vaihdettu pitsiseksi, laitat varmasti ikkunan auki pitsien siinä hulmutessa, että kuulet virtaavan veden kohinan. Se on niin rauhoittava! Samalla se kyllä taas nostaa niitä tunteita esille, mutta parempi niin kuin torjua ne.

Tuossa huoneessa todella käyt läpi kasvunkipujasi ja ihmettelet elämänmenoa. Psykologisesti tuo kammari on sellainen itsen mylläyshuone, jossa 'kuolet' ja nouset ja uudistut tuon tuostakin. Tarkoitan 'kuolemilla' niitä muutoksia, jolloin vain pitää vaihtaa nahkansa ja uusiutua. Ehkä olet kokenut äitisi myös yhtä tunteikkaaksi. Siitä myös jäänyt huoli, jonkinlainen pelkotilakin ja eräänlainen ajelehtiminen. Kun huoneen haltija on Skorpioni, myös vesielementti, se vain vahvistaa tuota tunteikkuutta, mutta myös toisaalta jämäkkyyttä asioiden valinnoissa. Venus ja Jupiter sitten onkin kuin kukkaset ikkunalaudalla iloa tuomassa. Olet myös toisten tunteisiin vetoava ja seurallinen, tutustut helposti. Koti on sinulle tärkeä ( aspect_tri saturnus). Se luo sinulle turvallisuutta ja tarvitset joskus rajat ja sanojan miten toimia. Kalat ovat joskus vailla sitä potkijaa.

Vastapäinen huone on 2, voimavarojesi huone ja sieltä katsoo Härkä. Se on hyvä lohduttaja ja tukija ja heijastaa omaa maallista henkeään Kuullesi. Joten älähän huoli!  smitten

Noista puolineliöistä ja kvintiileistä en paljoa vielä tiedä.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #49 : 23.05.2010 22:12:43 »


Jotenkin ymmärrän poikaanikin (Skorpioni), kun hän syksyllä lähtee käsiteollisuuskouluun vain rakentaakseen itselleen veneen. Tiedän että hän nauttii omissa ajatuksissaan olosta vesillä purjehtiessa. Onko skorpionissa aina tuota kahdenlaista olotilaa, iloinen seuralainen ja yksinolija?
Mutta miten kanavoida se todellinen ulos?

Unet varmasti kuuluvat Kuun maisemaan! Se ainakin on yksi kanava käsitellä syvyyksiä.  smitten

Voi että, minä myös ymmärrän poikaasi... Tänä kesänä hankin itselleni soutuveneen ja on ollut niiin ihana päästä vesille usein. Venepaikka on pyöräily/kävelymatkan päässä ja se tekee niin hyvää! Itseasiassa olen haaveillut, että olisi kiva mennä jonnekin vapaaopiston kurssille, jossa voisi pikkuhiljaa väkertää omaa puista soutuvenettä...Kyllä se vesillä olo jotenkin tuota tunnemaailmaa selventää - siellä on niin hyvä olla Smiley Jospa se sieltä vesillä olon kautta löytyisi se tunteiden uloskanavointi, se todellisuus myös pojallesi...
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #50 : 23.05.2010 23:57:12 »

Selkälokille vielä, etten ihmettele, jos veneilijät olisivatkin suuri osa vesielementtejä kantavia.
Minäkin Au-Kuu-Asc...olen kokenut suurimmat nautinnon melonnasta ja haaveilin pitkään omasta kanootista.  Cheesy

Kuunsilta ja liplattava vesi... Onnea soutelulle!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #51 : 24.05.2010 00:43:21 »

Minun kuuni huoneessa 6 Kauriissa, yhdessä  :saturnus:n ,  :pallas:sen ja  :vesta:n kanssa  :Smiley. Aspekteina on  aspect_con  pallas,  aspect_ssx  chiron,  aspect_opp  askendentti ,  aspect_sex  keskitaivas ,  aspect_tri  kuunsolmu ja  aspect_sex  aurinko .

Mielelleni siis sopii tuo Oinaan "äksöni" helppous eli kun jotain pitää tehdä se tapahtuu. Vastapäätä tyhjä 12:sta huone Ravussa. Sisäinen vastuuntuntoni ei minua oikein päästä irroittelemaan koskaan, vaikka haluaisin ja huolia riittää ja rakkaus ja välittäminen on äärettömän syvää (taitaa vaikuttaa tuo MC  kalat). Nyt vanhemmuuden olen onneksi oppinut ottamaan aikaa itselleni, vaikka huonon omantunnon kanssa sen aina teenkin  Wink. Olen kuitenkin sellainen iloinen tyyppi joka saa yleensä muutkin hymyilemään joten mottoni on, että nauru pidentää ikää, mutta töihini ja vastuisiini keskityn vakavasti ja onneksi osaan nauraa kuitenkin itsellenikin  Grin.
« Viimeksi muokattu: 24.05.2010 00:54:55 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #52 : 24.05.2010 10:03:32 »

Jostain syystä samoilla fiiliksillä Suljinin/sulkimen kanssa, että ei saa oikein otetta..
Ihana kuvaus tosin Esmiralda.

Ehkä en saa otetta tuosta mielleyhtymästä. Siis henkilökohtaisesti.
Tuntuu että kuun huone on enemmänkin messuhalli kuin peräkammari.
Se johtuu kait siitä että niin monta erilaista planeettaa säätää siinä kyljessä.

Jokatapauksessa  kuu on  kaksoset huone 9.

Ottaa osumaa vielä Neptunukselta oppositiosta.

Niin ja kuunvaihe on 3 astetta vajaa uusikuu.

Eipä ihme että olen itseltäni hukassa aika-ajoin.  uglystupid2
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #53 : 24.05.2010 10:46:20 »

Itselläni on  kuu harka 4.huoneessa ja täytyy sanoa, että olen kokenut oman härkäkuuni vähän kaukaiseksi. En ole mikään kauhea koti-ihminen loppupeleissä, kun en siellä oikein jaksa olla. Enkä tiedä olenko erityisen äidillinenkään, naisellinen tosin olen. Yksin möllöttää tuo kuu tuolla huoneessa.

Aspekteja löytyy
  kuu aspect_tri  aurinko
 kuu aspect_ssx jupiter
 kuu aspect_sex chiron
 kuu aspect_tri uranus
 kuu aspect_tri neptunus
 kuu aspect_opp pluto

Minun täytyy sanoa, että jos joku tekijä omalla kartalla tuntuu vieraalta niin juurikin tämä kuu. Vai onko se sitten se, että se näkyy itsellä eri tavalla. Olen kyllä erittäin visuaalisella alalla jossa tietty kauneuden ja väriharmonioidentaju on erittäin tärkeää, jonka ehkä voisin liittää  harka. Mutta tuo koti. Ehkä se näkyy sitten siinä, että jos kotona on rumaa ja likaista niin välttelen sitä kaikin keinoin, jos siellä on nättiä niin voin ehkä jonkun aikaa olla siellä. Tietty luksus on kyllä kotonani tärkeää ja haaveilen jatkuvasti omasta 1800-luvun kartanostani, omasta linnastani.  Grin

Täytyy kyllä sanoa, että itselläni on tällä hetkellä progekartalla  kuu vesimies, että vaikuttaako kenties siihen, että tämä  kuu harka tuntuu etäiseltä.?
« Viimeksi muokattu: 24.05.2010 10:47:57 kirjoittanut Ratkaisu » tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #54 : 24.05.2010 11:13:21 »

Tää kuu ei oo peräkammarissa - äidiltä se ei ole periytynyt, äiti ennemminkin palvelee.  leijona kuu 10 H (porphyry 11 H rajalla), löysä  aspect_con alasolmu  leijona, kaikki se näyttää ja kaikkea se voi esittää, mutta ei kuitenkaan ihan kaikkea  aspect_opp aurinko, työstää työstää  aspect_squ  neptunus aspect_con jupiter ja löysä  aspect_tri venus
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #55 : 24.05.2010 16:00:56 »

Voi Esmiralda!  Kyllä sä teet hienoa "työtä" täällä foorumilla, kun tutkiskelet meidän karttojen juttuja!  Kirjoitat kauniisti ja ilmeisen osuvasti.

Mulla on  kuu  vaaka ja 7. huoneessa, muita asukkeja siellä on  pluto   neitsyt ,  uranus  neitsyt ja  kuunsolmu  leijona .

Aspekteja kuulle
 uranus  aspect_ssx
 chiron  aspect_kvi
 saturnus aspect_tri  
 jupiter aspect_tri  

Kuun jutut onkin aina vähän piilossa, eikä niitä välttämättä heti tunnista itsessään.  Kesti kauan, ennenkuin myönsin itselleni, että on se kuu siellä vaa'assa.  En millään meinannut tunnustaa, että minä, päättäväinen rohkea jouskari, voisin olla välillä päättämätön!  Se olikin tavallaan hauska hetki, ja mulla tais jäädä ihan lause kesken, kun tajusin jonkin päättämättömän pähkäilyn olevan juuri menossa.

muoks. Niin onhan tuo kuu vielä neliössä ascendenttiinkin.  Hokasin kun kattelin tuon t-ristin sijoittumista omalle kartalleni.  Likiltä liippaa kuuta ja ascendenttiäkin...
« Viimeksi muokattu: 24.05.2010 16:15:16 kirjoittanut meimi » tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ulkopuolinen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 742


Profiili
« Vastaus #56 : 24.05.2010 17:52:37 »

Minun kuuni  kuu on viidennessä huoneessa, luovuuden ja sisäisen lapsen huoneessa vaa'assa  vaaka eli tasapainon, sosiaalisuuden ja huomaavaisuuden merkki.

Myös pluto  pluto ja uranus  uranus on vaa'assa ja viidennessä huoneessa. Mielenkiintoinen yhteys kertakaikkiaan. Plutohan edustaa pakollista muutosta, elämää ja kuolemaa. Uranus taas puolestaan vallankumouksellisuutta, uudistamista ja vapautta.

Jos joku osaa tulkita yhteyden, olen enemmän kuin kiitollinen.
tallennettu
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #57 : 24.05.2010 18:55:32 »

Minulla on  kuu neitsyt  11. huoneessa 
 aspect_con  merkurius
 aspect_ssx  venus  leijona
 aspect_con  jupiter  neitsyt
 aspect_sex  saturnus   skorpioni
 aspect_ssx  neptunus  vaaka
 aspect_ssx  pluto  leijona
 aspect_sex  kuunsolmu  jousimies
 aspect_tri  chiron  vesimies
 aspect_ssx  askendentti  skorpioni

11.huoneen merkitys on minulle vähän epäselvä. Sen piiriin kuuluvat yhdistykset ja järjestöt sekä jonkun tulkinnan mukaan se on myös miksi ei huone. Ehkä viimeksi mainittu kolahtaa eniten.
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #58 : 24.05.2010 18:57:45 »

Minun kuuni huoneessa 6 Kauriissa, yhdessä  :saturnus:n ,  :pallas:sen ja  :vesta:n kanssa  :Smiley. Aspekteina on  aspect_con  pallas,  aspect_ssx  chiron,  aspect_opp  askendentti ,  aspect_sex  keskitaivas ,  aspect_tri  kuunsolmu ja  aspect_sex  aurinko .

Mielelleni siis sopii tuo Oinaan "äksöni" helppous eli kun jotain pitää tehdä se tapahtuu. Vastapäätä tyhjä 12:sta huone Ravussa. Sisäinen vastuuntuntoni ei minua oikein päästä irroittelemaan koskaan, vaikka haluaisin ja huolia riittää ja rakkaus ja välittäminen on äärettömän syvää (taitaa vaikuttaa tuo MC  kalat). Nyt vanhemmuuden olen onneksi oppinut ottamaan aikaa itselleni, vaikka huonon omantunnon kanssa sen aina teenkin  Wink. Olen kuitenkin sellainen iloinen tyyppi joka saa yleensä muutkin hymyilemään joten mottoni on, että nauru pidentää ikää, mutta töihini ja vastuisiini keskityn vakavasti ja onneksi osaan nauraa kuitenkin itsellenikin  Grin.

Taiska, tulipas taas sellainen mielikuva, että myhähtelin....

Työn huone ja Kauris! Sinä varmaan piilottelet tilinpitokirjoja ja pankkikirjoja siellä peräkammarin kaapissa, joita kuuhkaat niitä illat pitkät huolestuneena. Kun siellä vielä istuu tuo 'harmaja vanha emännän haamu tarkkailijana (Neitsyen huone), niin ainako sinusta tuntuu, että et ole tehnyt tarpeeksi ja eikö ne paikat ole tarpeeksi kunnossa.  Cheesy Huom. Tämä on ihan sellaista symboliikkaa...

Pallas siellä kyllä yrittää saada katseesi välillä ulos ja maailman monimuotoisuuteen, etkö huomaa! Ettet vain jätä jotain elämättä, kun olet noin fyysisesti toimiva? Ja Saturnus vain vetäisee verhot kiinni, että mitä sitä turhuuksia! Sytytä toki joskus kynttilä (Vesta) ja istahda ihan itsesi kanssa, kuuntele mitä piilottelet tuon työtahdin alle. Mieti hetki kiitollisena mitä voimavaroja sinulla on (Chiron ja Aurinko) ja mihin ihan oikeasti sitä kaikkea kannattaa satsata. Tuo  aspect_squ askendentti vaatii myös omaansa ja Kuun muodossa sitä kaikkein pienintä tyttöä sinun sisälläsi.

Vie ne tilikirjat yms. toiseen huoneeseen.! Tässä huoneessa pitäisi kirjoittaa päiväkirjaa omista tunnoista ja kaipuusta! Sitä jo heijastaa tuo rapumainen vastahuonekin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #59 : 24.05.2010 19:07:22 »

Jostain syystä samoilla fiiliksillä Suljinin/sulkimen kanssa, että ei saa oikein otetta..
Ihana kuvaus tosin Esmiralda.

Ehkä en saa otetta tuosta mielleyhtymästä. Siis henkilökohtaisesti.
Tuntuu että kuun huone on enemmänkin messuhalli kuin peräkammari.
Se johtuu kait siitä että niin monta erilaista planeettaa säätää siinä kyljessä.

Jokatapauksessa  kuu on  kaksoset huone 9.

Ottaa osumaa vielä Neptunukselta oppositiosta.

Niin ja kuunvaihe on 3 astetta vajaa uusikuu.

Eipä ihme että olen itseltäni hukassa aika-ajoin.  uglystupid2

Messuhalli!!! Grin Enpä ihmettelisi! Kaksosilla kun riittää vauhtia! Ja Jousimies emäntänä lisää vain vilskettä. Mutta Kaksosillahan on se herkempikin puoli. Joten onhan huoneessa särmi, jonka takana kunnon laiskanlinna. Voin vain kuvitella, kun istahdat siihen kahvikupposen kanssa, niin voit hetkeksi unohtaa muun maailman ja huokaista syvään. Tarvitset herkkänä tyyppinä sellaiset hetket! Ja kun mielessäsi pyörii myös maailman filosofiat ja elämäntarkoitukset, niin toivon, että juot hitaasti sen kahvikupposesi! Voi se olla lasi punaviiniäkin joskus.  :Smiley Neptunuksen oppositio vaatii oman huomionsa. Et voi siltä piiloutua. Siis otsa rypyssä  tai silmiä pyöritellet unelmoit siinä. Hyvää se tekee!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: