Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun huone...salaperäinen peräkammari  (Luettu 120604 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #60 : 24.05.2010 21:53:10 »

Itselläni on  kuu harka 4.huoneessa ja täytyy sanoa, että olen kokenut oman härkäkuuni vähän kaukaiseksi. En ole mikään kauhea koti-ihminen loppupeleissä, kun en siellä oikein jaksa olla. Enkä tiedä olenko erityisen äidillinenkään, naisellinen tosin olen. Yksin möllöttää tuo kuu tuolla huoneessa.

Aspekteja löytyy
  kuu aspect_tri  aurinko
 kuu aspect_ssx jupiter
 kuu aspect_sex chiron
 kuu aspect_tri uranus
 kuu aspect_tri neptunus
 kuu aspect_opp pluto

Minun täytyy sanoa, että jos joku tekijä omalla kartalla tuntuu vieraalta niin juurikin tämä kuu. Vai onko se sitten se, että se näkyy itsellä eri tavalla. Olen kyllä erittäin visuaalisella alalla jossa tietty kauneuden ja väriharmonioidentaju on erittäin tärkeää, jonka ehkä voisin liittää  harka. Mutta tuo koti. Ehkä se näkyy sitten siinä, että jos kotona on rumaa ja likaista niin välttelen sitä kaikin keinoin, jos siellä on nättiä niin voin ehkä jonkun aikaa olla siellä. Tietty luksus on kyllä kotonani tärkeää ja haaveilen jatkuvasti omasta 1800-luvun kartanostani, omasta linnastani.  Grin

Täytyy kyllä sanoa, että itselläni on tällä hetkellä progekartalla  kuu vesimies, että vaikuttaako kenties siihen, että tämä  kuu harka tuntuu etäiseltä.?

Kuu kertoo syvimmästä sisimmästäsi, tunteistasi ja myös tarpeista, niistäkin joita ei oikein tiedosta. Ne nousevat esiin joskus yöllä, kun ei saa unta jne.. Kuu heijastaa herkimmin sinuun myös muiden planeettojen energioita. Näin olen lukenut.

Tuleekin mieleeni, että varmaan kaipaisit juuri tuota ominta peräkammaria siellä kotonasi. Sellainen paikka missä olisi sinun omaasi ja rauhaasi, se sinulta ehkä uupuu. 4.huone on Ravun hallitsema huone, ja osiltaan kertoo jo kaipuustasi olla jonkin 'yksityisyyden' hoidettavana...missä voisi tunteitaan rauhassa märehtiä. Nyt se on sinulla sellainen 'mielikuvakammari kartanossa'. Ehkä lapsuuden kodissakaan ei sellaista ollut, ei omaa, vaan äiti oli käskemässä ja hääräilemässä ympärilläsi. Vahtimassa. Sinä et ehkä oppinut löytämään oman itsen turvallisuutta. Jokin estää sinua rakentamasta noita huoneita itsesi kaltaiseksi.  :Smiley Kun se ei luonnista, ahdistut.

Pluton oppositio Kuuhusi on varmaan eräs syy, miksi et pysty loihtimaan kammariasi niin, että se olisi yksin sinun. Muut hääräävät siinä liikaa. Sen sallitkin, yrität antaa muille turvallisuutta.Ymmärrät heidän tarpeensa (nuo mukavat kolmiot Neptunukseen, Uranukseen ja Aurinkoon). Ehkä toimit paljon muiden sävelten mukaan, ja omat tarpeet unohtuvat. Nautitkin siitä ( aspect_sex  chiron).

Mutta ehkä joku päivä huomaat enemmän ja enemmän, että kaipaat omaa koloa. Mitenkähän tekisit sen kotiisi? Siellä oppisit Kuustasi ja sisimmästäsi ehkä taas jotakin uutta.  Wink

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #61 : 24.05.2010 22:00:36 »

Kiitos Esmiralda. Aika osuvalta kuulostaa. Minulla on kaksi siskoa ja nimenomaan äiti oli hääräämässä ympäriinsä ja se oma huonekaan ei ollut mitenkään yksityinen, kun mekkalaa oli jatkuvasti ympärillä. Ja kieltämättä tälläkin hetkellä meillä on kodissa mieheni kanssa vähän sellainen tilanne, että annan aika paljon periksi siinä miltä kodin pitäisi näyttää. Mies pitää simppelistä ja tummasta, minä taas värikkäästä ja raikkaasta, mutta enimmäkseen koti näyttää miehen mieleiseltä kun en ole jaksanut asiasta tapella, kun hänelle koti tuntuu olevan tärkeämpi asia kuin minulle.

Mutta itseasiassa kun nyt muutamme, niin saan oman ihanan työhuoneen kotiin. Oma huoneeni vain minun maalaamiselle ja muulle taiteilulle, ompelulle ja tietokirjoille, joten ehkä tästä vielä se oma kammari tulee. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #62 : 24.05.2010 22:08:00 »

Tää kuu ei oo peräkammarissa - äidiltä se ei ole periytynyt, äiti ennemminkin palvelee.  leijona kuu 10 H (porphyry 11 H rajalla), löysä  aspect_con alasolmu  leijona, kaikki se näyttää ja kaikkea se voi esittää, mutta ei kuitenkaan ihan kaikkea  aspect_opp aurinko, työstää työstää  aspect_squ  neptunus aspect_con jupiter ja löysä  aspect_tri venus

En osaa noita kaikkia kimurantteja, mutta jotakin tuli mieleeni. Ensinnäkin vaikka äitisi palvelee, niin oletko varma, ettei hän ole hallitsija. Tarkoitan, että tuon Kuu-Leijonan takaa voi löytyä yhtä lailla palveleva jolla on hallintavoima ympäristöönsä nähden. Ja sinulla tuo Leijonan tunnepuoli voi tulla välillä hyvinkin näkyvästi esille, auttavainen, suojelevainen, rakastettava ja reilu. Samalla se voi myös luoda mahtailevaa, esilläolevaa särmää. 10.uran huone on myös elämäntarkoituksen huone ja kun se on Kauriin omistuksessa, voi se luoda sinuun välillä huolta ympäristöstäsi ja maailmanmenosta. Kuunkammarissasi voi joku hetki istua joukko ystäviäsi miettimässä mitä tehdä puutteille ja ongelmille tässä yhteiskunnassa ( aspect_con jupiter) Taisteluintoa ( aspect_opp aurinko) ja välittämistä  aspect_tri venus)  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #63 : 24.05.2010 22:10:50 »



Mutta itseasiassa kun nyt muutamme, niin saan oman ihanan työhuoneen kotiin. Oma huoneeni vain minun maalaamiselle ja muulle taiteilulle, ompelulle ja tietokirjoille, joten ehkä tästä vielä se oma kammari tulee. =)

Tuohan kuulostaa hyvältä!!  smitten smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #64 : 24.05.2010 22:31:38 »

Voi Esmiralda!  Kyllä sä teet hienoa "työtä" täällä foorumilla, kun tutkiskelet meidän karttojen juttuja!  Kirjoitat kauniisti ja ilmeisen osuvasti.

Mulla on  kuu  vaaka ja 7. huoneessa, muita asukkeja siellä on  pluto   neitsyt ,  uranus  neitsyt ja  kuunsolmu  leijona .

Aspekteja kuulle
 uranus  aspect_ssx
 chiron  aspect_kvi
 saturnus aspect_tri  
 jupiter aspect_tri  

Kuun jutut onkin aina vähän piilossa, eikä niitä välttämättä heti tunnista itsessään.  Kesti kauan, ennenkuin myönsin itselleni, että on se kuu siellä vaa'assa.  En millään meinannut tunnustaa, että minä, päättäväinen rohkea jouskari, voisin olla välillä päättämätön!  Se olikin tavallaan hauska hetki, ja mulla tais jäädä ihan lause kesken, kun tajusin jonkin päättämättömän pähkäilyn olevan juuri menossa.

muoks. Niin onhan tuo kuu vielä neliössä ascendenttiinkin.  Hokasin kun kattelin tuon t-ristin sijoittumista omalle kartalleni.  Likiltä liippaa kuuta ja ascendenttiäkin...

Kiitosta vaan! Innostun silloin tällöin jostakin pienestä, en jaksa vielä suurempia kokonaisuuksia.  Huh  Joten teen sitä mihin satun innostumaan.  :Smiley

Kuule, sinullahan taitaa Kuunkammarissasi olla itse hoitohuone! Tai näen siellä ystäviä istumassa 8 aspect_tri jupiter ja  saturnus, keskustelemassa syntyjä syviä teekupin kanssa tai jopa meditoimassa. Tietenkin teitä voi olla vain kaksikin.  :Smiley Mutta kun se on ihan sinun omasi, Vaa'an huone, jossa aina sumplit miten tehdä että kaikilla olisi hyvä olla, eikä kukaan jäisi paitsioon. Jos tuo Pluto Neitsyessä on Kuusi edelläkävijä, niin isosti ovat ovet aina auki tulla ja Uranus pitää huolen että kaikki tulevat kuulluksi ja ymmärretyksi . Kuunsolmua en nyt oikein ymmärrä, olisko jotakin tekemistä tuon Chironinkin kanssa...Ja kun huone hiljentyy, sinun pitäisi pystyä hoitamaan itseäsikin ja elämääsi, olisko tuo sitä päättämättömyyttä joskus ( aspect_kvi  chiron) Se ei ole niinkään helppoa. Onko sinun helpompi sanoa muille, mitä tehdä kuin itselle? Ja helpompi ymmärtää muita kuin itseä? Tuo  aspect_squ askendentti voi teettää töitä. Etkä menevänä Jousimiehenä aina viitsiisikään jäädä näitä sumplimaan.  Cheesy Mutta Vaaka-Kuu kutsuu omillensa...1-huone siellä vastapäätä myös. Missähän se MINÄ meneekään!? Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #65 : 24.05.2010 22:34:35 »

Mukava lukea Esmiralda kuvauksiasi. Ehkä tuo omakin toimii tavallaan... Osana suurempaa kokonaisuutta ( jupiter). Ta i tunteitani ei ole edes mahdollista eritellä tahdosta( aurinko)/mielestä( merkurius)

Ja se  neptunus...
Olen alkanut epäillä... Entä jos voimani piileekin siinä?
 kuu siirtelee vesimassoja ja pyyhkäisee alleen. Tai vetäytyy jättäen jälkeensä, näkyville sen mikä alitajunnassa ui.
 
Ostetaan hyvä kastelujärjestelmä.
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #66 : 24.05.2010 22:48:17 »

Mua on askarruttanut mieheni kuu... En saa siihen oikein otetta, kun sitä yritän katsella. Enkä oikein kai saa otetta koko miehestä tällä hetkellä, joten ajattelin että kartan tutkiminen antaisi mulle jotain viitteitä angel Voisitko Esmiralda kurkata hänenkin kuutaan, millaisen kuvan siitä saat? Smiley

Mieheni kuu on jousimies 10. huoneessa. Aspekteja:
 kuu  aspect_opp  chiron
 kuu  aspect_opp lilith
 kuu  aspect_tri  venus
 kuu  aspect_con  uranus
 kuu  aspect_con  saturnus
 kuu  aspect_squ vertex
 kuu  aspect_con  keskitaivas
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #67 : 24.05.2010 23:38:14 »

Haa! Tajusin vasta näitä juttuja lukiessani mielenkiintoisen seikan: aurinkoni on vastamerkkinsä huoneessa (tästä olikin puhetta jo aiemmin) mutta niin on kuunikin!

Eli siis  neitsyt kuu 12.huoneessa, jonka kärki on  leijona

 kuu aspect_tri uranus mars
 kuu aspect_opp aurinko
 kuu aspect_sex jupiter
 kuu :aspect_squ:MC
 kuu bQ  merkurius

..jos joku osaisi itsensä kanssa hukassa olevalle neitokaiselle vähän valaista olisin enemmän kuin kiitollinen, tähän asti teistä onkin ollut suuri apu.  smitten
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #68 : 25.05.2010 00:31:32 »

Minun kuuni huoneessa 6 Kauriissa, yhdessä  :saturnus:n ,  :pallas:sen ja  :vesta:n kanssa  :Smiley. Aspekteina on  aspect_con  pallas,  aspect_ssx  chiron,  aspect_opp  askendentti ,  aspect_sex  keskitaivas ,  aspect_tri  kuunsolmu ja  aspect_sex  aurinko .

Mielelleni siis sopii tuo Oinaan "äksöni" helppous eli kun jotain pitää tehdä se tapahtuu. Vastapäätä tyhjä 12:sta huone Ravussa. Sisäinen vastuuntuntoni ei minua oikein päästä irroittelemaan koskaan, vaikka haluaisin ja huolia riittää ja rakkaus ja välittäminen on äärettömän syvää (taitaa vaikuttaa tuo MC  kalat). Nyt vanhemmuuden olen onneksi oppinut ottamaan aikaa itselleni, vaikka huonon omantunnon kanssa sen aina teenkin  Wink. Olen kuitenkin sellainen iloinen tyyppi joka saa yleensä muutkin hymyilemään joten mottoni on, että nauru pidentää ikää, mutta töihini ja vastuisiini keskityn vakavasti ja onneksi osaan nauraa kuitenkin itsellenikin  Grin.

Taiska, tulipas taas sellainen mielikuva, että myhähtelin....

Työn huone ja Kauris! Sinä varmaan piilottelet tilinpitokirjoja ja pankkikirjoja siellä peräkammarin kaapissa, joita kuuhkaat niitä illat pitkät huolestuneena. Kun siellä vielä istuu tuo 'harmaja vanha emännän haamu tarkkailijana (Neitsyen huone), niin ainako sinusta tuntuu, että et ole tehnyt tarpeeksi ja eikö ne paikat ole tarpeeksi kunnossa.  Cheesy Huom. Tämä on ihan sellaista symboliikkaa...

Pallas siellä kyllä yrittää saada katseesi välillä ulos ja maailman monimuotoisuuteen, etkö huomaa! Ettet vain jätä jotain elämättä, kun olet noin fyysisesti toimiva? Ja Saturnus vain vetäisee verhot kiinni, että mitä sitä turhuuksia! Sytytä toki joskus kynttilä (Vesta) ja istahda ihan itsesi kanssa, kuuntele mitä piilottelet tuon työtahdin alle. Mieti hetki kiitollisena mitä voimavaroja sinulla on (Chiron ja Aurinko) ja mihin ihan oikeasti sitä kaikkea kannattaa satsata. Tuo  aspect_squ askendentti vaatii myös omaansa ja Kuun muodossa sitä kaikkein pienintä tyttöä sinun sisälläsi.

Vie ne tilikirjat yms. toiseen huoneeseen.! Tässä huoneessa pitäisi kirjoittaa päiväkirjaa omista tunnoista ja kaipuusta! Sitä jo heijastaa tuo rapumainen vastahuonekin.

Kylläpäs sinä osuvan mukavasti kirjoitit Esmiralda  Grin. Arvaa vaan olenko yrittänyt niitä "tilikirjoja" piilottaa toiseen huoneeseen ja keskittyä ah, niin paljon mukavampiin ja mielenkiintoisiin touhuihin, mutta himskatti aina vaan joku minulle ne "tilikirjat" takaisin kantaa  crazy2

Nuoruudessa päiväkirjoja täyttyi vino pino, mutta sitten ei enää voimat piisanneet perheen ja työn hurinassa. Se kun tuo minun vakava, vastuuntuntoinen ja alati tekemättömiä töitä murehtiva Kaurikseni tuolla "salaperäisessä peräkammarissa" asustaa, niin idea rikas ja spontaani aurinkoni saa siitä onneksi sen verran usein tarpeekseen, että pistää vauhtia töppösiin ja etsimään niitä ihania piristäviä uusia juttuja elämään  Cheesy. Kyllä minä voimavarani tunnen onneksi jo ja myös käytän niitä  Wink. Ei kait sitä muuten jaksaisikaan !

Tuo Kaurikseni ei hirveästi taida tuosta ASC Leijonasta tykätä, mutta kyllä se vaan taitaa minussa esille tulla aikas usein ja sitähän se Kauris minussa "toruu", kun sillä lailla hulluttelen  :Smiley.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #69 : 25.05.2010 08:46:33 »

     
     Esmiralda.Odottelen kuun huoneessani,jos haluaisit tulla vieraakseni kertomaan mitä täällä näet.
     Ehkä äitini laittoi lamput,jotka ovat himmeät.Hän toi myös luonnon kukkia,ruusun oksia.
     Ovea ihmettelen,joka on kovin paksu,jota pidän lukittuna.Millä työvälineillä sen ohentaisin?
     Ovessa lukee,kauris,6h-jupiter-jouskarissa,myös kuun oppositio ASC.Ehkäpä siinä on muitakin
     merkintöjä,joita en osaa lukea.Ihmettelen tätä kammariani.

     Myös nyt jälkikäteen mietin mitä sitä tulikaan laitettua poikieni kammareihin.
     Nuoremmalla kuu on veskarissa 1h     Esikoisella kuu skorppionissa 8h,jolla myös vahvasti
     skorppioni painotteinen kartta.


 
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #70 : 25.05.2010 10:57:49 »

Tää kuu ei oo peräkammarissa - äidiltä se ei ole periytynyt, äiti ennemminkin palvelee.  leijona kuu 10 H (porphyry 11 H rajalla), löysä  aspect_con alasolmu  leijona, kaikki se näyttää ja kaikkea se voi esittää, mutta ei kuitenkaan ihan kaikkea  aspect_opp aurinko, työstää työstää  aspect_squ  neptunus aspect_con jupiter ja löysä  aspect_tri venus

En osaa noita kaikkia kimurantteja, mutta jotakin tuli mieleeni. Ensinnäkin vaikka äitisi palvelee, niin oletko varma, ettei hän ole hallitsija. Tarkoitan, että tuon Kuu-Leijonan takaa voi löytyä yhtä lailla palveleva jolla on hallintavoima ympäristöönsä nähden. Ja sinulla tuo Leijonan tunnepuoli voi tulla välillä hyvinkin näkyvästi esille, auttavainen, suojelevainen, rakastettava ja reilu. Samalla se voi myös luoda mahtailevaa, esilläolevaa särmää. 10.uran huone on myös elämäntarkoituksen huone ja kun se on Kauriin omistuksessa, voi se luoda sinuun välillä huolta ympäristöstäsi ja maailmanmenosta. Kuunkammarissasi voi joku hetki istua joukko ystäviäsi miettimässä mitä tehdä puutteille ja ongelmille tässä yhteiskunnassa ( aspect_con jupiter) Taisteluintoa ( aspect_opp aurinko) ja välittämistä  aspect_tri venus)  smitten
Kiitos Esmiralda!
Juuri tuon Leijonan rakastettavuuden koetan tuoda esiin ja kehittää sitä - ja tykkään löytää älyllistä seuraa jonka kanssa voi puhua. Äiti ei kyllä ole edes piilohallitsija. Periytyvyytenä tuo kuu tulee isän äidiltä kuten aika paljon ulkonäkökin.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1646



Profiili
« Vastaus #71 : 25.05.2010 12:28:40 »

Ihanasti olet taas Esmiralda kirjoittanut! Esimerkkisi ja mielikielikuvasi toimivat minulle, visuaalinen tajuaja kun olen. Minuakin kiinnostaisi, mitä näet kuustani. Itselleni se on vähän sellainen käsistä katoava, ja siksi kaipaan siihen näkökulmia.

Kuuni on 8. huoneessa ja  kalat .

Tekee läjän aspekteja, mutta alle kahden asteen on seuraavien kanssa:
 aspect_ssx  venus 6. huoneessa.
 aspect_sex  jupiter 5. huoneessa.
 aspect_tri  saturnus 4. huoneessa.
puolineliö  pluto 3.huoneessa.
 aspect_kvi  chiron 10.huoneessa.

Olen aika itkuherkkä, ja iän myötä tullut vielä herkemmäksi. Siis nopea reagoimaan tunteella, suuntaan jos toiseenkin.


Hm... Wink Ensimmäinen mielikuva sinun Kuukammaristasi on kuin pohjolaisen tuvan ilmapiiri, kun se on rakennettu joen törmälle. Ja keväällä kun verhot on vaihdettu pitsiseksi, laitat varmasti ikkunan auki pitsien siinä hulmutessa, että kuulet virtaavan veden kohinan. Se on niin rauhoittava! Samalla se kyllä taas nostaa niitä tunteita esille, mutta parempi niin kuin torjua ne.

Tuossa huoneessa todella käyt läpi kasvunkipujasi ja ihmettelet elämänmenoa. Psykologisesti tuo kammari on sellainen itsen mylläyshuone, jossa 'kuolet' ja nouset ja uudistut tuon tuostakin. Tarkoitan 'kuolemilla' niitä muutoksia, jolloin vain pitää vaihtaa nahkansa ja uusiutua. Ehkä olet kokenut äitisi myös yhtä tunteikkaaksi. Siitä myös jäänyt huoli, jonkinlainen pelkotilakin ja eräänlainen ajelehtiminen. Kun huoneen haltija on Skorpioni, myös vesielementti, se vain vahvistaa tuota tunteikkuutta, mutta myös toisaalta jämäkkyyttä asioiden valinnoissa. Venus ja Jupiter sitten onkin kuin kukkaset ikkunalaudalla iloa tuomassa. Olet myös toisten tunteisiin vetoava ja seurallinen, tutustut helposti. Koti on sinulle tärkeä ( aspect_tri saturnus). Se luo sinulle turvallisuutta ja tarvitset joskus rajat ja sanojan miten toimia. Kalat ovat joskus vailla sitä potkijaa.

Vastapäinen huone on 2, voimavarojesi huone ja sieltä katsoo Härkä. Se on hyvä lohduttaja ja tukija ja heijastaa omaa maallista henkeään Kuullesi. Joten älähän huoli!  smitten

Noista puolineliöistä ja kvintiileistä en paljoa vielä tiedä.

Kiitos Esmiralda! Hassua sinänsä, että lapsuuden kotini on joen varrella, äitini kuumerkki on  skorpioni ja isäni puolestaan  aurinko  harka Hienosti onnistuit kuvaamaan kuukalojen puolia, ja huonesijainti tuntuu myös itselleni tärkeältä, kun se tulesta tuhkaksi ja taas takaisin tuntuu todellakin tutulta! Olen todella nopea tutustumaan ihmisiin syvällisestikin ja myös vetoan niihin tunteisiin, ihmiset avautuvat minulle nopeasti ja itse olen myös tunteissani avoin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #72 : 25.05.2010 16:48:32 »

Minun kuuni  kuu on viidennessä huoneessa, luovuuden ja sisäisen lapsen huoneessa vaa'assa  vaaka eli tasapainon, sosiaalisuuden ja huomaavaisuuden merkki.

Myös pluto  pluto ja uranus  uranus on vaa'assa ja viidennessä huoneessa. Mielenkiintoinen yhteys kertakaikkiaan. Plutohan edustaa pakollista muutosta, elämää ja kuolemaa. Uranus taas puolestaan vallankumouksellisuutta, uudistamista ja vapautta.

Jos joku osaa tulkita yhteyden, olen enemmän kuin kiitollinen.

Oi, Kuukammarissasi on pastillisävyistä ja pitsiverhot ja voi olla omia kukka-aiheisia taulujakin seinilla tai jotain Renoiria tai Pascalia.  :Smiley Kaunis huone, jonne ystävien on mukava tulla! Kuulen heidän ihastuksen henkäisyn. Olet paistanut tuoreita kanelipullia, ah. Pikkuisen ehkä ujoutta on, et ihan joka paikkaan tohdi vielä kuviasi (Vaaka-taiteenhaltija) viedä, vain läheiset saavat ne nähdä. Turhaan ujostelet! Näin sanoo Leijona, joka on huoneen tuttu haltija. En tiedä, onko tuo Pluto Kuusi edessä vai takana. Jos se on edessä, niin ovet ja ikkunat on reväytetty auki rohkeudellekin ja esilletulolle. Mutta jos se on Kuusi takana, olet saantu lapsuudessasi jonkin trauman, jostakin olet tullut varovaiseksi ja varautuneeksi.

Uranus tuo jotain yllätyksellistä tuohon kammariin...mitähän se voisi olla? Kirjahylly voi yllättää vieraankin. Se yhtä hyvin voi olla Nostradamusta tai bassokitara tai buddhan patsas  :Smiley Se voi olla myös vanha emalinen pissapotta! Jotain, jota vieras katselee ihmeissään.

Kun Vaaka on niin tasapainoon pyrkivä ja elegantti, niin Uranus ihastuttavalla tavalla voi sitä järkyttää kuvioita vaikkapa hyvin erikoislaatuisella ystävyyssuhteella tai harrastuksella. Jos ei, niin alitajuisesti sinua kiinnostaa erikoisuudet ja erilaisuudet. 
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #73 : 25.05.2010 17:14:28 »

Minulla on  kuu neitsyt  11. huoneessa 
 aspect_con  merkurius
 aspect_ssx  venus  leijona
 aspect_con  jupiter  neitsyt
 aspect_sex  saturnus   skorpioni
 aspect_ssx  neptunus  vaaka
 aspect_ssx  pluto  leijona
 aspect_sex  kuunsolmu  jousimies
 aspect_tri  chiron  vesimies
 aspect_ssx  askendentti  skorpioni

11.huoneen merkitys on minulle vähän epäselvä. Sen piiriin kuuluvat yhdistykset ja järjestöt sekä jonkun tulkinnan mukaan se on myös miksi ei huone. Ehkä viimeksi mainittu kolahtaa eniten.


Mukava tavata Neitsyt Kuukin!  smitten Ja mielenkiintoinen on kammarisikin. Siisti, kaunis ja järjestyksessä on kammarisi, vähän liikaakin, ehkä mietit, mikä sinne sopii ja mikä on hyvännäköinen, mikä sopivaa. Vai kuuletko Vesimies-henkeä huoneessa, joka välillä huokaa ja sanoo: Turhan kainoa, liian ahdasta, ota edes nuo ruusuverhot pois, tilaa ja valoa enemmän!!! Enkä ihmettelekään, jos välillä viet jotakin pois ja leväytät joogamaton lattialle tai soutuveneen nurkkaan. Tuo erillaisuuden kaipuu, mikä heijastaa jo tästä huoneestakin, aiheuttaa jännitystä elämääsi. Kammariin ilmestyy jos minkäkinlaista oppikirjaa ja vino pino papereita joita tutkit ( aspect_con merkurius)tai punaisia tanssikenkiä kaappiisi ( venus leijona). Ja kaiken sen kauttahan tutkii samalla omaa sisintä, uusia ulottuvuuksia ehkä myös taiteen saralla ( neptunus vaaka). Tuo Kuunkammari on aika vilkkaasti muuttuva, harrastuksesi ja mielenkiintosi näkynee siinä, kunnes tulee vieraita. Riippuen niiden laadusta, sinulla sitten tuleekin kiire saada taas jotakin järjestykseen ( aspect_con jupiter neitsyt), sillä ihan kaikille et paljasta itsestäsi kaikkea.

Ja neitsyt-ominaisuuksilla kohtaat ihmisiä, kuuntelet laajalla sydämelläsi, annat neuvojasi ja ojennat kätesi auttaaksesi ( aspect_tri chiron vesimies).

Jännitteitä sisäisiin tuntoihisi voi tuoda nuo Saturnuksen ja Pluton sekstiilit. Toinen tahtoo iloisesti hajoittaa ja toinen hoitaa rasvaa jarruihisi, ettet aja jonkin tärkeän asia ohi.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #74 : 25.05.2010 17:55:49 »

     
     Esmiralda.Odottelen kuun huoneessani,jos haluaisit tulla vieraakseni kertomaan mitä täällä näet.
     Ehkä äitini laittoi lamput,jotka ovat himmeät.Hän toi myös luonnon kukkia,ruusun oksia.
     Ovea ihmettelen,joka on kovin paksu,jota pidän lukittuna.Millä työvälineillä sen ohentaisin?
     Ovessa lukee,kauris,6h-jupiter-jouskarissa,myös kuun oppositio ASC.Ehkäpä siinä on muitakin
     merkintöjä,joita en osaa lukea.Ihmettelen tätä kammariani.

     Myös nyt jälkikäteen mietin mitä sitä tulikaan laitettua poikieni kammareihin.
     Nuoremmalla kuu on veskarissa 1h     Esikoisella kuu skorppionissa 8h,jolla myös vahvasti
     skorppioni painotteinen kartta.


Tulenhan toki vieraaksesi, kiitos kutsusta!  smitten Katselen  vähän ihmeissäni paksua oveasi. Äitisikö on sinulle turvaa rakentanut? Vai elämän kolhut? Eipä sieltä ole surkeimmatkaan itkut mihinkään kuuluneet. Etkä ole varmaan surujasi halunnutkaan kaikelle näyttää. Kauris ei helposti myönnä väsymystä, riittämättömyyttä. Hän vain jatkuvasti haluaa ymmärtää, vedättää omaa vieteriään. Ja takoo ovea vielä paksummaksi! Luterilainen työmoraali, vastuu ja velvollisuus, työ ensin! Pahkanen sinua. Vaihdetaan ovi! Laitetaan siihen värilasi-ikkuna ja kuparinen ovenkahva. Neitsyt-haamua kuiskii huoneessa samaa, on ahdistunut tuosta suljetusta tilasta, haluaa parantaa huoneen energiat, keventää. Siunaa sitä. Kaivetaan esiin kaapeista ne vanhat kauniit esineet, joista muistat ilon ja energian, pyyhitään pölyt, kiilloitetaan! ( jupiter jousimies). Kun niistä kerrot, pulppuaa iloinen ilmapiiri. Pyyhditään myös ikkunasta pölyt ( aspect_opp askendentti) ja näet elämäsi maisemaa laajemmalti.

Juuri Kuu-Veskari-pojallesi oletkin tehnyt laajan ikkunan ja oven ilman lukkoa. Hän voi liikkua vapaasti, kunhan ymmärrät, että jokaisella oma tie. Hänen minuutensa löytäminen on nyt tärkeää. Anna hänen tehdä valintoja. Skorpparipoika tietää mitä tahtoo, mutta tarvitsee mahdottomasti turvaa ja tukea, ymmärrystä sinne syvyyksiin, johon hän välillä vajoaa. Itsellä skorpparipoika, välillä vajoaa synkkiin syviin mietteisiin. Kun hän niistä puhuu, kirkastuu ja kevenee katse. Luottamus ja avoimuus auttavat. Siinä kammarissa pitää vain oikealla hetkellä olla istumassa ajan kanssa.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: