Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuun huone...salaperäinen peräkammari  (Luettu 120488 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #105 : 29.05.2010 23:42:43 »

2. huone, merkki jousimies, aspektit  aspect_squ chironaspect_tri marsaspect_sex merkurius.Chironin neliön on kerrottu kuvaavan haavoittavia kokemuksia lapsuudesta, ja osaan yhdistää tämän täydellisesti tiettyihin kokemuksiini lapsuudessa.

Näin Chiron varmaan vaikuttaakin. Varmaan nuo muistot leimaa sinun Kuukammariasikin (myös tuota kuvaasi enkelistä). Haluaisit lentoon, mutta tunnetko olevasi kuin kahlehdittu kammariisi. Huonetta vartioi Härkä-merkin leima ja on vähän ristiriidassa vauhdikkaan ja vapautta janoavan Jousimiesmerkin kanssa. Turvallisuus ehkä uupuu niin että nuo siivet kantaisi. Kyllä sinä vielä löydät oman turvan itsestäsi, kun käännät lapsuuden kokemukset opiksi ja kasvattaa vahvemmaksi, ymmärtäväisemmäksi muita kohtaan ( aspect_sex merkurius) ja mylläät kalterit hajalleen tuolla kammarissa. Ei ne ole vahvat, voimasi riittävät kyllä ( aspect_tri mars). Ja lennä!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #106 : 29.05.2010 23:46:32 »

Kammarisi on risteysasema, jossa vaihdat vain junaa (Jupiter ja Mars).


tää jäi mulle mieleen...vaikken osallistunut ketjuun, oli Kato Vegalle tulkinnasta...


kun mulla on  mars jupiter aspect_con kuu ja olen syntynyt junien risteysasemakaupungissa Wink

mistähän mahdoit tuon mielikuvan vetää.... Cool

Kiva kun haastat minua miettimään. Mistähän? Usein se on hetkellinen mielijohde, mutta toki tuo sosiaalinen Jupiter ja toiminnallinen Mars Kuun vieressä sen helposti synnyttävät. Oletko itse ostellut menolippuja milloin mihinkin suuntaan? Onko matkanteko ja uudet sosiaaliset kuviot sinulle virkistäviä?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #107 : 30.05.2010 05:52:12 »


Huomenta  angel

Minulla  kuu 0 astetta  skorpioni merkissä ja 3. huoneessa.

Kuviot muiden kanssa
 kuu aspect_sex askendentti
 kuu aspect_sex  mars
 kuu  aspect_opp saturnus

Minulla sellainen tuntuma tuosta  kuu  skorpioni että mielelläni salailen ne syvimmät tunteeni muilta, paitsi ehkä aivan läheisimmiltäni.
Esitän mielummin tunteetonta kuin paljastan tunteeni julkisesti, varsinkin nuorempana. Ja tuosta tunteettomuudesta olenkin saanut palautetta pitkin elämääni.
Vai onko se tuo ankara  saturnus joka pistää tunteet kuriin.
Sisällä syvällä minussa tunteet kuohuu, lipuu, syleilee.... Ei vain näy ulos.

tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #108 : 30.05.2010 11:25:37 »


Huomenta  angel

Minulla  kuu 0 astetta  skorpioni merkissä ja 3. huoneessa.

Kuviot muiden kanssa
 kuu aspect_sex askendentti
 kuu aspect_sex  mars
 kuu  aspect_opp saturnus

Minulla sellainen tuntuma tuosta  kuu  skorpioni että mielelläni salailen ne syvimmät tunteeni muilta, paitsi ehkä aivan läheisimmiltäni.
Esitän mielummin tunteetonta kuin paljastan tunteeni julkisesti, varsinkin nuorempana. Ja tuosta tunteettomuudesta olenkin saanut palautetta pitkin elämääni.
Vai onko se tuo ankara  saturnus joka pistää tunteet kuriin.
Sisällä syvällä minussa tunteet kuohuu, lipuu, syleilee.... Ei vain näy ulos.


Huomenta vesiystäväni!!

Tiedätkös, uskallan varmaan lausua mielikuvani tuosta Kuunkammarista, sillä heti tuli silmieni eteen 'Luola'. Jos sinun äitisi ei ole sinua ymmärtänyt, sillä skorpionimerkissä ponnistelevat lapset vaativat aivan erikoislaatuista ja syvää ymmärrystä (olen lukenut), niin jo lapsena mielessäsi olet 'pakannut kimpsut ja kampsut' henkisesti ja kiivennyt omalle vuorellesi. Siellä luolassa on Kuukammarisi, josta sinulla on esteetön ja laaja näköala maailmaan. Se on myös vähän kuin tutkijan kammari, paperia ja kirjaa, voi olla mikroskooppikin ja kiikari. Kun Kuusi on noin rajalla skorpionia ja jousimiestä, niin tämä mielikuva tuli eteeni. Aika outo!  :Smiley Tämä tarkoittanee sitä että sinun ensimmäinen asia on sopeutua olemaan oman itsesi kanssa ennen kuin sopeudut laajempiin yhteyksiin (3.huone). Ja varmaan tämän olet tehnytkin. Istut aika tyytyväisenä luolasi suulla...kun tuo Asc ja Marskin on sekstiilissä Kuuhusi. Monessa asiassa olet toiminut tyytyväisyyttä tuottavalla tavalla. Ja Saturnus on pitänyt huolen, että olet oudoissakin toiminnoissasi pysynyt tietyissä rajoissa, turvannut selustasi, ei ehkä niinkään jarrutellut tunteitasi.

Kun tuo 3.huoneen haltija on kuitenkin Kaksonen, niin uskoisin, että tuumaillessasi kirjoittelet kovasti tai ainakin olet vuorovaikutuksessa samoista asioista kiinnostuneiden ihmisten ja yhteisöjen kanssa. Ja sitä kautta kanavoit tunteitasikin, huomaamattasi enemmän ja enemmän.

Hm! Tahtoispa tulla kylään tuonne erikoislaatuiseen Kuunkammariisi  Smiley. Muuten, tuli myös mieleen eräs kirja. En tiedä oletko lukenut; Maarit Verronen 'Luola'. Minä tykkäsin sen 'tasoista' ja se jäi mieleen.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #109 : 30.05.2010 13:26:57 »


    smitten smitten

Huomenta Esmis!

Oletpa todella upeasti oivaltanut astrolaisten "kuukammareita". Ihailuni!  smitten

Olen samaa mieltä - ja ihailuni  Kiss
Minullakin jotain todella vanhaa ja syvällä olevaa nousi ja puhdistui ihan uudelle tasolle, siitä kiitos,, vielä kerran Esmiralda  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #110 : 30.05.2010 14:53:37 »

Palaan tähän joukon jatkoksi syntymäkarttani aspektien kera,

saatkohan niistä mitään irti.

minulla siis:
 
 neptunus avautuva  aspect_tri  kuu
 uranus  aspect_con  kuu
 chiron avautuva  aspect_sex  kuu
 mars sulkeutuva  aspect_tri  kuu
 merkurius avautuva  aspect_squ  kuu

 kuu ja  uranus siis 8.huoneessa

 smitten    maarita        smitten

       
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #111 : 30.05.2010 17:02:07 »

Palaan tähän joukon jatkoksi syntymäkarttani aspektien kera,

saatkohan niistä mitään irti.

minulla siis:
 
 neptunus avautuva  aspect_tri  kuu
 uranus  aspect_con  kuu
 chiron avautuva  aspect_sex  kuu
 mars sulkeutuva  aspect_tri  kuu
 merkurius avautuva  aspect_squ  kuu

 kuu ja  uranus siis 8.huoneessa

 smitten    maarita        smitten      

Siis aspekteja? Tuolla edellä katselinkin sinun Skorpionivaikutteista huonetta 8 Härässä. Sinulla oli muutenkin siellä planeettoja, joista jo taisin mainitakin. Työteliäs huone, pitää sinua hyvin vahvasti elämässä mukana, välillä kurittaen, välillä lahjoen. Neptunus kirkastaa Kuusi, tavoittelet välillä tähtiä ja uskot itseesi ja jotakin sieltä 'taivaalta' tippuukin sinulle ihasteltavaksi ja ihmeteltäväksi. Niin alhaalla kuin ylhäällä. Eikä Uranuksen kumppanuus ole sinua nurin vienyt, vaikka välillä on kauhistuttanut. Samoin hoitaa Chiron, vaikka joskus tuntuu ettei jaksa. Merkurius oppi-isänä tuossa vaatii sinua oppimaan, opiskelemaan uutta, tutustumaan uusiin asioihin. Se ei päästä helpolla. Kun taas Mars antaa sinulle rohkeutta tarttua arvaamattomiinkin asioihin.

Todellinen työhuone on tuo sinun Kuukammarisi. Ei siellä pääse asiat pölyttymään! Eikös sinulla ollut siellä Vestakin kuin avotakka kammarissasi, jonka ääreen usein istahdat puntaroimaan tätä elämän menoa.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
terra3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #112 : 30.05.2010 17:46:47 »

Hei.

 Minun kuuni seikkailee myös kasi huoneessa skorpionissa. olis mielenkiintoista kuulla tulkintaa...samassa huoneessa myös pluto vaa'an merkissä ja chiron härässä toisessa huoneessa. osaisiko joku valaista karttaani...

aspekteista

 saturnus aspect_sex kuu

 aurinko aspect_sex kuu

T. sininen lunaarinen yö
tallennettu

Sininen lunaarinen yö
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #113 : 30.05.2010 18:13:12 »

Niinpä niin, sitä elämän oppikoulua, joskus arvaamatonta ja toisinaan työlästäkin.

Uranus ja saturnus kuun lähellä vetämässä kumpikin omaan suuntaansa.
Mutta onhan niitä lahjojakin tipahdellut kun on rohkeasti ottanut vastaan.
Vestakos se siellä kanssa? Wink

Kiitos Esmiralda!

 smitten    maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #114 : 30.05.2010 21:19:03 »

Terra3, hei! Kerrotko miten Pluto sijoittuu huoneessa, onko se Kuun edessä vastapäivään kulkiessa vain perässä?

Ja Meimille;

Lainaus
Mitä tarkoitat sillä, että onko Pluto Kuun edelläkävijä?  Pluto on neitsyessä ja Kuu vaa'assa, ja vastapäivään kierrettäessä Pluto tulee ennen Kuuta, sitäkö ajat takaa?  Kyllä, läheiset voivat tulla koska vaan, mutta ihan helposti en päästä uusia ihmisiä lähelleni.

Hyvä kun sinulla on Pluto noin päin, vähän kuin tienraivaajana tuossa, tiejyrä, joka vaikuttaa ympäristöösi ehkä mullistavalla tavalla ja siten vaikuttaa sinuun. Mutta perässä kulkevana se koskettaa suoraan sinun herkkiä tunteitasi lapsuudessasi kulkiessaan Kuun yhtymään syntymäkarttaasi nähden. Silloin se elämän muutos tapahtuu aivan lähipiirissäsi tai sinulle ja voi olla vaikea.

Näin olen tämän ymmärtänyt.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
terra3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #115 : 30.05.2010 21:50:56 »

hei,

pluto on kartallani ennen kuuta ja kasi huoneesta löytyy vielä junokin skorpionista. olen tutkiskellut astrologiaa vasta vähän aikaa, joten olisin kaikesta lisävalaistuksesta erittäin kiitollinen  Smiley

t. sininen lunaarinen yö
tallennettu

Sininen lunaarinen yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #116 : 30.05.2010 22:15:27 »

Hei.

 Minun kuuni seikkailee myös kasi huoneessa skorpionissa. olis mielenkiintoista kuulla tulkintaa...samassa huoneessa myös pluto vaa'an merkissä ja chiron härässä toisessa huoneessa. osaisiko joku valaista karttaani...

aspekteista

 saturnus aspect_sex kuu

 aurinko aspect_sex kuu

T. sininen lunaarinen yö


Sinulla onkin aika voimallinen Kuu, kun se on Skorpionimerkin omassa huoneessa 8. Ja se on myös Pluton oma huone. Ei enää riitä peräkammari, vaan asustat voimallista olohuonetta! Tuo huonehan sisältää jatkuvaa mullistusta, sekä ulkoista että sisäistä. Sitä ei uudisteta yhdellä uudella huonekalulla, vaan siellä voi vaihtua seinät ja ikkunatkin!!

Mutta jos sitä katson vähän enemmän lapsuuden näkökulmasta, niin äitisi on ollut varmaan aika erikoinen ihminen ja niin on tuo olohuonekin. Tunteita laidasta laitaan ja sinä olet tipsutellut ihmeissäsi perässä. Et aina ole tiennyt miten päin olla. 2-huoneen Härkä vastapäätä ehkä vähän auttaa ja tuntuu, että siellä olet välillä turvaa hakenutkin. Tuo Chiron-Härkä sulkee sinua mukavasti välillä syliinsä, mutta tuntuu, että syli ei ole ollut äidin.... Undecided ehkä...olisko siellä isovanhempi toisessa huoneessa.

Vähän vauhko olo sinulla varmaan välillä on, Skorpionin tunteet ja ajtukset kulkevat niin syvällä ja ottaa maailman murheetkin välillä harteilleen. Sinun oma merkkisi Auringosta tulee energiallaan apuun tuossa kolmiossa, antaa sisua. Ja Saturnus tekee sinulle aivan oman leikkikehän tai pehmeän suosikki-laiskanlinnan sinne suureen olohuoneeseen, jossa viihdyt ihan yksiksesikin. On hyvä välillä ottaa siihen vaikkapa chipsit ja sarjakuvalehti. Ja voihan siinä kaverina pötköttää myös ystäväsikin (Juno) jonka oletkin kyllä huolella valinnut.  Ei aina kannata surra ja jäädä mietteisiin. Itse sen elämän vakavaksi tekee, itse pitää myös ilot löytää.

Tulikohan tästä liian vakavaa! Vähän minäkin vasta tiedän, mutta en ole noin voimalliseen Kuun huoneeseen ennen törmännyt. Sinä se voit vielä saada jotakin aikaankin, jotain mikä muuttaa ympäristöäsi, kunhan jätät ne salaperäisyydet ja ilmiannat ajatuksesi.  Wink smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
tuonen joutsen
Astro-nauttija
****
Viestejä: 998


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #117 : 30.05.2010 23:49:01 »

Kammarisi on risteysasema, jossa vaihdat vain junaa (Jupiter ja Mars).


tää jäi mulle mieleen...vaikken osallistunut ketjuun, oli Kato Vegalle tulkinnasta...


kun mulla on  mars jupiter aspect_con kuu ja olen syntynyt junien risteysasemakaupungissa Wink

mistähän mahdoit tuon mielikuvan vetää.... Cool

Kiva kun haastat minua miettimään. Mistähän? Usein se on hetkellinen mielijohde, mutta toki tuo sosiaalinen Jupiter ja toiminnallinen Mars Kuun vieressä sen helposti synnyttävät. Oletko itse ostellut menolippuja milloin mihinkin suuntaan? Onko matkanteko ja uudet sosiaaliset kuviot sinulle virkistäviä?


hetken mielijohde löysi yhteyden ihan konkreettisiin ympäristöihin planeettojen kautta. Ainakin minun kohdallani, vaikka tulkinta ei ollutkaan minulle Smiley

Meno ja paluu lippujen osto on tähän mennessä keskittynyt Suomessa tapahtuvaan junamatkailuun, on muuten aikamoinen kokemus sekin ajaa junalla etelästä pohjoiseen tai toistepäin. Johtuen rahatilanteesta tähän asti, että en ole käynyt interreililläkään....Minusta tuntui epämiellyttävältä uutinen, jonka luin, että ranskalainen liikenneyrittäjä pyrkii ensin pääkaupunkiseudun paikallisjunien kilpailijaksi ja tavoitteena on vuosien saatossa alkaa kilpailemaan VR:n kanssa myös kaukojunista Suomessa.

Sen verran olen kansallismielinen että haluaisin säilyttää VR:n ihan valtionyhtiönä eikä tänne mitään ranskalaisia junia kaivata Grin Lättähattu-junia ei enää ole Cry No, risteysasemalla syntyneenä on minulla paljon juna-aiheisia muistoja Smiley Pitääkin hankkia taas se opiskelijoiden alennuslippu jotta pääsen pian taas junamatkalle...



Ja sosiaalisuus on tärkeää, se on tällä hetkellä eniten virtuaalista ja sähköiseen kirjeenvaihtoon perustuvaa (joo, kansainvälisesti), aikaisemmin ennen nettiä paperikirjeisiin...ja mielellään tutustun uusiin ihmisiin. Matkailen myös mielikuvituksen ja kirjojen kautta. Jos olisi varaa, matkustaisin hieman useammin myös ihan fyysisesti.


no, jos jaksat, ei kiirettä, niin tässä minunkin Kuun huone tulkittavaksi. Ehkä löytäisit siitä jotain uuttakin mitä en ole itse ehtinyt nähdä....ja aina toisten näkemykset on hyvin avaavia.


sisältää :


 Huone 6 ja kärki  leijona

 kuunsolmu leijona

 kuu mars jupiter aspect_con    neitsyt
 
 saturnus  aspect_con Lilith  neitsyt
 

vertex  pluto   vaaka
 
uranus Onnenpiste  skorpioni



Tässä kaikki mitä muistan siitä katsomatta karttaa....


edit. ai niin, Kuun aspektit ovat Mars-Jupiter yhtymän lisäksi n.5° orbilla yhtymä  kuunsolmu leijona, löyhä n. 7 ° orbin oppositio  aurinko  kalat ja n 3° tarkka neliö  askendentti  kaksoset


Kiitän....ei tarvitse mitään superpitkää tarinaa heittää, vaikka täyttä siellä onkin.... Smiley





« Viimeksi muokattu: 31.05.2010 00:05:29 kirjoittanut aamunsäde » tallennettu

terra3
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 37



Profiili
« Vastaus #118 : 30.05.2010 23:59:30 »

Kiitos Esmiralda Smiley

Olet varmasti ihan oikeassa, ei elämää ole tarkoitettu liian vakavaksi, vaikka sitä itse tuntuu välillä sotkevankin siihen malliin että siinä sitä on ollutkin itsellä ihmettelemistä toisista puhumattakaan  :Smiley

Life is short, make it sweet  Wink

tallennettu

Sininen lunaarinen yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #119 : 31.05.2010 19:45:46 »

Aamunsäde, toki voin tutkailla minunlaisellani vainulla ja tiedolla Kuukammariasi.

Lainaus
no, jos jaksat, ei kiirettä, niin tässä minunkin Kuun huone tulkittavaksi. Ehkä löytäisit siitä jotain uuttakin mitä en ole itse ehtinyt nähdä....ja aina toisten näkemykset on hyvin avaavia.

sisältää :
 Huone 6 ja kärki  leijona

 kuunsolmu leijona

 kuu mars jupiter aspect_con    neitsyt
 
 saturnus  aspect_con Lilith  neitsyt
 

vertex  pluto   vaaka
 
uranus Onnenpiste  skorpioni

Huh! Sinä se vasta analysoija olet! Kuukammarisi on nimittäin Neitsyen oikeassa huoneessa 6 ja toimit aikamoisen talonpoikaisjärjen kanssa tunteita myöten. Varmaan on äitisi jo ollut tarkka järjestyksestä ja aistikkaasti sisustettu on sinullakin tuo Kuukammari. Merkurius vain uupuu, joka olisi sekin silloin oikealla paikallaan, mutta sitten huoneesi olisi jo tutkijankammio. Ei sinua hetkauteta helposti millään illuusioilla, järkipuheella kylläkin. Puntaroit, analysoit, jopa pirstaloit asioita etkä helposti niele asioita sellaisenaan. Kätket herkimmät tunteesi tosi piiloon, kun vastakkaisessa huoneessa hehkuttaa Skorpioni sinulle omaa energiaansa. Sekin vain voi lisätä sinulla tiettyä skeptisyyttä ja ehkä kyynisyyttäkin, ainakin silloin, jos tunteesi alkaa tulla jostakin asiasta liian herkästi esille.  :Smiley

Sinulla on Marsin ja Jupiterin yhtymä, en tiedä onko ne samassa huoneessa, neitsyeessä nekin.
Kiitosta ja luottamusta varmaan löytyy Neitsyt-Marsin ansiosta, sillä et mitään jätä puolitiehen, vaan olet vastuullinen ja tarkka. Siksipä ei Kuukammarissasi näy sotkuisia ja unohtuneita laskulaatikoita, vaan ehkä tilikirja kauniisti päivittäin käytettynä. Jupiter suo sinulle seurallisuutta ja taitoja vuorovaikutuksessa. Varmaan tuo Kuukammari jokin päivä, jos ei jo nyt, on kuin 'luokkahuone', missä sinulla on paljon kuulijoita. Tutkitut totuudet tuot selvästi esille ja olet uskottava. Tuo Leijona voi tuoda tuossa esiin esittämistarvettakin tavalla tai toisella, mutta myös halua auttaa ja neuvoa.

Tuohon Lilithiin en tohdi sanoa paljoakaan, ehkä siellä se sinun lukittu (Saturnus) 'arkkusi', jonne kätket ehkä torjutut ja kipeimmätkin muistot.

Tunnen tarkan silmäsi  Wink ja jotenkin en päässyt kovasti tässä tunteilemaan tai retostelemaan...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: